Jump to content

2008.04.08 Liverpool B


Mr Chapman

Hvem tar seg videre til semifinalen?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Liverpool FC - Arsenal FC

Champions League

Fra Anfield, Kl. 20:45 Norsk tid

 

Litt om kampen:

Det er blitt spilt tre kamper mellom lagene i årets sesong, alle kampene har endt med 1-1, på tirsdag skal det avgjøres... Liverpool sikret seg et godt resultat på Emirates med 1-1 og The Reds vil gå inn i kampen som favoritt. Arsenal er ute av gullkampen i PL, og har kun Mesterligaen å kjempe for, det signaliserte Wenger på lørdag, da han lot B-laget spille kampen. Robin van Persie er usikker til kampen, er det mulig for The Gunners å avansere?

 

Antatte lag:

 

Reina

Carragher-Hyypia-Skrtel-Aurelio

Gerrard-Mashcerano-Alonso

Kuyt-Torres-Babel

 

____________________________________________

 

Almunia

Toure-Gallas-Senderos-Clichy

Eboue-Fabregas-Flamini-Hleb

Walcott-Adebayor

 

Dette er min tipping, usikker på begge lag, spesielt Arsenal.

 

Mer informasjon om kampen kommer...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

liker nesten forslaget ditt men ikke eboue!

ikke ving...

 

har 2 forslag :

 

Almunia

Toure-Gallas-Senderos-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Diaby

Walcott-Adebayor

 

eller:

 

Almunia

Toure-Gallas-Senderos-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Walcott

Bendtner-Adebayor

 

håper Walcott får starte det fortjener han...spilt veldig bra i det siste!

Link to comment
Share on other sites

Vi har vært klart best i to av de tre, den siste var nokså jevn med et lite overtak til oss. Nå må overtakes omsettes i tellende resultat. Dette blir kampen som huskes og som virkelig vil kunne bidra til å snu den litt negative trenden vi har sett i det siste. Tap her vil nok føre til en lang og tung reise til Manchester neste helg. Med seier vil selvtilliten vokse og hele sesongen vil ikke lengre være avhengig av resultatet mot salfordgjengen.

Link to comment
Share on other sites

Håper Arsenal klarer det, men er litt redd for at det ikke går basert på den dårlige formen vår. Frykter 1-0 tap.

 

Og en ting til: Nå hadde vi vært 4 poeng bak United, hvis vi hadde vunnet i går... Tenker Wenger angrer litt på uttaket nå...

Link to comment
Share on other sites

Liverpool blir nok:

 

-------------Reina-------------

Arbeloa-Skrtel-Carragher-Aurelio

----Alonso---Mascherano---------

----------Gerrard-----------------

Kuyt------------------Babel

-----------Torres---------------

 

 

Arsenal:

 

Almunia

Touré-Gallas-Senderos-Clichy

Eboue-Fabregas-Flamini-Hleb

Bendtner-Adebayor

 

 

Håpa sjølvsagt på seier, men frykta 0-0..

Link to comment
Share on other sites

Tror Wenger spiller med Hleb som hengende spiss noe som kan være positivt. Tror det blir mye slik som mot Milan men tror Liverpool kommer til å trykke enda mer på. Hvis Hleb skal spille hengende så blir vel spørsmålet om hvem som skal spille på vingene. Tror laget kan bli helt identisk med det som spilte mot Milan bare med Sagna skadet..

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Toure-Gallas-Senderos-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Diaby

Walcott-Adebayor

 

Eboue har etter mi meining gjort vèl så mykje i det siste for å fortjene ein plass på laget som Diaby..

 

Forøvrig er eg heilt einig i at Walcott i aller høgaste grad har gjort seg fortjent til ein plass i første-ellevaren..!

Link to comment
Share on other sites

Når har Wenger noengang satt Eboue ut av laget?(Bortsett mot Bolton. Ble vel "hvilt" da).

 

Tror som sakt laget blir slik:

 

------------Almunia-------------

Toure-Gallas-Senderos-Clichy

Eboue-Fabregas-Flamini-Diaby

--------------Hleb--------------

-----------Adebayor------------

 

Har en følelse av at Eboue og Diaby kommer til å gjøre MANGE feil. Spesielt mange feilpasninger.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi vinner denne kampen men, det kommer til å bli spennende. Trur vi vinner 1-2 etter en tilig og sein scooring.

 

Tipper laget blir slik:

 

::::::::::::::Almunia::::::::::::::::

Toure::Gallas::: Senderos::Clichy

Walcott:::Fabregas:::Flamini::Hleb

::::::::Adebayor::Bendtner::::::::

Link to comment
Share on other sites

Tror på denne jeg:

 

Almunia

 

Toure Senderos Gallas Clichy

 

 

 

Eboue/Walcott Fabregas Flamini Bendtner

 

 

Hleb

 

Adebayor

 

Bare vi slipper Justin Hoyte, Kjære gud! La oss slippe justin hoyte.

Noen som la merke til hvor god Bendtner var på venstre kant på lørdag?

Han er mye bedre med ballen rettvendt enn motvendt.

Link to comment
Share on other sites

Bare vi slipper Justin Hoyte, Kjære gud! La oss slippe justin hoyte.

Tror, håper og regner med at Wenger vet hvor han har Hoyte prestasjonsmessig. Han ville ha blitt spist opp levende i en slik kamp:(

 

Ellers håper jeg på 4-5-1. Virker som at denne taktikken gir oss mye mer stabilitet i laget defensivt, og vi presser motstanderen like bra som vi gjør når det spilles 4-4-2.

0-2 til Arsenal. Flamini og Adebayor blir målscorere.

 

(Dette er forresten min jomfrupost) :)

Link to comment
Share on other sites

Hmm, vanskelig å plukke ut laget til denne kampen, håper på noe slikt:

 

-ALMUNIA-

-TOURE---GALLAS---SENDEROS---CLICHY-

-WALCOTT---FABREGAS---FLAMINI---BENDTNER-

-HLEB-

-ADEBAYOR-

 

*Almunia er bankers

*Syntes Toure er grei på backen, veldig med offensivt.

*Gallas er bankers.

*Senderos har vært solid i det siste.

*Clichy; Europas beste venstreback, nuff said.

*Walcott fortjener å starte.

*Fabregas punktum.

*Flamini skal temmme Gerrard.

*Bendtner spilte godt på venstrekanten på lørdag, bruker heller han enn Eboue.

*Hleb fungerer bra i en hengende spiss-rolle.

*Adebayor skal bli tungen på vektskålen.

 

Tipper mange sjanser til oss, men 1-0 til Liverpool etter en sen scoring av Fernando Torres.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig sikker på at Diaby starter kampen med tanke på at han ikke starten i helgen. I tilegg er Ade så kalrt tilbake fra start. Jeg håper Wenger starter med Walcott istedenfor Bendtner ettersom farten til Walcott kan være veldig gunstig ved kontringer!! Ellers regner jeg med nok en kamp på backen for Toure. Vi er bedre som underdogs, og jeg håper på at vi starter med et kjempepress som tar Liverpool skikkelig på senga! Dersom vi scorer mål, må vi legge oss litt bakpå, for så å peise på med mange mann i angrep så fort vi har muligheten til det. Jeg har troen foran denne kampen. Vi fortjener virkelig å vinne mot scouserne i år :). De slo oss forresten også ut i youth cup i år :)

Link to comment
Share on other sites

Etter litt tenking og knaking har jeg komt frem til at denne kampen vinner vi!

Har spilt to uavgjorte på Emirates nå den siste uken mot Liverpool, så nå er tiden inne for å vise hva som skiller disse to lagene :)

Tror og håper på at tavlen på Anfield etter 90min viser slik. 0-1 !

 

Jeg har ALDRI truffet rett på et resultat jeg har tippet, så nå er tiden inne for at jeg treffer rett og at Arsenal treffer mellom stengene og Almunia holder buret sitt rent :)

 

Så lykke til alle sammen!

Så håper jeg alle krysser fingrene for at jeg har tippet rett denne gangen, gjør alle det så skal det gå bra.

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Toure :: Senderos :: Gallas :: Clichy

Hleb :: Fabregas :: Flamini :: Walcott

Adebayor :: Bendtner

 

Med dette laget vil vi vinne. Dog tror jeg nok at Wenger bruker Eboue istedenfor Bendtner, og flytter Hleb eller Theo opp.

 

Er redd for denne kampen, men tror vi kan greie det. Ser for meg 1-1 og ekstraomganger. Vi scorer sent i første ekstraomgang.

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Toure :: Senderos :: Gallas :: Clichy

Hleb :: Fabregas :: Flamini :: Walcott

Adebayor :: Bendtner

 

Med dette laget vil vi vinne. Dog tror jeg nok at Wenger bruker Eboue istedenfor Bendtner, og flytter Hleb eller Theo opp.

 

Er redd for denne kampen, men tror vi kan greie det. Ser for meg 1-1 og ekstraomganger. Vi scorer sent i første ekstraomgang.

 

Ja bytt kant for Hleb og Theo, så er vi helt enige.. Tror og håper vi scorer, men det spørs om Liverpool scorer flere...

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Toure :: Senderos :: Gallas :: Clichy

Hleb :: Fabregas :: Flamini :: Walcott

Adebayor :: Bendtner

 

Med dette laget vil vi vinne. Dog tror jeg nok at Wenger bruker Eboue istedenfor Bendtner, og flytter Hleb eller Theo opp.

 

Er redd for denne kampen, men tror vi kan greie det. Ser for meg 1-1 og ekstraomganger. Vi scorer sent i første ekstraomgang.

 

Ja bytt kant for Hleb og Theo, så er vi helt enige.. Tror og håper vi scorer, men det spørs om Liverpool scorer flere...

Er 96.9764% sikker på at vi scorer! ;) Scorer vi først så må liverpool et godt stykke opp i banen og da er det enda større sjanse for at vi scorer igjen! Helt enig i lagoppstillingen, men tror kanskje at å bytte Hleb/Walcott børr skje flere ganger under kampen. De er jo to forskjellige kanter og kan spille veldig bra på begge sider. Kanskje det kan skape forvirring hos Liverpool.

Anyways så gleder(liten dose frykt og) jeg meg ufattelig til denne kampen! Håper vi tar dem og Fenerbache Chelsea :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...