Jump to content

2008.03.29 Bolton Wanderers B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

57 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

jaja, NÅ blir det nok enkelt her!!! Svarte asså!

 

Huff. Jeg tar tilbake det jeg sier. Stygt av Diaby. Skal han straffe andre fordi han selv ble talt ned en gang, eller hva fanker'n drev han med? Kritiserte Diaby før kampstart også. Han ordna ikke akkurat på inntrykket.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor starta ikke Walcott på bekostning av Diaby i dag? Hva i all verden har Diaby gjort for å rettferdiggjøre en plass i denne startelleveren?

Link to comment
Share on other sites

håpløst gjort ja, men er hvertfall positivt at vi fortsetter å kjøre kampen, MEN den jævla ballen går ikke inn i målet. Vi har skapt mye idag faktisk. INGEN skal hvertfall komme her å si at vi har mye "stang inn" for tiden!

Link to comment
Share on other sites

klart rødt kort, ingen tvil om det. men diaby er ikke god nok til å spille på venstre kant. mannen bruker jo ikke de ytterste 15 metrene av banen. god teknikk, men stakkaren evner jo fan ikke å spille fra seg ballen.

 

bendtner har vært positiv da, og det er godt å se. men det hadde gjort seg med en venstrekant i troppen...

Link to comment
Share on other sites

Ljungberg har i alle fall scoret for WHU. Hehe :D

 

Edit. Kan tenke meg tottenhamfansen som sitter som gjester og leser her inne humrer godt nå.

 

1-0 til hjemmelaget og en mann mindre for arsenal sin del burde vel være mer enn nok til at guttene gir 110% i 2. omgangen.

Link to comment
Share on other sites

Nå får jeg mest lyst til å knuse TVen. Dette er så fantastisk ræva. ALT går til helvete nå. Har sagt det før og sier det igjen. Wenger kan angre på at han ikke erstattet Henry med en klassespiller. på slutten av sessongen er det RUTINE som gjelder. Korthuset raser sammen nå mot slutten av sessongen. Hever vi oss ikke ut av denne forferdelige perioden, har vi ingen sjangs til å gå videre i CL heller.

 

Alt som kan gå galt går galt nå, og da mener jeg ALT!

Link to comment
Share on other sites

det er direkte trist at Arsenal melder seg ut av gullkampen.

 

Sesongen er ferdig, klarer nesten ikke glede meg om det hadde blitt CL gull engang.

 

Neste sesong...

Cl-gull er bare å glemme med gjengen her.

er jo mulig å slå ut liverpool da, for de er vel de som varierer like mye i prestasjonene som arsenal

 

vi får satse på 3 kjappe i 2. omg da

Link to comment
Share on other sites

Skal vi le eller grine?

 

Skal vi stenge forumet i et par dager til?

 

Skal vi snu kampen?

 

Skal dette bli en fiaskosesong?

jeg ler.. Av den enkle grunn at vi lå så veldig bra an å til å ta gullet i år, men klarer å rote det bort. Og i tillegg flyger det med gule kort, og attpå til ett rødt. Hva komplekset til guttene er, vites ikke tydeligvis, men noe er det.

Link to comment
Share on other sites

det er direkte trist at Arsenal melder seg ut av gullkampen.

 

Sesongen er ferdig, klarer nesten ikke glede meg om det hadde blitt CL gull engang.

 

Neste sesong...

Cl-gull er bare å glemme med gjengen her.

 

CL er (heldigvis) en helt annen greie. Vi var vel ikke akkurat i storform i Premier League den sesongen vi gikk til finalen heller? Dette kommer til å snu, vi får bare holde ut!

 

Vi er det beste laget så langt i dag, tross alt. Hvis Bolton får en tidlig utvisning eller vi får et tidlig mål, så kan vi klare det her. Vi har tross alt Walcott og Adebayor som vi vet kan gjøre noe framover på banen. Bolton er et dårlig lag, dersom Wenger klarer å tenne gutta kan vi komme tilbake i den kampen er.

Link to comment
Share on other sites

Skal dette bli en fiaskosesong?

 

Det blir uansett ikke en fiaskosesong. Før sesongen tippet omtrent alle de såkalte "ekspertene" at vi ikke kom på topp 5 engang, men nå havner vi sannsynligvis blandt topp 3, pluss at vi fortsatt er i Champions League.

 

Kampen er ikke over enda! Det er fortsatt en hel omgang igjen. Hvis Bolton har klart å score 2 mål i en omgang, hvor skal ikke vi få det til? Kom igjen nå, Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...