Jump to content

2008.04.28 Derby County B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dette var en veldig morsom kamp. Mye sportsglede. Selv for Derby. Hattrick av Adebayor var toppen av kaka for vår del! Moro. Kreditt til Walcott og Ebouè også. :)

Og ikke minst Bendtner! Syntes dansken jobbet, skapte, tok initiativer og ikke minst scoret! Han er kampens mann for min del. Syntes også Fabregas gjorde det bra i dag! Han hadde en litt mer jobberolle og jobbe gjorde han ;) Alt i alt så får vi vel godkjenne en 6-2 seier og ja.... kanskje de før tre tørre brødskiver :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Dette er skikkelig FLAUT!! Vi sliter med å slå et elendig Derby lag som allerede har rykket ned.. ELENDIG!!!

 

Hallo.. Vi gjør det som er nødvendig. Har jo FULL kontroll!!

 

Vi hadde vel strengt tatt ikke det på 2-3? Da innlegget mitt ble skrevet!! :)

 

Syns nå de hadde det! Så jo det når det ble 2-3. Ett gir opp, og ett minutt senere så var det 4-2.

hahaha.. lett å si etterpå det.. Man har aldri full kontroll med 1 måls ledelse..

 

Men samma det.. lett 2-6 seier idag :P

 

Trodde du visste at etterpåklokskap er den eneste eksakte vitenskap.. ;)

Link to comment
Share on other sites

God seier i dag. :) Artig for Adebayor at han putter enda et hattrick og at han når 30 mål denne sesongen totalt :P

 

Syns Derby hang godt med helt til vi fikk 2-1 målet, da ga de vel mer eller mindre opp virket det som. ;)

 

4 poeng unna ligagull! Fortsatt sjansen!! ;)

 

Hørtes no ut på kommentatoren at gullet var delt ut. "Arsenal kan ta 2.plassen fra Chelsea", han sa det opptil flere ganger... er ikke alle reknestykke som har likt svar tydligvis....

Link to comment
Share on other sites

Var en liten periode etter 2-1 målet der det så ut som rvp holdt seg for hofta, vet ikke om det var pga skade eller om han bare var sliten. Noen andre som la merke til dette?

Fin kveld dette! Jeg vant 500 kr og Arsenal vant 6-2! Skal jeg sende adressen min til deg unitedfan...NOT?! :)

Link to comment
Share on other sites

Ja la merke til det jeg og. Man Utd har vel like stor sjanse til å havne på tredje som Chelsea har det. :) hehe.

 

Ja de har jo bedre målforskjell da, men det har vel skjedd større under i fotballen enn at et lag taper en fotballkamp eller to, så det er en rar kommentar ja....

Link to comment
Share on other sites

finfin seier,men kan ikke annet enn tenke.....hva hvis vi hadde holdt ut i de to kampene med chelski og manure som vi leda og hadde relativ kontroll på......hva hvis....lett og tenke i ettertid. menmen kommer en ny sesong :)

Link to comment
Share on other sites

Pre season. Hverken mer eller mindre.

 

En beskrivende kommentar! Nesten som å se Raufoss - Arsenal en varm sommerdag på midten av 90-tallet. :P

 

Du var der du og ja! ;) hehe. Ian Wright Wright Wright! :)

 

Fikk med en del kamper når Graham tok med seg Adams & co til Norge for å lade opp. Ønsker med det Wenger velkommen til Norge!

Link to comment
Share on other sites

Med van Persie ute, trodde jeg at mye av spillet skulle gå dårligere. Heldigvis peiset laget på og serverte en festomgang. Jeg har aldri LEDD så mye i løpet av en omgang. Eboue med årets morsomste assist. Mange untrolige bommer, og på toppen av det hele klarte nesten Derby å lage spenning i kampen igjen. Så kommer Djourou og sender en herlig assist på sitt første (?) touch, og det blir igjen lekestue. Clichy fikk kanskje litt skyldsfølelse for målet som kom imot, og lagde et mål alene. Det er så mange som fortjener skryt i dag. I starten av omgangen var Fabregas rett og slett verdens beste. Han var overalt og strødde rundt lekre baller. Ved siden av han jobbet en Denilson som brøt spillet om og om igjen, noe som førte til utrolig mange sjanser. Bendtner hadde sin uten tvil beste omgang for oss, og gjorde veldig mye bra i andre. Eboue skjønte at hvis han skulle score i år, ville dette være kampen. Endelig så vi mere enn bare noen usle tilbakepasninger. Synd at han ikke scorte i dag, men han doblet i alle fall assistcounten sin år ;). Walcott var usynlig i flere perioder, men hadde et fint mål og en bra assist. Ade scorer et hattrick i andre, og viser nok en gang hvor utrolig god han er når han blir byttet inn. Har han noen gang vært dårlig etter å ha blitt byttet inn? Jeg kommer med mer seinere, men nå er jeg så fornøyd at jeg må løpe rundt i huset og få roet med ned :)

 

Når selv nettavisen skryter av oss, skjønner man at det er en fin dag for oss goonere :P

Etter å ha ledet 2-1 til pause tok Arsenal fullstendig kontroll i 2. omgang. Fantastiske frispillinger og kombinasjoner førte til at bortelaget ikke ga seg før de hadde sendt 6 baller inn i motstanderens mål. En fantastisk oppvisning av laget som spiller mest underholdende av alle i Premier League!

Link to comment
Share on other sites

Møkkakamp! Slippe inn 2 mål mot Derby! Spark Wenger! Nå!

 

Støttes 100 % !

Å ha en så dårlig manager for en klubb som arsenal er uakseptabelt !

 

Så fra spøk til alvor:

 

1. omgang var en trist forestilling etter min mening, Derby styrer de første 20 og vi sliter med å spille vår fotball på en ganske så nitrist bane !

Men vi tok etterhvert mer og mer over og kjørte over "the Rams" :P

 

2. omgang er en oppvisning av de sjeldne, det kunne fort blitt tosifret antall mål i protokollen for Arsenal.

Man of the match er etter min mening Cesc Fabregas, han leker seg til tider med Derby-spillerne som om de skulle vært rundingsbøyer !

Adebayor, Bendtner og Walcott var også strålende ;)

Fullt fortjent seier, og kanskje vi kan nå den sårt tiltrengte 2. plassen ? :)

Men da er vi avhengige av at Chelsea eller Manchester united driter seg ut i de to siste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Gutta ville nok spilt til de seine nattetimer om de kunne :) Dette var morro! Eller hva sier du Ade?

 

Hyllet goonerene på Pride Park våre gamle helter Vieira og DB10, eller er sangene gjort om?

 

Sangene er nok ikke gjort om, jeg hørte det jeg også ;)

Og jeg synes også jeg hørte navnet Thierry Henry rungende over Pride park :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...