Jump to content

01.03.08: Arsenal - Aston Villa


Gullik

  

79 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Jeg lurer på hva Wenger velger å gjøre i dag. Om han satser på Walcott på kant med Bendtner på topp sammen med Adebayor, eller om Walcott får plass på topp sammen med Adebayor slik at det blir Diaby og Hleb på kantene.

 

Hvis det faktisk ender med Walcott på høyre og Bendtner på topp så er jeg litt spent på å se om Barazite kan være med på benken. Virker som han har imponert stort den siste tiden på reservelaget og da kunne jo kanskje dette vært tiden for han å bli inkludert på benken.

Link to comment
Share on other sites

Vi har faktisk aldri vunnet mot Villa på Ashburton, men i dag har eg troen at vi vinner, tipper da 2-0, mål av Bendtner og Walcott.

 

Almunia

Sagna - Gallas - Senderos - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Diaby

Walcott - Adebayor

 

Benk: Lehmann - Hoyte - Denilson - Gilberto - Bendtner

 

 

edit: ser ut som dette er 18 manns troppen til denne kampen: Almunia, Sagna, Gallas, Senderos, Clichy, Walcott, Fabregas, Flamini, Hleb, Bendtner, Adebayor, Lehmann, J Hoyte, Denilson, Gilberto, Traore, Lansbury, G Hoyte

Link to comment
Share on other sites

Vi har faktisk aldri vunnet mot Villa på Ashburton, men i dag har eg troen at vi vinner, tipper da 2-0, mål av Bendtner og Walcott.

 

Synes ikke de statistikkene er noe å trekke frem her, med tanke på at vi kun har spilt en kamp mot de før på Emirates Stadium...

 

I dag må Senderos være 100% klar for duellen med Carew hvis vi skal unngå mål fra den mannen...

Håper vi for en gangs skyld kan klare å avgjøre kampen før en time er gått, slik at spenningen ikke blir uutholdelig.

 

Blir uansett en vanskelig kamp, med tanke på formen til AV, og at de i tillegg er såpass gode på bortebane i år som de er.

 

Blir spennende å se hvem Wenger velger fra start.

Link to comment
Share on other sites

Aston Villa har gjordt det vanskelig for oss før, og man vet aldri med det Birminghamlaget der. Van Persie er uaktuell, samt Eduardo, Rosicky, Song, Eboue og Toure er skadet eller suspendert. Er glad vi har Diaby tilbake nå, for vi har ikke akkurat lite skader for tiden, og jeg gleder meg stort til å se hva Wenger får til idag med posisjoneringen av Walcott.. Om Walcott spiller kant fra start, er det duket for Adebayor og Bendtner på topp, og jeg mener de er for like spillertyper og de er vel ikke verdens beste venner etter det jeg har forstått. Blir det Walcott på topp sammen med Adebayor vil vi mest sannsynlig få Hleb og Diaby på hver sin kant, med Bendtner på benken som kan være en innputtsjoker ala Solskjær B) Hadde jeg satt i Wengers sko idag, ville jeg ha prøvd meg på Walcott/Adebayor på topp :)

Så her er startoppstillingen jeg vil ha idag:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Senderos - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Diaby

Walcott - Adebayor

 

Har ikke noen godfølese forran denne kampen :)

Link to comment
Share on other sites

Du setter opp en lagoppstilling med Diaby på venstrevingen men han er ikke med i 18 manns troppen?

 

 

Ifølge arsenal.com så er Diaby klar til kampen: Abou Diaby picked up a calf injury during the 3-1 win at Manchester City at the begining of February but is back in the squad in for the visit of Aston Villa.

 

Men i følge en annen internett side så er han ikke med til denne kampen, tiden vil vise, men eg velger å sette han opp på venstre kanten! :)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal: Almunia, Sagna, Gallas, Senderos, Clichy, Hleb, Fabregas, Flamini, Diaby, Adebayor, Walcott.

Innbyttere: Lehmann, Hoyte, Gilberto, Denilson, Bendtner.

 

Aston Villa: Carson, Laursen, Davies, Bouma, Gardner, Reo-Coker, Barry, Maloney, Young, Carew, Agbonlahor.

Innbyttere: Salifou, Harewood, Osbourne, Knight, Taylor

Link to comment
Share on other sites

Oh yes! I dag blir det seier :)

 

btw fryktelig irriterende overskrift på vg: "klarer de å overta førsteplassen?." Alltid skal Man U være i fokus, er så fryktelig lei.

 

EDIT: Jeg kommer ikke inn på siden for streams til kampen vår på myp2p. Prøv denne siden: http://www.yourglobaltv.com/home/forums/thread/2408.aspx

 

Den eneste linket som jeg får til å funke: tvu://21500

Link to comment
Share on other sites

Arsenal: Almunia, Sagna, Gallas, Senderos, Clichy, Hleb, Fabregas, Flamini, Diaby, Adebayor, Walcott.

Innbyttere: Lehmann, Hoyte, Gilberto, Denilson, Bendtner.

 

Aston Villa: Carson, Laursen, Davies, Bouma, Gardner, Reo-Coker, Barry, Maloney, Young, Carew, Agbonlahor.

Innbyttere: Salifou, Harewood, Osbourne, Knight, Taylor

 

Møter faktisk et veldig godt lag i dag! Gjelder å spille ve Laursen og Carson som faktisk er lagets svakeste ledd, for 5 år siden ville Laursen vært det sterkeste...

Link to comment
Share on other sites

Møter faktisk et veldig godt lag i dag! Gjelder å spille ve Laursen og Carson som faktisk er lagets svakeste ledd, for 5 år siden ville Laursen vært det sterkeste...

Det har litt med alder og gjøre også da, om jeg tolker det du sier riktig :) Ikke halshogg meg om jeg tolker feil!

Hehe

 

Tottene fra Nord ligger foresten under mot Birmingham! :)

 

 

Edit: Leste feil, glem det! Hehe B)

Link to comment
Share on other sites

 

Tottene fra Nord ligger foresten under mot Birmingham! :)

 

Nice

 

Møter faktisk et veldig godt lag i dag! Gjelder å spille ve Laursen og Carson som faktisk er lagets svakeste ledd, for 5 år siden ville Laursen vært det sterkeste...

Det har litt med alder og gjøre også da, om jeg tolker det du sier riktig :) Ikke halshogg meg om jeg tolker feil!

Hehe

 

Tottene fra Nord ligger foresten under mot Birmingham! B)

 

Laursen er etter min mening like solid som for fem år siden, men Premier League får et mye høyere nivå nå enn for fem år siden og Villa er et bedre lag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på om det var offside i forkant. Gallas virket veldig sikker!

 

Det så ut som en klar offside på reprisen som kom nå nettopp.

Dessverre opphevde Clichy denne offsiden :) Han lå ikke på linje med de 3 andre... Vansklig å se, men ser sånn ut

Link to comment
Share on other sites

tragisk så langt. forferdelig. senderos har problemer med å stokke beina nok en gang. scorer ikke på første forsøk, men på det andre derimot, ja da banker han ballen i eget mål. cesc finner ikke medspillere og adebayor klarer ikke å ta i mot ballen. det eneste som er positivt så langt, er spillet til sagna.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...