Jump to content

2008.03.29 Bolton Wanderers B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

57 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Takk for svarene. Og ja, siden jeg stiller spørsmålene så er det vel ikke annet å regne enn at jeg ønsker svar? Er det ikke derfor man stiller spørsmål, ben elfen? Eller stiller du spørsmål av helt andre grunner?

 

Som en konklusjon oss to i mellom; det er tydelig at vi ikke er enige om hvordan dette forumet bør fremstå. Slik jeg tolker deg så er det helt ok at intetsigende, pubertale innlegg med banning, krangling, utskjelling, ingen form for argumentasjon overhodet, ja kort og godt sagt pisse innlegg skal være dominerende i kamptrådene. At dette også medfører at det jeg mener er gode og dyktige debatanter tar kvelden på forumet, er også aksptert. Fair enough holdning det, men JEG PERSONLIG er i hvertfall dypt uenig. Og jeg vet om flere debatanter som også er enig med meg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Takk for svarene. Og ja, siden jeg stiller spørsmålene så er det vel ikke annet å regne enn at jeg ønsker svar? Er det ikke derfor man stiller spørsmål, ben elfen? Eller stiller du spørsmål av helt andre grunner?

 

Som en konklusjon oss to i mellom; det er tydelig at vi ikke er enige om hvordan dette forumet bør fremstå. Slik jeg tolker deg så er det helt ok at intetsigende, pubertale innlegg med banning, krangling, utskjelling, ingen form for argumentasjon overhodet, ja kort og godt sagt pisse innlegg skal være dominerende i kamptrådene. At dette også medfører at det jeg mener er gode og dyktige debatanter tar kvelden på forumet, er også aksptert. Fair enough holdning det, men JEG PERSONLIG er i hvertfall dypt uenig. Og jeg vet om flere debatanter som også er enig med meg.

 

1. spm

Og ja, siden jeg stiller spørsmålene så er det vel ikke annet å regne enn at jeg ønsker svar?

Du har et poeng der.

2. spm

Er det ikke derfor man stiller spørsmål, ben elfen?

Jo det er vel det.

 

Den konklusjonen din må jeg si er meget kreativ. Når har jeg sagt at det er helt ok at intetsigende, pubertale innlegg med banning, krangling, utskjelling, ingen form for argumentasjon overhodet, ja kort og godt sagt pisse innlegg skal være dominerende i kamptrådene?

 

Det eneste jeg sier er at jeg synes det er helt idiotisk å stenge kamptrådene. Det du sier er at de skal stenges. Det er konklusjonen JEG har dratt ut fra dette.

 

Forøvrig synes jeg det er flott at flere debatanter er enig med deg. Jeg liker ikke at folk blir stående alene.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Good, da spiser vi vel middag begge to, formoder jeg.

 

vel, jeg refererer til ditt innlegg der du forventer svar når du stiller spm. Vel, jeg og du er tydeligvis samme type. Jeg forventer nemlig svar når jeg stiller spm. også.

Jeg kan ikk se at du har besvart mitt siste spm.

 

Når har jeg sagt at det er helt ok at intetsigende, pubertale innlegg med banning, krangling, utskjelling, ingen form for argumentasjon overhodet, ja kort og godt sagt pisse innlegg skal være dominerende i kamptrådene?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

I og med at du aksepterer at kamptrådene skal fortsette slik de er, du vil nemlig ikke stenge de, så kan jeg ikke annet enn å tolke deg dithen. Ok?

 

Jeg har aldri sagt de skal fortsette slik de er. Det eneste jeg sier er at de ikke bør stenges noe du er totalt uenig i.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...