Jump to content

2008.08.23. Fulham - Arsenal


Bergkamp88

Recommended Posts

Dette var trist, rett og slett trist. Alle spillerne kan slaktes og ingen bør få godkjent(kanskje Clichy og Manuel). Hvorfor jobber de ikke? Takler? Gi meg Tin Tin, Nutty, Rodders, Andy Linighan, Merse! Gooners through and through. Det verste er at Wenger kommer til å forsvare denne patetiske gjengen i kveld og i morra. Georgie hadde slaktet dem. Slaktet! Adabayor på 80 000 pund. FY FAEN! Og kom ikke med kommentarer ala: skriv ikke rett etter kamp o.l. Dette var en skam for klubben. Disgrace. Det må man kunne skrive, når man putter masse hardt opptjente penger i pungen på denne gjengen med latterlige "fotballspillere".

 

Edit: Song var slett ikke så verst når han kom innpå. Song og Toure bør kanskje bli stopperparet vårt? Uansett ut med Willy.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Spent på Wengers reaksjon på dette... Selv han kan da ikke akseptere det lavmålet som ble prestert på Craven Cottage i dag?

Blir utrolig spennende hvem Wenger kjøper til uka... sansynligvis blir det Inler. Alonso er en outsider. Barry kan vi bare glemme...

 

Tre poeng tapt allerede og sjøl den største optimist må vel se at dette aldri holder til ligagull?... sjøl med Inler/Alonso...

 

Personlig går jeg for FACupen B)

Wenger sier vel det samme gamle pisset som før: "We were not zharp enough", "We didn't put our chancez", "The referee didn't do well", "the playerz lacked conzentration".......

Link to comment
Share on other sites

Dette var j*vlig trist. Det hjelper heller ikke når de fleste innleggene her er på TV-nivå... Nå er det fram med sesong-dvd'en fra 03/04, og håper på å komme over tapet så fort som mulig, og se fram til at Denilson er ute av laget/Cesc kommer inn. Om dette laget hadde vært uten skader hadde vi nokså sikkert vunnet, det er irriterende. Og håper også dette hjelper på et kjøp av evt. Alonso eller Barry. Vi får nå se. Men men, en forferdelig kamp rett og slett. Tenk hadde vi bare hatt like mye flaks som Liverpool dere! Eneste trøst i dag er at vi ennå er 3 poeng foran Tottenham Hotspur.

 

Fucking proud to be a Gooner! Selvom det er svært lite å være stolt av for tiden. Vi reiser oss!!!

Link to comment
Share on other sites

Herre jævla gud. Dette er rett og slett patetisk.

 

Vi har en keeper som ikke kan ta noen innlegg, og et angrep som ikke klarer å produsere noe. I tillegg har vi absolutt ingen matchvinnere på benken vi kan bytte inn. Nei, sånn her kan det IKKE fortsette! Da må noe skje!

 

 

Og igjen klarer faktisk noen å klage på Almunia etter en kamp han ikke kan klandres for noe som helst. Fantastisk fascinerende å se på. Herregud sier jeg.

 

Også som nevnt av noen her - noen burde avvente ett par timer før de skriver noe. En tafatt kamp - Ja. Verdens undergang - Nei.

 

Wenger har sagt han er ute etter en DM - og jeg venter med å klage og "ikke se en kamp mer før vi har ny manager" (Som er helt idiotisk å si) før vi ligger på nedrykk uten en sjans til å klare oss. Hvem vet hva han henter inn - og hva som faktisk kommer til å skje de kommende kamper når Fabregas er friskmeldt, Rosicky blir snart friskmeldt, og Diaby kommer tilbake.

 

En ting som er skrevet her er at midtforsvaret vårt er veldig tafatt - det er jeg veldig enig i. Så kanskje vi får se en endring der snart, med Silvestre inn sammen med Gallas eller Toure. Ingen av dem er trygge hvertfall.

 

Også måtte vel kampen idag bevise til Wenger at vi faktisk trenger å hente noen som kan gå rett inn i start 11'er.

 

Men på ingen måte verdens ende... Bare ufattelig skuffende og bittert. Men det går over så snart laget og spillerne får flyt igjen.

Link to comment
Share on other sites

Det var tre tapte poeng i dag, ja, men vi er ikke den eneste klubben som kommer til å tape poeng. Liverpool har flakset seg til to seiere nå, og kommer til å møte veggen på et tidspunkt. ManU ligger to poeng bak oss, og har en vanskelig kamp mot Portsmouth til mandag. De sliter med skader, og spiller langt i fra fantastisk. Chelsea har spilt en fantastisk kamp, og har etter det jeg har forstått gjort det godt i pre-season. Det er mulig at mye må skje innbyrdes mot dem, for de ser sterke ut i år. Jeg tror imidlertid at de vil rote bort mange poeng på triste bortebanedager, samtidig som Stamford Bridge er og blir et fort.

 

Konklusjon: Vi er ikke det eneste topplaget som taper og kommer til å tape poeng.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Konklusjon: Vi er ikke det eneste topplaget som taper og kommer til å tape poeng.

 

Det er jo helt greit å tape poeng. Det er jo måten det skjer på som provoserer folk. Dette er profesjonelle fotballspillere som tjener uvirkelige summer på hobbyen sin og så GIDDER de ikke løpe, takle, jobbe. Tvert i mot så smiler de etter kampen.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Konklusjon: Vi er ikke det eneste topplaget som taper og kommer til å tape poeng.

 

Det er jo helt greit å tape poeng. Det er jo måten det skjer på som provoserer folk. Dette er profesjonelle fotballspillere som tjener uvirkelige summer på hobbyen sin og så GIDDER de ikke løpe, takle, jobbe. Tvert i mot så smiler de etter kampen.

 

Jeg er litt enig, men du overreagerer allikevel. Jeg velger å kalle dette en dårlig dag. Vi kommer ikke til å spille slik hele sesongen. Det tviler jeg på.

Link to comment
Share on other sites

Herre jævla gud. Dette er rett og slett patetisk.

 

Vi har en keeper som ikke kan ta noen innlegg, og et angrep som ikke klarer å produsere noe. I tillegg har vi absolutt ingen matchvinnere på benken vi kan bytte inn. Nei, sånn her kan det IKKE fortsette! Da må noe skje!

 

 

Og igjen klarer faktisk noen å klage på Almunia etter en kamp han ikke kan klandres for noe som helst. Fantastisk fascinerende å se på. Herregud sier jeg.

 

Også som nevnt av noen her - noen burde avvente ett par timer før de skriver noe. En tafatt kamp - Ja. Verdens undergang - Nei.

 

Wenger har sagt han er ute etter en DM - og jeg venter med å klage og "ikke se en kamp mer før vi har ny manager" (Som er helt idiotisk å si) før vi ligger på nedrykk uten en sjans til å klare oss. Hvem vet hva han henter inn - og hva som faktisk kommer til å skje de kommende kamper når Fabregas er friskmeldt, Rosicky blir snart friskmeldt, og Diaby kommer tilbake.

 

En ting som er skrevet her er at midtforsvaret vårt er veldig tafatt - det er jeg veldig enig i. Så kanskje vi får se en endring der snart, med Silvestre inn sammen med Gallas eller Toure. Ingen av dem er trygge hvertfall.

 

Også måtte vel kampen idag bevise til Wenger at vi faktisk trenger å hente noen som kan gå rett inn i start 11'er.

 

Men på ingen måte verdens ende... Bare ufattelig skuffende og bittert. Men det går over så snart laget og spillerne får flyt igjen.

 

Fint og behersket innlegg..og jeg er helt enig med deg

Link to comment
Share on other sites

Da får jeg sannelig si meg uenig med deg, Orakelet.

 

Selvom det ikke er Almunias skyld at vi tapte i dag kan jeg sannelig få lov til å si at det hjørnesparket skal plukkes! Sitter her og ser for meg den samme situasjonen med Lehmann i mål, og det jeg ser er en keeper som kommer stormende ut av målet og bokser ballen ut til innkast.

 

Resten av laget spilte som noen frittgående høner, rett og slett. Og da Denilson prøvde på et mesterverk av en skrupasning som gikk til innkast i stedet for å ta en helt vanlig pasning mot spilleren, visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Konklusjon: Vi er ikke det eneste topplaget som taper og kommer til å tape poeng.

 

Det er jo helt greit å tape poeng. Det er jo måten det skjer på som provoserer folk. Dette er profesjonelle fotballspillere som tjener uvirkelige summer på hobbyen sin og så GIDDER de ikke løpe, takle, jobbe. Tvert i mot så smiler de etter kampen.

 

Jeg er litt enig, men du overreagerer allikevel. Jeg velger å kalle dette en dårlig dag. Vi kommer ikke til å spille slik hele sesongen. Det tviler jeg på.

 

Jeg har vel ikke sagt at vi skal spille slik hele sesongen, men jeg skjemmes over dagens innsats. Er det greit med en så dårlig dag syns du?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Konklusjon: Vi er ikke det eneste topplaget som taper og kommer til å tape poeng.

 

Det er jo helt greit å tape poeng. Det er jo måten det skjer på som provoserer folk. Dette er profesjonelle fotballspillere som tjener uvirkelige summer på hobbyen sin og så GIDDER de ikke løpe, takle, jobbe. Tvert i mot så smiler de etter kampen.

 

Jeg er litt enig, men du overreagerer allikevel. Jeg velger å kalle dette en dårlig dag. Vi kommer ikke til å spille slik hele sesongen. Det tviler jeg på.

 

Jeg har vel ikke sagt at vi skal spille slik hele sesongen, men jeg skjemmes over dagens innsats. Er det greit med en så dårlig dag syns du?

 

Nei, jeg mente det egentlig ikke sånn. Og nei, det var ikke greit med så dårlig innsats som i dag, for den var ganske dårlig, men det er klart at Wenger nå ser hva som er feil. Han er nemlig meget smart, i motsetning til det mange her mener akkurat nå. Det jeg sier er at dagens problem vil bli tatt tak i. Desverre forandrer ikke det hva vi så i dag, men hva skal vi gjøre da? Jeg velger å se det positive i det.

Link to comment
Share on other sites

Det var svakt idag. At vi taper så mange dueller er utrolig.

Toure/Gallas vinner knapt en eneste hodeduell. Mener fortsatt at Djorou bør spille.

Ellers er det nokså utrolig at noen klarer å klandre Almunia for Gallas sin feil.

Eboue var vel Arsenals lyspunkt idag.

Denilson...desverre men Wenger må handle inn en annen makker til Fabregas.

 

Ellers er det tragisk å lese enkelte innlegg her inne.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Konklusjon: Vi er ikke det eneste topplaget som taper og kommer til å tape poeng.

 

Det er jo helt greit å tape poeng. Det er jo måten det skjer på som provoserer folk. Dette er profesjonelle fotballspillere som tjener uvirkelige summer på hobbyen sin og så GIDDER de ikke løpe, takle, jobbe. Tvert i mot så smiler de etter kampen.

 

Jeg er litt enig, men du overreagerer allikevel. Jeg velger å kalle dette en dårlig dag. Vi kommer ikke til å spille slik hele sesongen. Det tviler jeg på.

 

Jeg har vel ikke sagt at vi skal spille slik hele sesongen, men jeg skjemmes over dagens innsats. Er det greit med en så dårlig dag syns du?

 

Nei, jeg mente det egentlig ikke sånn. Og nei, det var ikke greit med så dårlig innsats som i dag, for den var ganske dårlig, men det er klart at Wenger nå ser hva som er feil. Han er nemlig meget smart, i motsetning til det mange her mener akkurat nå. Det jeg sier er at dagens problem vil bli tatt tak i. Desverre forandrer ikke det hva vi så i dag, men hva skal vi gjøre da? Jeg velger å se det positive i det.

 

Og hva er det positive i det da? B)

 

Jeg tipper Wenger på pressekonferansen syns at "innsatsen var bra, vi kontrollerte kampen, vi var uheldige, fansen må stille seg bak Adebayor som jobber knallhardt på trening, osv....

Link to comment
Share on other sites

Sitter igjen med et par tanker etter kampen.

-Hvorfor Ble Song bytta ut med Toure og ikke Denilson? han hadde pent klart 15 min i midtbanerollen og hadde sikkert gjort det 10 ganger bedre.

- Hvorfor var ikke Vela på benken? kunne flytta Nasri på midten med Song/Eboue og spillt Wallcott og Vela på vingene!

Link to comment
Share on other sites

Sitter igjen med et par tanker etter kampen.

-Hvorfor Ble Song bytta ut med Toure og ikke Denilson? han hadde pent klart 15 min i midtbanerollen og hadde sikkert gjort det 10 ganger bedre.

- Hvorfor var ikke Vela på benken? kunne flytta Nasri på midten med Song og spillt Wallcott og Vela på vingene!

Ifølge Johannessen hadde Toure bedt om å bli byttet ut. Egentlig skulle Denilson ut, men så fikk Toure et eller annet problem.

 

Vela prøver vel å komme seg etter Mexico-turen i midtuka.

Link to comment
Share on other sites

dette laget tar ikke gull i år B) vi er helt ufarlige framover og utrygg bak , vi har spilt to kamper mot dumpe kanditater og Skårt 1 Mål , ELENDIG!!!!

 

vi har spilt 6 omganger og ikke 1 av de har hvert i nærheten av godkjent.. savner flamini allerede..

 

at vi ikke tar gull er helt sikkert, men klarer vi 4 plass???

 

kantene går og hjemmer seg, RVP er grinete forde ade er bedre enn han, sentrale midtbanen det mest tragiske ever, gallas har glemt at han er kaptein og er helt ute i tillegg

Link to comment
Share on other sites

Istedenfor å slakte Wengers post-match pressekonferanse før den i det hele tatt har funnet sted, priser jeg meg lykkelig for at det ikke er enkelte av dere som er manager og skal ut i pressen etter denne kampen. Vær glad for at vi har en manager som ikke går ut i media og slakter spillerne sine på direkten. Wenger gjør garantert de nødvendige grepene på treningsfeltet, uavhengig av hva han sier i media.

Link to comment
Share on other sites

dette laget tar ikke gull i år B) vi er helt ufarlige framover og utrygg bak , vi har spilt to kamper mot dumpe kanditater og Skårt 1 Mål , ELENDIG!!!!

 

vi har spilt 6 omganger og ikke 1 av de har hvert i nærheten av godkjent.. savner flamini allerede..

 

at vi ikke tar gull er helt sikkert, men klarer vi 4 plass???

 

kantene går og hjemmer seg, RVP er grinete forde ade er bedre enn han, sentrale midtbanen det mest tragiske ever, gallas har glemt at han er kaptein og er helt ute i tillegg

 

 

jævli positiv innlegg synes jeg...tragisk!

Link to comment
Share on other sites

Lurer litt på hvorfor Wenger ikke har handlet enda, alle vet jo at spillere trenger tid på å forme seg etter det nye laget og den nye spillestilen.

Er det fordi han har gitt Denilson litt tid til å kunne prøve å vise seg frem?

Mener han seriøst at Midtbanen er sterk nok? eller er det bare fordi forhandlinger osv tar lang tid?, hvertfall etter den prisen Wenger vil gi for spillere.

Link to comment
Share on other sites

Istedenfor å slakte Wengers post-match pressekonferanse før den i det hele tatt har funnet sted, priser jeg meg lykkelig for at det ikke er enkelte av dere som er manager og skal ut i pressen etter denne kampen. Vær glad for at vi har en manager som ikke går ut i media og slakter spillerne sine på direkten. Wenger gjør garantert de nødvendige grepene på treningsfeltet, uavhengig av hva han sier i media.

 

Hvorfor burde ikke Wenger gi gutta en offentlig overhaling?

Link to comment
Share on other sites

Istedenfor å slakte Wengers post-match pressekonferanse før den i det hele tatt har funnet sted, priser jeg meg lykkelig for at det ikke er enkelte av dere som er manager og skal ut i pressen etter denne kampen. Vær glad for at vi har en manager som ikke går ut i media og slakter spillerne sine på direkten. Wenger gjør garantert de nødvendige grepene på treningsfeltet, uavhengig av hva han sier i media.

 

Hvorfor burde ikke Wenger gi gutta en offentlig overhaling?

 

Fordi når moralen fra før er på bunnivå, så er det inne gunstig å gjøre vondt verre med slakting i media. Det skal gjøres internt i garderoben, på treningsfeltet eller på møterommet, ikke i media hvor alt blir hauset opp.

 

Edit: Riktig, Ryan Jarvis.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Konklusjon: Vi er ikke det eneste topplaget som taper og kommer til å tape poeng.

 

Det er jo helt greit å tape poeng. Det er jo måten det skjer på som provoserer folk. Dette er profesjonelle fotballspillere som tjener uvirkelige summer på hobbyen sin og så GIDDER de ikke løpe, takle, jobbe. Tvert i mot så smiler de etter kampen.

 

Jeg er litt enig, men du overreagerer allikevel. Jeg velger å kalle dette en dårlig dag. Vi kommer ikke til å spille slik hele sesongen. Det tviler jeg på.

 

Jeg har vel ikke sagt at vi skal spille slik hele sesongen, men jeg skjemmes over dagens innsats. Er det greit med en så dårlig dag syns du?

 

Nei, jeg mente det egentlig ikke sånn. Og nei, det var ikke greit med så dårlig innsats som i dag, for den var ganske dårlig, men det er klart at Wenger nå ser hva som er feil. Han er nemlig meget smart, i motsetning til det mange her mener akkurat nå. Det jeg sier er at dagens problem vil bli tatt tak i. Desverre forandrer ikke det hva vi så i dag, men hva skal vi gjøre da? Jeg velger å se det positive i det.

Er helt enig med deg zaldor! Det er ikke akseptabelt med en slik fremvisning, men det er omtrent umulig å unngå i det lange løp. Denne dagen er det bare å glemme så vi kan se fremover spørr du meg. Wenger vil HELT sikkert gjøre grep etter dette, men vi er ikke klubben som tar dette i media, og det er da en positiv ting. Dette tas opp internt, og Wenger får nok ikke panikk av dette og kjøper med en gang, men han fortsetter å overbevise spillerne han forløpig har om at de har kvaliteter! Jeg ser fremover!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke enig i at så mange enkeltspillere var så forferdelig dårlige, men vi fungerte overhode ikke som lag. Det var etter mitt syn kun en spiller som var helt forferdelig i dag, og det var Denilson. Stakkars gutt som måtte oppleve å spille hele 90 min på en dag hvor intet fungerte og stakkars Eboue som måtte spille sammen med ham!

 

Walcott, ser at folk klager over han. Det skjønner jeg ikke helt, for han er ikke stort bedre. Han spilte akkurat slik vi kan forvente av han, med mindre han kommer inn på tampen og møter slitne spillere.

 

Almunia spilte en god kamp og jeg syns det var oppløftende å se Toure spille igjen. Gallas var for det jeg kunne se skyld i målet. Syns vel også backene våre klarte seg bra, men det er vanskelig å spille sitt normale spill når det er så lite bevegelse foran på banen.

 

Hverken spissene eller forsvaret var så dårlige kampen sett under ett (unntak ved baklengsmålet), problemet var en sentral midtbane som var helt på bærtur. Der lå problemet og løsningen kommer med Cesc.

 

Det mest positive i dag var Songs innhopp, håper han blir Cescs partner i år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...