Jump to content

2008.10.21 Fenerbache B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 259
  • Created
  • Last Reply

Veldig positiv første omgang av guttene. Adebayor, Almunia, Diaby og Walcott står frem som de beste.

 

Litt usikkert defensivt til tider, men offensivt har vi vært utrolig flinke til å ta de sjansene vi har fått. Nå får vi bare håpe at vi klarer å beholde hodet i andre omgang også, og utnytter de sjansene vi får. :(

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk kamp så langt, både av laget og underholdningsmessig. Synd at LiveSport247 hakker noe inni hampen, det har ødelagt en hel del, men jeg har fått sett så godt som hele omgangen. Som nevnt tidligere, dette hadde vært noe i HD!!

 

Synes vi gjør en meget solid omgang. For første gang i år virker vi dødsens giftige på siste tredjedel, og FOR et comeback av Diaby. Stort! Ellers gledelig at Theo fortsetter sin gode form, og at Ade putter.

 

Vi sliter defensivt, noe jeg mener grunnes at vi ligger alt for høyt med backfireren. Med såpass trege midtstoppere vi har i dag, er det dumdristig å ligge så høyt og gamble på offsidefeller mot to raske klassespisser som Senturk og Guiza.

 

Forøvrig en vanvittig god omgang av dagens kaptein. Viser seg tilliten verdig, og har nå blitt en klassekeeper. Gledelig!

 

COME ON YOU ARSENAL!!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller skikkelig dårlig da, men heldigvis gjør Fenerbache det også. Makan! Tror clichy har gjort flere blemmer denne første omgangen enn tilsammen hele denne sesongen... OK, vi har hatt noen pene angrep, heldigvis for det, ellers hadde vi slitt, og hvis ikke noe drastisk skjer i garderoben nå i pausen så tror jeg ikke på seier før 90+ minutter er over.

 

dommerene gjør nå et par feil også, så det er ikke bare spillerene :(

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig en vanvittig god omgang av dagens kaptein. Viser seg tilliten verdig, og har nå blitt en klassekeeper. Gledelig!

COME ON YOU ARSENAL!!!!

Enig i det, og jeg har aldri vært hans største fan, (Spesielt siden Lehmann var min keeperfavoritt)

Men nå må jeg inrømme at jeg er glad Almunia spilte seg inn i fjor og ikke i år. Tillitten har gjort han godt!

Link to comment
Share on other sites

Haha! Fantastisk moro 1.omgang :( Og steike for noen mål ellers i de andre CL-kampene så langt! Ikke bare i Tyrkia det skjer ting, nei. Får bare håpe det blir like gøy i 2.omgang!

 

Diaby er tilbake og storspiller, han kan faktisk bli veldig viktig videre i år. 3 flotte mål, selvom det ikke er det mest kompakte Fenerbahce-laget, men det er ikke noe å tenke på. Bare gleder meg til fortsettelsen og håper på mer magi og selvfølgelig mål. Når vi har sjansen til å score uvanlig mye, skader det ikke å prøve! Så får vi håpe Song og Silvestre holder det tett baki der... Dette ser bra ut!

 

COME ON ARSENAL!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...