Jump to content

01.03.08: Arsenal - Aston Villa


Gullik

  

79 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Elendig spill, grusom stemning (kan høre folk gjespe). Cesc- banens dårligste! Skjerpings nå gutta, alle må løfte seg

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Sagna best hos Arsenal. Walcott viser også glimt til tider.

Link to comment
Share on other sites

Skjer med at vi lar ManU komme oppi oss igjen, etter at vi hadde det forspranget! SKUFFA!! Er så dårlig at sånne som senderos og Fabregas ikke klarer og sette de mulighetene. Blir så irritert når vi roter bort poeng på sånne kamper. Så nå syns jeg skikkelig at spiller'ne for sjerpe seg og gå ut og spille Arsenal-Fotball på sitt beste og knuse Aston Villa!!

Link to comment
Share on other sites

Skuffende kamp. Ser jo ut som om både ManU og Chelsea vinner nå, så da havner vi bak ManU og med Chelsea tett bak dersom vi taper/spiller uavgjort. Er ikke lenge siden vi leda serien med 5 poeng, så det er rart å tenke på.

 

Fy faen Fabregas, den SKAL sitte!!

 

Om ikke skal sitte, så burde Fabregas ha vært nærmere.

Link to comment
Share on other sites

Skuffende kamp. Ser jo ut som om både ManU og Chelsea vinner nå, så da havner vi bak ManU og med Chelsea tett bak dersom vi taper/spiller uavgjort. Er ikke lenge siden vi leda serien med 5 poeng, så det er rart å tenke på.

 

Fy faen Fabregas, den SKAL sitte!!

 

Om ikke skal sitte, så burde Fabregas ha vært nærmere.

 

Enig i det.. Han bør i det minste treffe mål!!

Men at den SKAL sitte er vel kanskje litt vel bastant..

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig omgang av oss OG vi ligger under. Man U og Chelsea leder og kommer til å vinne, min 256 kr kuppong har bare 7 rette foreløpig og vi har få spillere som kan komme inn og endre kampen. Uff.

Link to comment
Share on other sites

Absolutt ingenting sitter nå.. Men vi har 45 minutter på å snu dette, så come on you gunners! Jeg ser liten glød hos spillerne, og den må opp for at Man Utd ikke skal knappa inn på oss.. Vi må ikke rote bort forspranget denne gangen også. Tror det må noen bytter til her også.

 

COME ON YOU GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer til å peise på fra start. Dette var nettopp det jeg IKKE ville ha. Om få dager har vi Milan borte, da må vi være fit for fight! Tror nok vi skal klare det, vi trenger bare å sette pasningene! Vent og se, Big Phil gjør opp for seg i andre ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hvor er det blitt av gløden spillerne hadde i september?

 

 

Det som var problemet når sesongen startet var at stallen var for tynn og ung og dette kombinert med uflaks og skader har sett oss gå ut av Carling cup, FA Cup, tap av poeng i ligaen og med stor sjanse for exit i CL til uka. Neste sesong tror jeg blir bedre men i år så vil vi nok få se et repiterende mønster av det vi har sett i det siste er jeg redd. Det vi trenger nå er noen som tar ansvar eller ha skikkelig flaks. De har ikke erfaringen til å holde fokus ut en hel sesong, United og Chelsea har dette og vil kjøre fullt kjør ut resten av sesongen mens arsenal vil være for sliten og mangel på motivasjon vil knekke oss er jeg redd. Hvis det er noen som kan komme inn og snu dette så er det Rosicky og Van Persie, forutsett at de finner formen fort og holder seg skadefri resten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Hm... dette ser ikke bra ut. Kanskje vi ikke er bedre for øyeblikket. I rekken med kamper uten tap før jul, bar laget preg av å vinne jevne kamper. Nå er jeg usikker på om vi har kreftene som skal til for å klare akkurat det. Men en skal aldri si aldri.

 

Noe innsats mangler, og noe presisjon. Tempoet må opp. Håper ikke Bendtner kommer innpå enda.

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt litt på det før, men kan formen ha noe med at Van Persie er skadet å gjøre? Godt han er tilbake i trening! Vi må vinne i dag hvis vi skal ha gullet, tviler sterkt på at United kommer til å tape så mange av de siste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde ikke trodd at vi kunne bli så dårlige som vi er i øyeblikket.

Vi spiller på Emirates for faen!

 

Ånei, nå skal Bendtner inn!

 

Husker hva Bentdner gjorde mot tottenham... Håper på kopi av den..

Link to comment
Share on other sites

Det Bendtner gjorde kunne omtrent hvem som helst gjort, bare de er over 1.90.

 

Han rev seg fin løs og headet den kontant i mål. Har større tru på at han skal klare å putte et eller to enn Diaby.

Det kan godt hende, men i og med at han komemr inn blir vel også kjansene for at walcott scorer mindre

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...