Jump to content

2008.03.29 Bolton Wanderers B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

57 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vet ikke om noen har nevnt det før. Syns det var utrolig fint å se Senderos løpe hurtig av banen når han blir byttet ut for å få mer tid til å score etter byttene. Dette sier mye om Senderos mentalitet og innsats for laget. Bendtner derimot er mer gretten og tar tiden han trenger på å gå ut.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

 

 

Jeg skjønner forresten ikke hvorfor du er så furten etter en slott seier. Tapte du på oddsen?

 

BE

 

 

 

 

Er jeg furten?! Jeg startet jo innlegget mitt med å skrive at jeg ikke skjønner hvorfor folk sutrer/furter etter en slik fabelaktiv opphenting av laget. Så at du mener jeg furter skjønner jeg ikke. Da er det i såfall du som furter siden du MÅ påpeke de negative tingene i kampen.

 

Og at jeg driter i de to baklengsmålene? Ja det gjør jeg, fordi vi vant tilslutt og det var faktisk det viktigste i denne kampen. Normalt liker jeg ikke at vi slipper inn mål, men at vi gjorde det i går bryr jeg meg faktisk svært lite om siden vi vant og skaffet oss svært nødvendig selvtillit foran trippelkampene mot L'pool og henger med i kampen om gullet.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jeg skjønner forresten ikke hvorfor du er så furten etter en slott seier. Tapte du på oddsen?

 

BE

 

 

 

 

Er jeg furten?! Jeg startet jo innlegget mitt med å skrive at jeg ikke skjønner hvorfor folk sutrer/furter etter en slik fabelaktiv opphenting av laget. Så at du mener jeg furter skjønner jeg ikke. Da er det i såfall du som furter siden du MÅ påpeke de negative tingene i kampen.

 

Og at jeg driter i de to baklengsmålene? Ja det gjør jeg, fordi vi vant tilslutt og det var faktisk det viktigste i denne kampen. Normalt liker jeg ikke at vi slipper inn mål, men at vi gjorde det i går bryr jeg meg faktisk svært lite om siden vi vant og skaffet oss svært nødvendig selvtillit foran trippelkampene mot L'pool og henger med i kampen om gullet.

 

Vel, jeg synes i allefall innlegget ditt var sutrete, uavhengig av hvordan innledningen din er.

Og du må jo skjønne at selv om du ikke er interessert i å diskutere baklengsmålene så kan vel andre her på forumet være interesserte i det. Man trenger faktisk ikke din tillatelse til det.

 

Og, nei, jeg fokuserer ikke bare på det negative. Jeg fokuserer på høydepunktene i kampen. Hvis du leser andre steder enn her så er jeg fortsatt en av få som tror vi kan ta "the double". Jeg er ganske optimistisk og i de aller fleste innleggene fokuserer jeg på positive ting.

 

Hvis du leser gårsdagens gunnerblog (half time thoughts) så ser du at han skriver at Almunia er stationary på første målet. Det er ikke det mest tragiske i bloggen. Litt lenger ned skriver han "We are a side whose confidence is shattered by the fact that almost every opposition attack seems to end in a goal"

 

Sånn føler jeg det også, men sånn følte jeg det aldri med Lehmann (eller Seaman for den saks skyld) i mål

 

BE

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 29 2008, 06:34 PM) 123926[/snapback]

For 5 minutter siden snakket alle om hvor tragisk Arsenal var, og nå hyller dere laget opp i skyene. Ser dere selv hvor fort dere skifter meninger? :unsure:

 

ja alle satt og sa så mye dritt på fotball pubben da vi lå under 2-0 og fikk man utvist...

 

1 time etter på blir ja som du sier laget skryta opp i skyene.......

 

greit vi skal være glade for 3 poeng etter vi kom tilbake med bare 10 man...

 

men 1 omg var det dårligste jeg har sett i hele år av arsenal feilpasninger på feilpasninger

Link to comment
Share on other sites

Nei, med Lehmann i mål på slutten så følte man at alt anna enn angrep endte i mål :unsure:

 

På slutten? Du mener den første AC Milan kampen der han spilte en ekstremt bra kamp, med et ekstremt godt kast som endte i en målsjanse? Og den gode redningen han gjorde på et hjørnespark?

 

Ja, den kampen, ja. ;)

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 29 2008, 06:34 PM) 123926[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

For 5 minutter siden snakket alle om hvor tragisk Arsenal var, og nå hyller dere laget opp i skyene. Ser dere selv hvor fort dere skifter meninger? :unsure:

 

ja alle satt og sa så mye dritt på fotball pubben da vi lå under 2-0 og fikk man utvist...

 

1 time etter på blir ja som du sier laget skryta opp i skyene.......

 

greit vi skal være glade for 3 poeng etter vi kom tilbake med bare 10 man...

 

men 1 omg var det dårligste jeg har sett i hele år av arsenal feilpasninger på feilpasninger

 

Jada men så kan dere ikke si noe annet enn at prestasjonene varierte også. Folk klaget på første omgangen hvor vi hadde 10 mann og lå under 2-0 mot Bolton. Er det rart folk klager?

 

45 min senere så vinner vi 3-2 med 10 mann. Er det rart at folk skryter av laget da?

 

Noen ganger så presterer Arsenal ekstremt dårlig både deffensivt, offansivt og ferdighetsmessig men i det neste øyeblikk så snur alt.

Link to comment
Share on other sites

For 5 minutter siden snakket alle om hvor tragisk Arsenal var, og nå hyller dere laget opp i skyene. Ser dere selv hvor fort dere skifter meninger? :unsure:

 

ja alle satt og sa så mye dritt på fotball pubben da vi lå under 2-0 og fikk man utvist...

 

1 time etter på blir ja som du sier laget skryta opp i skyene.......

 

greit vi skal være glade for 3 poeng etter vi kom tilbake med bare 10 man...

 

men 1 omg var det dårligste jeg har sett i hele år av arsenal feilpasninger på feilpasninger

 

 

Jada men så kan dere ikke si noe annet enn at prestasjonene varierte også. Folk klaget på første omgangen hvor vi hadde 10 mann og lå under 2-0 mot Bolton. Er det rart folk klager?

 

45 min senere så vinner vi 3-2 med 10 mann. Er det rart at folk skryter av laget da?

 

Noen ganger så presterer Arsenal ekstremt dårlig både deffensivt, offansivt og ferdighetsmessig men i det neste øyeblikk så snur alt.

 

 

Så sant, så sant, noe av det som gir fotballen noe spesielt. At alt kan endres på 5 min. Og at eit lag kan spille års dårligste i 1 omg og komme tilbake i 2 omg med eit comback av dimensjoner.

Link to comment
Share on other sites

At dere gidder...

 

Jeg har hatt en fantastisk fotballopplevelse, og gjorde det sammen med flere på forumet. Til og med underveis i kampen.

 

Men jeg kan også skjønne at det finnes andre typer i denne verden som gjør det på sin måte.

 

Gratulerer med gårsdagen. Det var en fantastisk dag! ;)

 

 

Helge, det har gått for langt når dere jubler skriftlig.....

 

En del av gleden med forumet, er å kunne dele følelser. Alt sitter ikke bare i hodet på mennesker som

elsker fotball. Iallefall ikke hos meg. Følelsene lever selv om jeg nærmer meg 40. Og på lørdag

ble de vekket til de grader. Få ganger er forumet så morsomt og tilfredstillende som i slike stunder.

Det er bare å sammenligne aktiviteten på Chelsea og Bolton - tråden.

 

Lei for at det plager deg, Anabole. Men mine følelser og mitt engasjement kommer nok

også i fremtiden til å komme til uttrykk på forumet :unsure:

Link to comment
Share on other sites

At dere gidder...

 

Jeg har hatt en fantastisk fotballopplevelse, og gjorde det sammen med flere på forumet. Til og med underveis i kampen.

 

Men jeg kan også skjønne at det finnes andre typer i denne verden som gjør det på sin måte.

 

Gratulerer med gårsdagen. Det var en fantastisk dag! ;)

 

 

Helge, det har gått for langt når dere jubler skriftlig.....

 

En del av gleden med forumet, er å kunne dele følelser. Alt sitter ikke bare i hodet på mennesker som

elsker fotball. Iallefall ikke hos meg. Følelsene lever selv om jeg nærmer meg 40. Og på lørdag

ble de vekket til de grader. Få ganger er forumet så morsomt og tilfredstillende som i slike stunder.

Det er bare å sammenligne aktiviteten på Chelsea og Bolton - tråden.

 

Lei for at det plager deg, Anabole. Men mine følelser og mitt engasjement kommer nok

også i fremtiden til å komme til uttrykk på forumet :unsure:

 

Jaja, hver sin smak. Jeg foretrekker fortsatt den muntlige jubelen.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange hadde trodd dette i pausa? Nei, det er dette som er Arsenal! ;)

 

Og dette er fotball! :)

og dette er forumet her inne. spesielt i kamptrådene. det er visst samma f*** hva man sier bare man har engasjement. hjernen kan man legge igjen under hodeputa. spam heller forumet med uinteressant svartmalt viss vass på en setning hvis det ikke går veien etter noen minutters spill. skjerpings folkens! tenk på at andre leser det du skriver og det er meningen at vi andre skal kommenentere det, uansett hvor dårlig humør du er i.

 

Du sikter åpenbart til meg ettersom det er meg du quoter. Men for å være helt ærlig så synes jeg at det var andre innlegg du heller kunne quotet. Selv er jeg imot spam, og blir alltid irritert på spammere, men jeg synes ikke at mitt innlegg i denne sammenhengen var så fryktelig drøyt.

 

Etter en slik kamp som i dag så bør man ha lov til å være i ekstase. Og dette var en svært god snuoperasjon av Arsenal, og prototypen på hvor varierende en fotballkamp kan være. Fra å nesten ha årsverste i første omgang, snur man kampen i andre omgang med en mann mindre. Det er virkelig fotball på sitt beste, og å sette fingeren på det og kommentere det, det synes jeg ikke er så fryktelig farlig.

 

I kamptråden er det forøvrig alltid mye småposter, og det har alltid, i min tid på forumet, vært det. Jeg kan godt være med på å ta bort post-telleren i disse trådene, hvis folk bare er på jakt etter større innleggstall i disse trådene, men store endringer må gjøres, og nye regler må innføres hvis kun lange, "saklige" innlegg (hva er fasiten på et saklig innlegg, forresten?) skal aksepteres. Jeg er åpen for slike endringer, men slik det ser ut nå, så blir det nyttesløst å klage på slike innlegg her. Da blir det bare gledesdreping på dager hvor alle Arsenalfans bør være glade.

jeg beklager. quotingen ble gjort (som et retorisk grep) for å vri diskusjonen mot det jeg ser på som et problem med kamptrådene og var ikke myntet på deg spesielt.

 

1. som mange har påpekt er det bra med følelse og innlevelse i kamptråden, men når man begynner å skjelle ut andre forumdeltagere, manager og spillere på en usaklig og usammenhengende måte så tenker jeg spontaniteten har gått litt for langt. det virker som man kan si og gjøre hva som helst bare fordi man er på et forum. jeg undrer meg hvor lenge visse forumdeltagere hadde vart på pub eller stadion, med samme oppførsel.

 

2. fotballkamper svinger og det gjør humøret til oss supportere også, i varierende grad fra dag til dag og person til person. det betyr ikke at man ikke skal tenke på hva man sier før man sier det.

 

3. jeg er ærlig talt litt lei alle som på død å liv skal fortelle oss andre at det har blitt mål, når 10 andre har gjort det før han, men det er ikke det største problemet. innvirkningen dette har på innleggstelleren hadde jeg faktisk ikke tenkt på nå (selv om jeg synes statusene er litt teite og innleggspaming får en utelling her). jeg tenker på hvor lesbart forumet skal være for oss andre. det er det ikke når ti stk. skriver enveiskommuniserende innlegg om hvor idiot Wenger var som aldri kjøper spillere og at laget ikke duger, for så å hylle han og laget i slutten av neste omgang. alle meldinger skal kunne besvares også de ugjennomtenkte.

 

jeg mynter altså ikke noe på deg spesielt, mener alle i forumet (helt sikkert også meg selv) kan gå litt i seg sjøl i stedet bare for å ture av gåre. alle har et ansvar for at forumet skal være bra og alle bør ta det ansvaret. hvis folk tar et oppgjør med holdningene sine så kanskje dere slipper å gjøre endringer.

 

vi trenger både "pappa-" og "fjortiskultur" i forumet, men forumet er ikke noe annerledes enn andre sosiale steder. man kan ikke bare bølle seg fram som om man var alene. da får man det fort sånn...

Link to comment
Share on other sites

Hvilken mesterlig regissert kamp som vi var vitne på lørdag!!

 

Før kampen hadde jeg troen på en seier. Følte at det var tid for å snu en negativ trend. Dessuten øker jo sjansene betraktelig nå som Big Sam er borte. Men etter 45 minutter så alt ut til å gå til… To sure baklengs og en imponerende dustetakling av Diaby var i ferd med å drepe mine fantasier om et vendepunkt ( :P ). Wenger må ha gjort noen genistreker i pausen. For å se at Arsenal kjøre kampen på bortebane med ti mann og samtidig putte tre baller i nettet, gjør inntrykk.

 

Det eneste som ødelegger denne kampen, er taklingen til Diaby. Han av alle burde vite bedre. Og at han tro til kun uker etter av Eduardo fikk gjennomgå, imponerer ingen.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken mesterlig regissert kamp som vi var vitne på lørdag!!

 

Før kampen hadde jeg troen på en seier. Følte at det var tid for å snu en negativ trend. Dessuten øker jo sjansene betraktelig nå som Big Sam er borte. Men etter 45 minutter så alt ut til å gå til… To sure baklengs og en imponerende dustetakling av Diaby var i ferd med å drepe mine fantasier om et vendepunkt ( :P ). Wenger må ha gjort noen genistreker i pausen. For å se at Arsenal kjøre kampen på bortebane med ti mann og samtidig putte tre baller i nettet, gjør inntrykk.

 

Det eneste som ødelegger denne kampen, er taklingen til Diaby. Han av alle burde vite bedre. Og at han tro til kun uker etter av Eduardo fikk gjennomgå, imponerer ingen.

 

Ikke for å være "disrespectful" ovenfor Wenger men tviler på at han gjorde noe spesielt i pausen utenom å motivere spillerne. Han gjorde ingen bytter og Bolton kjørte etter pause og kunne fort ledet 3-0.

Det var målet på corneren som ga oss troen på seier og vi klarte det! Er veldig stolt over den seieren ettersom vi spilte med 10 mann!

Link to comment
Share on other sites

"Nå er det tida for å være stolte mannfolk. Vi kan ikke rulle oss rundt i vår egen selvmedlidenhet", sa Tom Nordlie (efter tap på Nadderud i fjor høst).

 

Det var på grensen til rørende å se våre gutter lørdag stå opp til alternativ én.

 

Hva vårt forum angår, var det dessverre (igjen) langt mer selvmedlidenhet enn stolte mannfolk å spore. Og de kollektive latterkulene vi deler over Tottenhams kamptråder, er, mtp siste tids "prestasjoner" her på forumet, unektelig i ferd med å få en flau bismak.

 

Kaldere hoder og en viss forholdsmessighet i kritikken må igjen for fremtiden utbedes!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hva vårt forum angår, var det dessverre (igjen) langt mer selvmedlidenhet enn stolte mannfolk å spore. Og de kollektive latterkulene vi deler over Tottenhams kamptråder, er, mtp siste tids "prestasjoner" her på forumet, unektelig i ferd med å få en flau bismak.

 

 

DÈT har du så inderlig rett i, Safe Hands. Kamptrådene på vårt forum, når det butter i mot i det minste, og det har det jo grangivelig gjort en og annen gang i det siste, er alt annet en morsom lesning. Etter min mening burde kamptrådene rett og slett stenges. Hvis det skal skrives så mye dritt og vas, så kan det skrives på et annet forum!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hva vårt forum angår, var det dessverre (igjen) langt mer selvmedlidenhet enn stolte mannfolk å spore. Og de kollektive latterkulene vi deler over Tottenhams kamptråder, er, mtp siste tids "prestasjoner" her på forumet, unektelig i ferd med å få en flau bismak.

 

 

DÈT har du så inderlig rett i, Safe Hands. Kamptrådene på vårt forum, når det butter i mot i det minste, og det har det jo grangivelig gjort en og annen gang i det siste, er alt annet en morsom lesning. Etter min mening burde kamptrådene rett og slett stenges. Hvis det skal skrives så mye dritt og vas, så kan det skrives på et annet forum!

 

Helt enig, er alt for mye scum facktor på kamptrådene. Er nesten som å lese kamptrådene til scum på sitt værste. Her synes jeg superadministratorene burde legge en mye hardere linje for hva som tolereres! Overdeven banning, hetsing av egne spillere også videre.

Vent i 5min før man hiver seg over tastaturet for å utrykke sinne, det hadde vært til stoor hjelp tror jeg. (hjelper for meg ;))

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hva vårt forum angår, var det dessverre (igjen) langt mer selvmedlidenhet enn stolte mannfolk å spore. Og de kollektive latterkulene vi deler over Tottenhams kamptråder, er, mtp siste tids "prestasjoner" her på forumet, unektelig i ferd med å få en flau bismak.

 

 

DÈT har du så inderlig rett i, Safe Hands. Kamptrådene på vårt forum, når det butter i mot i det minste, og det har det jo grangivelig gjort en og annen gang i det siste, er alt annet en morsom lesning. Etter min mening burde kamptrådene rett og slett stenges. Hvis det skal skrives så mye dritt og vas, så kan det skrives på et annet forum!

 

Helt enig, er alt for mye scum facktor på kamptrådene. Er nesten som å lese kamptrådene til scum på sitt værste. Her synes jeg superadministratorene burde legge en mye hardere linje for hva som tolereres! Overdeven banning, hetsing av egne spillere også videre.

Vent i 5min før man hiver seg over tastaturet for å utrykke sinne, det hadde vært til stoor hjelp tror jeg. (hjelper for meg ;))

 

Personlig synes jeg forslaget om å stenge kamptrådene er helt på trynet. Jeg er enig i at det blir skrevet mye tåpelig i disse trådene, men det er nesten de viktigste trådene på hele forumet. Det er kamper som engasjerer oss supportere og dersom vi skal bli kneblet fra å diskutere dem er det nok sakte og sikkert kroken på døra for dette forumet.

 

Hvis noen tråder skal stenges så synes jeg tråder som ikke har noe med Arsenal å gjøre i det hele tatt bør stenges. For eksempel alt som er under Off topic (for min del er det ikke noe problem at de er der, jeg leser dem ikke likevel, men er det noe som ikke har noe på et Arsenalforum å gjøre så er det vel strengt talt disse).

 

Mitt forslag er å la forumet være akkurat som det er i dag. Jeg synes forumet er supert og ser egentlig ikke noen som helst grunn til å endre noe særlig i det hele tatt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

 

Personlig synes jeg forslaget om å stenge kamptrådene er helt på trynet. Jeg er enig i at det blir skrevet mye tåpelig i disse trådene, men det er nesten de viktigste trådene på hele forumet. Det er kamper som engasjerer oss supportere og dersom vi skal bli kneblet fra å diskutere dem er det nok sakte og sikkert kroken på døra for dette forumet.

 

Hvis noen tråder skal stenges så synes jeg tråder som ikke har noe med Arsenal å gjøre i det hele tatt bør stenges. For eksempel alt som er under Off topic (for min del er det ikke noe problem at de er der, jeg leser dem ikke likevel, men er det noe som ikke har noe på et Arsenalforum å gjøre så er det vel strengt talt disse).

 

Mitt forslag er å la forumet være akkurat som det er i dag. Jeg synes forumet er supert og ser egentlig ikke noen som helst grunn til å endre noe særlig i det hele tatt.

 

BE

 

Kan du akseptere at dette forumet har mistet mange gode debatanter, samt at en del har trukket seg kraftig tilbake, blant annet på grunn av alt det idiotiske, pubertale som skrives på kamptrådene? Kan du det? For det er nemlig tilfellet. Og som en konsekvens av dette har den generelle kvaliteten på forumet dalt kraftig. Sånn er det faktisk. Et chatroom hadde vi før en gang, og det fungerte utmerket under kampene. Det burde absolutt være et alternativ.

Link to comment
Share on other sites

 

Personlig synes jeg forslaget om å stenge kamptrådene er helt på trynet. Jeg er enig i at det blir skrevet mye tåpelig i disse trådene, men det er nesten de viktigste trådene på hele forumet. Det er kamper som engasjerer oss supportere og dersom vi skal bli kneblet fra å diskutere dem er det nok sakte og sikkert kroken på døra for dette forumet.

 

Hvis noen tråder skal stenges så synes jeg tråder som ikke har noe med Arsenal å gjøre i det hele tatt bør stenges. For eksempel alt som er under Off topic (for min del er det ikke noe problem at de er der, jeg leser dem ikke likevel, men er det noe som ikke har noe på et Arsenalforum å gjøre så er det vel strengt talt disse).

 

Mitt forslag er å la forumet være akkurat som det er i dag. Jeg synes forumet er supert og ser egentlig ikke noen som helst grunn til å endre noe særlig i det hele tatt.

 

BE

 

Kan du akseptere at dette forumet har mistet mange gode debatanter, samt at en del har trukket seg kraftig tilbake, blant annet på grunn av alt det idiotiske, pubertale som skrives på kamptrådene? Kan du det? For det er nemlig tilfellet. Og som en konsekvens av dette har den generelle kvaliteten på forumet dalt kraftig. Sånn er det faktisk. Et chatroom hadde vi før en gang, og det fungerte utmerket under kampene. Det burde absolutt være et alternativ.

 

 

Et chatroom er sikkert ikke noe dårlig alternativ, det skal du ha for, men å stenge kamptråden er fortsatt helt idiotisk. For å være helt ærlig. Dersom folk har problemer med kamptrådene og det er grunnen til at folk ikke gidder å skrive her lenger, ja da får de ha det riktig så bra og evt diskutere ett annet sted.

 

Mvh

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ok. Da akspterer du det faktum at forumet mister/har mistet mange kvalitative og dyktige debatanter? Og blitt erstattet med i beste fall "så ymse"? Er ikke et forum avhengig av flest mulig debatanter som kan både ordlegge seg og argumentere for seg? For å både være levedyktig og bli tatt seriøst, mener jeg? Svar på de spørsmålene er du snill, ben elfen.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Da akspterer du det faktum at forumet mister/har mistet mange kvalitative og dyktige debatanter? Og blitt erstattet med i beste fall "så ymse"? Er ikke et forum avhengig av flest mulig debatanter som kan både ordlegge seg og argumentere for seg? For å både være levedyktig og bli tatt seriøst, mener jeg? Svar på de spørsmålene er du snill, ben elfen.

 

Ikke alle forum har som mål å være kvalitativt best. Noen har som mål å være inkluderende.

 

Men jeg er enig i at vi gjerne skulle ha beholdt alle gode debatanter, men hvis faktum er at de går fordi de ikke gidder å lese kamptrådene ja da er de kanskje ikke så fantastiske likevel.

 

BE

 

edit: Det er din påstand at de som har dratt er kvalitative og dyktige, og at de nye som har kommet i beste fall er ymse.

Just for the record

Link to comment
Share on other sites

Ok. Da akspterer du det faktum at forumet mister/har mistet mange kvalitative og dyktige debatanter? Og blitt erstattet med i beste fall "så ymse"? Er ikke et forum avhengig av flest mulig debatanter som kan både ordlegge seg og argumentere for seg? For å både være levedyktig og bli tatt seriøst, mener jeg? Svar på de spørsmålene er du snill, ben elfen.

 

Ikke alle forum har som mål å være kvalitativt best. Noen har som mål å være inkluderende.

 

Men jeg er enig i at vi gjerne skulle ha beholdt alle gode debatanter, men hvis faktum er at de går fordi de ikke gidder å lese kamptrådene ja da er de kanskje ikke så fantastiske likevel.

 

BE

 

edit: Det er din påstand at de som har dratt er kvalitative og dyktige, og at de nye som har kommet i beste fall er ymse.

Just for the record

 

Ha en fin ettermiddag, ben elfen. Når du ikke gidder å svare på spørsmålene har debatten heller ingen hensikt.

 

For å runde det hele av, så quote`r jeg hoveddelen av det siste innlegget vil vieira4 fra "forbedringstråden, det sier strengt tatt det meste:

 

Jeg har hele tiden sagt at vi har forskjellige kunnskaper, og forskjellige erfaringer i livet. Alle uansett alder, skal få lov til å skrive sine meninger på forumet, bare de holder seg innenfor en viss ramme som burde være opplagt:

* Hvorfor man mener akkurat dette?

* Seriøsitet /saklighet

* Normalt språkbruk

* NULL personhets

 

Jeg er imot dette utrolige språkbruket, one-linere, personhetsen, og da innlegg som ikke gir noen som helst mening eller tyngde: f.eks: Wenger er en idiot (dette er et eksempel, og ikke tatt ut ifra noe)

Dette burde gjelde alle, uansett om de er 12 år eller 98 år.

 

Har aldri ment at det ikke skal være takhøyde for hva folk skal få mene, men det eneste jeg ber om er at det skal diskuteres saklig.

Dette burde jo egentlig være normalt og opplagt, eller hva?

Vi har alle en klubb som opptar oss, og vi burde da også klare å skape et forum som vi burde bli stolt av. Både unge og gamle.

 

Om det må føre til strengere regler med tanke på utestengelser eller andre veier å gå, er det som blir prøvd debattert i denne tråden.

Jeg tror desverre at ting må gjøres, siden det er ikke første gang dette temaet har blitt tatt opp uten noe særlig god utvikling.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Da akspterer du det faktum at forumet mister/har mistet mange kvalitative og dyktige debatanter? Og blitt erstattet med i beste fall "så ymse"? Er ikke et forum avhengig av flest mulig debatanter som kan både ordlegge seg og argumentere for seg? For å både være levedyktig og bli tatt seriøst, mener jeg? Svar på de spørsmålene er du snill, ben elfen.

 

Ikke alle forum har som mål å være kvalitativt best. Noen har som mål å være inkluderende.

 

Men jeg er enig i at vi gjerne skulle ha beholdt alle gode debatanter, men hvis faktum er at de går fordi de ikke gidder å lese kamptrådene ja da er de kanskje ikke så fantastiske likevel.

 

BE

 

edit: Det er din påstand at de som har dratt er kvalitative og dyktige, og at de nye som har kommet i beste fall er ymse.

Just for the record

 

Ha en fin ettermiddag, ben elfen. Når du ikke gidder å svare på spørsmålene har debatten heller ingen hensikt.

 

For å runde det hele av, så quote`r jeg hoveddelen av det siste innlegget vil vieira4 fra "forbedringstråden, det sier strengt tatt det meste:

 

Jeg har hele tiden sagt at vi har forskjellige kunnskaper, og forskjellige erfaringer i livet. Alle uansett alder, skal få lov til å skrive sine meninger på forumet, bare de holder seg innenfor en viss ramme som burde være opplagt:

* Hvorfor man mener akkurat dette?

* Seriøsitet /saklighet

* Normalt språkbruk

* NULL personhets

 

Jeg er imot dette utrolige språkbruket, one-linere, personhetsen, og da innlegg som ikke gir noen som helst mening eller tyngde: f.eks: Wenger er en idiot (dette er et eksempel, og ikke tatt ut ifra noe)

Dette burde gjelde alle, uansett om de er 12 år eller 98 år.

 

Har aldri ment at det ikke skal være takhøyde for hva folk skal få mene, men det eneste jeg ber om er at det skal diskuteres saklig.

Dette burde jo egentlig være normalt og opplagt, eller hva?

Vi har alle en klubb som opptar oss, og vi burde da også klare å skape et forum som vi burde bli stolt av. Både unge og gamle.

 

Om det må føre til strengere regler med tanke på utestengelser eller andre veier å gå, er det som blir prøvd debattert i denne tråden.

Jeg tror desverre at ting må gjøres, siden det er ikke første gang dette temaet har blitt tatt opp uten noe særlig god utvikling.

 

Takk, alt ligger til rette for en god ettermiddag.

Hvis du absolutt vil ha svar på dine spm.

spm 1

Kan du akseptere at dette forumet har mistet mange gode debatanter, samt at en del har trukket seg kraftig tilbake, blant annet på grunn av alt det idiotiske, pubertale som skrives på kamptrådene?

 

Vel, jeg vet ikke om det er tifelle, men om valget er å stenge kamptråden og få tilbake de du hevder er "gode debatanter som har luttet eller trukket seg kraftig tilbake" eller ha det som det er uten sensur. Da velger jeg enkelt alternativ 2.

 

neste spm.

Er ikke et forum avhengig av flest mulig debatanter som kan både ordlegge seg og argumentere for seg? For å både være levedyktig og bli tatt seriøst, mener jeg?

 

Nei, et forum er ikke avhengig av å ha flest mulig debatanter som kan ordlegge seg og argumentere for seg. På det gamle forumet var det åpent for alle. Det var med andre ord åpent for flest mulig debatanter som kan ordlegge seg og argumentere for seg. Det var tydeligvis ikke noen suksess siden vi da gikk over til at kun medlemmer av ASCN kunne debattere.

 

Forumet vårt er bra sånn som det er i dag, men det kan selvsagt bli bedre

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...