Jump to content

2008.08.23. Fulham - Arsenal


Bergkamp88

Recommended Posts

Gleder meg utrolig til denne kampen, det blir første Arsenal kampen jeg får sett siden Mai. Sist helg gikk det i kjøring fra Hvaler til Stavanger i strekk.

Skal bli kjekt å se gutta igjen! :) Men jeg så Chelsea på søndagen og la merke til at laga hadde sju innbyttere, er det bare jeg som ikke har fulgt godt nok med, eller var det andre også som ble litt overraska? Det er jo forsåvidt bare en fordel, da.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Gleder meg utrolig til denne kampen, det blir første Arsenal kampen jeg får sett siden Mai. Sist helg gikk det i kjøring fra Hvaler til Stavanger i strekk.

Skal bli kjekt å se gutta igjen! :) Men jeg så Chelsea på søndagen og la merke til at laga hadde sju innbyttere, er det bare jeg som ikke har fulgt godt nok med, eller var det andre også som ble litt overraska? Det er jo forsåvidt bare en fordel, da.

 

Hehe. Det ble kjent for noen måneder siden at den regelen skulle bli innført. Virket for meg som om Ferguson var aktiv når det gjelder dette.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg utrolig til denne kampen, det blir første Arsenal kampen jeg får sett siden Mai. Sist helg gikk det i kjøring fra Hvaler til Stavanger i strekk.

Skal bli kjekt å se gutta igjen! :) Men jeg så Chelsea på søndagen og la merke til at laga hadde sju innbyttere, er det bare jeg som ikke har fulgt godt nok med, eller var det andre også som ble litt overraska? Det er jo forsåvidt bare en fordel, da.

 

Hehe. Det ble kjent for noen måneder siden at den regelen skulle bli innført. Virket for meg som om Ferguson var aktiv når det gjelder dette.

Da er det jeg som ikke har fulgt godt nok med :D

 

EDIT:

 

Lagoppstilling ifølge Nettavisen:

 

Almunia

Sagna Gallas Tourè Clichy

Ebouè Denilson Nasri Walcott

Adebayor van Persie

 

Ser veldig bra ut, spør du meg

Link to comment
Share on other sites

Lagoppstilling ifølge Nettavisen:

 

Almunia

Sagna Gallas Tourè Clichy

Ebouè Denilson Nasri Walcott

Adebayor van Persie

 

Ser veldig bra ut, spør du meg

 

Tenker Eboue spiller sentralt, Walcott på høyre og Nasri på venstre.....

 

 

Silvestre hverken på banen eller benken.[/b]

 

Silvestre er skadet.

 

 

Var det ikke Bendtner som startet i den kampen?

Link to comment
Share on other sites

 

Lagoppstilling ifølge Nettavisen:

 

Almunia

Sagna Gallas Tourè Clichy

Ebouè Denilson Nasri Walcott

Adebayor van Persie

 

Ser veldig bra ut, spør du meg

 

Tenker Eboue spiller sentralt, Walcott på høyre og Nasri på venstre....

 

 

ja blir nok sånn;) synes at Eboue spilte bra i den plassen forrige kamp :)

Link to comment
Share on other sites

i øyeblikket, er dette den svakeste sentrale midtbanen jeg noen gang har sett hos arsenal. både eboue og denilson er svært svært svake. dette kan ikke bli mye værre, så vi må håpe på en helt annen innstilling og innsats etterhvert

 

Jeg er helt enig, liker ikke We play the Arsenal way nå... Vi spiller rett og slett elendig:S

WENGER MÅ KJØPE EN MIDTBANESPILLER TIL!!!

 

Men vi vinner kampen i dag da:)

Link to comment
Share on other sites

svakere kamp fra arsenals side skal vi langt tilbake for matche. gallas er forferdelig svak, men eboue og denilson er nok hakket dårligere. her må det bytter til i pausen. fulham kontollerer lett foreløpig. men, jeg har stor tro på at dette snur, og at det ender med to-måls seier for de røde.

 

i øyeblikket, er dette den svakeste sentrale midtbanen jeg noen gang har sett hos arsenal. både eboue og denilson er svært svært svake. dette kan ikke bli mye værre, så vi må håpe på en helt annen innstilling og innsats etterhvert

 

Jeg er helt enig, liker ikke We play the Arsenal way nå... Vi spiller rett og slett elendig:S

WENGER MÅ KJØPE EN MIDTBANESPILLER TIL!!!

 

Men vi vinner kampen i dag da:)

 

ja, jeg driter i om det blir barry , alonso. mfufu eller bipimpong... alt er bedre enn de to som spiller sentralt i dag. denilson er ok backup på midten og eboue en god backup på høyre back!

Link to comment
Share on other sites

Nå må gutta ville mer!! Fulham vinner nesten hver eneste ball! irriterende å se at flere av våre spillere spiller så dårlig!!

noen av de spiller faktisk opp mot sitt beste;-)

 

kan det være så forbannet vanskelig å slå en ordentlig corner?!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...