Jump to content

2008.04.28 Derby County B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Lukasz Fabianski

Kolo Toure :: William Gallas :: Alexandre Song :: Gael Clichy

Theo Walcott :: Cesc Fabregas :: Gilberto da Silva :: Armand Traore

Robin van Persie :: Emmanuel Adebayor

 

Benk: Manuel Almunia :: Phillipe Senderos :: Emmanuel Eboue :: Denilson Neves :: Nacer Barazite

Link to comment
Share on other sites

Tror det blir en tøff kamp i kveld. Derby vil sikkert prøve å ende sesongen på en best mulig måte og prøve å få seg en seier eller to, og da kan vi ikke forvente noen enkel kamp i kveld.

 

Håper vi stiller sterkest mulig, men at man lar en eller to av de som ikke har spilt så mye i år få sjansen er jo greit nok. :)

Link to comment
Share on other sites

En tøff kamp? Virkelig? Derby har latterlig 11 poeng til nå, og kan kun vise til én eneste seier og 8 uavgjort. Dette er en seier vi skal vinne! Alt annet er for dårlig.

Greit, vi hviler kanskje et par spillere, men Arsenal er fortsatt et lag som skal slå Derby hvor som helst og når som helst. 5 - 0 seier i dag.

Link to comment
Share on other sites

Enig med hele laget ditt, helmik'n. Theo og Traore håper jeg

også spesielt på!

 

Blir deilig med kamp igjen, over en uke siden sist, og det blir spennende

å se hvordan Derby går ut. Bør jo bli en brukbar kamp, de har ingenting

å tape. Men hvis de scorer først, kan det bli kjedelig om de virkelig skal

mure igjen med 10 mann bak

Link to comment
Share on other sites

Håper Savage starter i dag. Alltid like moro når (hvis) Arsenal slår laget hans. :)

 

En tøff kamp? Virkelig? Derby har latterlig 11 poeng til nå, og kan kun vise til én eneste seier og 8 uavgjort. Dette er en seier vi skal vinne! Alt annet er for dårlig.

Greit, vi hviler kanskje et par spillere, men Arsenal er fortsatt et lag som skal slå Derby hvor som helst og når som helst. 5 - 0 seier i dag.

 

Som sagt tidligere, så ble det faktisk veldig vanskelig for både Man Utd og Liverpool da de spilte på Pride Park. Derby har allerede rykket ned, men de har fremdeles "noe å spille for". Sesongen deres vil selvsagt gå inn i historiebøkene. Sunderland fikk som kjent kun 15 poeng i løpet av en hel sesong for en stund siden, og det er vel mulig at Derby kunne tenke seg å ikke ligge under dette også. Om Derby tar poeng mot Arsenal, har de iallfall bevist noe, og jeg tror de kan være lystne på nettopp det. For å si det enkelt: Klarer et lag å rykke opp til PL, klarer det også å gi Arsenal motstand. Kampen i kveld skal spilles. Ikke ta 3 poeng for gitt.

Link to comment
Share on other sites

En tøff kamp? Virkelig? Derby har latterlig 11 poeng til nå, og kan kun vise til én eneste seier og 8 uavgjort. Dette er en seier vi skal vinne! Alt annet er for dårlig.

Greit, vi hviler kanskje et par spillere, men Arsenal er fortsatt et lag som skal slå Derby hvor som helst og når som helst. 5 - 0 seier i dag.

 

Så du United borte mot Derby? Så du Liverpool der? Jo det blir nok en tøff kamp, uten Sagna, Rosicky, Flamini, Hleb, Diaby. Og med 3.valget i mål. Sikkert flere som spares også. Derfor er jeg sikker på at det blir en tøff kamp. Men tror da vi vinner.

1-0, Bentner scorer

 

Håper på følgende lag:

 

Fabianski

Eboue Gallas Toure Clichy

 

Denilson Cesc Song Walcott

 

Van P Ade

 

Benk: Almunia, Senderos, Traore, Gilberto og Bentner

Link to comment
Share on other sites

Nå nærmer kampen seg og jeg gleder meg ass! Prøver alt jeg kan å ikke ta en overlegen seier på forskudd, men kan liksom ikke la være. Scenariot med 6,7 Arsenal mål og mange unggutter som virkelig spiller glafotball er for fristende å tenke på :) Men uansett så er jeg enig at det blir en tøff kamp!

Laget blir(håper jeg :P ):

 

Fabianski

Eboue-Song-Gallas-Clichy

Walcott-Denilson-Gilberto-Traore

Bendtner-v. Persie

 

Lever i ønskeverden(men ikke en urealistisk en :P ) og da tar vi seiern med 0-5 ;)

Link to comment
Share on other sites

Her er laget jeg har lyst til å se:

fabianski

Hoyte Toure Gallas Clichy

Walcott Fabregas Song Traore

RvP Ade

 

Gleder meg virkeli til denne kampen. Vi har ingenting å tape og unggutta kan vise hva de er gode for. Masse flott spill og mange mange sjangser er sikkert, må jo bli noen mål av det:)

Link to comment
Share on other sites

Her er laget jeg har lyst til å se:

fabianski

Hoyte Toure Gallas Clichy

Walcott Fabregas Song Traore

RvP Ade

 

Gleder meg virkeli til denne kampen. Vi har ingenting å tape og unggutta kan vise hva de er gode for. Masse flott spill og mange mange sjangser er sikkert, må jo bli noen mål av det:)

 

Vi har noe å tape. Gullet. Sølvet. Til og med tredjeplassen. Vi bør etter min mening fremdeles gjøre det beste ut av det selv om det er mikroskopiske sjanser for gull, og veldig små sjanser for sølv. Faktisk er det mye gunstigere økonomisk med enn 3.plass istedenfor en 4.plass, og det samme med 2. og 3. Go for it, sier nå jeg.

Link to comment
Share on other sites

Så du United borte mot Derby? Så du Liverpool der?

Nei, jeg så ikke de kampene. Men nå skal det sies at Liverpool vant 6 - 0 over dem i sin første kamp. Derby har også blitt knust av andre lag som A. Villa (6 - 0), Chelsea (6 - 1), West Ham (5 - 0) og oss selv Arsenal (5 - 0). Kampen mellom Arsenal og Derby var en kamp jeg faktisk så og jeg vil si vi vant nokså overlegent.

 

Jeg ser poenget mange kommer med. - De har ingenting å tape, mens vi fortsatt prøver oss på 2. plassen eller i det minste å beholde 3. Men jeg mener fortsatt at Derby er et lag som Arsenal skal slå, selv om jeg skjønner hva du og andre sier i sine innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Så du United borte mot Derby? Så du Liverpool der?

Nei, jeg så ikke de kampene. Men nå skal det sies at Liverpool vant 6 - 0 over dem i sin første kamp. Derby har også blitt knust av andre lag som A. Villa (6 - 0), Chelsea (6 - 1), West Ham (5 - 0) og oss selv Arsenal (5 - 0). Kampen mellom Arsenal og Derby var en kamp jeg faktisk så og jeg vil si vi vant nokså overlegent.

 

Jeg ser poenget mange kommer med. - De har ingenting å tape, mens vi fortsatt prøver oss på 2. plassen eller i det minste å beholde 3. Men jeg mener fortsatt at Derby er et lag som Arsenal skal slå, selv om jeg skjønner hva du og andre sier i sine innlegg.

 

På borte bane har Derby tapt stort for både Liverpool, Chelsea og Arsenla ja. Men på hjemme bane har Derby spilt gode kamper både mot Liverpool og United, som endte 1-2 og 0-1 til Liverpool og United. Tror ikke vi kommer til å kjøre over dem i dag som vi gjorde i starten av sessongen. Men håper selfølgelig vi rund spiller dem og styrer spillet! tror vi vinner 0-2 i kveld :)

Link to comment
Share on other sites

Her er laget jeg har lyst til å se:

fabianski

Hoyte Toure Gallas Clichy

Walcott Fabregas Song Traore

RvP Ade

 

Gleder meg virkeli til denne kampen. Vi har ingenting å tape og unggutta kan vise hva de er gode for. Masse flott spill og mange mange sjangser er sikkert, må jo bli noen mål av det:)

 

Vi har noe å tape. Gullet. Sølvet. Til og med tredjeplassen. Vi bør etter min mening fremdeles gjøre det beste ut av det selv om det er mikroskopiske sjanser for gull, og veldig små sjanser for sølv. Faktisk er det mye gunstigere økonomisk med enn 3.plass istedenfor en 4.plass, og det samme med 2. og 3. Go for it, sier nå jeg.

 

Hvor mye mer penger er det på 3 forhold til 4 plass da? Personlig håper jeg på noen unge/sjeldene fjes idag. Kanskje på tide og la Clichy hvile seg en kamp.

Link to comment
Share on other sites

Her er laget jeg har lyst til å se:

fabianski

Hoyte Toure Gallas Clichy

Walcott Fabregas Song Traore

RvP Ade

 

Gleder meg virkeli til denne kampen. Vi har ingenting å tape og unggutta kan vise hva de er gode for. Masse flott spill og mange mange sjangser er sikkert, må jo bli noen mål av det:)

 

Vi har noe å tape. Gullet. Sølvet. Til og med tredjeplassen. Vi bør etter min mening fremdeles gjøre det beste ut av det selv om det er mikroskopiske sjanser for gull, og veldig små sjanser for sølv. Faktisk er det mye gunstigere økonomisk med enn 3.plass istedenfor en 4.plass, og det samme med 2. og 3. Go for it, sier nå jeg.

Hehe, tenkte litt i andre baner. Vi kan ikke tape gullet eller sølvet, vi kan vinne dem. Når jeg sa vi ikke har noe å tape tenkte jeg mer på posisjonen og hva vi kan klare, underdogs hvis du skjønner). Tredjeplassen er det jo mulighet for at vi taper, det har du rett i. Dog er vel laget jeg har satt opp mer enn kapable nok til å hente seiern i Pride Park.

Link to comment
Share on other sites

Her er laget jeg har lyst til å se:

fabianski

Hoyte Toure Gallas Clichy

Walcott Fabregas Song Traore

RvP Ade

 

Gleder meg virkeli til denne kampen. Vi har ingenting å tape og unggutta kan vise hva de er gode for. Masse flott spill og mange mange sjangser er sikkert, må jo bli noen mål av det:)

 

Vi har noe å tape. Gullet. Sølvet. Til og med tredjeplassen. Vi bør etter min mening fremdeles gjøre det beste ut av det selv om det er mikroskopiske sjanser for gull, og veldig små sjanser for sølv. Faktisk er det mye gunstigere økonomisk med enn 3.plass istedenfor en 4.plass, og det samme med 2. og 3. Go for it, sier nå jeg.

 

Hvor mye mer penger er det på 3 forhold til 4 plass da? Personlig håper jeg på noen unge/sjeldene fjes idag. Kanskje på tide og la Clichy hvile seg en kamp.

 

Det er vel "bare" snakk om noen få millioner i premie for å få akkurat den plassen, men det blir nok litt mer når vi tenker oss om. Det vil alltid stå i historiebøkene at Arsenal kom på andreplass i 07/08-sesongen dersom vi gjør det. Jo bedre en klubb gjør det, jo flere fans får den. Oppmerksomhetsmessig er det veldig stor forskjell på en fjerdeplass og en andreplass, og dette vil også bety penger. De er ekstremt vanskelig å si hvor mye det er snakk om, men jeg er sikker på at det er mye mer enn vi tror.

Link to comment
Share on other sites

Starting Line-ups

21 Fabianski

22 Clichy

10 Gallas

5 Toure

27 Eboue

4 Fabregas

15 Denilson

17 Song Bilong

32 Walcott

11 van Persie

26 Bendtner

Substitutes

24 Almunia

20 Djourou

6 Senderos

19 Silva

25 Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Sitter i stua og ser stream, uten lyd, så jeg lurer på om noen kan fortelle meg hva oppstyret på midten av banen var under oppvarminga? Var jo så mye folk der.

 

Stiller med et sterkt lag i dag, flere som håper fabianski skal prestere bra, og det håper jeg virkelig han gjør! Go gunners.

Link to comment
Share on other sites

Derby har jo vært klart best (jfr. statistikkene). Hva i svarte er det som skjer?

 

Det er kanskje en bekreftelse på at tre poeng ikke bare kan hentes sånn uten videre. Er en del har som mener at Arsenal skal kjøre over Derby i 90 minutter. Men for all del, måtte de ha rett. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...