Jump to content

2008.04.08 Liverpool B


Mr Chapman

Hvem tar seg videre til semifinalen?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

PROUD TO BE A GOONER

 

Selvfølgelig er vi proud to be gooners! Men frustrasjonen må ut.

 

La oss ta knekken på ManU på OT til søndag!

 

Det skal dere selvsagt få lov til å gjøre, og jeg har enormt lyst til å gjøre det selv. Men det er i slike situasjoner som dette at man må stå opp og støtte laget som mest!

 

Men å komme tilbake til 2-2 her, det er enormt sterkt, og det gjør meg stolt(!!!), uansett om vi får en svak dommeravgjørelse rett i trynet etterpå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Dette gjør veldig, veldig vondt. Men uansett, for en innsats av gutta våre!

 

Jeg tror én av grunnene til at vi taper i dag er at Arsenal-spillerne rett og slett er for slitne. Vi har litt tynn stall når det er mye skader, og spillere som Fabregas etc sliter seg ut i det tette kampprogrammet.

 

Pluss den utrolig dårlige dømmingen av dommeren. Satt å jubla for scoring, også plutselig er det straffe. Reprisen viser at det var VELDIG billig, ikke straffe AT ALL. Det skuffer meg at en dommer kan avgjøre champions-league finaler.

 

Men. Life goes on. Vi er best i england, og er overbevist om at vi kommer sterkt tilbake i CL neste år!

 

Walcott btw, er helt RÅ!

Link to comment
Share on other sites

Det er soleklart at Arsenal er et bedre lag enn Liverpool. Det var to personer som ødela avansement og begge var dommere. Kampene burde vært spilt på nytt.

 

Videodømming er løsningen. Da slipper vi slikt. Hverken for (ja, særlig) eller i mot oss. Denne kampen var ikke bare et tap for Arsenal, men et tap for fotballen.

 

Sov godt, godtfolk. Vi får en ny sjanse neste år.

Link to comment
Share on other sites

Skal prøve å være litt positiv: Med et par forsterkninger tviler jeg ikke på at vi kan vinne ligagull til neste år. I tillegg får vi Vela, og dermed kan vi spille *Vela - Fàbregas - Flamini - Hleb, i stedet for Hleb - Fàbregas - Flamini - Eboue.* Men det er og noen spillere vi må bli kvitt: Gilberto og Eboue. Diaby var jeg usikker på en stund, men jeg tror han etterhvert kan bli en viktig brikke i Arsenal.

 

Edit: *I tillfelle Rosicky blir skadet IGJEN*

Link to comment
Share on other sites

blir ikke bare skuffet er en slik kamp og sesong, jeg blir forbannet. unge og lovende! det må da vel for pokker gå an å bygge et lag som klarer å vinne noe! men nei da, middelmådige spillere blir satset stort på. diaby hadde 10 gode minutter i dag. ok tenker jeg om det, men han har ikke noe som helst å gjøre på dette laget. almunia er ikke en keeper arsenal skal satse på. arsenal skal ha en toppkeeper i verdensklasse. ikke en halvgod en som gjør ok kamper, men en som oser autoritet og kan gjøre avgjørende redninger kamp etter kamp. senderos vet jeg nesten ikke hva jeg skal si om... han ofrer alt alltid, men det hjelper så lite når ferdighetene ikke er tilstede. eboue imponerte meg i 5-6 minutter i dag, men den samme gamle eboue som ikke evner å gjør de rette valgene kom selvfølgelig frem igjen!

 

det er ikke godt nok for en klubb som arsenal å ikke ta titler på flere sesonger. en av verdens mest fintspillende og populære klubber må ta mål av seg om å hente viktige titler, og da holder det pokker meg ikke med en liten mopedpokal med innskriften emirates cup!! nei her må det handles, og det brennkvikt! to etablerte kvalitetsspillere + en fantommålvakt!

 

må gjerne bli irriterte for at jeg rakker ned på en del av klubbens spillere, men jeg mener det er min rett som supporter, å ytre mine meninger og ønsker...

Link to comment
Share on other sites

Det går faan ikke ann å dømme en så billig straffe i en så viktig kamp. Akkurat etter en avgjørende Arsenal-scoring. En god dommer bør ta utgangspunkt i at det er filming så sent i kampen. Han hadde jo en god kamp ellers, så da er det ikke rart en begynner å lure på hva som ligger bak.

Link to comment
Share on other sites

Får vinne de fem siste i ligaen da, så får vi se hva det holder til etterpå. En seier på OT vil uansett gjøre godt på det som med meget stor sannsynlighet blir en nesten-sesong.

Link to comment
Share on other sites

blir ikke bare skuffet er en slik kamp og sesong, jeg blir forbannet. unge og lovende! det må da vel for pokker gå an å bygge et lag som klarer å vinne noe! men nei da, middelmådige spillere blir satset stort på. diaby hadde 10 gode minutter i dag. ok tenker jeg om det, men han har ikke noe som helst å gjøre på dette laget. almunia er ikke en keeper arsenal skal satse på. arsenal skal ha en toppkeeper i verdensklasse. ikke en halvgod en som gjør ok kamper, men en som oser autoritet og kan gjøre avgjørende redninger kamp etter kamp. senderos vet jeg nesten ikke hva jeg skal si om... han ofrer alt alltid, men det hjelper så lite når ferdighetene ikke er tilstede. eboue imponerte meg i 5-6 minutter i dag, men den samme gamle eboue som ikke evner å gjør de rette valgene kom selvfølgelig frem igjen!

 

det er ikke godt nok for en klubb som arsenal å ikke ta titler på flere sesonger. en av verdens mest fintspillende og populære klubber må ta mål av seg om å hente viktige titler, og da holder det pokker meg ikke med en liten mopedpokal med innskriften emirates cup!! nei her må det handles, og det brennkvikt! to etablerte kvalitetsspillere + en fantommålvakt!

 

må gjerne bli irriterte for at jeg rakker ned på en del av klubbens spillere, men jeg mener det er min rett som supporter, å ytre mine meninger og ønsker...

 

Greit at du ytrer dine meninger, men at du kommer med dette i dag syns jeg er helt feil. Når vi ligger under 2-1 og virker helt ute av kampen så klarer vi å karre oss tilbake igjen til 2-2. Det er en fantastisk prestasjon og hadde det stått seg kampen ut så hadde ikke dette innlegget ditt kommer nå. Spillerne gjør en iherdig innsats i dag, og at alt klapper sammen på en slik måte er tross alt ikke noen av spillerne sin feil.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke annet å gjøre enn å gratulere Liverpool med en fortjent seier. De var bedre enn oss i dag. Selvfølgelig irriterende med en tvilsom straffe imot, men tror nesten de hadde scora uansett. Vi var virkelig sløve baki der i dag. Nå håper jeg at Walcott kan få avslutte sesongen fra start. Eboue har ingenting på dette laget å gjøre.

 

Tvilsom?!! så du kampen?;-)

Link to comment
Share on other sites

blir ikke bare skuffet er en slik kamp og sesong, jeg blir forbannet. unge og lovende! det må da vel for pokker gå an å bygge et lag som klarer å vinne noe! men nei da, middelmådige spillere blir satset stort på. diaby hadde 10 gode minutter i dag. ok tenker jeg om det, men han har ikke noe som helst å gjøre på dette laget. almunia er ikke en keeper arsenal skal satse på. arsenal skal ha en toppkeeper i verdensklasse. ikke en halvgod en som gjør ok kamper, men en som oser autoritet og kan gjøre avgjørende redninger kamp etter kamp. senderos vet jeg nesten ikke hva jeg skal si om... han ofrer alt alltid, men det hjelper så lite når ferdighetene ikke er tilstede. eboue imponerte meg i 5-6 minutter i dag, men den samme gamle eboue som ikke evner å gjør de rette valgene kom selvfølgelig frem igjen!

 

det er ikke godt nok for en klubb som arsenal å ikke ta titler på flere sesonger. en av verdens mest fintspillende og populære klubber må ta mål av seg om å hente viktige titler, og da holder det pokker meg ikke med en liten mopedpokal med innskriften emirates cup!! nei her må det handles, og det brennkvikt! to etablerte kvalitetsspillere + en fantommålvakt!

 

må gjerne bli irriterte for at jeg rakker ned på en del av klubbens spillere, men jeg mener det er min rett som supporter, å ytre mine meninger og ønsker...

 

Du må bare rakke ned,,synes du er en dårlig supporter..

Er stolt av det gutta gjør idag,og det er rett å slett utur at de ryker!!

Link to comment
Share on other sites

blir ikke bare skuffet er en slik kamp og sesong, jeg blir forbannet. unge og lovende! det må da vel for pokker gå an å bygge et lag som klarer å vinne noe! men nei da, middelmådige spillere blir satset stort på. diaby hadde 10 gode minutter i dag. ok tenker jeg om det, men han har ikke noe som helst å gjøre på dette laget. almunia er ikke en keeper arsenal skal satse på. arsenal skal ha en toppkeeper i verdensklasse. ikke en halvgod en som gjør ok kamper, men en som oser autoritet og kan gjøre avgjørende redninger kamp etter kamp. senderos vet jeg nesten ikke hva jeg skal si om... han ofrer alt alltid, men det hjelper så lite når ferdighetene ikke er tilstede. eboue imponerte meg i 5-6 minutter i dag, men den samme gamle eboue som ikke evner å gjør de rette valgene kom selvfølgelig frem igjen!

 

det er ikke godt nok for en klubb som arsenal å ikke ta titler på flere sesonger. en av verdens mest fintspillende og populære klubber må ta mål av seg om å hente viktige titler, og da holder det pokker meg ikke med en liten mopedpokal med innskriften emirates cup!! nei her må det handles, og det brennkvikt! to etablerte kvalitetsspillere + en fantommålvakt!

 

må gjerne bli irriterte for at jeg rakker ned på en del av klubbens spillere, men jeg mener det er min rett som supporter, å ytre mine meninger og ønsker...

 

Greit at du ytrer dine meninger, men at du kommer med dette i dag syns jeg er helt feil. Når vi ligger under 2-1 og virker helt ute av kampen så klarer vi å karre oss tilbake igjen til 2-2. Det er en fantastisk prestasjon og hadde det stått seg kampen ut så hadde ikke dette innlegget ditt kommer nå. Spillerne gjør en iherdig innsats i dag, og at alt klapper sammen på en slik måte er tross alt ikke noen av spillerne sin feil.

er vel ikke bare i dag at jeg har sagt noe lignende...

Link to comment
Share on other sites

Så skuffa er det lenge sida jeg har vært. Liverpool drepte rytmen vår i kampen etterhvert og med Flamini forsvant mye av tempoet og gjennombruddshissigheten i og med at Fabregas må ta en tydlig mer defensiv rolle.

 

I tillegg er ikke Eboue noen høyrekant, mister ballen alt for mye og dreper ofte flyten i angrepet. Uten at jeg ser noen andre klare alternativ på den kanten slik skadesituasjonen er nå. Vi trengte Walcott som innbytter/joker denne kampen og V.Persie var ikke helt i slag.

 

Jaja, 3 kamper og 3 straffesituasjoner i Liverpool sitt favør.

 

Vi trenger en sulten tsjekkier, en leke kroat og en topptrent hollender tilbake neste sesong. Til den lekne kroaten er klar tror jeg vi har en sprek meksikaner som kan danse litt for han.

 

Proud to be a gooner!

Link to comment
Share on other sites

blir ikke bare skuffet er en slik kamp og sesong, jeg blir forbannet. unge og lovende! det må da vel for pokker gå an å bygge et lag som klarer å vinne noe! men nei da, middelmådige spillere blir satset stort på. diaby hadde 10 gode minutter i dag. ok tenker jeg om det, men han har ikke noe som helst å gjøre på dette laget. almunia er ikke en keeper arsenal skal satse på. arsenal skal ha en toppkeeper i verdensklasse. ikke en halvgod en som gjør ok kamper, men en som oser autoritet og kan gjøre avgjørende redninger kamp etter kamp. senderos vet jeg nesten ikke hva jeg skal si om... han ofrer alt alltid, men det hjelper så lite når ferdighetene ikke er tilstede. eboue imponerte meg i 5-6 minutter i dag, men den samme gamle eboue som ikke evner å gjør de rette valgene kom selvfølgelig frem igjen!

 

det er ikke godt nok for en klubb som arsenal å ikke ta titler på flere sesonger. en av verdens mest fintspillende og populære klubber må ta mål av seg om å hente viktige titler, og da holder det pokker meg ikke med en liten mopedpokal med innskriften emirates cup!! nei her må det handles, og det brennkvikt! to etablerte kvalitetsspillere + en fantommålvakt!

 

må gjerne bli irriterte for at jeg rakker ned på en del av klubbens spillere, men jeg mener det er min rett som supporter, å ytre mine meninger og ønsker...

 

Greit at du ytrer dine meninger, men at du kommer med dette i dag syns jeg er helt feil. Når vi ligger under 2-1 og virker helt ute av kampen så klarer vi å karre oss tilbake igjen til 2-2. Det er en fantastisk prestasjon og hadde det stått seg kampen ut så hadde ikke dette innlegget ditt kommer nå. Spillerne gjør en iherdig innsats i dag, og at alt klapper sammen på en slik måte er tross alt ikke noen av spillerne sin feil.

Det er jo litt fantastisk at vi skal klare å havne under også da etter at vi leder 0 - 1 Vi sliter veldig defensivt synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Nettopp gått en stykke fra en kompis og fått ut ganske masse frustrasjon! Aldri vært så Skuffet før, like før tårene trillet! Skal ikke skrive noe bull her nå.. Så det siste jeg sier i kveld er:

PROUD TO BE A GOONER

 

Blir nok ikke mye søvn på meg i natt, men god natt!

Link to comment
Share on other sites

Det positive er at Wenger nesten innse at Walcott burde starte og IKKE Eboue. Gutten (Theo) er jo helt sinnsyk god! Noe annet positivt er at van Persie er tilbake og at skaden hans ikke var noe langvarig. Dessverre var han usynlig i kveld. Sagna er tilbake mot Man Utd og skyver nok Senderos ut av laget, han har vært god i år og syntes det blir feil å skylde på Big-Phil etter tapet i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Dette føles utrolig urettferdig ut. I praksis er det pipeblåserene som sender Liverpool videre over disse to kampene.

 

Når det er sagt, så er det brikker i dette Arsenallaget som med fordel kunne holdt et lite knepp høyere nivå.

 

For å være litt ekkel.....

1-1 Klarer du å få Senderos i bevegelse så stopper han ikke med det første. Slik er det nå en gang bare.

1-2 Av og til lønner det seg å kjøpe kvalitet. Liverpool kvittet seg med sin orginalutgave av Heskey.

2-3 "Armer og bein" pluss at alle dommeravgjørelser går imot for tiden.

2-4 Er bare slikt som skjer, men hva hadde Lehmann gjort i den situasjonen?

 

Har vanligvis ikke noe problem med å akseptere tap, men denne sitter jaggu langt inne.

Link to comment
Share on other sites

Til å være et topplag som skal kjempe om PL og CL titler så er det jo helt klart at vi sliter deffensivt. Wenger må gjøre noen grep der, ikke vet jeg hilke..

 

Jeg hadde godtatt og gratulert Liverpool med seieren hadde stillingen blitt 2-1 men når de får en så billig straffe så må jeg streve for ikke å bruke stygge ord og CAPS LOCK.

 

Synes virkelig synd på magne av spillerne våre som løp og løp. Fabregas har sikkert sprunget mest i hele fotballverden denne sesongen og når skal han få en hvil? Vi har jo ikke råd til å hvile han mot Man Utd..!

 

Helt fantastisk innhopp av Walcott. For en prestasjon på det siste målet vårt!

 

Adebayor er rett og slett tragisk. Han scora et mål idag ja men han taper ALLE hodeduellene(og så lang som han er så burde han være en større trussel. Sløs å slå lange baller opp på han). Går 100 ganger i offside og brude deffinetivt scort mer en 1 idag!

 

Menmen! Det var ikke vår sesong dette!

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Har ikke ord.. Alt er bare så jævlig trist nå :( Tror jeg skal vente minst to dager før jeg orker å komme med noe om denne kampen, for akkurat nå kan det komme jævlig mye usaklig fra meg..

Skal ALDRI se kamp med fire cunts av noen Liverpool fans, men heldigvis var det tre skikkelige Arsenal-fans der også! De klarer absolutt ALDRI å komme med noe annet negativt enn at Arsenal "bare har svartinger" eller lite engelskmenn på laget.

 

Nå skal jeg gi alt for at vi får se mer av Walcott i framtiden <3

 

Takk for meg

Link to comment
Share on other sites

Dette er ingen ting og skamme seg over. Vi har gitt Liverpool kamp til døra. Om det blir 3-2 eller 4-2 spiller jo egentlig ingen rolle. Arsenal måtte frem. Det som er forbanna surt er at ting overhodet ikke går vei. Vi burde ha vunnet hjemmekampen og man kan stille spørsmålstegn ved viktige dommeravgjørelser også i denne kampen. Tilfredsstillende at diverse aviser allerede nå frem at dagens straffe var av den tvilsomme sorten.

 

Ellers er Walcott rå!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...