Jump to content

2008.03.29 Bolton Wanderers B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

57 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Hvor kan jeg laste ned hele kampen hen? fiikk ikke sett denne :)

Hører den var svært spennende.

Spennande?! Prøv orgasmisk:P. Herlig å sjå stygge, fæle Bolton-spelerar sukke etter 3-2...

 

Over til kampen: At Diaby blei utvist, var ein stor fordel for Arsenal! Å sjå Diaby ute på vingen gjer meg trist.. Altfor egoistisk og feil avgjerelsar.

 

Godt å sjå at Robin fekk seg eit mål, men ellers var jo avslutningane heilt forferdelige(?). Håper det gir han litt sjølvtillit foran sesongavsluttning.

 

Walcott SKAL spela frå start mot Liverpool, United og det som er.. Herlig innhopp.

 

Adebayor viser han er viktig for laget, og Gallas viser at han er KAPTEIN!

Link to comment
Share on other sites

Hvor kan jeg laste ned hele kampen hen? fiikk ikke sett denne :)

Hører den var svært spennende.

Spennande?! Prøv orgasmisk:P. Herlig å sjå stygge, fæle Bolton-spelerar sukke etter 3-2...

 

Over til kampen: At Diaby blei utvist, var ein stor fordel for Arsenal! Å sjå Diaby ute på vingen gjer meg trist.. Altfor egoistisk og feil avgjerelsar.

 

Godt å sjå at Robin fekk seg eit mål, men ellers var jo avslutningane heilt forferdelige(?). Håper det gir han litt sjølvtillit foran sesongavsluttning.

 

Walcott SKAL spela frå start mot Liverpool, United og det som er.. Herlig innhopp.

 

Adebayor viser han er viktig for laget, og Gallas viser at han er KAPTEIN!

jeg er ganske uenig. synes Diaby var helt ok fram til utvisningen. ikke noe verre enn andre.

 

Walcott synes jeg ikke imponerte i det hele tatt. mangler touch og en plan med det han gjør. prøver seg raskt på lettvinte løsninger som ikke fungerer, eller vil snurre av en mann for mye. han er god når han prøver å bryte igjennom. i motsetning til visse andre her inne mener jeg han har god tid på seg til å bli bedre. det er jeg ganske sikker på at han blir. han trenger kamptrening og suksess med det han gjør. bare derfor ville jeg gitt han sjangse i neste kamp. med Diaby og Ebouè ute er han vel egentlig selvskreven.

 

RvP trenger som Walcott kamptrening og suksess med det han gjør, så er han der. tror ikke straffesparket har nevneverdig innvirkning på det. ballfølelsen må bli bedre.

 

synes fortsatt Adebayor virker sliten. bevegelsene hans er gode i dag, men mottakene og touchen er for dårlig. typisk tegn på manglende konsentrasjonsevne når man er sliten.

 

Gallas må skjerpe seg i den defensive organiseringen. han må bli mer bauta i forsvaret. ikke så verst i dag egentlig, men skulle ønske han og Toure stod mer fram i duellene, slik Senderos etterhvert gjør.

 

Roger: fant dessverre ingen link. men prøv bittorrent i mårra eln :D

Link to comment
Share on other sites

Dette var deilig! Kommer med en kjapp spillerbørs;

 

Manuel Almunia Hadde en god redning på Cahills heading. Ellers grei kontroll, 2-0 målet var vanskelig. Men jeg setter et lite spørsmålstegn til 1-0 målet. Kanskje litt vrient det også. Terningkast 4 +

 

Kolo Toure Glipper på første målet, ellers greit med fremover som back. Brukbar kamp, men ikke noe mer enn det. Terningkast 4 +

 

William Gallas Uheldig som skifter retning på 2-0 målet. Utenom det var han trygg bakover. Gutta fikk et lite kick når han scoret. Viktig! Terningkast 5

 

Philippe Senderos Nja, spilte safe hele veien. Brukbart spill, men riktig å ta ham ut. Terningkast 5 -

 

Gael Clichy Forsvarets beste, tok flere initativ fremover. Roter litt ved et par anledninger. Hjernen bak det siste målet sammen med Hleb og Fab. Terningkast 6 -

 

Abou Diaby Denne kampen burde han glemme, fikk svært lite til. Rødt kort var heller ikke veldig gunstig. Terningkast 2

 

Mathieu Flamini Ikke helt Flamini nivå, roter fælt på 2-0 målet. Langt i fra hans beste kamp, men han var viktig på 2-2 målet (Straffen). Terningkast: 4

 

Cesc Fabregas Virker litt sliten fortiden, flere feilpasninger. Men er hjernen bak mye av det offensive spillet. Matchvinner! Terningkast 5 +

 

Alex Hleb Gjorde en god kamp, en av Arsenals beste mener nå jeg. Skaffer straffen og har assist på 3-2 målet. Bra kamp, kom bedre med etter pausen. Terningkast 6

 

Robin van Persie Mangler fortsatt mye på avslutninger, følte at hver avslutning gikk over. Men han prøver i hvert fall. Pluss for sikker straffe scoring. Terningkast 5 -

 

Nicklas Bendtner Prøver og prøver, var nær ved å komme igjennom etter bare noen minutter. Men det dabbet litt av. Dansken kan mer enn dette. Terningkast 4-

 

Bytter:

 

Emmanuel Adebayor Sammen med Walcott setter han fyr på Arsenal. Smart(e) bytte® av Wenger. Virket mer kvikk enn på lenge.

 

Theo Walcott Fantastisk innhopp av Theo, nok en gang. Dette her er bare starten!! Terningkast: 6

 

Justin Hoyte -

 

Deilig! :)

 

 

Synes du er rundhåndet med terninge kastene... du vet at det er kun 6 øyne på terningen??? og gi flere av spillerne 5-+ er litt på kanten....

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på pub og så på kampen, så jeg har ikke sett hva som har blitt skrevet - ikke det av jeg vil det heller. Har en liten følelse av at det er totalt svartmaling av alt og det er snakk om 4. plass og det som verre er. Først må jeg si at det må være tidenes mest ufortjente 2 - 0 ledelse til pause. Første målet var helt unødvendig av Toure. ALmunia burde vel tatt headingen med beina? Det andre er et fillemål som kommer etter at Flamini (på ulovlig vis?) blir tatt fra ballen utenfor 16-meteren. En uheldig deflection fører til det som summerte opp den siste tids prestasjoner. Utvisningen er helt grei. Knotter først på smafot. Diaby treffer ikke knallhard, og trekker beinet muligens litt unna i det han treffer, men rett skal være rett. Jeg synes det er fint at dommerne slår ned på dette, MEN DA MÅ ALLE DOMMERE VÆRE LIKE STRENGE PÅ TAKLINGER! Første omgangen var ikke forferdelig dårlig. Vi var klart best før det første målet og skapte klart mest. Spillerne sleit tydelig med den våte banen. Ballene sklei unna, mottakene sklei vekk og det ble endel sleivspark. I tilegg trøkket ikke vi like mye i duellene som Bolton. Likevel langt ifra vår dårligste omgang i år!

 

I Andre omgang viste laget en utrolig moral! Jeg synes det er vanskelig å trekke frem spillere for alle jobbet virkelig der ute, men Hleb var nok dagens mann. Deilig at laget endelig begynner å bevege seg! Mange ganger skulle man trodd at det var vi som var en mann mere! van Persie er fortsatt litt rusten med flikkene og skuddene, MEN han har det med å komme til gode skuddmuligheter og være der det skjer. Tror målet vil gjøre han godt! Senderos var veldig god i første, men svak i andre. To utrolig positive innhopp som virkelig snur kampen. Jeg kommer mer dypere analyse seinere, nå skal det ut og feires :)

Link to comment
Share on other sites

Dette var deilig! Kommer med en kjapp spillerbørs;

 

Manuel Almunia Hadde en god redning på Cahills heading. Ellers grei kontroll, 2-0 målet var vanskelig. Men jeg setter et lite spørsmålstegn til 1-0 målet. Kanskje litt vrient det også. Terningkast 4 +

 

Kolo Toure Glipper på første målet, ellers greit med fremover som back. Brukbar kamp, men ikke noe mer enn det. Terningkast 4 +

 

William Gallas Uheldig som skifter retning på 2-0 målet. Utenom det var han trygg bakover. Gutta fikk et lite kick når han scoret. Viktig! Terningkast 5

 

Philippe Senderos Nja, spilte safe hele veien. Brukbart spill, men riktig å ta ham ut. Terningkast 5 -

 

Gael Clichy Forsvarets beste, tok flere initativ fremover. Roter litt ved et par anledninger. Hjernen bak det siste målet sammen med Hleb og Fab. Terningkast 6 -

 

Abou Diaby Denne kampen burde han glemme, fikk svært lite til. Rødt kort var heller ikke veldig gunstig. Terningkast 2

 

Mathieu Flamini Ikke helt Flamini nivå, roter fælt på 2-0 målet. Langt i fra hans beste kamp, men han var viktig på 2-2 målet (Straffen). Terningkast: 4

 

Cesc Fabregas Virker litt sliten fortiden, flere feilpasninger. Men er hjernen bak mye av det offensive spillet. Matchvinner! Terningkast 5 +

 

Alex Hleb Gjorde en god kamp, en av Arsenals beste mener nå jeg. Skaffer straffen og har assist på 3-2 målet. Bra kamp, kom bedre med etter pausen. Terningkast 6

 

Robin van Persie Mangler fortsatt mye på avslutninger, følte at hver avslutning gikk over. Men han prøver i hvert fall. Pluss for sikker straffe scoring. Terningkast 5 -

 

Nicklas Bendtner Prøver og prøver, var nær ved å komme igjennom etter bare noen minutter. Men det dabbet litt av. Dansken kan mer enn dette. Terningkast 4-

 

Bytter:

 

Emmanuel Adebayor Sammen med Walcott setter han fyr på Arsenal. Smart(e) bytte® av Wenger. Virket mer kvikk enn på lenge.

 

Theo Walcott Fantastisk innhopp av Theo, nok en gang. Dette her er bare starten!! Terningkast: 6

 

Justin Hoyte -

 

Deilig! :)

 

 

Synes du er rundhåndet med terninge kastene... du vet at det er kun 6 øyne på terningen??? og gi flere av spillerne 5-+ er litt på kanten....

 

Glemte kanskje å si det, men dette er fra 1-10. :D

Link to comment
Share on other sites

Spennande?! Prøv orgasmisk:P. Herlig å sjå stygge, fæle Bolton-spelerar sukke etter 3-2...

 

Over til kampen: At Diaby blei utvist, var ein stor fordel for Arsenal! Å sjå Diaby ute på vingen gjer meg trist.. Altfor egoistisk og feil avgjerelsar.

 

Walcott SKAL spela frå start mot Liverpool, United og det som er.. Herlig innhopp.

 

Adebayor viser han er viktig for laget, og Gallas viser at han er KAPTEIN!

 

Heilt enig i alt du skriver her. Forstår ikke kvifor diaby spiller ving istede for walcott. Det med at Gallas er ein KONGE Kaptein har eg aldrigt tvilt på. synes det var eit meget bra valg i starten av sesongen og. Han er ein kaptein som virkelig tar ansvar og viser engasjemang.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1717150.ece

 

En helt utrolig overskrift av Nettavisen! Utrolig lite beskrivende i forhold til hvilke thriller, og snuoperasjon dette var! Legg også merke til fokuset på United-kampen.

 

Ellers er det bare å glede seg over den beste lørdagen på VELDIG lenge. Endelig er vi tilbake på vinnersporet, og det foran det usannsynlig viktige trippeloppgjøret mot Scouserne. Kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt!

 

Latterlig av Diaby! Sånt er ikke verdig en Arsenal-spiller!

Link to comment
Share on other sites

Så kampen og ja... Et av de beste øyeblikkende på leeeeeeenge!!! Satt å sutra over alt mellom himmel og jord i pausen, og ut i starten av omgang 2 så gikk det et glass eller to :P MEN! For en oppehenting :) :D All motgang i de siste ukene og så går det lenger nedover i denne kampen, men når det var på det mørkeste så snur vi det ;) :D :D Helt utrolig!! Tørr nesten si at scoring nummer tre skapte en orgasmisk følelse :P :P :P For en deilig dag!!!

 

Stiller meg halt bak kritikken av Diaby. Wenger har gått sterkt ut mot slike taklinger og håper han gir Diaby en "liten" skyldebøtte! Arsenal skal se seg for gode til slikt!

Link to comment
Share on other sites

Dette var deilig! Kommer med en kjapp spillerbørs;

 

Manuel Almunia Hadde en god redning på Cahills heading. Ellers grei kontroll, 2-0 målet var vanskelig. Men jeg setter et lite spørsmålstegn til 1-0 målet. Kanskje litt vrient det også. Terningkast 4 +

 

Kolo Toure Glipper på første målet, ellers greit med fremover som back. Brukbar kamp, men ikke noe mer enn det. Terningkast 4 +

 

William Gallas Uheldig som skifter retning på 2-0 målet. Utenom det var han trygg bakover. Gutta fikk et lite kick når han scoret. Viktig! Terningkast 5

 

Philippe Senderos Nja, spilte safe hele veien. Brukbart spill, men riktig å ta ham ut. Terningkast 5 -

 

Gael Clichy Forsvarets beste, tok flere initativ fremover. Roter litt ved et par anledninger. Hjernen bak det siste målet sammen med Hleb og Fab. Terningkast 6 -

 

Abou Diaby Denne kampen burde han glemme, fikk svært lite til. Rødt kort var heller ikke veldig gunstig. Terningkast 2

 

Mathieu Flamini Ikke helt Flamini nivå, roter fælt på 2-0 målet. Langt i fra hans beste kamp, men han var viktig på 2-2 målet (Straffen). Terningkast: 4

 

Cesc Fabregas Virker litt sliten fortiden, flere feilpasninger. Men er hjernen bak mye av det offensive spillet. Matchvinner! Terningkast 5 +

 

Alex Hleb Gjorde en god kamp, en av Arsenals beste mener nå jeg. Skaffer straffen og har assist på 3-2 målet. Bra kamp, kom bedre med etter pausen. Terningkast 6

 

Robin van Persie Mangler fortsatt mye på avslutninger, følte at hver avslutning gikk over. Men han prøver i hvert fall. Pluss for sikker straffe scoring. Terningkast 5 -

 

Nicklas Bendtner Prøver og prøver, var nær ved å komme igjennom etter bare noen minutter. Men det dabbet litt av. Dansken kan mer enn dette. Terningkast 4-

 

Bytter:

 

Emmanuel Adebayor Sammen med Walcott setter han fyr på Arsenal. Smart(e) bytte® av Wenger. Virket mer kvikk enn på lenge.

 

Theo Walcott Fantastisk innhopp av Theo, nok en gang. Dette her er bare starten!! Terningkast: 6

 

Justin Hoyte -

 

Deilig! :)

 

 

Synes du er rundhåndet med terninge kastene... du vet at det er kun 6 øyne på terningen??? og gi flere av spillerne 5-+ er litt på kanten....

 

Glemte kanskje å si det, men dette er fra 1-10. :D

 

 

Hater å være flisespikker, men da burde du ikke sagt "terningekast" .Beklager dill.......

 

men 1-10, da er jeg mere enig i "terningekastene" dine

Link to comment
Share on other sites

Jeg gikk glipp av de første 15 minuttene av kampen (fikk sett Bolton målet i reprise).

 

Her er mine refleksjoner av kampen (og andre ting som har blitt debattert i kamptråden).

 

Først diksusjonen om det burde være en kamptråd. Jeg synes selvsagt det burde være det, men kanskje det burde være streng moderering i kamptrpden. Fordi slik som kamptråden er nå er det et ork å lese gjennom den. Det står så mye uinteressant der som gjør at det til tider kan bli vanskelig å få med seg det som er relevant.

 

vedrørende diskusjonen om man er en gooner eller ei.

Alle her er goonere, og ingen er "mer" goonere enn andre. Folk er forskjellige (takk og pris for det). i motgang blir noen sterke, noen blir sure, noen blir aggressive og noen prøver å holde seg reflekterte selv i en slik stund. Jeg synes det blir for dumt når folk argumeterer med at "jeg er mer gooner enn deg" eller " ser du ikke det så kan du ikke være gooner" etc.

 

Kampsituasjoner:

 

0-1 målet.

Det er ikke så mye å si om dette målet enn at det er en stor tabbe av toure som blir "caught ballwatching" etterfulgt av en like stor tabbe av Almunia. Greit nok, jeg stiller ikke strenge krav til ham fordi jeg vet han er en dårlig keeper, men en relativ løs heading fra passe langt hold som går midt på mål må man kunne forvente at selv Almunia kan redde.

 

0-2 målet.

Veldig nonchalant av Clichy. Han skulle aldri spilt til Flamini i den situasjonen, men når det var gjort så gjorde Flamini en av sine få stygge feil denne sesongen. Det bør også nevnes at Gallas burde ha "baller" nok til å ikke snu seg for skuddet. Hadde han ikke gjort det hadde han enkelt blokkert skuddet. Almunia var sjanseløs på målet.

 

Rødt kort.

Det er helt riktig idømt kort. Til Diabys forsvar så tror jeg faktisk ikke han mente å takle stygt. Jeg tror han rett og slett prøvde på ball. Diaby blir nok aldri en stor takler.

 

1-2 målet.

Meget bra av Gallas. Jeg synes han er utrolig flink til å løsrive seg og skape seg rom i motstanders felt. Gledelig at gallas var en av målscorerene i dag.

 

2-2 målet.

Nydelig spill i forkant av straffen. Straffen var klar, ingen tvil om det. Fin straffe av van Persie. Gledelig at VP var en av målscorerne i dag.

 

3-2 målet.

Ikke noe å si på innsatsen i allefall. Håpløst dårlig avslutning av Cesc. Bare flaks at ballen gikk inn. Gledelig at Cesc var en av målscorerene i dag.

 

Ikke minst er dette en fantastisk "moral boost" for laget. Vi vinner the double.

 

Spillerbørs:

 

Almunia: Enda dårligere enn vanlig. Veldig svak på det første målet. En elendig inngripen i feltet i første omgang da han bokset ballen rett ned og inn i feltet. Kunne fort blitt mål der. I andre omgang glapp han en meget enekel ball ned til høyre for seg. Kunne fort ha blitt mål der også, i tillegg kunne han fort ha blitt utvist da han felte en motspiller utenfor 16 meteren.

Karakter 3

 

Clichy: Hadde usedvanlig mange feilpasninger i dag. Skal ha en del av skylden for første målet vi slapp inn. Var mye med fremover.

Karakter 5

 

Senderos. For tiden vår beste stopper. Spilte meget godt i dag og jeg fikk meg en latter da han hadde en nydelig gjennombrudds pasning til VP. Bra innsats

Karakter 7

 

Gallas: Mannen har noen fantastiske taklinger, matchvinnende taklinger. I dag scoret han også et fint mål. Burde ha avverget det andre målet. Føler han ikke har like god kontroll på forsvarsfireren som han hadde tidligere i sesongen. (Innbiller meg at han har en positiv formkurve nå)

Karakter 7

 

Toure: Meget offensiv i første omgang, skapte en del og fikk lagt opp til en del store sjanser. Stod og sov på første målet, og desverre har det vært mer vilje enn ferdigheter fra denne karen den siste tiden.

Karakter 5

 

Hleb: Løper en del, gjør en del bra. Men er ikke i nærheten av den formen han var i tidligere denne sesongen. Skaffet straffen

Karakter 6

 

Flamini: Spiller en grei kamp, ikke imponert over hans innsats på det andre målet til Bolton. Jobber utrettelig.

Karakter 6

 

Cesc: Prøver fortsatt på de umulige pasningene. Hadde flere elendige skuddofrsøk i dag, ett av dem resulterte i mål. Føler at hans pasninger oftere fikk rett adresse da Adebayor kom inn for Bendtner. Spilte seg opp etter en dårlig start

Karakter 6

 

Diaby: Mannen har aldri vært hverken vingspiller eller lagspiller. Vingspiller tviler jeg på at han noensinne vil bli. Jeg håper fortsatt han kan bli en lagspiller. i dag var han ikke heldig og i tillegg fikk han rødt kort for en klønete takling.

Karakter 3

 

Van Persie: Mye mer med i spillet i dag kontra sist kamp. Har en tendens til å komme i fine avslutningsposisjoner, men har ikke helt fått stilt inn siktet. Sikker straffe. God innsats.

Karakter 6

 

Bendtner: Egentlig ganske anonym av det jeg så. Gjorde en del riktige valg i dag og jeg tror han kommer til å bli ganske mye bedre dersom han får litt mer tillit. Helt ok kamp

Karakter 5

 

Adebayor: virket friskere enn på lenge. Var meget beveglig, gjorde mye bra, men slet med touchen.

Karakter 6

 

Walcott: Meget frisk. Gjorde veldig mye riktig. Har blitt mye tøffere og man ser konturene av hva som kan blir en meget stor spiller. Innbyttet av walcott gjorde utslaget mellom taå og seier (selv om han ikke var direkte involvert i målene).

Karakter 8

 

gratulerer med 3 poeng. Og god kveld

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange hadde trodd dette i pausa? Nei, det er dette som er Arsenal! :)

 

Og dette er fotball! :D

og dette er forumet her inne. spesielt i kamptrådene. det er visst samma f*** hva man sier bare man har engasjement. hjernen kan man legge igjen under hodeputa. spam heller forumet med uinteressant svartmalt viss vass på en setning hvis det ikke går veien etter noen minutters spill. skjerpings folkens! tenk på at andre leser det du skriver og det er meningen at vi andre skal kommenentere det, uansett hvor dårlig humør du er i.

 

Du sikter åpenbart til meg ettersom det er meg du quoter. Men for å være helt ærlig så synes jeg at det var andre innlegg du heller kunne quotet. Selv er jeg imot spam, og blir alltid irritert på spammere, men jeg synes ikke at mitt innlegg i denne sammenhengen var så fryktelig drøyt.

 

Etter en slik kamp som i dag så bør man ha lov til å være i ekstase. Og dette var en svært god snuoperasjon av Arsenal, og prototypen på hvor varierende en fotballkamp kan være. Fra å nesten ha årsverste i første omgang, snur man kampen i andre omgang med en mann mindre. Det er virkelig fotball på sitt beste, og å sette fingeren på det og kommentere det, det synes jeg ikke er så fryktelig farlig.

 

I kamptråden er det forøvrig alltid mye småposter, og det har alltid, i min tid på forumet, vært det. Jeg kan godt være med på å ta bort post-telleren i disse trådene, hvis folk bare er på jakt etter større innleggstall i disse trådene, men store endringer må gjøres, og nye regler må innføres hvis kun lange, "saklige" innlegg (hva er fasiten på et saklig innlegg, forresten?) skal aksepteres. Jeg er åpen for slike endringer, men slik det ser ut nå, så blir det nyttesløst å klage på slike innlegg her. Da blir det bare gledesdreping på dager hvor alle Arsenalfans bør være glade.

Link to comment
Share on other sites

Dette var deilig! Kommer med en kjapp spillerbørs;

 

Manuel Almunia Hadde en god redning på Cahills heading. Ellers grei kontroll, 2-0 målet var vanskelig. Men jeg setter et lite spørsmålstegn til 1-0 målet. Kanskje litt vrient det også. Terningkast 4 +

 

Kolo Toure Glipper på første målet, ellers greit med fremover som back. Brukbar kamp, men ikke noe mer enn det. Terningkast 4 +

 

William Gallas Uheldig som skifter retning på 2-0 målet. Utenom det var han trygg bakover. Gutta fikk et lite kick når han scoret. Viktig! Terningkast 5

 

Philippe Senderos Nja, spilte safe hele veien. Brukbart spill, men riktig å ta ham ut. Terningkast 5 -

 

Gael Clichy Forsvarets beste, tok flere initativ fremover. Roter litt ved et par anledninger. Hjernen bak det siste målet sammen med Hleb og Fab. Terningkast 6 -

 

Abou Diaby Denne kampen burde han glemme, fikk svært lite til. Rødt kort var heller ikke veldig gunstig. Terningkast 2

 

Mathieu Flamini Ikke helt Flamini nivå, roter fælt på 2-0 målet. Langt i fra hans beste kamp, men han var viktig på 2-2 målet (Straffen). Terningkast: 4

 

Cesc Fabregas Virker litt sliten fortiden, flere feilpasninger. Men er hjernen bak mye av det offensive spillet. Matchvinner! Terningkast 5 +

 

Alex Hleb Gjorde en god kamp, en av Arsenals beste mener nå jeg. Skaffer straffen og har assist på 3-2 målet. Bra kamp, kom bedre med etter pausen. Terningkast 6

 

Robin van Persie Mangler fortsatt mye på avslutninger, følte at hver avslutning gikk over. Men han prøver i hvert fall. Pluss for sikker straffe scoring. Terningkast 5 -

 

Nicklas Bendtner Prøver og prøver, var nær ved å komme igjennom etter bare noen minutter. Men det dabbet litt av. Dansken kan mer enn dette. Terningkast 4-

 

Bytter:

 

Emmanuel Adebayor Sammen med Walcott setter han fyr på Arsenal. Smart(e) bytte® av Wenger. Virket mer kvikk enn på lenge.

 

Theo Walcott Fantastisk innhopp av Theo, nok en gang. Dette her er bare starten!! Terningkast: 6

 

Justin Hoyte -

 

Deilig! :)

 

 

Synes du er rundhåndet med terninge kastene... du vet at det er kun 6 øyne på terningen??? og gi flere av spillerne 5-+ er litt på kanten....

 

Glemte kanskje å si det, men dette er fra 1-10. :D

 

man bruker ikke terningkast på en børs til 10 :-) (til opplysning så har en vanlig terning seks øyne)

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange hadde trodd dette i pausa? Nei, det er dette som er Arsenal! :)

 

Og dette er fotball! :D

og dette er forumet her inne. spesielt i kamptrådene. det er visst samma f*** hva man sier bare man har engasjement. hjernen kan man legge igjen under hodeputa. spam heller forumet med uinteressant svartmalt viss vass på en setning hvis det ikke går veien etter noen minutters spill. skjerpings folkens! tenk på at andre leser det du skriver og det er meningen at vi andre skal kommenentere det, uansett hvor dårlig humør du er i.

 

Du sikter åpenbart til meg ettersom det er meg du quoter. Men for å være helt ærlig så synes jeg at det var andre innlegg du heller kunne quotet. Selv er jeg imot spam, og blir alltid irritert på spammere, men jeg synes ikke at mitt innlegg i denne sammenhengen var så fryktelig drøyt.

 

Etter en slik kamp som i dag så bør man ha lov til å være i ekstase. Og dette var en svært god snuoperasjon av Arsenal, og prototypen på hvor varierende en fotballkamp kan være. Fra å nesten ha årsverste i første omgang, snur man kampen i andre omgang med en mann mindre. Det er virkelig fotball på sitt beste, og å sette fingeren på det og kommentere det, det synes jeg ikke er så fryktelig farlig.

 

I kamptråden er det forøvrig alltid mye småposter, og det har alltid, i min tid på forumet, vært det. Jeg kan godt være med på å ta bort post-telleren i disse trådene, hvis folk bare er på jakt etter større innleggstall i disse trådene, men store endringer må gjøres, og nye regler må innføres hvis kun lange, "saklige" innlegg (hva er fasiten på et saklig innlegg, forresten?) skal aksepteres. Jeg er åpen for slike endringer, men slik det ser ut nå, så blir det nyttesløst å klage på slike innlegg her. Da blir det bare gledesdreping på dager hvor alle Arsenalfans bør være glade.

 

Greit med ett levende forum. Jeg savnet å søke trøst her etter Chelsea-kampen.

La folk skrive hva de føler under kampen. Det er ett fint "dokument" for ettertiden.

Fotball er følelser.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange hadde trodd dette i pausa? Nei, det er dette som er Arsenal! :)

 

Og dette er fotball! :D

og dette er forumet her inne. spesielt i kamptrådene. det er visst samma f*** hva man sier bare man har engasjement. hjernen kan man legge igjen under hodeputa. spam heller forumet med uinteressant svartmalt viss vass på en setning hvis det ikke går veien etter noen minutters spill. skjerpings folkens! tenk på at andre leser det du skriver og det er meningen at vi andre skal kommenentere det, uansett hvor dårlig humør du er i.

 

Du sikter åpenbart til meg ettersom det er meg du quoter. Men for å være helt ærlig så synes jeg at det var andre innlegg du heller kunne quotet. Selv er jeg imot spam, og blir alltid irritert på spammere, men jeg synes ikke at mitt innlegg i denne sammenhengen var så fryktelig drøyt.

 

Etter en slik kamp som i dag så bør man ha lov til å være i ekstase. Og dette var en svært god snuoperasjon av Arsenal, og prototypen på hvor varierende en fotballkamp kan være. Fra å nesten ha årsverste i første omgang, snur man kampen i andre omgang med en mann mindre. Det er virkelig fotball på sitt beste, og å sette fingeren på det og kommentere det, det synes jeg ikke er så fryktelig farlig.

 

I kamptråden er det forøvrig alltid mye småposter, og det har alltid, i min tid på forumet, vært det. Jeg kan godt være med på å ta bort post-telleren i disse trådene, hvis folk bare er på jakt etter større innleggstall i disse trådene, men store endringer må gjøres, og nye regler må innføres hvis kun lange, "saklige" innlegg (hva er fasiten på et saklig innlegg, forresten?) skal aksepteres. Jeg er åpen for slike endringer, men slik det ser ut nå, så blir det nyttesløst å klage på slike innlegg her. Da blir det bare gledesdreping på dager hvor alle Arsenalfans bør være glade.

 

Greit med ett levende forum. Jeg savnet å søke trøst her etter Chelsea-kampen.

La folk skrive hva de føler under kampen. Det er ett fint "dokument" for ettertiden.

Fotball er følelser.

 

Det som virkelig er ufattelig her er ikke de mange skamdårlige innleggene, men at folk faktisk har så lite fokus på kampen at de sitter og skriver på forumet mens kampen pågår. Sjokkerende!

Link to comment
Share on other sites

Tråd før og etter kampen er greit. Resten, under kampen altså, med idiot-innlegg og masing om stream er noe forbanna tull, spør du meg.

 

Men hvis man ikke liker den tråden er det jo bare å holde seg unna!?

 

Stort sett hva jeg gjør både før, under og delvis etter kampen.

 

Det som virkelig er ufattelig her er ikke de mange skamdårlige innleggene, men at folk faktisk har så lite fokus på kampen at de sitter og skriver på forumet mens kampen pågår. Sjokkerende!

 

Et usedvanlig fornuftig poeng.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Imponerende seier og endelig var Bolton slått på Reebok stadium ;) Taper oss igjen på kanten og selvfølgelig da Diaby får rødt kort. Endelig var marginene på vår side(slik det føles å være united fan? :D )

Vil nå bare si ifra at dette er siste gang på LENGE at jeg skriver på dette forumet(kanskje en gang neste sesong..) Orker ikke lenger å lese kranglingen her enten man vinner eller taper! Iriterer meg grundig at enkelte bruker mer tid på å pirke på hva andre skriver(husk at vi er i forskjelige i både alder,kjønn og bakgrunn) for å ikke glemme den herlige diskusjonen på hvem som er ekte arsenal fan eller ikke. Gud bevares :) Så lenge det ikke brukes ufint språk eller person angrep så burde man få lov til å skrive det man mener eller føler er riktig. Saklig eller usaklig!Hvis noen kommer med en mening eller en påstanden så kan det selvfølgelig diskuteres men måten det har blitt gjort på er ikke riktig etter min mening. Meget skuffet over at man ikke kan holde forum standarden oppe, så kanskje det er på tide at de som "driver" stedet tar litt ansvar og viser handling så vi slipper dette tullet etter hver eneste og bidige kamp?

 

Takk.

Link to comment
Share on other sites

Ska pigade sei; når snudde vi 0-2 til 3-2 sist? Kult.

 

 

Må vel være mot Chelsea når Kanu putta hatrick på 13 minutter det :D hehe.

 

 

 

Spillerbørs:

 

Almunia: Enda dårligere enn vanlig. Veldig svak på det første målet. En elendig inngripen i feltet i første omgang da han bokset ballen rett ned og inn i feltet. Kunne fort blitt mål der. I andre omgang glapp han en meget enekel ball ned til høyre for seg. Kunne fort ha blitt mål der også, i tillegg kunne han fort ha blitt utvist da han felte en motspiller utenfor 16 meteren.

Karakter 3

 

 

 

Skjønner godt at du som vanlig er ute etter å svartmale Almunia. Du presterer å skrive om kun ting som kan sees på som negativt - og i tillegg påstå at han kunne blitt utvist i situasjonen hvor han feller spiller på vei BORT fra målet, utenfor 16meter'n... det er bare tåpelig. Lær deg reglementet i fotball før du kaster ut slike påstander.

 

I tillegg har vi en matchvinner i Almunia idag. Han redder 2 gedigne sjanser fra Bolton på stillingen 2-0. Hadde han ikke gjort det, hadde vi tapt kampen med glans, og da kanskje både 4 og 5-0.

 

Første målet er total markeringsvikt av Toure - "caught ballwatching er helt korrekt beskrevet. Og å samtidig kalle den headingen for LØS, er også ganske godt gjort. Still deg på strek, få en ball headet i ganske god fart helt intill kroppen, og prøv å redd den. LYKKE TIL.

Link to comment
Share on other sites

for en deilig seier. uten denne sieren kunne vi bare drømme om seriemesterskapet. nå har vi en liten sjanse. tror det går psykisk inn på spillerne at vi vinner etter all fightingen.

 

Her er en liten spillerbørs:

 

Almunia: Vanskelig på første målet, men burde kanskje holdt. Synes av og til han gir ballen til spillere i dårlige posisjoner. Kunne ikke gjøre noe med 2-0. 4

 

Toure: Får vist fram sitt tunge skudd. Trives bedre i midten. Burde holdt mannen sin på 1-0. 5

 

Gallas: Da kampen gikk i berg og dalbane var Gallas der og avverget. Burde blokket, selv om han ikke får skylden for 2-0. Veldig god på offensive cornere, som han viste idAG. 7

 

Senderos: Jeg har sagt det før, Senderos har blitt mye bedre til å skjønne han mangler fart og derfor holder noen meter på motstanderen. Er en meget god midtstopperreserve om ikke i startellever. 6

 

Clichy: Synes han av og til gjør det litt vanskelig for seg selv. Legger ofte tidlig inn. Synes han burde bruke drible- og fartsferdighetene sine oftere offensivt. 6

 

Hleb: Jobber veldig mye, likte seg godt på slutten da det åpnet seg mye rom å løpe i. Er god til å finne "løpskorridorer" samtidig som ballen sitter klistret til foten. 6

 

Fabregas: Ikke helt i den formen han var i før jul, men viser eg å være en fighter. Synes han av og til hang litt for langt tilbake defensivt så motstanderen fikk rom. Pluss at han scorer. 6

 

Flamini: Bra kamp. På slutten når alle andre er slitne tar Flamini løpene for vingene oppover kanten. Litt rustnere bakover enn til vanlig, men jobber som en maur. 7

 

Diaby: Spilte kort. Utrolig unødvendig utvisning. 2

 

Bendtner: Synes han burde scoret idag, men han er flink til å skape sjanser. Han er sammen med Walcott den jeg synes er mest sjanseskapende, selv om han ikke viste det idag i stor grad. 5

 

Van Persie: Ikke helt tilbake, men kommer til mange skudd. Scorer på straffe. Den var viktig for å få litt "feeling" på hvordan det er å score igjen.

 

Adebayor: Jobber mye på slutten. Ble hvilt lenge, så nå håper jeg han kommer i 100 til neste kamp.5

 

Walcott: Vil si han er Arsenals beste spiller i Mars. Er mer bestemt i fintene nå enn tidligere. Ser konturene av en toppspiller. Burde bli prioritet foran Eboue. Vil si, som mange har sagt, at han er grunnen til Arsenals seier idag. 8

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...