Jump to content

2008.04.28 Derby County B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Hvorfor kan ikke dulfy vedde når Eddie Vedder?

Hvem er Eddie? :P

 

A singer i believe!

 

Men inn i heiteste fillefrans! Er dere født etter tusenårsskiftet? Kurt Cobain vet dere vel hvem er? Tenker dere hadde visst hvem Eddie Vedder er også, dersom han hadde skutt seg.

 

Wikipedia har litt om grungerock

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kan ikke dulfy vedde når Eddie Vedder?

Hvem er Eddie? :angry:

 

A singer i believe!

 

Men inn i heiteste fillefrans! Er dere født etter tusenårsskiftet? Kurt Cobain vet dere vel hvem er? Tenker dere hadde visst hvem Eddie Vedder er også, dersom han hadde skutt seg.

 

Wikipedia har litt om grungerock

Latterlig at det ikke står noe om Neil Young and Crazy Horse, godfather of grunge i artikkellen.(Bare en setning om konsertene sammen med Pearl Jam.

Link to comment
Share on other sites

Den som runget mest var Oh Rocky, Rocky.

 

Jeg såg nesten plastikk-bananer mens sangen runget! Rett og slett rørende :angry:

 

Kan noen utdype dette med plastikk-bananer? Husker jo at disse var et fast innslag på tribunen på starten av 90-tallet.

 

80-tallet og bananskall på svarte spillere. Vi ser vel eksempler på det fremdeles. Men kanskje enda mer i spansk fotball? Tenker på Aragones, Getafe...

 

Når Henry blir manager i Arsenal ( ;) ) blir han vår første svarte manager. Kanskje også den første svarte manageren i premier league?! Om jeg tenker at mangel på svarte managere har med rasisme å gjøre? Selvsagt! Men når Henry.... da skal jeg ta med meg en plastikk-banan som jeg skal blåse opp og kaste opp i luften når Arsenal vinner. Da kommer bananen til nytte slik den gjorde på Highbury på 80-tallet og begynnelsen på 90-tallet. Jeg forbinder spesielt bananene med Rocky.

 

Javel da, kanskje en annen svart manager enn Henry. Men Arsenal som første klubb med en svart manager. Det hadde vært noe! Forslag?

Link to comment
Share on other sites

Den som runget mest var Oh Rocky, Rocky.

 

Jeg såg nesten plastikk-bananer mens sangen runget! Rett og slett rørende :)

 

Kan noen utdype dette med plastikk-bananer? Husker jo at disse var et fast innslag på tribunen på starten av 90-tallet.

 

80-tallet og bananskall på svarte spillere. Vi ser vel eksempler på det fremdeles. Men kanskje enda mer i spansk fotball? Tenker på Aragones, Getafe...

 

Når Henry blir manager i Arsenal ( ;) ) blir han vår første svarte manager. Kanskje også den første svarte manageren i premier league?! Om jeg tenker at mangel på svarte managere har med rasisme å gjøre? Selvsagt! Men når Henry.... da skal jeg ta med meg en plastikk-banan som jeg skal blåse opp og kaste opp i luften når Arsenal vinner. Da kommer bananen til nytte slik den gjorde på Highbury på 80-tallet og begynnelsen på 90-tallet. Jeg forbinder spesielt bananene med Rocky.

 

Javel da, kanskje en annen svart manager enn Henry. Men Arsenal som første klubb med en svart manager. Det hadde vært noe! Forslag?

 

Viss vi først skal bryte barriera med ein svart manager bør vi satse litt høgare enn Henry.

Han er jo berre sovidt mørkare enn ein norsk pensjonist i eksil i Spania.

Då vi heller satse på ein i same klasse som Ade, Kolo eller kanskje Kanu.

Link to comment
Share on other sites

Den som runget mest var Oh Rocky, Rocky.

 

Jeg såg nesten plastikk-bananer mens sangen runget! Rett og slett rørende ;)

 

Kan noen utdype dette med plastikk-bananer? Husker jo at disse var et fast innslag på tribunen på starten av 90-tallet.

 

80-tallet og bananskall på svarte spillere. Vi ser vel eksempler på det fremdeles. Men kanskje enda mer i spansk fotball? Tenker på Aragones, Getafe...

 

Når Henry blir manager i Arsenal ( :P ) blir han vår første svarte manager. Kanskje også den første svarte manageren i premier league?! Om jeg tenker at mangel på svarte managere har med rasisme å gjøre? Selvsagt! Men når Henry.... da skal jeg ta med meg en plastikk-banan som jeg skal blåse opp og kaste opp i luften når Arsenal vinner. Da kommer bananen til nytte slik den gjorde på Highbury på 80-tallet og begynnelsen på 90-tallet. Jeg forbinder spesielt bananene med Rocky.

 

Javel da, kanskje en annen svart manager enn Henry. Men Arsenal som første klubb med en svart manager. Det hadde vært noe! Forslag?

 

Viss vi først skal bryte barriera med ein svart manager bør vi satse litt høgare enn Henry.

Han er jo berre sovidt mørkare enn ein norsk pensjonist i eksil i Spania.

Då vi heller satse på ein i same klasse som Ade, Kolo eller kanskje Kanu.

 

 

Samme det, bananer blir det uansett! :)

Link to comment
Share on other sites

Når Henry blir manager i Arsenal ( ) blir han vår første svarte manager. Kanskje også den første svarte manageren i premier league?

 

Ruud Gullit er vel ikkje akkurat den bleikaste mannen som går i to sko.

Link to comment
Share on other sites

Når Henry blir manager i Arsenal ( ) blir han vår første svarte manager. Kanskje også den første svarte manageren i premier league?

 

Ruud Gullit er vel ikkje akkurat den bleikaste mannen som går i to sko.

 

Ikke Jean Tigana heller..

Link to comment
Share on other sites

Ikke Jean Tigana heller..

 

godt poeng. men Tigana kom til Fulham i 2000, då var jo Gullit ferdig i PL etter å ha prøvd å lære newcastle å spele "sexy football". før det hadde han også to sesongar som spelande manager for chelsea, blir vel i norge huska best frå "snøkampen" i tromsø i cupvinnercupen...

Link to comment
Share on other sites

Ikke Jean Tigana heller..

 

godt poeng. men Tigana kom til Fulham i 2000, då var jo Gullit ferdig i PL etter å ha prøvd å lære newcastle å spele "sexy football". før det hadde han også to sesongar som spelande manager for chelsea, blir vel i norge huska best frå "snøkampen" i tromsø i cupvinnercupen...

 

Det har du selvsagt helt rett i. Jeg tenkte bare på at Henry ikke ville bli den første "svarte" manageren i PL, som helge skrev.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...