Jump to content

2008.07.30 VfB Stuttgart B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Vi har reist de siste 3 åra til østerike ( bad walterstorf er det vell plassen heter) Som er ein kjempe plass:D Der har eg fått bilder av meg og alle arsenal spillerene også, Med autograf. Meg og søstra mi jogga opp til arsenals hotell sist år å tror du ikkje vi møtte Arsene Wenger og Pat Rice i heisen! :D :P Bilder og autografer, opplevelse for livet. :D :D

Men til spørsmålet

 

Båt til danmark, så kjørar vi ned til croatia der vi skal ha ferie.

På hjem turen kjører vi innom Bad walterstorf og er der ca 4 - 5 dager ( Ser ein treningskamp eller to)

Så når vi skal hjem skal vi ta ein omvei og kjøre innom Stuttgart :) :)

Anbefaler veldikt å ta turen til Østerike, god tilgang til arsenal så spillerene samt ein god frerieplass:D

 

Noe mer du lurte på`?

Link to comment
Share on other sites

Vi har reist de siste 3 åra til østerike ( bad walterstorf er det vell plassen heter) Som er ein kjempe plass:D Der har eg fått bilder av meg og alle arsenal spillerene også, Med autograf. Meg og søstra mi jogga opp til arsenals hotell sist år å tror du ikkje vi møtte Arsene Wenger og Pat Rice i heisen! :P :P Bilder og autografer, opplevelse for livet. :D :D

Men til spørsmålet

 

Båt til danmark, så kjørar vi ned til croatia der vi skal ha ferie.

På hjem turen kjører vi innom Bad walterstorf og er der ca 4 - 5 dager ( Ser ein treningskamp eller to)

Så når vi skal hjem skal vi ta ein omvei og kjøre innom Stuttgart :rolleyes: :)

Anbefaler veldikt å ta turen til Østerike, god tilgang til arsenal så spillerene samt ein god frerieplass:D

 

Noe mer du lurte på`?

Merket jeg ble veldig misunnelig nå :P.

Link to comment
Share on other sites

Vi har reist de siste 3 åra til østerike ( bad walterstorf er det vell plassen heter) Som er ein kjempe plass:D Der har eg fått bilder av meg og alle arsenal spillerene også, Med autograf. Meg og søstra mi jogga opp til arsenals hotell sist år å tror du ikkje vi møtte Arsene Wenger og Pat Rice i heisen! :P :P Bilder og autografer, opplevelse for livet. :D :D

Men til spørsmålet

 

Båt til danmark, så kjørar vi ned til croatia der vi skal ha ferie.

På hjem turen kjører vi innom Bad walterstorf og er der ca 4 - 5 dager ( Ser ein treningskamp eller to)

Så når vi skal hjem skal vi ta ein omvei og kjøre innom Stuttgart :rolleyes: :)

Anbefaler veldikt å ta turen til Østerike, god tilgang til arsenal så spillerene samt ein god frerieplass:D

 

Noe mer du lurte på`?

Merket jeg ble veldig misunnelig nå :P.

ÅÅÅ! Ja, jeg ble vildt misunnelig :P! Tenk å møte de to mesterhjernene i heisen da :P En lignende tur skal gjennomføres for min del innen kort tid!

Link to comment
Share on other sites

Vi har reist de siste 3 åra til østerike ( bad walterstorf er det vell plassen heter) Som er ein kjempe plass:D Der har eg fått bilder av meg og alle arsenal spillerene også, Med autograf. Meg og søstra mi jogga opp til arsenals hotell sist år å tror du ikkje vi møtte Arsene Wenger og Pat Rice i heisen! :P :P Bilder og autografer, opplevelse for livet. :D :D

Men til spørsmålet

 

Båt til danmark, så kjørar vi ned til croatia der vi skal ha ferie.

På hjem turen kjører vi innom Bad walterstorf og er der ca 4 - 5 dager ( Ser ein treningskamp eller to)

Så når vi skal hjem skal vi ta ein omvei og kjøre innom Stuttgart :rolleyes: :)

Anbefaler veldikt å ta turen til Østerike, god tilgang til arsenal så spillerene samt ein god frerieplass:D

 

Noe mer du lurte på`?

Har prøvd å finne datoer for når Arsenal er på treningsleir, men uten resultat. Hvordan vet du at de er der, de dagene du har planlagt å være der??

Link to comment
Share on other sites

Vi har reist de siste 3 åra til østerike ( bad walterstorf er det vell plassen heter) Som er ein kjempe plass:D Der har eg fått bilder av meg og alle arsenal spillerene også, Med autograf. Meg og søstra mi jogga opp til arsenals hotell sist år å tror du ikkje vi møtte Arsene Wenger og Pat Rice i heisen! :P :P Bilder og autografer, opplevelse for livet. :X :D

Men til spørsmålet

 

Båt til danmark, så kjørar vi ned til croatia der vi skal ha ferie.

På hjem turen kjører vi innom Bad walterstorf og er der ca 4 - 5 dager ( Ser ein treningskamp eller to)

Så når vi skal hjem skal vi ta ein omvei og kjøre innom Stuttgart :blink: :P

Anbefaler veldikt å ta turen til Østerike, god tilgang til arsenal så spillerene samt ein god frerieplass:D

 

Noe mer du lurte på`?

 

Du må ha en hardbarka Gooner-Pappa ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, dette er eg helt sikker på :angry: :angry: Far kjenner blogg skriveren på Arsenal.com Frank stubbs, det er han som har hjelpet oss de siste åra. :P Men skal se om eg finn ei nettside til deg, men den er er på tysk. :lol: :)

 

http://www.footballcampstyria.com/default.asp

 

Men dette er alså nettsida vi har fått infoen fra, når du trykker inn kommer det eit kart så må du velge bad walterstorf, å der skulle eg tro det skulle stå alt du/dere ville vite fra dato til anbefalte hoteller/ leiligheter :) :) Anbefaler denne turen meget! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Har ikke Stuttgart en ganske stor og fin stadion de?

 

Fra Arsenal.com:

VfB Stuttgart have announced that their stadium is to be re-named the Mercedez-Benz-Arena (from its previous name of the Gottlieb-Daimler-Stadium).

To commemorate the re-naming of the stadium, Arsenal will be playing VfB Stuttgart in a pre-season friendly.

 

Ganske stor stadion ja.

Har en kapasitet på ca. 55000 og skal etter hvert bli omgjort til en ren fotballstadion siden den nå har løpebaner rundt matta.

 

 

btw. så nevnte Wenger i intervjuet etter kampen mot Burgenland at det blir en god del forandringer på lagoppstillingen til denne kampen.

Nasri og flere av de som har hatt "EM-ferie" spiller minst èn omgang mot Stuttgart.

Link to comment
Share on other sites

21.15 passer perfekt, akkurat ferdig med treninga. Håper vi får se flere A-lagsspillere i denne kampen. Da sikter jeg til Fabregas, Nasri, Gallas, RvP og noen flere som ikke har spilt noen oppkjøringskamper enda. Tipper en litt kjedelig kamp der Arsenal vinner 2-1. ;)

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 29 2008, 07:05 PM) 136408[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Når begynner kampen morgen? Jeg skal jobbe til 18:00, så jeg er redd for å miste kampen...

 

Kampen begynner visstnok 8:15 PM (CET), så blir 21:15 norsk tid da.. correct me if I'm wrong! :lol:

 

Stemmer. :D

 

Nei stemmer nok ikke. CET er norsk tidsone, dvs kampen starter 20:15 også i Norge. Blander nok med GMT som er en time før.

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 29 2008, 07:05 PM) 136408[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Når begynner kampen morgen? Jeg skal jobbe til 18:00, så jeg er redd for å miste kampen...

 

Kampen begynner visstnok 8:15 PM (CET), så blir 21:15 norsk tid da.. correct me if I'm wrong! :)

 

Stemmer. :lol:

 

Nei stemmer nok ikke. CET er norsk tidsone, dvs kampen starter 20:15 også i Norge. Blander nok med GMT som er en time før.

20.15 da..?

slakter alle som en om jeg mister denne kampen pågrunn av tidsone.. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...