Jump to content

01.03.08: Arsenal - Aston Villa


Gullik

  

79 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

jeg skjønner meg ikke på dere:S

 

Dette var maks nedtur, værre kamp av Arsenal har jeg aldri sett!

 

Vi burde være overlykkelige med 1 poeng, men ikke juble!!

 

Manchester United - Arsenal= Avgjørende kamp i PL!

Når vi spiller som vi gjør i dag, tror jeg ikke det akkurat er Manutd-kampen vi bør bekymre oss for. (Ikke noe negativt om innlegget ditt, bare passa å skrive det her) ;)

Link to comment
Share on other sites

Kanskje kunne selvmålet skjedd kem som helst, men koffor er det alltid Senderos som setter den i eget nett da?

 

Han er ikke god nok, det er heller ikke clichy som tror han kan finte i forsvar.

 

Enig at det alltid må være Senderos og tror ikke det ville skjedd med Toure f.eks.

 

Men er ikke Clichy god nok?!?!?!?!

Link to comment
Share on other sites

Kanskje kunne selvmålet skjedd kem som helst, men koffor er det alltid Senderos som setter den i eget nett da?

 

Han er ikke god nok, det er heller ikke clichy som tror han kan finte i forsvar.

 

Clichy ikke god nok?????

Han har kanskje hatt 2-3 kamper denne sesongen hvor han ikke har vært helt på topp, men har vel sålangt vært kanskje topp 5 i hele europa på venstre back possisjon. En spiller som har vært fantastisk, og som ut ifra min mening sammen med Sagna har vært lagets beste denne sesongen. Begge backene har stått frem kamp etter kamp, både defensivt og offensivt.

 

Kun Senderos som er uheldig å lage selvmål for Arsenal??

Link to comment
Share on other sites

Kanskje kunne selvmålet skjedd kem som helst, men koffor er det alltid Senderos som setter den i eget nett da?

Han er ikke god nok, det er heller ikke clichy som tror han kan finte i forsvar.

 

Det er ikke basert på selvmålet, håper jeg. Senderos er uansett så ung, og jeg tror han blir god nok til å ta over etter Gallas når den tid kommer.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje kunne selvmålet skjedd kem som helst, men koffor er det alltid Senderos som setter den i eget nett da?

 

Han er ikke god nok, det er heller ikke clichy som tror han kan finte i forsvar.

 

Det blir feil å klandre Senderos for det målet. Som sagt kunne den like gjerne gått i stanga eller utenfor, men vi hadde marginene mot oss.

Selv verdensbeste midstopper kan skje det samme med. !

Link to comment
Share on other sites

Det gikk imot oss mot Birmingham forrige helg, og med Aston Villa sitt mål i dag, men så gikk det i vår favør på slutten når Bendtner scoret. Det betyr at ting er i ferd med å snu igjen, og at det kommer til å gå vår vei igjen nå fremover. Og jeg tror neste gang vi ser det skjer er på tirsdag mot Milan.

Link to comment
Share on other sites

Bendtners mål i god kvalitet:

 

http://rapidshare.com/files/96219875/Arsen...-1_Bendtner.avi

 

For de som sliter med RapidShare, så lastet jeg opp filen her i tillegg: http://www.mediafire.com/?vz3dmzzbfcc

 

Credit: Lewy10

 

Thank u. Se hvor glad Senderos ble når du ser reprisen(han er bak Wenger). Det målet betydde mye for lagets selvtillit!

Link to comment
Share on other sites

jeg skjønner meg ikke på dere:S

 

Dette var maks nedtur, værre kamp av Arsenal har jeg aldri sett!

 

Vi burde være overlykkelige med 1 poeng, men ikke juble!!

 

Manchester United - Arsenal= Avgjørende kamp i PL!

Når vi spiller som vi gjør i dag, tror jeg ikke det akkurat er Manutd-kampen vi bør bekymre oss for. (Ikke noe negativt om innlegget ditt, bare passa å skrive det her) ;)

 

nei nei, mener ikke at vi skal fokusere på man utd kampen, men jeg mener at det er den kampen som vil avgjøre PL.. jeg tror ikke hverken Arsenal eller man utd kommer til å sløse bort flere poeng nå..

Link to comment
Share on other sites

Kanskje kunne selvmålet skjedd kem som helst, men koffor er det alltid Senderos som setter den i eget nett da?

 

Han er ikke god nok, det er heller ikke clichy som tror han kan finte i forsvar.

 

 

Dette må være noe av det dummeste innlegget som er gjort på dette forumet på mangen år!! Clichy er en av verdens beste backer og selv om han kan være uheldig i en eller 2 kamper så betyr ikke det at han er en dårlig fotball spiller! ;)

Link to comment
Share on other sites

Kanskje kunne selvmålet skjedd kem som helst, men koffor er det alltid Senderos som setter den i eget nett da?

 

Han er ikke god nok, det er heller ikke clichy som tror han kan finte i forsvar.

 

Enig at det alltid må være Senderos og tror ikke det ville skjedd med Toure f.eks.

 

Men er ikke Clichy god nok?!?!?!?!

Give me a break!

Link to comment
Share on other sites

BBC Match of the Day | Xvid | 640 x 352 | English

 

Arsenal V Aston Villa

RAPIDSHARE /// MEDIAFIRE - MotD highlights

 

Credit: fred54

 

Thanks! Savnet kommentarene fr a"ekspertene" i studio etter høydepunktene. Alltid kjekt å høre hva de har å si men de hadde vel kritisert Arsenal veldig idag.

 

 

Vel, MotD høydepunktene ligger ute på nett etter hver helg det har vært PL runder..bare lete litt rundt på nettet så finner du de andre også :). Er enig med deg at det er artig å se analyser av kampene der ekspertene sier sitt.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Han tenker nok på Johan Djourou

Hehe.. Skjønner egentlig at det er han som er alternativet..

Men det blir helt på tryne spør du meg.. Senderos har vært knallgod i det siste om man ser bort fra den tabba idag.

ønsker vel egentlig at wenger skal kjøpe inn en ny stopper men...

 

vlc2008030200455620oy6.png

Sier ikke mer... Agbonlahor [Og Carew forøvrig] er klart offside før selvmålet. Merkelig at linjedommer som er godt plassert ikke ser dette.

man trenger vel ikke akkurat være rakettforsker for å forstå at linjemannen hadde satt penger på villa i går :)

Link to comment
Share on other sites

Kanskje kunne selvmålet skjedd kem som helst, men koffor er det alltid Senderos som setter den i eget nett da?

 

Han er ikke god nok, det er heller ikke clichy som tror han kan finte i forsvar.

 

Har Phil scora så mange sjølvmål at du ser på det som en van at han gjer det?

Link to comment
Share on other sites

kanskje formelerte eg innleget litt feil, men det eg mente er at clichy gjør mye dumt så han deffinitivt kan slutte med, man trenger ikke å finte i forsvar da kan man enten polle ballen fram, slå den til nærmeste person eller klarere den til kast/corner(helst kast).

 

Når det gjelder senderos var det ikke basert på selvmålet, når han spiller sitter iallefall eg med hjerte i halsen og er redd vær gang han får ballen.

Link to comment
Share on other sites

kanskje formelerte eg innleget litt feil, men det eg mente er at clichy gjør mye dumt så han deffinitivt kan slutte med, man trenger ikke å finte i forsvar da kan man enten polle ballen fram, slå den til nærmeste person eller klarere den til kast/corner(helst kast).

 

Når det gjelder senderos var det ikke basert på selvmålet, når han spiller sitter iallefall eg med hjerte i halsen og er redd vær gang han får ballen.

 

Men då burde du kanskje formulert setninga di heilt annaleis, for eg tolka den slik at du meinte at Phil var giftigare foran eige mål enn motstandaren.

 

Kanskje kunne selvmålet skjedd kem som helst, men koffor er det alltid Senderos som setter den i eget nett da?
Link to comment
Share on other sites

Fortsatt top of the league, og ubeseiret på hjemmebane var vel det som raste gjennom hodet mitt da vår danske redningsmann gjorde sitt til at lørdagen ikke ble helt svart!

Aston Villa er i kjempeform, og er det laget i PL med flest scoringer på fremmed grunn denne sesongen, og scoret også en gang i går, selv om det var oksen fra Sveits som hadde en avgjørende "touchen". Derfor mener jeg at vi måtte regne med minst et mål i mot.

 

Offensivt var vi utrolig tannløse, og savnet av Rosicky, og Van Persie merkes bedre enn noen gang. Satt/sto/lå faktisk å savnet Henry i går, og det er vel første gangen denne sesongen. I slike kamper trenger vi en som kan gjøre det ekstraordinære på egenhånd, og i går så det kun ut til at det var Walcott som var i stand til det.

Bevegelsen, og de smarte løpene var totalt fraværende, i tillegg til at touchen også manglet hos de aller fleste. Spillere som Fabregas, Flamini, og Clichy begynner virkelig å merke kjøret, og jeg er redd det kommer til å koste oss edelt metall. For all del, jeg regnet ikke med at vi skulle ligge der vi ligger ti serierunder før slutt, men jeg kommer til å bli utrolig skuffet dersom vi ikke får et trofe i en sesong hvor vi spiller europas beste fotball!

 

Som nevnt så har skadene kostet mye krefter for sentrale spillere, og vi er det laget som roterere minst av de fire store. Man begynner å ane at det fort kan bli vår bane, og man ser at Liverpool som er de som roterer minst, faktisk ser ut til å ha masse krefter igjen.

 

ALMUNIA klarte seg helt greit, og hadde en kanonredning på skuddet til Maloney. Han er en av de få som får godkjent! SAGNA var etter min mening vår beste aktør i går. Ser ut til at han, i motsetning til de andre som spiller fast, faktisk har masse krefter igjen. Knallgod offensivt, og defensivt, også i går. Kanskje vår mest stabile spiller, og definitivt et av årets kjøp i PL! CLICHY er en av de som merker kjøret, og bidrar lite offensivt. Det er mot normalt. Han tar også hårreisende avgjørelser defensivt. GALLAS gjorde en ok figur, og er en av få med ståkarakter. SENDEROS er uheldig da han putter ballen i eget nett, så der får han ikke pes fra meg, men jeg synes han hadde noen merkelige klareringer, og fotarbeidet han har klare mangler. Gleder meg til Toure returnerer! HLEB er ikke den han var før jul, og spilte kanskje sin dårligste kamp i inneværende sesong. Rare valg, unøyaktige avleveringer, og tydelig sliten. Wengers invitasjon til pressen om å komme å se hviterusserens bein i garderoben hadde være interessant. DIABY var vår svakeste spiller, uten tvil. Han hører ikke hjemme på kanten. Han mister ballen i 90 % av tilfellene han mottar ballen, og ser ut til å avstå fra å levere baller til bedre plasserte medspillere. Ikke jobbet han defensivt heller, men mulig han ikke var helt matchfit. Tviler på om den godeste Abou noen gang kommer til å bli den vi håpte, men time will show! FABREGAS hadde tendenser både mot Milan, og Birmingham, men faller tilbake litt i denne kampen. Tydelig sliten, for han mangler både driv og glød, og som Tjærnås korrekt påpekte, den sjansen han brente hadde han satt i august/september. FLAMINI gjør en sjeldent dårlig kamp, og det må vi regne med. Han så mer ut som den spilleren vi så i fjor i går. Han jobbet ikke så energisk, og pasningskvaliteten var under enhver kritikk. Føler meg derimot sikker på at Mathieu finner tilbake til formen. ADEBAYOR lider samme skjebne som Freddie gjorde i sin tid. Han skulle aldri klipt seg! :D Men for å være litt seriøs så tror jeg missen mot Milan har satt spor i Ade`s psyke samtidig som han får mindre hjelp fra medspillere som Hleb, og Fabregas. Hodestøtene han minner jo mer om Pires, og Henry, enn sine egne. Han slet også med touchen i likhet med flere. Et mål i Italia hadde betydd mye i innspurten, mtp selvtillit. WALCOTT var positiv, og han gjennomfører en av sine beste kamper for oss. Utrolig synd at Carson sto i målet, for DEN prestasjonen fortjente en bedre skjebne. Tenker selvfølgelig på vendingen og skuddet tidlig i førsteomgang, det var klasse! Ellers ser det ut til at selvtilliten har fått en kraftig boost etter forrige helg, og Theo kan bli en joker i innspurten. I motsetning til de fleste andre så har han spilt lite denne sesongen, og har masse krefter igjen, det så vi virkelig i går! GILBERTO, og DENILSON kom inn uten å markere seg. Det at Wenger bytter inn disse to på et tidspunkt vi jager utligning sier masse om bredden på stallen vår, og om den stadige vanvittige skadesituasjonen. BENDTNER kommer inn å redder oss nok en gang, og det er viktig å være på rett plass til rett tid. La oss håpe dansken finner formen mot slutten av sesongen, det trenger vi!

 

Krysser alle kroppsdeler for skjerpings i Italia. COME ON ARSENAL!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...