Jump to content

2008.09.17 Dynamo Kiev B 20:45


taugooneren

Recommended Posts

header.jpg

Dynamo Kiev 1-1 Arsenal

Stadion: Valeri Lobanovski, Kiev

Tid: Onsdag 17.september 2008, 20:45

Dommer: -

Kanal: Viasat Xtra 3, Skysports 3. (Viasat har peiling på å prioritere god fotball :blink:)

 

Da var det duket til Champions League igjen og på onsdag starter Arsenal mot Dynamo Kiev. De andre som havna i denne gruppa var Porto og Fenebache.

 

Sist møte: 2003/04, Arsenal 1-0 Dynamo Kiev

 

Plassering i hjemlig turnering:

- Dynamo Kiev: 2.

- Arsenal: 3.

 

Pulja:

Gruppe G Spl Png

1. Arsenal 0 0

1. Porto 0 0

1. Fenerbahçe 0 0

1. Dynamo Kyiv 0 0

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Noen som vet om denne vises på TV? Eventuelt hvilken kanal? ATVO?

 

Viasat 4: Man United - Villareal

SportN: Celtic - Aalborg

Viasat Sport 2: Juventus - Zenit St. Petersburg

Viasat Sport 3: Olympique Lyon - Fiorentina

 

Idiotene i Viasat foretrekker altså drittlag som Aalborg, Juventus, Zenit og Fiorentina foran oss! Skandaløst. :wub:

 

Vårs kamp sendes forøvrig på Viasat Xtra 3 og Sky Sports 3. Ingen norske kanaler. Er heldig hvis du finner stream til denne kampen.

 

F*** heller!

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om denne vises på TV? Eventuelt hvilken kanal? ATVO?

 

Viasat 4: Man United - Villareal

SportN: Celtic - Aalborg

Viasat Sport 2: Juventus - Zenit St. Petersburg

Viasat Sport 3: Olympique Lyon - Fiorentina

 

Idiotene i Viasat foretrekker altså drittlag som Aalborg, Juventus, Zenit og Fiorentina foran oss! Skandaløst. :wub:

 

Vårs kamp sendes forøvrig på Viasat Xtra 3 og Sky Sports 3. Ingen norske kanaler. Er heldig hvis du finner stream til denne kampen.

 

F*** heller!

Herregud!! Noen burde banka noe vett inn i disse viasat folka!

Link to comment
Share on other sites

Kukstykke å ikke sende denne kampen,trodde Viasat var ute etter å få flest seere jeg men..Blir vel steam på meg å.Tror dette kan bli en litt vrien kamp men vi bør lure til oss en sterk 3poenger her.Håper på Song fra start.Synes han er det beste alternativet på DM for tiden.Synes også att Fabianski skal få prøve seg om han er tilgjengelig,han er faktisk for god til å sitte fast på benken.Tipper vi vinner 1-0 etter straffescoring av Adebayor

 

Fabianski

 

Sagna Toure Gallas Clichy

 

Eboue Song Fabregas Walcott

 

RVP Ade

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se hvem han skal bruke på venstrekanten om Clichy ikke kan spille, og Silvestre fortsatt er ute. Eboue og Nasri er også tvilsomme.

 

Jeg håper på denne litt spenstige start 11:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fab - Ramsey - Vela

RvP - Bendtner

 

Jeg tror og at Djorou starter på stopperplass, men usikker for hvem.

 

Jeg tipper sterkt at Wenger vil rotere

Link to comment
Share on other sites

Dynamo Kiev vil nok ikke la oss gå lett ut av denne kampen, og jeg har på følesen at de er et lag som jobber steinhardt. Jeg håper vi får roteringer og lar ungggutta slippe til.

 

Håper på noe som dette:

 

Fabianski

Sagna-Djourou-Toure-Clichy

Walcott-Fabregas-Song-Vela

RvP-Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om denne vises på TV? Eventuelt hvilken kanal? ATVO?

 

Viasat 4: Man United - Villareal

SportN: Celtic - Aalborg

Viasat Sport 2: Juventus - Zenit St. Petersburg

Viasat Sport 3: Olympique Lyon - Fiorentina

 

Idiotene i Viasat foretrekker altså drittlag som Aalborg, Juventus, Zenit og Fiorentina foran oss! Skandaløst. :D

 

Vårs kamp sendes forøvrig på Viasat Xtra 3 og Sky Sports 3. Ingen norske kanaler. Er heldig hvis du finner stream til denne kampen.

 

F*** heller!

At det går an å prioritere Celtic forran Arsenal, hva skjer?

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om denne vises på TV? Eventuelt hvilken kanal? ATVO?

 

Viasat 4: Man United - Villareal

SportN: Celtic - Aalborg

Viasat Sport 2: Juventus - Zenit St. Petersburg

Viasat Sport 3: Olympique Lyon - Fiorentina

 

Idiotene i Viasat foretrekker altså drittlag som Aalborg, Juventus, Zenit og Fiorentina foran oss! Skandaløst. :D

 

Vårs kamp sendes forøvrig på Viasat Xtra 3 og Sky Sports 3. Ingen norske kanaler. Er heldig hvis du finner stream til denne kampen.

 

F*** heller!

At det går an å prioritere Celtic forran Arsenal, hva skjer?

 

Er ikke Viasat dansk også da? Tar sikkert hensyn til Aalborg..

Men uansett latterligt. Dritt kanal :angry:

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om denne vises på TV? Eventuelt hvilken kanal? ATVO?

 

Viasat 4: Man United - Villareal

SportN: Celtic - Aalborg

Viasat Sport 2: Juventus - Zenit St. Petersburg

Viasat Sport 3: Olympique Lyon - Fiorentina

 

Idiotene i Viasat foretrekker altså drittlag som Aalborg, Juventus, Zenit og Fiorentina foran oss! Skandaløst. :D

 

Vårs kamp sendes forøvrig på Viasat Xtra 3 og Sky Sports 3. Ingen norske kanaler. Er heldig hvis du finner stream til denne kampen.

 

F*** heller!

At det går an å prioritere Celtic forran Arsenal, hva skjer?

 

Kan hende Viasat sjefen er Tottenham supporter?

Link to comment
Share on other sites

Dette irriterte meg ganske kraftig så jeg sendte følgende mail til Tv3:

 

 

Hei!

 

Det har alltid vært diskusjoner om hvilke kamper som bør vises fremfor andre.

TV3 har alltid forklart det med seertall og popularitet til lagene.

 

Når det gjelder runden førstkommende onsdag. Er det Celtic eller Aalborg som

har store fanskarer i Norge og dermed blir prioritert foran Dynamo Kiev-Arsenal?

 

Mvh.

 

Roar

 

Og fikk følgende svar:

 

 

Hei.

 

Takk for innspill.

 

Aalborg er det eneste nordiske innslaget i Champions League denne sesongen og er dermed prioritert av den grunn. Det vil ikke si at ikke Arsenal kan dukke opp på den kanalen senere i gruppespillet.

 

Glenn Ø. Støldal

Presse- og informasjonsansvarlig/Head of Press

 

TV3/Viasat 4, Norway

Akersgata 73

Postboks TV3, Youngstorget

0028 Oslo, Norway

 

Cell: +47 45 02 33 47

Direct: +47 22 99 00 13

Fax: +47 22 99 00 80

E-mail: glenn.stoldal@tv3.no / glenn.stoldal@viasat.no

Link to comment
Share on other sites

Dette irriterte meg ganske kraftig så jeg sendte følgende mail til Tv3:

 

 

Hei!

 

Det har alltid vært diskusjoner om hvilke kamper som bør vises fremfor andre.

TV3 har alltid forklart det med seertall og popularitet til lagene.

 

Når det gjelder runden førstkommende onsdag. Er det Celtic eller Aalborg som

har store fanskarer i Norge og dermed blir prioritert foran Dynamo Kiev-Arsenal?

 

Mvh.

 

Roar

 

Og fikk følgende svar:

 

 

Hei.

 

Takk for innspill.

 

Aalborg er det eneste nordiske innslaget i Champions League denne sesongen og er dermed prioritert av den grunn. Det vil ikke si at ikke Arsenal kan dukke opp på den kanalen senere i gruppespillet.

 

Glenn Ø. Støldal

Presse- og informasjonsansvarlig/Head of Press

 

TV3/Viasat 4, Norway

Akersgata 73

Postboks TV3, Youngstorget

0028 Oslo, Norway

 

Cell: +47 45 02 33 47

Direct: +47 22 99 00 13

Fax: +47 22 99 00 80

E-mail: glenn.stoldal@tv3.no / glenn.stoldal@viasat.no

 

Jeg hater TV3, rett og slett.

 

Tviler på at de klarer å trekke flere seere med et nordisk lag enn det de ville gjort med Arsenal uansett.

Link to comment
Share on other sites

Har igrunn blitt vant til at Arsenals Champions League matcher ikke vises på TV, så gidder ikke å sitte å være sur over det lenger ..

 

men en fin løsning til alle dere som vil se oss spille mot Kiev kan kjøpe kampen for 50 spenn her:

 

http://streamingserver.cdon.com/clients/de...=NO&siteCode=VS

 

Eller bare gå inn på www.viasatondemand.no og gå videre derfra..

 

Har sett mange arsenal kamper her de siste CL sesongene, og kan love god kvalitet på bildene :D

Link to comment
Share on other sites

Har igrunn blitt vant til at Arsenals Champions League matcher ikke vises på TV, så gidder ikke å sitte å være sur over det lenger ..

 

men en fin løsning til alle dere som vil se oss spille mot Kiev kan kjøpe kampen for 50 spenn her:

 

http://streamingserver.cdon.com/clients/de...=NO&siteCode=VS

 

Eller bare gå inn på www.viasatondemand.no og gå videre derfra..

 

Har sett mange arsenal kamper her de siste CL sesongene, og kan love god kvalitet på bildene :D

 

Bruker heller en vanlig stream, det er gratis og fortsatt veldig god kvalitet hvis man vet hvor man skal lete, men takk for rådet :angry:

Link to comment
Share on other sites

Kanskje greit nok at de prioriterer Aalborg foran Arsenal (egentlig ikke..) men hvorfor Lyon- Fiorentina og Juventus- Zenit blir prioritert foran Arsenal skjønner jeg ikke. Spesielt førstnevnte. Synes dette er usmakelig fra Viasat sin side, må vel bli gratis stream på meg også :D

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 15 2008, 05:14 PM) 141477[/snapback]

Har igrunn blitt vant til at Arsenals Champions League matcher ikke vises på TV, så gidder ikke å sitte å være sur over det lenger ..

 

men en fin løsning til alle dere som vil se oss spille mot Kiev kan kjøpe kampen for 50 spenn her:

 

http://streamingserver.cdon.com/clients/de...=NO&siteCode=VS

 

Eller bare gå inn på www.viasatondemand.no og gå videre derfra..

 

Har sett mange arsenal kamper her de siste CL sesongene, og kan love god kvalitet på bildene :D

 

Bruker heller en vanlig stream, det er gratis og fortsatt veldig god kvalitet hvis man vet hvor man skal lete, men takk for rådet :D

Hvor finner du disse veldig bra streamene? Leter meg gjennom hele myp2p.eu men er som oftest veldig dårlig. Eller er det hemmelig, slik at ikke alle skal finne dem :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, jeg sendte også mail til TV3, og fikk dette svaret:

 

Hei.

 

Takk for tilbakemelding.

 

Dette kan jeg dessverre ikke forklare i detalj, men jeg kan gi deg noen innblikk i hvordan vi tenker.

 

På Viasat 4 sendes de kampene vi estimerer får høyeste seertall. Det er stort sett engelske lag, og som oftest Liverpool og Manchester United.

 

På SportN forsøker vi å komplettere Viasat 4 med andre interessante matcher. Aalborg er Nordens representant i Champions League denne sesongen, og Roma har John Arne Riise. Derfor sender vi disse to lagene denne første runden.

 

Alle de andre kanalene, som Viasat Sport 2 og Viasat Sport 3, er felles-nordiske kanaler som sender samme kamp i både Sverige, Danmark og Norge.

 

Alle sportssjefene i disse landene diskuterer sammen og blir enige om hvilke kamper vi skal vise på disse kanalene. Det er mange hensyn å ta, og de blir enige om et minste felles multiplum.

 

Hvis man skaffer seg Viasat-parabol og kanalpakken Viasat Underholdning, kan man se alle kampene direkte.

 

Glenn Ø. Støldal

 

Presse- og informasjonsansvarlig/Head of Press

 

 

"Aalborg er nordens representant, Roma har Riise?!" Latterlig...

Link to comment
Share on other sites

Kan kanskje forstå at celtic-aalborg blir prioritert foran, men lyon-fiorentina??

HÆ? Vil nå heller se Lyon-Fiorentina enn Celtic-Aalborg. Der er det hvertfall to gode lag..

Fiorentina er ikke noe særlig godt lag, og lyon er ikke akkurat noe lag som scorer mye mål

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...