Jump to content

2008.09.17 Dynamo Kiev B 20:45


taugooneren

Recommended Posts

Har et lite spørsmål til Viasat kunder: Når det sendes flere fotball kamper på likt, kommer det da opp en boks på skjermen med utvalg av kamper?

Vi har ihvertfall Viasat Gull og da kommer det opp en slags meny under kampen og derfra kan jeg gå videre til en liste over alle CL-matcher den dagen og velge den jeg har lyst på. Så blir jeg "flyttet" til den kanalen som kampen går på, i dette tilfelle Viasat Xtra 3. Tror det går med både Gull og Silver abbonement, men er ikke helt sikker.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Et greit resultat til slutt. Men vi burde nok avgjort dette etter 1 omgangen.

Gallas har vinnerinstinktet og fikser uavgjorten til oss, men på samme tid er fryktelig defensivt til tider.

Vår beste er Walcott som fortsetter den fine formen.

Ellers syns jeg midtbanen vårs ikke fungerte bra. Jeg syns faktisk Eboue er den spilleren som skal spille ved siden av Cesc.

Han gjorde også et godt innhopp.

Link to comment
Share on other sites

Et poeng i denne kampen kan fort vise seg å bli avgjørende, utrolig deilig at den kom til slutt. Synes vi gjør en brukbar 1.omg, har full kontroll, men i 2.omg får vi ikke til noe som helst, og nivået blir senket og dermed kommer Kiev inn i kampen og scorer på en av de få sjansene de hadde på dette tidspunktet. Gallas scorer igjen et viktig mål for oss, men gjør ellers en svak kamp. Vi er svake i den defensive markeringen når vi går i angrep og mister ballen, men blir heldigvis ikke straffet hardere enn vi ble.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen bar preg av spisser som tydeligvis ikke vet hvor målet står, samt til tider dårlig forsvarsspill, og alt for stor avstand mellom forsvarsledd og midtbaneledd.

 

Det er også bekymringsverdig at vi sliter såpass mye med tempoet i kampen som vi gjør til tider. Trodde det var det vi skulle ha minst problem med, med tanke på at vi har såpass mange hurtige spillere.

 

Synes også Clichy var meget passiv i situasjonen som førte til straffesparket. Han står bare å venter, slik at motspilleren får all verdens tid til å slå ett innlegg, istedet for å være opp i kroppen på han, og gjøre arbeidsoppgaven vanskeligere for han.

 

Song spillte i mine øyne en meget god kamp, og fortjener å få prøve seg som makker til Fabregas mot Bolton.

 

van Persie passer ikke som kantspiller, og når man da har bestemt at det skal spiller 4-5-1, bør han starte kampen på benken

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...