Jump to content

2008.09.17 Dynamo Kiev B 20:45


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Send mail til Wenger å be han kjøpe Steffen Iversen slik att vi får se Arsenal hver runde,haha! Forståelig ang Aalborg men har veldig lite symprati for de som heller vil se Riise spiller for ubetydelige Roma fremfor å vise sjikkelig angrepsfotball med Arsenal..Så som så denne forklaringen der men.

Link to comment
Share on other sites

Tror de aller fleste velger å se festfotball og nydelig angrepsspill av Arsenal enn å se et Dansk lag ligge bakpå å forsvare seg i 90 minutter. Er greit at de hiver innpå målene under kampen vår, for da ville jeg blitt mer interessert enn å se hele kampen.

 

Men men, Arsenal virker å bli nedprioritert av Viasat.

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis man skaffer seg Viasat-parabol og kanalpakken Viasat Underholdning, kan man se alle kampene direkte.

 

Glenn Ø. Støldal

 

Presse- og informasjonsansvarlig/Head of Press[/i]

 

 

"Aalborg er nordens representant, Roma har Riise?!" Latterlig...

 

Vil det si at hvis man har "Viasat GULL" på parabol så kan man også se Arsenal kampen?

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis man skaffer seg Viasat-parabol og kanalpakken Viasat Underholdning, kan man se alle kampene direkte.

 

Glenn Ø. Støldal

 

Presse- og informasjonsansvarlig/Head of Press[/i]

 

 

"Aalborg er nordens representant, Roma har Riise?!" Latterlig...

 

Vil det si at hvis man har "Viasat GULL" på parabol så kan man også se Arsenal kampen?

 

Jeg har Visatt Gull, men jeg ser fortsatt ingen steder der Arsenal kampen går..

Link to comment
Share on other sites

Silvestre og Clichy er klare til kamp i Kiev. Det er gledelige nyheter hvertfall. :D Nasri er fortsatt usikker, men kan vel være like greit å la han hvile, så ikke skaden blir noe værre.

 

Gode nyheter, håper Clichy får seg en hvil, mens Silvestre gjør sin debut.

 

Forøvrig latterlig av Viasat og prioritere feks: Zenit og Aalborg før oss og Chelsea(ikke at jeg vil se kampen dems)...

 

 

Troppen:

 

The Full Arsenal Squad:

 

1 Manuel ALMUNIA (GK)

3 Bacary SAGNA

4 Cesc FABREGAS

5 Kolo TOURE

10 William GALLAS ©

11 Robin VAN PERSIE

12 Carlos VELA

14 Theo WALCOTT

15 DENILSON

16 Aaron RAMSEY

17 Alex SONG

19 Jack WILSHERE

20 Johan DJOUROU

21 Lukasz FABIANSKI (GK)

22 Gael CLICHY

25 Emmanuel ADEBAYOR

26 Nicklas BENDTNER

27 Emmanuel EBOUE

 

 

Ser at Nasri og Silvestre fortsatt er skada:(

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 16 2008, 01:20 PM) 141577[/snapback]

 

Hvis man skaffer seg Viasat-parabol og kanalpakken Viasat Underholdning, kan man se alle kampene direkte.

 

Glenn Ø. Støldal

 

Presse- og informasjonsansvarlig/Head of Press[/i]

 

 

"Aalborg er nordens representant, Roma har Riise?!" Latterlig...

 

Vil det si at hvis man har "Viasat GULL" på parabol så kan man også se Arsenal kampen?

 

Jeg har Visatt Gull, men jeg ser fortsatt ingen steder der Arsenal kampen går..

Hvis du har Viasat Gull kan du se kampen, ja. På Viasat Xtra 3.

Link to comment
Share on other sites

Kampen går heldighvis på ATVO, men nå skal jeg jaggu si opp

abb. med viasat også B)

 

Alle som er vanlige Viasat kunder, får rabatt på leie på nett. Jeg må betale 49,- for kampen, men

du som abonnent får kampen for 9,-. Det er ikke så galt..

Link to comment
Share on other sites

Se kampen på stream. Om dere krever Full HD så holder dere med feil lag på denne planeten. www.myp2p.eu. Let gjennom HVER OG EN fra kampstart, det ligger som regel en det er synbar kvalitet på - og dere FÅR SETT kampen.

 

Prøv forøvrig UUSEE-spilleren og linkene til den. Har alltid brukt sopcast og tvants, men i det siste (sesongen her) har jeg hatt større glede av linkene til usee - bedre kvalitet, lite hakking og kort delay.

 

USEE finner du her: USEE@myp2p.eu

 

Ellers er det fint å poste i kamptråden under kampen hvilke streams som fungerer.

 

From RUSSIA with love i kveld B)

 

EDIT: From UKRAINA with love... Selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

Se kampen på stream. Om dere krever Full HD så holder dere med feil lag på denne planeten. www.myp2p.eu. Let gjennom HVER OG EN fra kampstart, det ligger som regel en det er synbar kvalitet på - og dere FÅR SETT kampen.

 

Prøv forøvrig UUSEE-spilleren og linkene til den. Har alltid brukt sopcast og tvants, men i det siste (sesongen her) har jeg hatt større glede av linkene til usee - bedre kvalitet, lite hakking og kort delay.

 

USEE finner du her: USEE@myp2p.eu

 

Ellers er det fint å poste i kamptråden under kampen hvilke streams som fungerer.

 

From RUSSIA with love i kveld :P

 

Vil forøvrig si at TVU har den desidert beste kvaliteten hvis du finner en skikkelig stream. Blant annet så bruker SopCast og TVants bildet fra TVU med en redusert kvalitet B)

Link to comment
Share on other sites

Både Nasri og Silvestre er ute i dag, så Silvestre får ikke sin debut.

 

Det hyggelige er at både Eboue og Clichy er tilbake etter en smell på lørdag. Jeg tipper Wenger starter med toppet lag etter det jeg leser i media og på Arsenal.com. Virker som han frykter den typen kamper i øst.

 

Jeg gleder meg i alle fall veldig til i kveld. Tipper 0-2 ;)

Link to comment
Share on other sites

Manuel Almunia

Bacary Sagna -- Kolo Toure -- William Gallas -- Gael Clichy

Manu Eboue --- Alex Song --- Cesc Fabregas

Theo Walcott - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Robin van Persie

Emmanuel Adebayor

 

Tror dette blir laget. Om vi havner under kan vi dytte RvP opp og ha Eboue på kanten i en vanlig 4-4-2 formasjon, men jeg blir overrasket om vi ikke starter med en 4-5-1 formasjon.

 

Jeg vil også, i likhet med Wenger, være fornøyd med uavgjort i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 17 2008, 09:37 AM) 141641[/snapback]

Se kampen på stream. Om dere krever Full HD så holder dere med feil lag på denne planeten. www.myp2p.eu. Let gjennom HVER OG EN fra kampstart, det ligger som regel en det er synbar kvalitet på - og dere FÅR SETT kampen.

 

Prøv forøvrig UUSEE-spilleren og linkene til den. Har alltid brukt sopcast og tvants, men i det siste (sesongen her) har jeg hatt større glede av linkene til usee - bedre kvalitet, lite hakking og kort delay.

 

USEE finner du her: USEE@myp2p.eu

 

Ellers er det fint å poste i kamptråden under kampen hvilke streams som fungerer.

 

From RUSSIA with love i kveld ;)

 

Vil forøvrig si at TVU har den desidert beste kvaliteten hvis du finner en skikkelig stream. Blant annet så bruker SopCast og TVants bildet fra TVU med en redusert kvalitet ;)

 

Ja, TVU er også et godt alternativ. Har selv hatt litt problemer med den i det siste, så valgte å ikke skrive den. Får sjekke den ut på nytt.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en veldig vrien kamp. Er veldig godt fornøyd med uavgjort i denne kampen, men tror det kan bli vanskelig. Kamper i østeuropa er alltid vriene, og jeg har en dårlig følelse.

 

Sitter i bilen i kveld, så får nok ikke med meg annet enn sluttresultatet. Forferdelig å sitte og lure på hvordan det går, men.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Skysports melder denne startoppstillingen;

 

Arsenal team: Almunia; Sagna, Toure, Gallas, Clichy; Song, Denilson, Fabregas, Walcott; Adebayor, van Persie

Hm ikke bra hvis Wenger velger å bruke Fabregas på vingen igjen. Dette har ikke vært noe heldig trekk før. Håper virkelig han starter sentralt. Har vi en av verdens beste spillere på en posisjon bør han brukes der!

 

Jeg er forøvrig klar for kamp via Visat ondemand. Synes en 50 lapp for en kamp i god kvalitet er greit nok.

Bedre enn streams som man ikke kan stole på.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...