Jump to content

2008.04.08 Liverpool B


Mr Chapman

Hvem tar seg videre til semifinalen?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det positive er at Wenger nesten innse at Walcott burde starte og IKKE Eboue. Gutten (Theo) er jo helt sinnsyk god! Noe annet positivt er at van Persie er tilbake og at skaden hans ikke var noe langvarig. Dessverre var han usynlig i kveld. Sagna er tilbake mot Man Utd og skyver nok Senderos ut av laget, han har vært god i år og syntes det blir feil å skylde på Big-Phil etter tapet i kveld.

ja, hadde det enda vært så vell... :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Først så fikser Uefa trekningen, så dommerne. Jaja, det er tungt å svelge, men er det noen som har svulget ellendige dommere før så må det nok være oss :(

Senderos viser nok en gang at han ikke er særlig Arsenal matriale. Joda han klarer NOEN ganger å spille tre kampen på rad uten noen særlige feil(mot lag som Reading og Derby).

Almunia irriterer meg veldig med sine TV-redninger. Hvor nødvendig var det å gi dem den korneren??

Walcott med et kjempe innhop, gutten kommer til å bli STOR! :D

Link to comment
Share on other sites

Det er soleklart at Arsenal er et bedre lag enn Liverpool. Det var to personer som ødela avansement og begge var dommere. Kampene burde vært spilt på nytt.

 

Videodømming er løsningen. Da slipper vi slikt. Hverken for (ja, særlig) eller i mot oss. Denne kampen var ikke bare et tap for Arsenal, men et tap for fotballen.

 

Sov godt, godtfolk. Vi får en ny sjanse neste år.

 

Greit nok med videodømming, men hva skulle de evt. gjort etter disse kampene? De kan jo ikke gi straffe ETTER kampen, eller omkamp pågrunn av to straffer.

 

Men så sinnsykt irriterende dette tapet var.

 

Jeg kan helt 100% ærlig vedde 10.000 kr. på at enten pool, chelsea og manu er korrupte, eller alle tre for den sagt skyld.

 

Proud to be a gooner

Link to comment
Share on other sites

Noe av de mest villeste rykkene til en spiller, som Walcott viste frem i dag. Det var som Henry mot Tottenham. :(

 

Jeg satt bare og spill ballen, spill ballen, men så bare fosser han frem. Akkurat DET ville vært en verdig slutt på en såpass fantastisk kamp.

Link to comment
Share on other sites

Dette er det sureste jeg har opplevd. Og i likhet med flere her inne begynner jeg å stille spørsmål ved dommerstanden, både i PL og i Europa. I PL har Arsenal fått feilaktig annullert flere mål, og feilaktig fått godkjent flere offside mål mot seg. Og i CL... Fatter ikke at Stokke og Davidsen kan oppsummere kampen ved å si at dette viser hvilket storlag Liverpool er når det kommer til de virkelig store kampene. Det var ikke bare Liverpools fortjeneste at de gikk videre...

Link to comment
Share on other sites

Først så fikser Uefa trekningen, så dommerne. Jaja, det er tungt å svelge, men er det noen som har svulget ellendige dommere før så må det nok være oss :(

Senderos viser nok en gang at han ikke er særlig Arsenal matriale. Joda han klarer NOEN ganger å spille tre kampen på rad uten noen særlige feil(mot lag som Reading og Derby).

Almunia irriterer meg veldig med sine TV-redninger. Hvor nødvendig var det å gi dem den korneren??

Walcott med et kjempe innhop, gutten kommer til å bli STOR! :D

theo bør starte, det ser de fleste. og almunia er ingen spesielt god keeper. kaster ofte beina i lufta etter å ha bokset ballen på en idiotisk og unødvendig måte. minner veldig om middelmådige andreas køpke

Link to comment
Share on other sites

Nok ein gong blir vi rævkøyrt av dommaren... Det er berre heilt utrulig... Kva kostar det å bestikke dommaren no til dags..? Er visst berre å ringe til Liv`pool og få svaret.. Hadde aldri trudd eg skulle seie dette, men HEIA CHELSEA! f....

Link to comment
Share on other sites

Deler noens syn her med at Fabregas ALDRI får hvile.

arsenal har ikke spillere i stallen som kan ta plassen hans. uten han blir det ikke mye kreativitet igjen

 

Inn med ny vestreving å sett inn Rosicky sentralt, rendyrk Rosicky som ballfordeler! :(

Link to comment
Share on other sites

Deler noens syn her med at Fabregas ALDRI får hvile.

arsenal har ikke spillere i stallen som kan ta plassen hans. uten han blir det ikke mye kreativitet igjen

Hleb kan ta plassen hans:) så setter vi van persie opp sammen med ade, og for GUDS skyld! BYTTE EBOUE med Walcott!

Link to comment
Share on other sites

Deler noens syn her med at Fabregas ALDRI får hvile.

arsenal har ikke spillere i stallen som kan ta plassen hans. uten han blir det ikke mye kreativitet igjen

 

Inn med ny vestreving å sett inn Rosicky sentralt, rendyrk Rosicky som ballfordeler! :D

Seriøst? Så Fabregas og Flamini er ikke godt nok for deg? Litt av en kravfull kar du må være :(

Link to comment
Share on other sites

Ikke akkurat gunstig at en deppa Arsenal-gjeng skal til Old Trafford nå... :(

 

forresten...til de som spurte tidligere..

Har vi et forsvarsproblem?

JA, det har vi hatt lenge nå. Dårlig i duellspill og markering.

Dette er ikke nødvendigvis bare pga. av enkeltspillere, men like mye kollektiv organisering.

men den diskusjonen trenger vi ikke ta her akkurat nå da..

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som ser på tv3 nå. Jeg blir nesten provosert. Soler sier han er glad det ble 4 - 2 fordi da ble ikke straffen avgjørende. Har ikke hørt makan til pisspreik fra en "ekspert". Ja for Arsenal hadde sendt opp alt de hadde om de hadde ligget under

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Toure-Gallas-Senderos-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Diaby

Walcott-Adebayor

 

Eboue har etter mi meining gjort vèl så mykje i det siste for å fortjene ein plass på laget som Diaby..

 

Forøvrig er eg heilt einig i at Walcott i aller høgaste grad har gjort seg fortjent til ein plass i første-ellevaren..!

 

Eboue har vært elendig hele sesongen! Wenger tar ut feil lag! walcott skal spille høyre og Eboue ned på backen, og Toure inn sentralt. Senderos fortjener ik å spille på Arsenal.. Dette så vi på lørdagens premie league kamp mot liverpool. Laget spilte mye bedre me Eboue som back. Skjønner ik hvorfor Wenger ik ser d?!? Toure er oxo bare sånn halv god som back.:(

Link to comment
Share on other sites

utrolig kjipt med tap idag,ingen tvil om det

 

men herreguuuuuuud for en man vi har i laget, og han heter Theo Walcott:D:D:D at en spiller på 18 år raider nesten fra egen 16 og gir målgivende er en megaprestasjon i en sånn kamp som det her. jeg og fattern røyste oss i sofaen og klappet før målet kom.

 

Når det gjelder Flamini er det vanvittig kjipt han må ut av kampen. blir litt som å kjøre om kapp med båt. Om man mister motoren er det fortsatt mulig å vinne med årer, bare at det går mye treigere fremover.hehe

 

Å banke united nå ville være et ørlite plaster på såret

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som ser på tv3 nå. Jeg blir nesten provosert. Soler sier han er glad det ble 4 - 2 fordi da ble ikke straffen avgjørende. Har ikke hørt makan til pisspreik fra en "ekspert". Ja for Arsenal hadde sendt opp alt de hadde om de hadde ligget under

 

"ekspertgjengen" på viasat er alltid latterlege.

Liverpool hadde ikkje scora på den måten hadde resultatet vore 2-2. Vi måtte kaste alt framover, og då skjer ofte slik.

Link to comment
Share on other sites

Syns særdeles synd på Walcott etter at han har gjennomført årets løp, for så å bli "spytta" i tryne av dommeren som gir et helt fantastisk billig straffe.

 

Tror nok jeg hadde hjertestans hadde jeg vert en eldre mann når jeg så at de fikk straffe!

Link to comment
Share on other sites

Så skuffa er det lenge sida jeg har vært. Liverpool drepte rytmen vår i kampen etterhvert og med Flamini forsvant mye av tempoet og gjennombruddshissigheten i og med at Fabregas må ta en tydlig mer defensiv rolle.

 

I tillegg er ikke Eboue noen høyrekant, mister ballen alt for mye og dreper ofte flyten i angrepet. Uten at jeg ser noen andre klare alternativ på den kanten slik skadesituasjonen er nå. Vi trengte Walcott som innbytter/joker denne kampen og V.Persie var ikke helt i slag.

 

Jaja, 3 kamper og 3 straffesituasjoner i Liverpool sitt favør.

 

Vi trenger en sulten tsjekkier, en leke kroat og en topptrent hollender tilbake neste sesong. Til den lekne kroaten er klar tror jeg vi har en sprek meksikaner som kan danse litt for han.

 

Proud to be a gooner!

 

Veldig, veldig enig i det du sier her! Uten Flamini blei vi virkelig et helt annet lag. Liverpool tok over midtbanen helt og dermed hele presset.. Fabregas blir også mye mer defensiv i rollen sin...

 

Får håpe Flamini rekker Manu kampen! :(

Link to comment
Share on other sites

Europeisk fotballs største problem er hverken pengebruken eller korrupsjon, men inkompetente dommere! Makan til inkonsekvente duster enkelte av mennene i sort virker å være!

Jeg driter i om dagens dommer gjorde en god kamp ellers, eller Vink på onsdag for den saks skyld. De har på egenhånd dømt oss ut av CL!

 

Ellers er det bare å være stolt over guttene som gjorde en sterk prestasjon. Ikke dems feil at enkelte er så trangsynte!

 

VIDEODØMMING! Vi er i 2008 for faen, bruk teknologien til å forminske denne ultravannvittige feilprosenten dommerne står for. Slike avgjørelser ødelegger sporten, rett og slett!!!

 

Tar forbehold om usaklighet i kveld, den verste kvelden i 2008, by far!!!

 

God natt, blir en jævli dag i morgen!

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg så frustrert at jeg er på nippet til å spekulere i korrupsjon, men sakligheten bør vel bevares.

 

Det som irriterer meg aller mest, etter å ha rundspilt Liverpool på hjemmebane og spilt jevnt med de på Anfield, er UEFA. At de klarer å sette opp en Hollender og en Svenske som dommer er skandale. To dommere som ALDRI dømmer en kamp som holder i nærheten samme intensitet og tempo, og ikke minst trøkk fra tribunen.

 

Hvorfor setter de ikke opp en tysker, italiener eller spanjol? Hvorfor ikke en engelskmann??? Nei, det her er (som vanlig) skandale av UEFA. Og de kommer nok aldri til å gjøre noe med det.

 

To straffesituasjoner som går mot Arsenal etter dommerfeil. Da er det vanskelig å vinne en kvartfinale i Champions League.

 

Uff, dette er bare grusomt vanskelig å svelge... Det eneste fullverdige plasteret på såret nå er gull i Premier League, men den drømmen ryker vel til søndag. Vi ryker vel på en dommertabbe der og tenker jeg...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...