Jump to content

2008.09.17 Dynamo Kiev B 20:45


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Dette holder ikke. Greit nok at Kiev er et bra lag, men vi bør da klare å komme til EN sjangse ihvertfall. Nå går det mot et tap også, viss guttene fortsetter i samme tempo.

 

Vi spilte oss til flere store sjangser i første omgang, problemet var å sette dem i mål! Dette kan fortsatt gå, men vi må være fornøyd med uavgjort etter den straffeskåringa. Men at vi ikke har klart å komme oss til en eneste sjangse er tull, vi hadde 2-3-4 i første omgang!

Link to comment
Share on other sites

Synes det så ut som et billig straffespark i mine øyne....

 

Må si at jeg synes det var et utrolig billig straffespark.. er vel Sagna som blir dratt ned av Kiev spissen, begge holder rundt hverandre og det ser ut som Kiev spissen mister fotfeste og drar meg seg Sagna.

 

Men.. vi er vel ikke akkurat kjent for å ha dommeren med oss når det gjelder straffe avgjørelser i Champions League!

Link to comment
Share on other sites

Dette holder ikke. Greit nok at Kiev er et bra lag, men vi bør da klare å komme til EN sjangse ihvertfall. Nå går det mot et tap også, viss guttene fortsetter i samme tempo.

 

Vi spilte oss til flere store sjangser i første omgang, problemet var å sette dem i mål! Dette kan fortsatt gå, men vi må være fornøyd med uavgjort etter den straffeskåringa. Men at vi ikke har klart å komme oss til en eneste sjangse er tull, vi hadde 2-3-4 i første omgang!

sry. tenkte på hittil i 2. et par har vi hatt, men satte det litt på spissen :lol: Uansett virker det halvhjerta.

Link to comment
Share on other sites

Det som skjer er jo at Sagna holder rundt Kievspissen, dermed svarer han med å ta tak rundt liver på Sagna også slenger han seg fremover. Dette gjør at han får det til å se ut som Sagna dytter han ned! Dette er situasjoner som skjer hele tiden, men denne spissen var smart nok til å utnytte det! Surt, irriterende og i mine øyne inget straffespark. I og med at det aldri slås ned på dette til vanlig!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...