Jump to content

2008.03.29 Bolton Wanderers B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

57 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

det var da fælt til ståk her da. takler dere ikke motgang? glad det ikke er gjengen her inne som spiller kampen. i såfall kunne vi bare pakka sammen med en gang.

 

det var veldig dumt av Diaby. spesielt med tanke på hva han har vært i gjennom selv, men han er en bra spiller som spiller ute av posisjon for å lære. ser ingengrunn til dette hylekoret mot han.

 

dette er på ingen måte over. vi har masse posession og kan skape flere sjangser, men vi må skjerpe oss i forsvar.

Gjengen her inne har i alle fall hjertet på rett sted. Når Arsenal er drit fortjener de å høre det. Arsene Wenger ser så mye prestisje i å fostre opp sine egne spillere, at han blir blind for hvor gode mange av de egentlig er...

den diskusjonen kan vi ta et annet sted. det er ikke en kamprelatert diskusjon og den burde ikke være anneledes når vi vinner. akkurat nå diskuterer vi kampen. hvis vi hadde ledet 2-0 nå og Diaby hadde scoret begge hadde tonen i pipa vært en helt annen her inne. det er Wenger vi har som manager og policyen hans har ikke endra seg på mange år. det er det som er Arsenal og hvis du ville bruke kamptråden til å vise hvor misfornøyd du er med det så bør du kanskje vurdere hvor du har hjertet ditt. jeg har mitt i Arsenal og det har jeg alltid hatt. jeg ser derfor muligheter heller enn katastrofer.

 

vi kan komme tilbake, men ikke med slik innstilling. forhåpentligvis klarer Wenger å få det inn hos spillerne i hvertfall.

No ble jeg kraftig provosert. Hvis du vil sove, og se Arsenal "gå under" (ikke være tittelutfordrer mer i årene som kommer), så sier det mer om hvor ditt hjerte er. I alle år under Wenger har laget bestått av ungt og rutine. Nå derimot er det nesten ikke rutine igjen i laget og kontinuiteten er liten. Greit at dette innlegget ikke hører hjemme under denne tråden, men ikke sett ? ved hvor mitt hjerte er :D

for en hissigpropp! :D som sagt glad du ikke "spiller" på favorittlaget mitt.

 

hvis du vil se de store linjene så får du lese det jeg har skrevet der de store linjene skrives. her snakker vi om denne kampen som vi fortsatt kan vinne. heldigvis medvirker ikke den elendige innstillingen til noen folk her inne i den prosessen.

 

når satte jeg spørsmålstegn ved engasjementet ditt? les det jeg skrev når du har roa deg. tilsynelatende trenger du noen å hisse deg opp over. den leken for du holde på med noen annen.

Link to comment
Share on other sites

Hmm...skuddteknikken til RvP er ikke bra....

 

Han mangler bare kamptrening. Husk at han har vært ute nesten hele sesongen.

Visste noen ville skrive det der, men det får da være grenser. Han har jo nesten ingen reine treff. og husk at skuddteknikk har lite med fysisk form å gjøre

Link to comment
Share on other sites

Hmm...skuddteknikken til RvP er ikke bra....

 

Han mangler bare kamptrening. Husk at han har vært ute nesten hele sesongen.

Visste noen ville skrive det der, men det får da være grenser. Han har jo nesten ingen reine treff. og husk at skuddteknikk har lite med fysisk form å gjøre

 

 

http://youtube.com/watch?v=Y3YkKWm33b8

 

Jeg tror det har mye med KAMPform å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Hmm...skuddteknikken til RvP er ikke bra....

 

Han mangler bare kamptrening. Husk at han har vært ute nesten hele sesongen.

Visste noen ville skrive det der, men det får da være grenser. Han har jo nesten ingen reine treff. og husk at skuddteknikk har lite med fysisk form å gjøre

 

Man kan ikke forvente at en spiller som ikke har spilt en kamp på flere måneder skal komme rett inn å pøse på med mål. Gi han litt tid, så får vi forhåpentligvis den samme stjernen vi hadde på starten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

men det er jo derfor vi ikke har vunnet de siste 5 i ligaen. nettopp fordi vi ikke klarer å score mål. likevel har vi sikkert 5-6-7-8 100% sjangser. med det menes, for den som ikke forstår, sjangser som vanligvis burde vært satt i mål..

 

og der snudde tydeligvis det seg : ) flott

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...