Jump to content

2008.03.29 Bolton Wanderers B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

57 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Arsenal Almunia, Toure, Senderos, Gallas, Clichy, Hleb, Flamini, Fabregas, Diaby, Bendtner, Van Persie. Subs: Lehmann, Adebayor, Eboue, Justin Hoyte, Walcott

 

Spennende lag, idag bør og SKAL det bli seier! Lykke til alle sammen:)

Link to comment
Share on other sites

Nei, dette gidder jeg ikke... Elendig

 

Fra VG: "van Persie leter etter skudd like utenfor 16-meteren. Finner til slutt en luke, men ballen sklir av foten og går langt utenfor"

 

Dette begynner å bli typisk vPersie...

 

Det er ikke spilt 20 minutter engang, og du gidder ikke mer? :D

Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig... første gang bolton er over midtbanen scorer de... hva har skjedd med kolo??

Det er nok ikke bare Kolo det gjelder, dessverre hele laget..

Tror laget fikk seg en pshyisk knekk da de så hva som skjedde med Eduardo.. Synd, men sant..

Men at 34 stykker har tippa Arsenal seier idag, er meg en gåte uten svar.. Selv har jeg tippet at Bolton vinner, så ser foreløpig ut som jeg treffer... Dessverre nok en gang...

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 29 2008, 04:22 PM) 123819[/snapback]

Nei, dette gidder jeg ikke... Elendig

 

Fra VG: "van Persie leter etter skudd like utenfor 16-meteren. Finner til slutt en luke, men ballen sklir av foten og går langt utenfor"

 

Dette begynner å bli typisk vPersie...

 

Det er ikke spilt 20 minutter engang, og du gidder ikke mer? :D

Feil. Det er spilt 470 minutter (antall minutter i serien siden Blackburnkampen), og det er det samme elendige dritet hele tiden. Så, nei - det er absolutt ikke bare 20 minutter!!!

Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig... første gang bolton er over midtbanen scorer de... hva har skjedd med kolo??

Det er nok ikke bare Kolo det gjelder, dessverre hele laget..

Tror laget fikk seg en pshyisk knekk da de så hva som skjedde med Eduardo.. Synd, men sant..

Men at 34 stykker har tippa Arsenal seier idag, er meg en gåte uten svar.. Selv har jeg tippet at Bolton vinner, så ser foreløpig ut som jeg treffer... Dessverre nok en gang...

Har nok ikke noe med det med Eduardo.. Det var kanskje grunnen til poengtapet i Birmingham, men etter det tviler jeg på at det har hatt noe å si!

 

Er nok mest det at vi begynte å tenke gull alt for tidlig, og at spillerne begynner å bli slitne...

Link to comment
Share on other sites

Har nok ikke noe med det med Eduardo.. Det var kanskje grunnen til poengtapet i Birmingham, men etter det tviler jeg på at det har hatt noe å si!

 

Er nok mest det at vi begynte å tenke gull alt for tidlig, og at spillerne begynner å bli slitne...

Skaden på Dudu har nok påvirket mye av det mentale på guttene... Måten gutta reagerte, spesielt Fabregas, viste dette... Noe har hvertfall skjedd...

 

Kanskje noe ligger i håret til Adebayor? Han har vell ikke scoret siden han byttet hårfrisyre.. Ligger talentet hans i rasta-flettene? :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...