Jump to content

2008.03.29 Bolton Wanderers B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

57 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Hmm...skuddteknikken til RvP er ikke bra....

 

Han mangler bare kamptrening. Husk at han har vært ute nesten hele sesongen.

Visste noen ville skrive det der, men det får da være grenser. Han har jo nesten ingen reine treff. og husk at skuddteknikk har lite med fysisk form å gjøre

 

Man kan ikke forvente at en spiller som ikke har spilt en kamp på flere måneder skal komme rett inn å pøse på med mål. Gi han litt tid, så får vi forhåpentligvis den samme stjernen vi hadde på starten av sesongen.

nok en gang, skyhøyt over. trist

Link to comment
Share on other sites

Hmm...skuddteknikken til RvP er ikke bra....

 

Han mangler bare kamptrening. Husk at han har vært ute nesten hele sesongen.

Visste noen ville skrive det der, men det får da være grenser. Han har jo nesten ingen reine treff. og husk at skuddteknikk har lite med fysisk form å gjøre

 

Man kan ikke forvente at en spiller som ikke har spilt en kamp på flere måneder skal komme rett inn å pøse på med mål. Gi han litt tid, så får vi forhåpentligvis den samme stjernen vi hadde på starten av sesongen.

nok en gang, skyhøyt over. trist

 

Jeg gjentar, gi han litt tid. Vi vet alle at når van Persie er i form, er han en av verdens beste spisser.

Link to comment
Share on other sites

men det er jo derfor vi ikke har vunnet de siste 5 i ligaen. nettopp fordi vi ikke klarer å score mål. likevel har vi sikkert 5-6-7-8 100% sjangser. med det menes, for den som ikke forstår, sjangser som vanligvis burde vært satt i mål..

 

og der snudde tydeligvis det seg : ) flott

 

Gå å legg deg a.. har vi virkelig hatt 7-8 100% sjanser vi ikke har satt?

Tror virkelig ikke du skjønner hva en 100 % prosent sjanse er. Det er åpent mål, skudd fra 5 meter og helt aleine med keeper.Osv

Link to comment
Share on other sites

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa. herregud, orgastisk. multiorgastisk. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. v.Persie, I LOVE U

mener du orgasmisk? :D :D

 

Ja selfølgeli:P hehe

 

2-3 = MULTIORGASMISK

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAHHEA!! Pokker for et nydelig lag! :D

 

Trekker tilbake alt jeg sa om Adebayor. Cesc scorer på en dårlig dag, og vi scorer! VI SCORER! Vi scorer MYE! Greit at vi scoret mot Chelsea, men vi scoret ikke nok til å vinne, og det er det lenge siden vi har gjort.

 

Hahaheaea, jeg ler enda! Er helt hes her! :D

 

TAKK, Wenger. For en gangs skyld våger du å kjøre 3 mann i forsvar og kjøre alt i angrep! TAKK FOR AT DU VÅGET, WENGER!

Link to comment
Share on other sites

alt med dette laget er ynkelig for tiden. Ikke en spiller som er noe tess om dagen, og hvordan Wenger kan disponere som han gjør. Det er jo fint nødt til og gå som det går. Toure har vel for helsikke ikke noe ute på høyreback og gjøre, og Senderos i midten nå det ikke er nødvendig. Og Diaby, hen er ikke noen ving. Vet ikke hva jeg skal si. Lehmann må i hvertfall tilbake, åssen det er mulig og ikke ta den første er jo heilt utrolig.mener det samme om siste målet mot Chelsea også. Vi har absolutt ikke en dritt og gjøre i toppen, og det er en skam og bli holdt for narr på denne måten, vi er ikke bedre enn dette. En måte og se det på er hvilken av våre spillere som hadde gått inn på førstelaget til enten united eller chelsea. tror faktisk ikke en, mens de fleste av de sine hadde danket ut våre. desverre. vi har overprestert i år, og nå ser vi hvor gode vi virkelig er. burde hatt ett hardt tupp i ræva heile gjengen...

Ja nå ser vi virkelig hvor gode vi er...

Link to comment
Share on other sites

Utrolig deilig selvsagt, og får vel spise i meg noen av ordene jeg har lirt av meg idag, men står fortsatt inne for noe av kritikken min, men og snu det med 10 mann er ikke annet en imponerans. Godt og se at Wenger også kan gjøre noen geniale bytter :D

 

Da er det opp til Carew og co og få oss inn i gullkampen igjen....er vel slike seiere som smaker best til slutt...

 

 

ALLTID GOONER UANSETT

Link to comment
Share on other sites

En helt utrolig kamp! Jeg kommer bare på en kamp i farten som kan måle seg med denne, 3-2 mot Chelsea på brua, med Kanus fantastiske hat-trick.

 

Hvis dette ikke er The Arsenal Way, så vet ikke jeg.

 

Nå må bare Carew gjøre jobben mot United.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...