Jump to content

2008.04.08 Liverpool B


Mr Chapman

Hvem tar seg videre til semifinalen?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Jeg er mest overrasket over Diaby. Han har bevist mye mindre enn Ebouè. Nå har vi jo litt skadeproblemer, så noen må jo alltids spille, men hva med Walcott, da? Han har da virket ganske frisk i det siste..

 

Nåvel. Prove me wrong Wenger og Diaby.

Link to comment
Share on other sites

Det kribler godt i magan nå. Skikkelig sommerfugler...

 

Dette er den type kamper som jeg elsker og hater...Sitter og skjelver de første tyve, før det roer seg litt.

Av og til har jeg bare mest lyst til og sette på en dvd med Seinfeld eller en film og se resultatet på text tv. Da sitter jeg ikke med den enorme kriblinga hele tiden, men du verden det er jo slike kamper vi lever for. Og måtte vi bare komme oss videre...Det ville være en seier for fotballen. Det offansive mot den defansive antifotballen.....

 

COME ON YOU GUNNERS!!!

Link to comment
Share on other sites

Er absolutt ikke fornøyd med laguttaket. Hyypia og Carragher er to meget treige spillere i midtforsvaret, og da trenger vi en Theo utpå der som kan utnytte det. Hverken Diaby eller Eboue er særlig kjappe.

 

Walcott har vist mer enn nok i det siste til å fortjene en plass på laget foran både Eboue og Diaby. Synes det er forkastelig å plassere disse to foran den spilleren jeg ser på som mest talentfull i dagens a-lagstropp.

 

Men som sagt over så har vi to jokere i nettopp Walcott og Robin. Tror vi kan klare dette!

 

C'MON!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er mest overrasket over Diaby. Han har bevist mye mindre enn Ebouè. Nå har vi jo litt skadeproblemer, så noen må jo alltids spille, men hva med Walcott, da? Han har da virket ganske frisk i det siste..

 

Nåvel. Prove me wrong Wenger og Diaby.

 

Takk skal dere ha. Nå gjelder det ikke bare å holde tett. corer vi ett til, må Liverpool score 3! :)

Link to comment
Share on other sites

Nåvel. Prove me wrong Wenger og Diaby.

 

Fikk rett i den, hehe :) :P

Sinnsykt deilig med den scoringen. Nå er plutselig vi i førerposisjon og kan ogsp spikre det med et andre mål. Satt egentlig og tenkte for meg selv at vi hadde gått videre om vi scorte det første målet, vi har ikke det men nå er sjansene sinnsykt gode. Hadde vært helt rått å sende Liverpool ut av "deres" cup på deres hjemmebane! ;)

Link to comment
Share on other sites

fantastisk av alle de første 20, men etter det, er det bare hleb som har overbevist. glad for å se at diaby gjør det bra og for at eboue viser seg fra sin beste side. er litt redd for at de kan få større problemer med å vinne ballen fra liverpool uten flamini.

 

med en adebayor som hadde kunnet offside reglene, ville resultatet mest sannsyligvis sett annerledes ut.

 

men men... tror og håper at dette kan gå veien. om hleb klarer en ny sånn omgang, blir han avgjørende

Link to comment
Share on other sites

Helt grei 1. omgang

 

målet vårt er fantastisk flott, nydelig 1touch spill og dødelig avslutning.

 

så kommer utligningen på en drittcorner og det ser ut som luften går ut av oss!

 

 

kom igjen gutta! vi vinner 2-1

 

 

SCORING AV: GILBERTO SILVA!

Link to comment
Share on other sites

Gilberto inn for Flamini betyr lavere tempo, og det må opp igjen. Walcott?

 

Fullfører Senderos uten å pådra seg ett gult til? Retningsendringer på en supertanker er ikke enkelt. Jeg undres?

 

Det er bare å fyre opp igjen. Her er alt å vinne og ingenting å tape. Gi gass!!

Link to comment
Share on other sites

Synd med Flamini. Får håpe Gilberto gjør jobben. Synes vi starter bra og scorer, men faller litt ned etter scoringa, dessverre. Da utligner Liverpool og dem styrer stort sett ut omgangen. 2. omgangen blir spennende og tror vi vinner. Tipper Wenger setter inn Walcott etterhvert, dog har Eboué spilt bra, så Walcott må nok vente litt.

 

Noen som har mer info om Flamini? Håper og ber om at han ikke er langtidsskadet.

 

Tipper 0-1 i 2. :)

Link to comment
Share on other sites

På tide at alt dette Liverpool skrytet og kollektivet får seg en trøkk seksten. Dritt lei alt pratet. Hellas klarte det samme i EM, satser på at fotballen vinner over det destruktive. Arsenal er rett og slett ett mye bedre lag.

Dette tror jeg avgjør, på tide at Arsenal har marginene på sin side.

 

Det irriterer meg at gutta ikke har lært enda. Typisk når vi får mål, at vi med en gang blir pusekatter og legger oss bakpå, og da skjer det som det alltid gjør. beste forsvar er angrep, og det gjelder spesielt arsenal.

Helt uenig i dette. Vi kjører over Arsenal etter målet også. Helt frem til Liverpool corneren så er det kun 1 lag på banen. Etter målet derimot... Synes vi har sett at Wenger har gjort en god jobb i pausen flere ganger i det siste, stoler på at dette skjer i dag også.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...