Jump to content

01.03.08: Arsenal - Aston Villa


Gullik

  

79 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

kanskje formelerte eg innleget litt feil, men det eg mente er at clichy gjør mye dumt så han deffinitivt kan slutte med, man trenger ikke å finte i forsvar da kan man enten polle ballen fram, slå den til nærmeste person eller klarere den til kast/corner(helst kast).

 

Når det gjelder senderos var det ikke basert på selvmålet, når han spiller sitter iallefall eg med hjerte i halsen og er redd vær gang han får ballen.

 

Clichy har fintet langt bak på banen mange ganger allerede i år, men det er ingen som har kommentert det da. De fleste ganger går det bra, andre ganger ikke. Clichy har uansett vært en av våre beste spillere i år, så jeg syns det er helt hinsides med denne kritikken kun fordi man legger merke til en feil i ny og ned. Det kan skje med alle.

 

Senderos syns jeg det ikke er så mye å utsette på om dagen. Han spiller med hjertet utenpå drakta og etter at Toure dro til afrika cupen så har han vist at han er en veldig god stopper. Skal man først klage på Senderos så er i hvertfall ikke dette tiden å gjøre det på.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Kanskje kunne selvmålet skjedd kem som helst, men koffor er det alltid Senderos som setter den i eget nett da?

 

Han er ikke god nok, det er heller ikke clichy som tror han kan finte i forsvar.

 

Må ærlig innrømme jeg begynner å bli -veldig- lei all kritikken av Senderos. Han er som du og flere med sikkert er innforstått med ikke førstevalget i Arsenal forsvaret. Vi skal være evig takknemlig for at vi har Senderos i stallen vår. Dersom du drømmer om at vi har 4 midtstoppere i verdensklasse i stallen, så er det bare å drømme videre.

 

Og nei, det er nok ikke bare Senderos som har satt ballen i eget mål, dersom ønskelig kan jeg lage en liste over Arsenal spillere som har satt ballen i eget mål. Min "favoritt" er Lee Dixon, noen som vet hvillken kamp jeg snakker om da ? :-)

 

PS! Dersom noen savner noen innlegg i kamp tråden, så har jeg slett bl.a stream innleggene.

Link to comment
Share on other sites

Og nei, det er nok ikke bare Senderos som har satt ballen i eget mål, dersom ønskelig kan jeg lage en liste over Arsenal spillere som har satt ballen i eget mål. Min "favoritt" er Lee Dixon, noen som vet hvillken kamp jeg snakker om da ? :-)

 

Kan det vere

kampen? :D

 

Kunst!!

Link to comment
Share on other sites

Og nei, det er nok ikke bare Senderos som har satt ballen i eget mål, dersom ønskelig kan jeg lage en liste over Arsenal spillere som har satt ballen i eget mål. Min "favoritt" er Lee Dixon, noen som vet hvillken kamp jeg snakker om da ? :-)

 

Kan det vere

kampen? :D

 

Kunst!!

 

Ja, rett og slett følsomt av Lee :P

Link to comment
Share on other sites

Og nei, det er nok ikke bare Senderos som har satt ballen i eget mål, dersom ønskelig kan jeg lage en liste over Arsenal spillere som har satt ballen i eget mål. Min "favoritt" er Lee Dixon, noen som vet hvillken kamp jeg snakker om da ? :-)

 

Kan det vere

kampen? :P

 

Kunst!!

 

Ja, rett og slett følsomt av Lee ;)

Begynner å bli litt offtopic, men når vi skal snakke om selvmål, kan man ikke unngå å nevne dette:

:D
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...