Jump to content

2008.03.29 Bolton Wanderers B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

57 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

imponerans og komme tilbake selvsagt, men alt annet en seier her er uakseptabelt i utgangspunktet. Og at det skal så utrolig mye til før vi våkner er utrolig, men ja selvsagt er det deilig nå, og ingen blir mer happy en meg om vi vinner. Da kan en i hvertfall håpe.....

 

uansett hvor frustrert man er, så er man da fortsatt en gooner...

 

Du veit at dette er første gong på fire kampar at vi slår Bolton borte..? Bolton har alltid vore ein knalltøff bortekamp, ikkje berre for oss, men for samtlige PL-lag... Det er ingen som reiser til Reebok og berre henter poeng.. Det seier litt om for ein prestasjon dette er; Vi snur frå 0-2 med 10 mot 11 på ein særdeles dårlig dag..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Hvor deilig fortjent er vel ikke det siste målet vårt? Jeg klikka på Fabregas som ikke hoppet over ballen, men sannelig klarer ikke to Boltonspillere å lirke den inn. Deilig!

 

Hmm, plutselig føler jeg at det er vi som er i førersetet med tanke på ligagull. All denne motgangen og fortsatt er gull innen rekkevidde.

Link to comment
Share on other sites

Detta hadde jeg aldri trodd. Marginer på vår side???!!!

Som Nils-Arne Eggen så riktig har påpekt. En må være god for å ha flaks. Flaks oppstår når forberedelser og muligheter møter hverandre.

 

Veldig fint å få en spiss på scoringslista igjen. Det måtte jo komme på straffe. Gleder meg til vPersie begynner å sette skuddene sine i retnig mål. Straffesparket var vel det første skudde som ikke gikk utenfor stengene siden skaden.

 

Nå må spissene våre bli kliniske i avsluttningene sine å begynne å treffe boksen. Kanskje dette var vendepunktet. Når vi endelig på sjette forsøk i ligaen klarer å vinne en kamp. Det også med værst tenkelig utgangspunkt forran den siste halvtimen.

 

Det er håp i hengende snøre. Villa kan slå Utd på hodestyrke i drittværet i dag.

Link to comment
Share on other sites

INGEN TVIL om at almunia har spilt seg ut av laget med dagens prestasjoner

 

mye som minner om utklassing nå ja.

 

theo og ade snur kampen snart..

 

 

He he... tviler på det med Almunia...

Har han spilt seg ut av laget bare fordi han ikke var så fantastisk bra som han bruker å være? Da må vi jo sette ut Toure, Fabregas, Adebayor alle de som ikke har prestert opp mot sitt beste de siste kampene...

Link to comment
Share on other sites

Vi er det beste laget så langt i dag, tross alt. Hvis Bolton får en tidlig utvisning eller vi får et tidlig mål, så kan vi klare det her. Vi har tross alt Walcott og Adebayor som vi vet kan gjøre noe framover på banen. Bolton er et dårlig lag, dersom Wenger klarer å tenne gutta kan vi komme tilbake i den kampen er.

 

MÅ bare dra fram dette fantastiske innlegget fra pausen, i god gammel "I-told-you-so"-stil :D Jeg visste det ikke, men mot et så dårlig lag som Bolton er det for tidlig å gi seg! Sinnsykt sterk prestasjon av gutta, særlig med tanke på at andre omgang slett ikke startet bra i det hele tatt.

 

Gode minner fra Chelsea (0-2 til 3-2) og Middlesbrough (1-3 til 5-3 i "49 unbeaten"-rekka vår). Gratulerer med tre poeng alle Gooners! ENDELIG!!!!! :D

 

Regner for øvrig med at Walcott starter samtlige av kampene resten av sesongen.

 

P.S: Heia Carew!

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange hadde trodd dette i pausa? Nei, det er dette som er Arsenal! :D

 

Og dette er fotball! :D

og dette er forumet her inne. spesielt i kamptrådene. det er visst samma f*** hva man sier bare man har engasjement. hjernen kan man legge igjen under hodeputa. spam heller forumet med uinteressant svartmalt viss vass på en setning hvis det ikke går veien etter noen minutters spill. skjerpings folkens! tenk på at andre leser det du skriver og det er meningen at vi andre skal kommenentere det, uansett hvor dårlig humør du er i.

 

btw grattis med seieren. det gikk tross alt. :D

 

og ja Kanu' opphentning på Brua var større. har aldri hylt høyere og det på en pub full av Manu-supportere i Bartebyen. :D

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange hadde trodd dette i pausa? Nei, det er dette som er Arsenal! :D

 

Og dette er fotball! :D

og dette er forumet her inne. spesielt i kamptrådene. det er visst samma f*** hva man sier bare man har engasjement. hjernen kan man legge igjen under hode puta. spam heller forumet med uinteressant svartmalt viss vass på en setning hvis det ikke går veien etter noen minutters spill. skjerpings folkens! tenk på at andre leser det du skriver og det er meningen at vi andre skal kommenentere det uansett hvor dårlig humør du er i.

 

STØTTES!! :D

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange hadde trodd dette i pausa? Nei, det er dette som er Arsenal! :D

 

Og dette er fotball! :D

og dette er forumet her inne. spesielt i kamptrådene. det er visst samma f*** hva man sier bare man har engasjement. hjernen kan man legge igjen under hodeputa. spam heller forumet med uinteressant svartmalt viss vass på en setning hvis det ikke går veien etter noen minutters spill. skjerpings folkens! tenk på at andre leser det du skriver og det er meningen at vi andre skal kommenentere det, uansett hvor dårlig humør du er i.

 

btw grattis med seieren. det gikk tross alt. :D

 

og ja Kanu' opphentning på Brua var større. har aldri hylt høyere og det på en pub full av Manu-supportere i Bartebyen. :D

 

 

Synes enkelte innlegg var på sin plass. For det var rett og slett elendig.

Link to comment
Share on other sites

Går det ann å stenge kamptråden under kampen, så vi slipper de hodeløse innleggene

 

 

Hmmm. Hva skal man da med en kamptråd? ;)

 

Nei - i en kamptråd synes jeg vi må la folk komme med innlegg skrevet i kampens hete (bokstavelig talt). Selv synes jeg det er gøy både å dele min frustrasjon med dere andre pluss å lese andres frustrasjon når jeg først sitter alene hjemme i stua og ser på :)

 

Og ja: Gratulerer alle sammen. :D Kan vi håpe at dette blir et vendepunkt?

Link to comment
Share on other sites

Går det ann å stenge kamptråden under kampen, så vi slipper de hodeløse innleggene

 

 

Hmmm. Hva skal man da med en kamptråd? ;)

 

Nei - i en kamptråd synes jeg vi må la folk komme med innlegg skrevet i kampens hete (bokstavelig talt). Selv synes jeg det er gøy både å dele min frustrasjon med dere andre pluss å lese andres frustrasjon når jeg først sitter alene hjemme i stua og ser på :)

 

Og ja: Gratulerer alle sammen. :D Kan vi håpe at dette blir et vendepunkt?

Greit nok det, men jeg blir virkelig irritert over folk som ikke tenker over hva de skriver og når kampen er ferdig så viser det seg at de har helt feil...

Link to comment
Share on other sites

Dette var deilig! Kommer med en kjapp spillerbørs;

 

Manuel Almunia Hadde en god redning på Cahills heading. Ellers grei kontroll, 2-0 målet var vanskelig. Men jeg setter et lite spørsmålstegn til 1-0 målet. Kanskje litt vrient det også. Terningkast 4 +

 

Kolo Toure Glipper på første målet, ellers greit med fremover som back. Brukbar kamp, men ikke noe mer enn det. Terningkast 4 +

 

William Gallas Uheldig som skifter retning på 2-0 målet. Utenom det var han trygg bakover. Gutta fikk et lite kick når han scoret. Viktig! Terningkast 5

 

Philippe Senderos Nja, spilte safe hele veien. Brukbart spill, men riktig å ta ham ut. Terningkast 5 -

 

Gael Clichy Forsvarets beste, tok flere initativ fremover. Roter litt ved et par anledninger. Hjernen bak det siste målet sammen med Hleb og Fab. Terningkast 6 -

 

Abou Diaby Denne kampen burde han glemme, fikk svært lite til. Rødt kort var heller ikke veldig gunstig. Terningkast 2

 

Mathieu Flamini Ikke helt Flamini nivå, roter fælt på 2-0 målet. Langt i fra hans beste kamp, men han var viktig på 2-2 målet (Straffen). Terningkast: 4

 

Cesc Fabregas Virker litt sliten fortiden, flere feilpasninger. Men er hjernen bak mye av det offensive spillet. Matchvinner! Terningkast 5 +

 

Alex Hleb Gjorde en god kamp, en av Arsenals beste mener nå jeg. Skaffer straffen og har assist på 3-2 målet. Bra kamp, kom bedre med etter pausen. Terningkast 6

 

Robin van Persie Mangler fortsatt mye på avslutninger, følte at hver avslutning gikk over. Men han prøver i hvert fall. Pluss for sikker straffe scoring. Terningkast 5 -

 

Nicklas Bendtner Prøver og prøver, var nær ved å komme igjennom etter bare noen minutter. Men det dabbet litt av. Dansken kan mer enn dette. Terningkast 4-

 

Bytter:

 

Emmanuel Adebayor Sammen med Walcott setter han fyr på Arsenal. Smart(e) bytte® av Wenger. Virket mer kvikk enn på lenge.

 

Theo Walcott Fantastisk innhopp av Theo, nok en gang. Dette her er bare starten!! Terningkast: 6

 

Justin Hoyte -

 

Deilig! :)

Link to comment
Share on other sites

Går det ann å stenge kamptråden under kampen, så vi slipper de hodeløse innleggene

 

 

Hmmm. Hva skal man da med en kamptråd? ;)

 

Nei - i en kamptråd synes jeg vi må la folk komme med innlegg skrevet i kampens hete (bokstavelig talt). Selv synes jeg det er gøy både å dele min frustrasjon med dere andre pluss å lese andres frustrasjon når jeg først sitter alene hjemme i stua og ser på :)

 

Og ja: Gratulerer alle sammen. :D Kan vi håpe at dette blir et vendepunkt?

Greit nok det, men jeg blir virkelig irritert over folk som ikke tenker over hva de skriver og når kampen er ferdig så viser det seg at de har helt feil...

 

 

Hva er det som er så feil da? Synes det reflekterte kampbildet veldig godt.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange hadde trodd dette i pausa? Nei, det er dette som er Arsenal! :D

 

Og dette er fotball! ;)

og dette er forumet her inne. spesielt i kamptrådene. det er visst samma f*** hva man sier bare man har engasjement. hjernen kan man legge igjen under hodeputa. spam heller forumet med uinteressant svartmalt viss vass på en setning hvis det ikke går veien etter noen minutters spill. skjerpings folkens! tenk på at andre leser det du skriver og det er meningen at vi andre skal kommenentere det, uansett hvor dårlig humør du er i.

 

btw grattis med seieren. det gikk tross alt. :)

 

og ja Kanu' opphentning på Brua var større. har aldri hylt høyere og det på en pub full av Manu-supportere i Bartebyen. :D

 

 

Synes enkelte innlegg var på sin plass. For det var rett og slett elendig.

det er mulig det var noen saklige innlegg der, men de druknet for min del i havet av spontan, ugjennomtenkt negativitet.

 

jeg kjeftet også litt for meg selv her jeg satt. også på Diaby (etter taklingen) og Walcott, men jeg slakter ikke begge to når jeg vet hvor unge de er. jeg lar Clichys, Cesc og Ades tabbeaktige ballberøringer gå fordi jeg vet de er slitne. jeg lar Flaminis nøling forut for 2-0 gå fordi det er første gang jeg ser han gjøre noe sånt i løpet av sesongen (såvidt jeg kan huske i hvertfall) og jeg lar van Persies bommer gå fordi jeg vet han mangler ballfølelse etter langt tid borte fra skade. men jeg gidder ikke gi opp laget mitt og mene at Wengers opplegg er talentløst. det blir for dumt. jeg elsker laget mitt i motgang også og jeg digger policyen til Wenger. jeg er overbevist om at den lønner seg på sikt og det er derfor jeg er fan, som jeg var før Wenger.

 

alt i alt er denne sesongen fortsatt en suksess. det unge laget stormer framover og det vil bli bedre til neste sesong og årene etterpå. og gi opp etter 45 minutter i dag er i beste fall et snev av historieløshet. vi har alltid slitt mot Bolton de siste sesongene og selv om årets utgave er svakere så er det et solid framskritt og slå de.

 

hvis vi har den innstillingen at vi kan slå hvem som helst så er vi ute å sykle. jeg føler meg ikke komfortabel ved å havne i kategori med en berm av arrogante og blærete Arsenal-fans som syter vær gang det går i mot.

 

vil dere??

Link to comment
Share on other sites

Går det ann å stenge kamptråden under kampen, så vi slipper de hodeløse innleggene

 

 

Hmmm. Hva skal man da med en kamptråd? ;)

 

Nei - i en kamptråd synes jeg vi må la folk komme med innlegg skrevet i kampens hete (bokstavelig talt). Selv synes jeg det er gøy både å dele min frustrasjon med dere andre pluss å lese andres frustrasjon når jeg først sitter alene hjemme i stua og ser på :)

 

Og ja: Gratulerer alle sammen. :D Kan vi håpe at dette blir et vendepunkt?

Greit nok det, men jeg blir virkelig irritert over folk som ikke tenker over hva de skriver og når kampen er ferdig så viser det seg at de har helt feil...

 

 

Hva er det som er så feil da? Synes det reflekterte kampbildet veldig godt.

 

jeg hadde mine negative kommentarer etter 1 omg, men jeg syntes de var på sin plass. dessuten var jeg tydelig på at jeg hadde troen på poeng selv med 2 mål å ta igjen med 1 mann mindre.

 

selv om 2 omg er svært bra, viser 1 omg at det trengs forsterkninger i en alt for tynn stall. wenger skuffet meg med startoppstillingen, men gledet meg på en annen måte i dag: han gjør vanligvis ikke noen bytter før det er spilt 75 min, men i dag gjorde han byttene før timen var spilt. dermed ble det tid nok for innbytterne til å være med på å prege kampen. dette er noe vi alt for sjelden har fått sett.

 

ser nå at utd knuser et villa lag som minner om arsenal i 1 omg. vi får håpe på samme resultat i den kampen også;-) god helg!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...