Jump to content

2008.04.08 Liverpool B


Mr Chapman

Hvem tar seg videre til semifinalen?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Patetisk. Patetisk. Patetisk. Jeg må bare si det tre ganger. Så forbanna ufortjent. Er det virkelig mulig å være så uheldig?

Det er det ikke er. Vi slipper inn 4 mål! Vi spiller angrepsfotball av en annen verden. Men defensivt er det helt jævlig

Link to comment
Share on other sites

Helt ufattelig at en dommertabbe kan ødelegge en sånn kamp på dette nivået. Det er absolutt ingen felling av Toure, og det er helt tragisk at sånt skal gå an! Du skal være 100% sikker for å dømme straffe i sånne kamper!

 

Jeg syns vi gjør en strålende kamp, selv om vi så klart til tider blir presset kraftig tilbake på banen. Allikevel syns jeg det er fantastisk at vi kommer tilbake til 2-2. Hadde ikke den dommertabben ødelagt for oss så tror jeg vi hadde holdt det ut.

 

Får uansett ta det med fatning, vi taper mot et veldig godt lag. Det er det ingen tvil om.

Link to comment
Share on other sites

Er det ingen her som synes vi sliter defensivt? 4 mål hvorav en var en dommertabbe. Var en vanvittig kamp, det skal sies. Men .. nei jeg veit ikke hva jeg skal si. Nå er jeg nesten på gråten

Sliter og sliter...

 

En dårlig inngripen av Senderos på 1-1, Torres sitt mål ville vel ikke noen midtstoppere i verden stoppet, 2-3 er feilaktig idømt straffe (hvordan er det MULIG å blåse der?) og 2-4 en helt grei kontring...

Link to comment
Share on other sites

Også et så jævlig billig straffe som skulle felle oss da, faen for noe drit. Snytt for soleklart straffe på Emirates og nå denne, dommerne var nok forskjellen på de to lagene sånn sett. Når vi endelig scorer 2-2 så bør det være å mobilisere litt fra en og enhver de siste minuttene. Vet de er helt utkjørt men likevel, heller ligge for lavt da. Jævlig surt å tape avgjørende poeng i ligaen OG ryke ut fra CL mot Liverpool bare på noen dager. For noe forbanna drit.

Link to comment
Share on other sites

Er så jævla typisk....

 

God kamp av flere spillere, men klarer ikke å unngå å bli forbanna på Eboue!! Kan noen så å kjeppjage denne spillern ut av klubben?? Han gjør ikke EN eneste konstruktiv ting for laget i løpet av hele kampen. Og det er ikke bare i dag!!!! Starter ikke Walcott mot United skal jeg personlig skrive brev til klubben helt til jeg får svar på hvorfor Eboue spiller. Han var ikke grunnen til at vi tapte i dag, det var dommeren og delvis en sirup sveitser... Men med Walcott på banen fra start hadde vi hvertfall vært 11 mot 11!! Eboue er så satans elendig at det er som å spille med 3 mann mindre!!! Så takk til resten av gutta for en fantastisk CL sesong!

Link to comment
Share on other sites

Er ikke annet å gjøre enn å gratulere Liverpool med en fortjent seier. De var bedre enn oss i dag. Selvfølgelig irriterende med en tvilsom straffe imot, men tror nesten de hadde scora uansett. Vi var virkelig sløve baki der i dag. Nå håper jeg at Walcott kan få avslutte sesongen fra start. Eboue har ingenting på dette laget å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Jaja, game over. En veldig spennende og god kamp, men syns dette var tungt å godta.

 

Nok en gang gjør dommer'n en feil og ødelegger trolig et avansement for oss.

 

Mange kommer sikkert til å skryte av Liverpool. De er gode taktisk, men jeg syns ikke de spiller spesielt bra og skaper ikke så mye utenom mål de får servert av oss pga. av svakt forsvarsspill. De har et trykk på oss i perioder, men ikke noe mer enn et hjemmelag bør klare.

Jeg tør garantere at dette laget ikke slår ut Chelsea.

 

Vi må jo være årets mest uheldige lag. Spesielt med skader og dommeravgjørelser..

 

Særdeles irriterende tap siden vi over to kamper er best. :)

Link to comment
Share on other sites

Er det ingen her som synes vi sliter defensivt? 4 mål hvorav en var en dommertabbe. Var en vanvittig kamp, det skal sies. Men .. nei jeg veit ikke hva jeg skal si. Nå er jeg nesten på gråten

 

Det fjerde målet kom fordi Arsenal kastet hele laget frem. Det hadde de aldri gjort, dersom ikke dommerjæven hadde dømt straffen som ledet til Liverpools tredje mål. Men ellers er jeg enig i at vi sliter defensivt. En skade burde ikke foråsake en så stor forsvarskrise. En god innbytter som kan spille både back og midtstopper hadde gjort seg til neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Midt oppi det hele så MÅ bare Vidar FitteDavidsen poengtere hvilken scouser har er!

Etter Walcott's prestasjon på 2-2-målet: "Det er bra av Walcott", og etter Babel's 4-2-scoring: "OIOIOIOIOIOIOI, HELT FANTASTISK"

Hater Stokke & Davidsen! Helt forferdelig!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...