Jump to content

2008.04.28 Derby County B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

500 kr på at RvP blir byttet ut i pausen med Adebayor! Noen som vedder imot?!

Jeg vedder i mot. Bendtner ut.

 

Seriøst?! :D Jeg kødder ikke altså!!!! Alle her er vitne til at han skylder meg 500 kr hvis RvP blir byttet ut i pausen med Adebayor og jeg skylder ham 500 kr hvis Bendtner blir byttet ut..!!

 

Hoho, Robin ut for Adebayor! :D

 

EDIT:

Selvsagt skjer det jo aldri at pengene blir sendt da, men litt moro! :P

Men hvorfor måtte han ut?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Er van Persie skada igjen :s ?

Nei? Er vel bare og unngå og bruke han alt for masse. Håpe Ade og Bendtner klare og oppføre seg som venner, og får til litt samspill :D

Jeg tror Kommentatorene sa et eller annet om at han måtte ut pga etter eller annet med string :D.

Link to comment
Share on other sites

Er van Persie skada igjen :s ?

Nei? Er vel bare og unngå og bruke han alt for masse. Håpe Ade og Bendtner klare og oppføre seg som venner, og får til litt samspill :D

 

Han skal visst ha overgitt en corner til Fabregas mens han holdt seg til låret, og bedt Wenger om å bli byttet ut. Tragisk leit.

Link to comment
Share on other sites

Var en liten periode etter 2-1 målet der det så ut som rvp holdt seg for hofta, vet ikke om det var pga skade eller om han bare var sliten. Noen andre som la merke til dette?

 

Håpe det var at han var sliten, blir han skadet nå igjen kan vi bare selge han. Går ikke ann og ha en slik spiller som aldri kan spille.

Link to comment
Share on other sites

Fælt da så pessimistiske folk var her da! Derby har bortsett fra målet kun hatt en sjanse (skuddet osm skiftet retning i Song). Bortsett fra det er det tullete avslutninger. Bendtner og Denilson surrer mye i starten med pasninger og lignende men hever seg bra. van Persie gir laget en utrolig fin flyt, mange fine baller. Men han skulle settet den ene sjansen. Likevel skal Walcott, som desverre har hatt en svak omgang, sentre mye tidligere til spilleren som ville vært alene gjennom upresset dersom Walcott hadde gjort det riktige. Eboue har gjort en av sine absolutt beste omganger i år, flere fine forsøk. Men hvorfor prøver han på verdens vanskeligste volley, når han heller kan heade ballen enkelt mot mål :D? Fabianski var sjanseløs på målet og har egentlig ikke hatt noe annet å gjøre. Ellers er det andre solide. Fin pasning av Toure i forkant av målet til van Persie.

 

Fabianski var ikke sjanseløs på målet. Han gjorde en feilvurdering. Han skulle ikke tatt et magaplask der men stått på strek

 

BE

 

Tenker du enda på det? :D

Link to comment
Share on other sites

Fælt da så pessimistiske folk var her da! Derby har bortsett fra målet kun hatt en sjanse (skuddet osm skiftet retning i Song). Bortsett fra det er det tullete avslutninger. Bendtner og Denilson surrer mye i starten med pasninger og lignende men hever seg bra. van Persie gir laget en utrolig fin flyt, mange fine baller. Men han skulle settet den ene sjansen. Likevel skal Walcott, som desverre har hatt en svak omgang, sentre mye tidligere til spilleren som ville vært alene gjennom upresset dersom Walcott hadde gjort det riktige. Eboue har gjort en av sine absolutt beste omganger i år, flere fine forsøk. Men hvorfor prøver han på verdens vanskeligste volley, når han heller kan heade ballen enkelt mot mål :D? Fabianski var sjanseløs på målet og har egentlig ikke hatt noe annet å gjøre. Ellers er det andre solide. Fin pasning av Toure i forkant av målet til van Persie.

 

Fabianski var ikke sjanseløs på målet. Han gjorde en feilvurdering. Han skulle ikke tatt et magaplask der men stått på strek

 

BE

 

Tenker du enda på det? :D

 

Tenker på hva da Helge? Jeg bare påpekte at jeg er uenig med Magnus ovenfor. Synes du det var lurt av Fabianski å ta et magaplask der framfor å bli stående på strek?

 

Jeg liker veldig godt utspillene til Fabianski. Han er veldig på hugget etter å få ballen veldig raskt ut.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Vakkert spill, først bra ballvinning av Denilson en fin fin stikker til Walcott (som er mye mye bedre på høyre) og Clichy Adebayor og 1-3:) Forsetter dette kan det bli veldig veldig kjekt :D

 

For ikke å glemme Eboue sin fantastiske assist (hva er det egentlig han prøvde på?)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Vakkert spill, først bra ballvinning av Denilson en fin fin stikker til Walcott (som er mye mye bedre på høyre) og Clichy Adebayor og 1-3:) Forsetter dette kan det bli veldig veldig kjekt :D

ja, bra det er flere som har merket det. var jo bare skyggen på venstre, selv om han kom litt mer til mot slutten av 1. omgangen.

 

Huff. Der fortjente walcott virkelig å score.

Link to comment
Share on other sites

DEILIG! :D ADEBAYOR ADEBAYOOOR, GIVE HIM THE BALL AND HE WILL SCORE :P

Nåja, han burde score så mange flere :D

Litt ueffektiv, men kan ikke klage, ønsker meg litt en spiss i Toni/Lucarelli/Pippo/Ruud(IKKE HAN) klassen, en som scorer på hver sjanse nesten!

Link to comment
Share on other sites

Vakkert spill, først bra ballvinning av Denilson en fin fin stikker til Walcott (som er mye mye bedre på høyre) og Clichy Adebayor og 1-3:) Forsetter dette kan det bli veldig veldig kjekt :D

 

For ikke å glemme Eboue sin fantastiske assist (hva er det egentlig han prøvde på?)

 

BE

 

Var det Eboue som falt den videre til Adebayor? Litt dårlig steam her så fekk ikke med meg helt hvem det var.

Link to comment
Share on other sites

Vakkert spill, først bra ballvinning av Denilson en fin fin stikker til Walcott (som er mye mye bedre på høyre) og Clichy Adebayor og 1-3:) Forsetter dette kan det bli veldig veldig kjekt :D

 

For ikke å glemme Eboue sin fantastiske assist (hva er det egentlig han prøvde på?)

 

BE

Man skal roses for det man skal roses for, og rises for det man skal rises for, men her inne på forumet er det blitt pop å skjelle ut Eboue uansett hva han gjør. Han har gjort en ok kamp

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...