Jump to content

2008.04.28 Derby County B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

DEILIG! :P ADEBAYOR ADEBAYOOOR, GIVE HIM THE BALL AND HE WILL SCORE :D

Nåja, han burde score så mange flere :D

Litt ueffektiv, men kan ikke klage, ønsker meg litt en spiss i Toni/Lucarelli/Pippo/Ruud(IKKE HAN) klassen, en som scorer på hver sjanse nesten!

Ja, må si meg enig. Men nå må vi diskutere kampen før ulvene kommer :D

Link to comment
Share on other sites

Vakkert spill, først bra ballvinning av Denilson en fin fin stikker til Walcott (som er mye mye bedre på høyre) og Clichy Adebayor og 1-3:) Forsetter dette kan det bli veldig veldig kjekt :D

 

For ikke å glemme Eboue sin fantastiske assist (hva er det egentlig han prøvde på?)

 

BE

Man skal roses for det man skal roses for, og rises for det man skal rises for, men her inne på forumet er det blitt pop å skjelle ut Eboue uansett hva han gjør. Han har gjort en ok kamp

 

Jeg er en av Eboues store forsvarere på dette forumet. Jeg synes bare det var funny

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Nå kunne vi ledet 1-9! Og da overdriver jeg ikke. Jeg fatter ikke at det går å bomme slik Walcott nå gjorde. Og av med Denilson. Da får vi fart i sakene, folkens :D

 

Enig, leke stue idag også. Men dårlig uttelling. Hadde vi hatt en Ruud van Horseface utpå her hadde det vert kanskje vert 1-9.

Link to comment
Share on other sites

Nå kunne vi ledet 1-9! Og da overdriver jeg ikke. Jeg fatter ikke at det går å bomme slik Walcott nå gjorde. Og av med Denilson. Da får vi fart i sakene, folkens :D

 

2-9 så er vi enige. Og matchens store spiller Bendner skulle ha hatt i allefall 3 assists

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Nå kunne vi ledet 1-9! Og da overdriver jeg ikke. Jeg fatter ikke at det går å bomme slik Walcott nå gjorde. Og av med Denilson. Da får vi fart i sakene, folkens :D

Vi er så vant med det. Det er ikke første kampen i år (og i fjor) at vi produserer sjangser som det vanligvis scores på, men som vi alltid på en eller annen måte ikke klarer å score på.

Link to comment
Share on other sites

Samma det, kampen er egentlig uviktig, fin stund og prøve ut talenter egentlig

:D

EDIT: Skjønner godt hvis noen blir kritiske etter innlegget, men nå kommer vi på 3. og det er bedre enn mange forventet før sesongen! Og jo bedre de unge rutinerte spillerene blir jo bedre blir vi

Link to comment
Share on other sites

Nå kunne vi ledet 1-9! Og da overdriver jeg ikke. Jeg fatter ikke at det går å bomme slik Walcott nå gjorde. Og av med Denilson. Da får vi fart i sakene, folkens :D

 

2-9 så er vi enige. Og matchens store spiller Bendner skulle ha hatt i allefall 3 assists

 

BE

akkurat!

Link to comment
Share on other sites

DEILIG! :D ADEBAYOR ADEBAYOOOR, GIVE HIM THE BALL AND HE WILL SCORE :P

Nåja, han burde score så mange flere :D

Litt ueffektiv, men kan ikke klage, ønsker meg litt en spiss i Toni/Lucarelli/Pippo/Ruud(IKKE HAN) klassen, en som scorer på hver sjanse nesten!

 

Eduardo! Det er han vi trenger.

Link to comment
Share on other sites

DEILIG! :D ADEBAYOR ADEBAYOOOR, GIVE HIM THE BALL AND HE WILL SCORE :P

Nåja, han burde score så mange flere :D

Litt ueffektiv, men kan ikke klage, ønsker meg litt en spiss i Toni/Lucarelli/Pippo/Ruud(IKKE HAN) klassen, en som scorer på hver sjanse nesten!

 

Eduardo! Det er han vi trenger.

 

Eller David Villa :D

Link to comment
Share on other sites

DEILIG! :D ADEBAYOR ADEBAYOOOR, GIVE HIM THE BALL AND HE WILL SCORE :P

Nåja, han burde score så mange flere :D

Litt ueffektiv, men kan ikke klage, ønsker meg litt en spiss i Toni/Lucarelli/Pippo/Ruud(IKKE HAN) klassen, en som scorer på hver sjanse nesten!

 

Eduardo! Det er han vi trenger.

Er ikke så effektiv han heller, ønsker en målgarantist, han scorer mye, men han er ingen målgarantist

Link to comment
Share on other sites

DEILIG! :D ADEBAYOR ADEBAYOOOR, GIVE HIM THE BALL AND HE WILL SCORE :P

Nåja, han burde score så mange flere :D

Litt ueffektiv, men kan ikke klage, ønsker meg litt en spiss i Toni/Lucarelli/Pippo/Ruud(IKKE HAN) klassen, en som scorer på hver sjanse nesten!

 

Eduardo! Det er han vi trenger.

Er ikke så effektiv han heller, ønsker en målgarantist, han scorer mye, men han er ingen målgarantist

Theo Wallcott du tenker på da kanskje? :D

Link to comment
Share on other sites

Mye nesten nå. Men enig med at Bendtner har hatt en veldig god kamp. Eboue spiller også bra og jobber godt.

Eboue fortjener også ros! Legger veeeeeeldig godt merke til at Derby ofte når vi kommer litt fort har bare tre man i forsvar! altså flere ganger har vi kommet 3 og 4 mot 3!

 

Nesten litt flaut å slippe inn to mot Derby mener jeg.... Ubetydelig ja, men veldig unødvendig

Link to comment
Share on other sites

dansken har vært god i dag, men det er jaggu ikke mange andre som får godkjent. svak forestilling. dette burde v

de ha vunnet med 4-0 minimum.

 

theo viser seg frem av og til, og det var et viktig mål han der scoret. for selvtilliten hans selvfølgelig. det ser dessuten ut som dansken er kompis med alle i dag. det passer bra i og med at han viser seg frem i dag

 

edit: kunne vel gjerne blitt 7-8 arsenal mål i dag...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...