Jump to content

2008.04.08 Liverpool B


Mr Chapman

Hvem tar seg videre til semifinalen?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det har vært en svært velspilt, morsom og rar førsteomgang. Vi åpner enormt bra og spiller til tider årsbeste. Det er få som kan si at de har holdt lekestue med Liverpool på Anfield. Men plutselig så puttet Liverpool, og kampen endret seg totalt. Nå kom plutselig pausen veldig godt med, noe jeg trodde vil være omvendt i begynnelsen av kampen, slik vi da spilte.

 

Wenger vet å motivere spillerne sine, og vi kan fort komme ut like tente til andre omgang. Men Flamini's skade var tragisk, ettersom han motiverer enormt og er en inspirasjonskilde for de andre spillerne, og får dem til å prestere. I tillegg til dette så dekker han enorme rom, noe Gilberto ikke gjør. Derfor vil Cesc bli brukt lavere på banen enn i starten, og vi mister en stor offensiv kilde. Dette kan fort hindre oss i å ta tak i denne kampen igjen.

 

Men jeg velger å tro at Wenger bruker pausen slik han pleier å gjøre, og at vi kommer ut og fort kan score nok et mål.

 

Almunia: Lite å gjøre, virker ganske safe. Sjanseløs på målet. 7

Toure: Kommer oppover i stort driv til tider. Vil gjerne se det enda mer, men er svært trygg defensivt. 7+

Gallas: Stor! Får Torres til å virke totalt usynlig, og virker enormt trygg. 8+

Senderos: Stor glipp på utligningen til Hyypia, men gjør få andre store feil. Liker ikke det gule kortet han fikk. 6+

Clichy: Overraskende lite med offensivt, men har roen på Kuyt. 7

Eboue: Er absolutt tillitten verdig. Mye fine detaljer og god i pasningsspillet. 8

Fabregas: Stunning! Nuff said. 9

Flamini: Griner hvis han ikke signerer ny kontrakt. Helt enorm! Makan til utvikling! 9

Diaby: Bedre enn noensinne. Bortsett fra målet så er han mye involvert og har begynt å spille ballen. Meget god. 8

Hleb: Spiller bedre enn på mange måneder. Strålende teknikk og god i pasningsspillet. 8+

Adebayor: Er langt mer bevegelig enn på lenge, og virker giftig igjen. 7+

 

Satser på 2-2 her. Tror uansett vi går videre!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Det har vært en svært velspilt, morsom og rar førsteomgang. Vi åpner enormt bra og spiller til tider årsbeste. Det er få som kan si at de har holdt lekestue med Liverpool på Anfield. Men plutselig så puttet Liverpool, og kampen endret seg totalt. Nå kom plutselig pausen veldig godt med, noe jeg trodde vil være omvendt i begynnelsen av kampen, slik vi da spilte.

 

Wenger vet å motivere spillerne sine, og vi kan fort komme ut like tente til andre omgang. Men Flamini's skade var tragisk, ettersom han motiverer enormt og er en inspirasjonskilde for de andre spillerne, og får dem til å prestere. I tillegg til dette så dekker han enorme rom, noe Gilberto ikke gjør. Derfor vil Cesc bli brukt lavere på banen enn i starten, og vi mister en stor offensiv kilde. Dette kan fort hindre oss i å ta tak i denne kampen igjen.

 

Men jeg velger å tro at Wenger bruker pausen slik han pleier å gjøre, og at vi kommer ut og fort kan score nok et mål.

 

Almunia: Lite å gjøre, virker ganske safe. Sjanseløs på målet. 7

Toure: Kommer oppover i stort driv til tider. Vil gjerne se det enda mer, men er svært trygg defensivt. 7+

Gallas: Stor! Får Torres til å virke totalt usynlig, og virker enormt trygg. 8+

Senderos: Stor glipp på utligningen til Hyypia, men gjør få andre store feil. Liker ikke det gule kortet han fikk. 6+

Clichy: Overraskende lite med offensivt, men har roen på Kuyt. 7

Eboue: Er absolutt tillitten verdig. Mye fine detaljer og god i pasningsspillet. 8

Fabregas: Stunning! Nuff said. 9

Flamini: Griner hvis han ikke signerer ny kontrakt. Helt enorm! Makan til utvikling! 9

Diaby: Bedre enn noensinne. Bortsett fra målet så er han mye involvert og har begynt å spille ballen. Meget god. 8

Hleb: Spiller bedre enn på mange måneder. Strålende teknikk og god i pasningsspillet. 8+

Adebayor: Er langt mer bevegelig enn på lenge, og virker giftig igjen. 7+

 

Satser på 2-2 her. Tror uansett vi går videre!

dette var vel fm2008 karakterer ja...

 

nå jobbes det faan meg dårlig. diaby har sluttet å spille ballen igjen og adebayor ser lite villig ut for øyeblikket. gilberto er enormt god til å jogge rundt midtsirkelen. inn med theo og robin!

 

... og eboue gjør som han bruker når han skal slå inn til ade;-(

Link to comment
Share on other sites

Gi meg et drittmål, selvmål, flaksmål. Whatever! Men gi meg et mål. Hjertet mitt tåler ikke dette! Vi MÅ da klare å avgjøre dette før det er gått 90 min!?

jo det må gå, men da må det nok gjøres noen bytter først. eboue har vært delvis god, men nå gjør han mye rart igjen.

Link to comment
Share on other sites

YES!!!!

For et raid!! Og akkurat når det så mørkest ut! :) :P

 

Var sinnsykt redd for offside! Men det gikk jo fint.

 

Edit: Helvete så sløvt å lage straffe rett etter at vi fikk målet vi trengte. Hadde vi holdt de i ti jævla minutt så hadde vi vært i semien. Faen asså!

Få innpå Bendtner og, nå må vi bare satse alt, om vi taper med ett eller to mål betyr absolutt ingenting!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...