Jump to content

2008.04.28 Derby County B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Gutta ville nok spilt til de seine nattetimer om de kunne :) Dette var morro! Eller hva sier du Ade?

 

Hyllet goonerene på Pride Park våre gamle helter Vieira og DB10, eller er sangene gjort om?

 

Både Henry, Bergkamp, og Vieira ble hyllet på Pride Park faktisk. Herlig å høre de sangene igjen!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Møkkakamp! Slippe inn 2 mål mot Derby! Spark Wenger! Nå!

 

Syns vi skal ansette Mr. Brekke, virker som han er den verdige erstattaren:P

 

 

Og til det veddemålet som unitedfan...not tapte, han er heldigvis så heldig at han som umyndig ikkje kan kan delta på gambling og veddemålet må settast ugyldig.. Too bad for deg Dulfy

Link to comment
Share on other sites

Møkkakamp! Slippe inn 2 mål mot Derby! Spark Wenger! Nå!

 

Syns vi skal ansette Mr. Brekke, virker som han er den verdige erstattaren:P

 

 

Og til det veddemålet som unitedfan...not tapte, han er heldigvis så heldig at han som umyndig ikkje kan kan delta på gambling og veddemålet må settast ugyldig.. Too bad for deg Dulfy

Nja.... Skal vi følge Championship Manager 01/02 ville jeg gått for han Eirik Brekken! Billig å lønne og veldig god asist man. så sikkert god manager og!

Link to comment
Share on other sites

Møkkakamp! Slippe inn 2 mål mot Derby! Spark Wenger! Nå!

 

Syns vi skal ansette Mr. Brekke, virker som han er den verdige erstattaren:P

 

 

Og til det veddemålet som unitedfan...not tapte, han er heldigvis så heldig at han som umyndig ikkje kan kan delta på gambling og veddemålet må settast ugyldig.. Too bad for deg Dulfy

Nja.... Skal vi følge Championship Manager 01/02 ville jeg gått for han Eirik Brekken! Billig å lønne og veldig god asist man. så sikkert god manager og!

 

Eller Keiko viss vi har lyst til å spele samen med Derby i Wankership om 2 sesonger.

Link to comment
Share on other sites

ja absolutt artig kamp, men skuffa over at vi ikke minst putta 10. Det burde vi lett klart. Aleine med keeper skal være mål! Morsom dans Ade og Eboue hadde;)

 

Ellers vil jeg fremheve Bendtner idag, han burde hatt et par assister, men hans "Bergkamp" pasninger ble jo ikke akkurat benyttet.

 

Men ellers en fin kveld! Deilig med 6 mål. Let's go for the 1st place!

Link to comment
Share on other sites

Fullt fortjent seier, og kanskje vi kan nå den sårt tiltrengte 2. plassen ? Men da er vi avhengige av at Chelsea eller Manchester united driter seg ut i de to siste kampene.

 

Hvorfor ikke den sårt tiltrengte førsteplassen? :) Det er jo faktisk fortsatt teoretisk mulig bare både Chelsea OG ManU driter seg ut.... :) Ikke at jeg tror det skjer, men det hadde jo vært tidenes come-back....

 

Selv om det var lekestue og mye moro i går, viste vel kampen også hvorfor Arsenal ikke når helt opp denne sesongen. De var som vanlig ineffektive, og det kan vi faktisk si selv om de scoret seks mål. VP og Ade burde hatt et par mål ekstra, og Walcott burde naturligvis puttet når han var alene igjennom. 10-3 hadde vært et mer beskrivende resultat.

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen har nevnt Denilson. Han var helt sjef til han ble byttet ut. MoM til da. Vant alle ballene på midtbanen. Jeg kunne ikke se forskjell på han og Flamini. Greit, det var mot Derby. Men med fast tillitt tror jeg Denilson kan være løsningen når Flamini drar.

 

Denilson var mildt sagt elendig de første 20 minuttene, etter hvert fant han ut av hvordan han skulle spille og hevet seg betraktelig. Noen erstatter for Flamini mener jeg han ikke er da han defensivt er altfor dårlig og det kommer nok mer synlig frem når vi møter sterkere motstand

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen har nevnt Denilson. Han var helt sjef til han ble byttet ut. MoM til da. Vant alle ballene på midtbanen. Jeg kunne ikke se forskjell på han og Flamini. Greit, det var mot Derby. Men med fast tillitt tror jeg Denilson kan være løsningen når Flamini drar.

 

Denilson var mildt sagt elendig de første 20 minuttene, etter hvert fant han ut av hvordan han skulle spille og hevet seg betraktelig. Noen erstatter for Flamini mener jeg han ikke er da han defensivt er altfor dårlig og det kommer nok mer synlig frem når vi møter sterkere motstand

 

BE

Nååå... Enig i de første 10. Men gutten har ikke spilt fotball på gud vet hvor lenge. Og han har vel ikke psilt sentralt hele sesongen? Etter innkjøringsperoden på 10 minutter begynte han å styre midtbanen totalt. Jeg tror han kan gjøre det bra.

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen har nevnt Denilson. Han var helt sjef til han ble byttet ut. MoM til da. Vant alle ballene på midtbanen. Jeg kunne ikke se forskjell på han og Flamini. Greit, det var mot Derby. Men med fast tillitt tror jeg Denilson kan være løsningen når Flamini drar.

 

Denilson var mildt sagt elendig de første 20 minuttene, etter hvert fant han ut av hvordan han skulle spille og hevet seg betraktelig. Noen erstatter for Flamini mener jeg han ikke er da han defensivt er altfor dårlig og det kommer nok mer synlig frem når vi møter sterkere motstand

 

BE

Nååå... Enig i de første 10. Men gutten har ikke spilt fotball på gud vet hvor lenge. Og han har vel ikke psilt sentralt hele sesongen? Etter innkjøringsperoden på 10 minutter begynte han å styre midtbanen totalt. Jeg tror han kan gjøre det bra.

 

Mulig han ikke gjør seg helt bort defensivt på midtbanen men jeg ville nok gått for Song eller en annen som er bedre defensivt. Hvis du er enig i at Denilson var elendig i 10 minutter og spilte i en time er det vel ikke naturlig å kalle ham for mom, min man of the match er Bendtner. Han er en intelligent spiller

 

BE

 

småedits

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen har nevnt Denilson. Han var helt sjef til han ble byttet ut. MoM til da. Vant alle ballene på midtbanen. Jeg kunne ikke se forskjell på han og Flamini. Greit, det var mot Derby. Men med fast tillitt tror jeg Denilson kan være løsningen når Flamini drar.

 

Denilson var mildt sagt elendig de første 20 minuttene, etter hvert fant han ut av hvordan han skulle spille og hevet seg betraktelig. Noen erstatter for Flamini mener jeg han ikke er da han defensivt er altfor dårlig og det kommer nok mer synlig frem når vi møter sterkere motstand

 

BE

Nååå... Enig i de første 10. Men gutten har ikke spilt fotball på gud vet hvor lenge. Og han har vel ikke psilt sentralt hele sesongen? Etter innkjøringsperoden på 10 minutter begynte han å styre midtbanen totalt. Jeg tror han kan gjøre det bra.

 

Mulig han ikke gjør seg helt bort defensivt på midtbanen men jeg ville nok gått for Song eller en annen som er bedre defensivt. Hvis du er enig i at Denilson var elendig i 10 minutter og spilte i en time er det vel ikke naturlig å kalle ham for mom, min man of the match er Bendtner. Han er en intelligent spiller

 

BE

 

småedits

Jeg siterer meg selv. "Helt sjef til han ble byttet ut. MoM til da."

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen har nevnt Denilson. Han var helt sjef til han ble byttet ut. MoM til da. Vant alle ballene på midtbanen. Jeg kunne ikke se forskjell på han og Flamini. Greit, det var mot Derby. Men med fast tillitt tror jeg Denilson kan være løsningen når Flamini drar.

 

Denilson var mildt sagt elendig de første 20 minuttene, etter hvert fant han ut av hvordan han skulle spille og hevet seg betraktelig. Noen erstatter for Flamini mener jeg han ikke er da han defensivt er altfor dårlig og det kommer nok mer synlig frem når vi møter sterkere motstand

 

BE

Nååå... Enig i de første 10. Men gutten har ikke spilt fotball på gud vet hvor lenge. Og han har vel ikke psilt sentralt hele sesongen? Etter innkjøringsperoden på 10 minutter begynte han å styre midtbanen totalt. Jeg tror han kan gjøre det bra.

 

Mulig han ikke gjør seg helt bort defensivt på midtbanen men jeg ville nok gått for Song eller en annen som er bedre defensivt. Hvis du er enig i at Denilson var elendig i 10 minutter og spilte i en time er det vel ikke naturlig å kalle ham for mom, min man of the match er Bendtner. Han er en intelligent spiller

 

BE

 

småedits

Jeg siterer meg selv. "Helt sjef til han ble byttet ut. MoM til da."

 

Jeg skjønte det men om du er enig i at han er elendig i at han var elendig i 10 av 60 minutter kan han vel ikke ha vært mom? Men nok om det. Det er tydelig at du syntes han spilte fantastisk bra. Jeg synes han spilte seg opp etter en meget skuffende start, men jeg er glad for at folk er fornøyde med hans opptreden i dag for jeg håper han får mange fler kamper neste sesong på plassen til fabregas slik at fabregas får hvilt litt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Den som runget mest var Oh Rocky, Rocky.

 

Jeg såg nesten plastikk-bananer mens sangen runget! Rett og slett rørende :)

 

Ja det var rørende. Arsenalfansen rulet i går. Adebayor sangen hørtes utrolig godt og da.

 

Festforestilling av guttene(2 omg) og mål nr 2 og 5 kan bare settes inn i fotballens ABC.

Link to comment
Share on other sites

Herlig seier, herlig kamp og herlig at Ade puttet tre mål :) Nå er jeg på skinnene igjen mot 1000 lappen. Jeg og en kompis veddet før sessongen hvem som kom først av Torres og Adebayor på toppscorerlisten :)

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen har nevnt Denilson. Han var helt sjef til han ble byttet ut. MoM til da. Vant alle ballene på midtbanen. Jeg kunne ikke se forskjell på han og Flamini. Greit, det var mot Derby. Men med fast tillitt tror jeg Denilson kan være løsningen når Flamini drar.

 

Denilson var mildt sagt elendig de første 20 minuttene, etter hvert fant han ut av hvordan han skulle spille og hevet seg betraktelig. Noen erstatter for Flamini mener jeg han ikke er da han defensivt er altfor dårlig og det kommer nok mer synlig frem når vi møter sterkere motstand

 

BE

Nååå... Enig i de første 10. Men gutten har ikke spilt fotball på gud vet hvor lenge. Og han har vel ikke psilt sentralt hele sesongen? Etter innkjøringsperoden på 10 minutter begynte han å styre midtbanen totalt. Jeg tror han kan gjøre det bra.

 

Mulig han ikke gjør seg helt bort defensivt på midtbanen men jeg ville nok gått for Song eller en annen som er bedre defensivt. Hvis du er enig i at Denilson var elendig i 10 minutter og spilte i en time er det vel ikke naturlig å kalle ham for mom, min man of the match er Bendtner. Han er en intelligent spiller

 

BE

 

småedits

Jeg siterer meg selv. "Helt sjef til han ble byttet ut. MoM til da."

 

Jeg skjønte det men om du er enig i at han er elendig i at han var elendig i 10 av 60 minutter kan han vel ikke ha vært mom? Men nok om det. Det er tydelig at du syntes han spilte fantastisk bra. Jeg synes han spilte seg opp etter en meget skuffende start, men jeg er glad for at folk er fornøyde med hans opptreden i dag for jeg håper han får mange fler kamper neste sesong på plassen til fabregas slik at fabregas får hvilt litt.

 

BE

Nå må du ikke glemme at Bendtner var elendig før målet sitt. Han prøvde og ville, men klarte ikke å slå en eneste riktig pasning. Dansken skal ha skryt for å hasin beste kamp på førstelaget, men så god som mange vil ha det til her var han ikke. I første var van Persie bedre, og i andre var spillere som Clichy, Fabregas og Denilson (det han spilte) bedre. I andre var Bendtner kun involvert i 5 - 2 målet, men han hadde mange andre fine pasninger som burde ført til mål. Bendtner må forbedre seg når han er feilvendt. 80% av pasningene / driblingene hans når han møter og er rettvendt, ender med ballmiss. Når han derimot får rom rundt seg og er rettvendt, som vil si hele andre omgang, er han mye bedre.

 

Det som imponerte meg var det kollektive i denne kampen. I andre var vi helt rå i gjennvinningsfasen. Og for første gang i år, stormet vi skikkelig framover når vi fikk sjansen. Det er ikke mange ganger i år at vi har peiset på med 4 spillere med en gang vi vinner ballen. Hvorfor prøver vi ikke på dette oftere? Scorer man ikke på overtallskontringer, har man bare seg selv å takke for at man ikke vinner kamper. Bevegelsene var fantastiske, spillerne løp og skapte andre rom, som ble utnyttet i form av nydelige veggspill. Det at selv Gilberto ble med spilte vegg med et hælspark, sier sitt om hvor god flyt det var i laget. Backene tok også intiativ innover i banen, noe som førte til mange store sjanser. Toure hadde t.o.m. en mulighter til å score. Uansett, andre assisten på rad for King Kolo. Ikke verst ;). Spillerne hadde en energi som jeg trodde hadde forsvunnet etter Birmingham-kampen. Fabianski skal også ha skryt for å sette i gang angrepene fort. I store deler av andre, satt jeg og lo for meg selv. Bevegelsene var så gode, at det så ut som vi hadde 2/3 spillere flere på banen.

 

TIl de som kritiserer Ade

Before any of the Adebayor bashing cretins point out how six of his Premiership goals have come against Derby, take them off and he’d still have more than Anelka got in his £24 million season with us. And from six fewer games. So there.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke Bendtner var elendig før målet sitt. Jeg synes faktisk han var en av svært få som prøvde i starten av kampen. Det er ikke lett å slå pasninger når det er null bevegelse (slik det var de første 20 minuttene). Men jeg er enig i at det kollektivet fra 20 min og ut var meget bra.

 

Jeg synes ikke Van Persie var bedre enn Bendtner i første omgang.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er litt gøy å se at Adebayor faktisk varierte i avslutningene sine i går i forhold til hva han pleier. På det andre målet setter han den i nærmeste på direkten, fremfor å dempe og deretter legge den i lengste som han ville gjort før. Og på det tredje runder han keeper i stedet for lengste. ENDELIG litt variasjon!

 

Og Adebayor er den første I Premier League noensinne til å score hat-trick mot det samme laget både borte og hjemme i løpet av en sesong.

Link to comment
Share on other sites

Ser at mange nevner at Denilson, bendtner og Walcott(noen flere) var veldig gode igår. Jeg er enig men tror ikke vi skal bedømme dem etter en kamp mot Derby. Selv Wilshere kunne rundspilt det laget.

Vi må selvsagt ta med oss det positive fra denne kampen men ønasker at disse spillerene presterer det samme i tøffere kamper med mer press på seg.

 

Edit: Det der veddemålet mitt altså.. virkelig surt. Hadde jeg tapt så hadde jeg selvsagt betalt hva jeg skylder. Har allerede vunnet 500 kr mot en kompis(veddet om hvem som kom først på tabellen av Arsenal og Liverpool), skulle gjerne hatt 1000 nå..!

 

Liker ikke lenger unitedfan...NOT ;)

Link to comment
Share on other sites

Ser at mange nevner at Denilson, bendtner og Walcott(noen flere) var veldig gode igår. Jeg er enig men tror ikke vi skal bedømme dem etter en kamp mot Derby. Selv Wilshere kunne rundspilt det laget.

Vi må selvsagt ta med oss det positive fra denne kampen men ønasker at disse spillerene presterer det samme i tøffere kamper med mer press på seg.

 

Edit: Det der veddemålet mitt altså.. virkelig surt. Hadde jeg tapt så hadde jeg selvsagt betalt hva jeg skylder. Har allerede vunnet 500 kr mot en kompis(veddet om hvem som kom først på tabellen av Arsenal og Liverpool), skulle gjerne hatt 1000 nå..!

 

Liker ikke lenger unitedfan...NOT ;)

 

No må du gløyme det veddemålet.

Som Evju skreiv i Offtopicforumet så er veddemål i Norge kun lovleg hos norsk tipping og ikkje lov for mindreårige. Dette var eit veddemål i kampens hete som du burde forstått ikkje kunne stå ved lag.

Link to comment
Share on other sites

Ser at mange nevner at Denilson, bendtner og Walcott(noen flere) var veldig gode igår. Jeg er enig men tror ikke vi skal bedømme dem etter en kamp mot Derby. Selv Wilshere kunne rundspilt det laget.

Vi må selvsagt ta med oss det positive fra denne kampen men ønasker at disse spillerene presterer det samme i tøffere kamper med mer press på seg.

 

Edit: Det der veddemålet mitt altså.. virkelig surt. Hadde jeg tapt så hadde jeg selvsagt betalt hva jeg skylder. Har allerede vunnet 500 kr mot en kompis(veddet om hvem som kom først på tabellen av Arsenal og Liverpool), skulle gjerne hatt 1000 nå..!

 

Liker ikke lenger unitedfan...NOT :P

 

No må du gløyme det veddemålet.

Som Evju skreiv i Offtopicforumet så er veddemål i Norge kun lovleg hos norsk tipping og ikkje lov for mindreårige. Dette var eit veddemål i kampens hete som du burde forstått ikkje kunne stå ved lag.

 

 

a bet is a bet....kanke drive og vedde i hytt og gevær uten og gjøre opp for seg. mister vel litt av sjarmen. så lenge noen vedder på noe og noen andre aksepterer det foran vitner så er det bare rett og rimlig at enn gjør opp for seg. men så kan enn heller spørre seg om forumet her er stedet og skulle innkreve gevinsten, og da er vel heller en Pm måten og gjøre det på. men det er bare min mening. Er man med på leken får man tåle streken... :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...