Jump to content

2008.09.17 Dynamo Kiev B 20:45


taugooneren

Recommended Posts

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 16 2008, 01:20 PM) 141577[/snapback]

 

Hvis man skaffer seg Viasat-parabol og kanalpakken Viasat Underholdning, kan man se alle kampene direkte.

 

Glenn Ø. Støldal

 

Presse- og informasjonsansvarlig/Head of Press[/i]

 

 

"Aalborg er nordens representant, Roma har Riise?!" Latterlig...

 

Vil det si at hvis man har "Viasat GULL" på parabol så kan man også se Arsenal kampen?

 

Jeg har Visatt Gull, men jeg ser fortsatt ingen steder der Arsenal kampen går..

 

Er gull medlem selv og viasat Xtra 3 er på nr 162 på min kanal liste. Helt svart bilde vel og merke.. Etter lagoppstillingen til Wenger så ser man igjen at det ikke bare burde vært en DM som burde blitt kjøpt i sommer men også en kantspiller til. Venter meg ikke en spesielt bra kamp men håper på samme efektivitet som mot blakburn ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Skysports melder denne startoppstillingen;

 

Arsenal team: Almunia; Sagna, Toure, Gallas, Clichy; Song, Denilson, Fabregas, Walcott; Adebayor, van Persie

 

Med dette laget vil jeg se denne formasjonen:

 

Almunia

Sagna - - Toure - - Gallas - - Clichy

Song

Denilson -- Fabregas

Walcott - - - - - - - - - - - Van Persie

Adebayor

 

Da vil laget være nesten optimalt med de tilgjengelige spillerne, men hvis Wenger velger å gå for 4-4-2, noe Sky Sports antyder, og Denilson eller Cesc må spille på vingen, så er jeg ikke like fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Skysports melder denne startoppstillingen;

 

Arsenal team: Almunia; Sagna, Toure, Gallas, Clichy; Song, Denilson, Fabregas, Walcott; Adebayor, van Persie

 

Med dette laget vil jeg se denne formasjonen:

 

Almunia

Sagna - - Toure - - Gallas - - Clichy

Song

Denilson -- Fabregas

Walcott - - - - - - - - - - - Van Persie

Adebayor

 

Da vil laget være nesten optimalt med de tilgjengelige spillerne, men hvis Wenger velger å gå for 4-4-2, noe Sky Sports antyder, og Denilson eller Cesc må spille på vingen, så er jeg ikke like fornøyd.

Helt enig med deg Helmik'en. I en 4-5-1 så synes jeg dette er ett knall lag, og uansett hva SkySports mener så følger jeg meg sikker på en slags 4-5-1 i denne kampen. Merkelig at jeg ikke tenkte på dette...

 

Noe annet som er positivt er at vi slipper å spille denne kampen borte i November. Helt klart en fordel med denne som første bortekamp.

Link to comment
Share on other sites

Da er det altså sesongens første CL gruppespill kamp. Borte mot øst-europeiske lag er alltid tøffe, Arsenal har som vane å slite litt ekstra mot slike klubber. håper på en seier, men tviler, er egentlig ganske fornøyd med et uavgjort. mitt tips: 1-1

 

Det blir nok uansett en god kamp, og jeg tipper Kievs keeper får en opptatt kveld.

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis du har Viasat Gull kan du se kampen, ja. På Viasat Xtra 3.

 

Med ukrainsk kommentar, tydeligvis ;)

 

Sikkert bedre enn Thor Eggen...

Jeg skifta spor og fikk engelsk kommentator!!! Dagen er reddet! COME ON ARSENAL!

Kan man skifte spor hvis man ser via nett?

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis du har Viasat Gull kan du se kampen, ja. På Viasat Xtra 3.

 

Med ukrainsk kommentar, tydeligvis ;)

 

Sikkert bedre enn Thor Eggen...

Jeg skifta spor og fikk engelsk kommentator!!! Dagen er reddet! COME ON ARSENAL!

 

Spor!? Hvafforno skifte spor??

På Viasat-kanalen ;)

 

Edit: noe mer vet jeg ikke B) Jeg fikk hvertfall skifta språk..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Spor!? Hvafforno skifte spor??

På Viasat-kanalen ;)

 

Edit: noe mer vet jeg ikke ;) Jeg fikk hvertfall skifta språk..

 

Juhu! Nå klarte jeg det også ;)

 

Options-knappen på Thomson-fjernkontrollen jeg har til Viasat-boksen min gjorde susen B)

Man kan ikke bytte hvis man har viasat on demand?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...