Jump to content

2008.07.30 VfB Stuttgart B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 29 2008, 07:05 PM) 136408[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Når begynner kampen morgen? Jeg skal jobbe til 18:00, så jeg er redd for å miste kampen...

 

Kampen begynner visstnok 8:15 PM (CET), så blir 21:15 norsk tid da.. correct me if I'm wrong! :P

 

Stemmer. ;)

 

Nei stemmer nok ikke. CET er norsk tidsone, dvs kampen starter 20:15 også i Norge. Blander nok med GMT som er en time før.

 

På Arsenal.com står det under terminlista 8.15 PM! Det er vel 21:15 norsk tid siden vi ligger 1 time etter :)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 29 2008, 07:05 PM) 136408[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Når begynner kampen morgen? Jeg skal jobbe til 18:00, så jeg er redd for å miste kampen...

 

Kampen begynner visstnok 8:15 PM (CET), så blir 21:15 norsk tid da.. correct me if I'm wrong! :P

 

Stemmer. ;)

 

Nei stemmer nok ikke. CET er norsk tidsone, dvs kampen starter 20:15 også i Norge. Blander nok med GMT som er en time før.

 

På Arsenal.com står det under terminlista 8.15 PM! Det er vel 21:15 norsk tid siden vi ligger 1 time etter :)

 

Men det er ikke opplyst i engelsk tid, siden kampen ikke går i England. Kampen spilles 20:15 norsk tid.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 29 2008, 07:05 PM) 136408[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Når begynner kampen morgen? Jeg skal jobbe til 18:00, så jeg er redd for å miste kampen...

 

Kampen begynner visstnok 8:15 PM (CET), så blir 21:15 norsk tid da.. correct me if I'm wrong! :P

 

Stemmer. ;)

 

Nei stemmer nok ikke. CET er norsk tidsone, dvs kampen starter 20:15 også i Norge. Blander nok med GMT som er en time før.

 

På Arsenal.com står det under terminlista 8.15 PM! Det er vel 21:15 norsk tid siden vi ligger 1 time etter :)

20.15 ja

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 29 2008, 07:05 PM) 136408[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Når begynner kampen morgen? Jeg skal jobbe til 18:00, så jeg er redd for å miste kampen...

 

Kampen begynner visstnok 8:15 PM (CET), så blir 21:15 norsk tid da.. correct me if I'm wrong! :P

 

Stemmer. ;)

 

Nei stemmer nok ikke. CET er norsk tidsone, dvs kampen starter 20:15 også i Norge. Blander nok med GMT som er en time før.

 

På Arsenal.com står det under terminlista 8.15 PM! Det er vel 21:15 norsk tid siden vi ligger 1 time etter :)

 

Nei det er riktig som Sandis sier. Det står 7:15 PM (UK time) på terminlista på arsenal.com, men 8:15 (CET), så jeg må nok bøye meg i støvet B)

Link to comment
Share on other sites

Almunia er kaptein under denne kampen. har wenger tanker om å bruke han når sessongen starter`? :P

Gallas er jo kaptein? :P

 

Hvilke drakter spiller vi i? Nye bortedraktene? :-|

 

EDIT: Vi spiller i de nye bortedraktene nå ;) Virker veldig kule faktisk!

Link to comment
Share on other sites

Noen som har lagoppstilling?

 

Almunia

Sagna - Gallas - Djourou - Clichy

Eboue - Nasri - Denilson - Walcott

Greedybayor - van Persie

 

Mulig vi stiller i en rar 4-2-3-1 formasjon med Eboue og Denilson sentralt, Walcott på høyre flanke, van Persie på venstre og Nasri like bak Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Sagna-Gallas-Djourou-Clichy

Walcott-Denilson-?-Nasri

RvP-Ade

 

EDIT, ser ut som RvP er ving og Nasri sentralt ja..

 

Nå er de tilbake i ren 4-4-2 med Nasri på venstre... Eboue og Denilson sentralt. van Persie er nå sentralt og Walcott har vært på høyre hele tiden. Tror de prøver å rullere litt for å lure ett defensivt godt organisert tysk forsvar.

 

Nyyydelig pasning av Nasri til van Persie, prøver en cheeky lobb men Jens står iskaldt. Ade feilaktig avblåst aleine med Jens men setter den like utenfor.

 

Marica Ciprian lurer Djourou ALT for enkelt på siden.

Link to comment
Share on other sites

Ade er tydelig ute av form. 5 offsides og flere slurvete touch. Nasri imponerer. Trodde han først var Fabregas i de første 15 min. Fin ro i spillet og bra overblikk. God dribler. RvP viser lovende takter. Lehmann banens beste hittil :-|

Link to comment
Share on other sites

Ade er veldig ute av kampform, slik han var på begynnelsen av forrige sesong. Veldig tunge touch. Resten av gjengen kommer seg, og Nasri kommer til å slå til i Arsenal, jeg bare føler det på meg. Eboue ligger enormt dypt, nesten som en tredje stopper. Djourou har vært svak, men så er Ciprian Murcia og Gomez to veldig veldig gode spisser, begge spillere som bør være på blokka til Arsene.

 

Må bare få si at de nye bortedraktene trolig er de flotteste draktene noensinne. De er rett og slett 100 % vidunderlige! De oser Arsenal.

 

Jens har vært monstergod.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...