Jump to content

01.03.08: Arsenal - Aston Villa


Gullik

  

79 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Kan ikke begripe det jeg ser. Dette er helt utrolig latterlig.

 

Det er ikke Villa som er så fantastisk gode, det er vi som ikke klarer å slå en pasning på fem meter, det er ingen bevegelse, ingen smarte løp, ingen spillere som er villig til å gi 100 %. Det er rett og slett en jævla parodi det som skjer utpå der nå.

Link to comment
Share on other sites

Villa som kjører dette, de er jo nærmere 2-0 enn vi er å score! Nå spiller vi som drittunger her, kjenner ikke igjen dette laget:( Tydlig at det er spillere som er ute av form. Men håper hvertfall på uavgjort:) Come on Arsenal!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Baxrus har et stor poeng. Når Gilberto er jokeren vi skal kaste innpå så er rett og slett ikke stallen god nok. At vi skal ha skader iløpet av sesongen må vi regne med. Jeg mener vi sårt trenger en kanstspiller. En som faktisk ER kantspiller. Slutt og kast bort talentet til Diaby der.

 

I den formen Man United er i nå har jeg rett og slett mistet troen på gull. Nå har vi rotet bort vanvittig mye poeng

 

Scorte Bendtner faktisk, men forandrer ikke veldig mye

Link to comment
Share on other sites

IN YOU FACE VILLA-DICKS!

Villa er nok ganske så fornøyde med poeng borte mot Arsenal skal jeg si deg. Ihvertfall når Arsenal skal slåss om gullet. Er heller vi som skal være veldig skuffet etter en fryktelig forestilling hvor ingenting fungerte

Link to comment
Share on other sites

Godt å være på toppen av tabellen! Aston Villa hadde langt mer sjangser enn oss og burde scoret på en av kontringene sine! Men når vi skal angripe så sier alle at det andre laget er bra organisert! Vi får ballen langt opp på banen og så er det 1-2 stykker som driver å sentrer til hverandre nede på siden og så blir det håndballaktige greier. Vi ruller ballen bare rundt hele laget til AV og da er det ikke vanskelig å være godt organisert(+det går alt for seint). Når du ser Man Utd spille så går det mye fortere! En pasning og så er de i 16-meteren, menmen.

 

Dårligste kampen av oss utenom tapene og det var jo helt ENORMT med pasningsfeil. Ingenting positivt å ta med seg fra denne kampen utenom det ene poenget. Bendtner skulle startet, istedenfor Diaby.

 

Vi virket enormt slitne men med god grunn. Spesielt hvis du ser på Clichy og Fabregas! Det ble mye negativt men det var jo ikke mye positivt. Det blir noe annet på San Siro og jeg vil ha mer kvalitet!

 

Get well soon RvP!

Link to comment
Share on other sites

Faen så lettet jeg ble da Bentner satt den der.. Men alt i alt så er et poeng for dårlig her, for hadde vi vært på topp fra første minutt så hadde vi minst vunnet 3-1(med tanka på Fabregas og Senderos misser). Men men, vi leder ligaen og det er det aller viktigste. Skulle helst sett tre poeng i sekken her, og det var til tider jeg savnet Henry. Man Utd vinner 3-0, Chelsea vinner 4-0 og vi spiller 1-1, var liksom ikke det jeg drømte om inatt, men vi må bare glemme dette og konsentrere oss til neste kamp.

 

Når dette er midt i Bendtner og Adebayors vennskapsdiskusjon, så kunne man tenkt at de var bestevenner idet Adebayor vinner den duellen og legger ballen nærmest perfekt ned til Bendter som tar vare på sjangsen.. Tror de har gjordt opp i det som skjedde mellom de, og de er vel kompiser nå ;)

Link to comment
Share on other sites

skuffende selv om dansken viser seg frem i to sekunder. senderos kan være et godt fjerde valg for arsenal, men ikke noe mer enn det. diaby er vel ikke så ille sentralt, og kan gjerne være fjerdevalg der, men på kanten har han overhodet ikke noe annet enn balltap og bidra med. cesc gjør sin dårligste kamp noen sinne... det kan jeg lett tilgi, om han finner formen igjen. det samme gjelder adebayor. theo gjør en hederlig innsats. hleb glimtvis og sagna gjør en god kamp. ellers er dette tarvelig! og når det i sluttminuttene blir satt inn et middels godt talent og en som ikke har vært annet enn svært dårlig. og begge er defansive spillere, for å snu kampen, ja da ser vi at stallen arsenal har, er alt og alt for dårlig. takk og lov for at eboue ikke var med i dag;-)

 

tror fortsatt på seriegull, men det er vel liten tvil om at det bør handles en midtstopper og en kantspiller til sommeren

Link to comment
Share on other sites

skuffende selv om dansken viser seg frem i to sekunder. senderos kan være et godt fjerde valg for arsenal, men ikke noe mer enn det. diaby er vel ikke så ille sentralt, og kan gjerne være fjerdevalg der, men på kanten har han overhodet ikke noe annet enn balltap og bidra med. cesc gjør sin dårligste kamp noen sinne... det kan jeg lett tilgi, om han finner formen igjen. det samme gjelder adebayor. theo gjør en hederlig innsats. hleb glimtvis og sagna gjør en god kamp. ellers er dette tarvelig! og når det i sluttminuttene blir satt inn et middels godt talent og en som ikke har vært annet enn svært dårlig. og begge er defansive spillere, for å snu kampen, ja da ser vi at stallen arsenal har, er alt og alt for dårlig. takk og lov for at eboue ikke var med i dag;-)

 

tror fortsatt på seriegull, men det er vel liten tvil om at det bør handles en midtstopper og en kantspiller til sommeren

 

Hvis Senderos skal være fjerdevalg som midtstopper, hvem skal da være tredjevalg??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...