Jump to content

01.03.08: Arsenal - Aston Villa


Gullik

  

79 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Blir en vanskelig kamp, men vi har ikke tapt på emirates enda og jeg tor ikke da skjer mot Aston Villa heller B)

Skal til Emirates å se denne kampen og det hadde vært skøy å truffet noen andre norske Gunners fan der. Er det noen faste Puber der de norske gunners supporterne møtes før kampen?

 

Blir en vanskelig kamp, men vi har ikke tapt på emirates enda og jeg tor ikke da skjer mot Aston Villa heller :D

Skal til Emirates å se denne kampen og det hadde vært skøy å truffet noen andre norske Gunners fan der. Er det noen faste Puber der de norske gunners supporterne møtes før kampen?

Link to comment
Share on other sites

Blir en vanskelig kamp, men vi har ikke tapt på emirates enda og jeg tor ikke da skjer mot Aston Villa heller

 

Må nok skuffe deg og si at vi tapte (helt ekstremt ufortjent) mot West Ham i fjor. Ble 0-1 etter en offsidescoring på slutten av 1. omgang.

 

Men jeg tror heller ikke det skjer mot Villa. I verste fall en uavgjort, men jeg tror vi tar denne.

Link to comment
Share on other sites

Blir en vanskelig kamp, men vi har ikke tapt på emirates enda og jeg tor ikke da skjer mot Aston Villa heller

 

Må nok skuffe deg og si at vi tapte (helt ekstremt ufortjent) mot West Ham i fjor. Ble 0-1 etter en offsidescoring på slutten av 1. omgang.

 

Men jeg tror heller ikke det skjer mot Villa. I verste fall en uavgjort, men jeg tror vi tar denne.

 

Stemmer det når du sier det ja, had helt gått i glemmeboka den kampen.

Link to comment
Share on other sites

Etter en kamp slik vi hadde mot B'ham, ville jeg vanligvis satt penger på 4-0 eller mer mot neste motstander på hjemmebane i ligaen, men når det er Villa det er snakk om er jeg mer skeptisk. De er gode nok til å benytte seg av Arsenals litt shaky form den siste tiden, og kan skape problemer, men jeg håper inderlig at Carew og co blir maltraktert og overkjært etter alle kunstens regler!

Link to comment
Share on other sites

Ja kunne trengt en storseier nå for å vise at vi enda er det beste laget i England :D

 

Leste i Arsenal Official Magazine som jeg fikk i posten igår at Fabregas har forandret seg. Det var det han sa selv. Han scorer mindre nå og folk sier at han ikke spiller like bra men det synes han er bullshit. Dette sier han:"I think you are not going to see the Cesc who always tries to do nice things anymore. Now if I have to defend for 90 minutes, then I will do it". Ja, Fabregas har blitt bedre defensivt og folk legger kanskje ikke like mye merke til det og sier at han har vært i en dårlig form. Cesc gjør nå en mye bedre jobb bakover på banen!

 

Jeg har også en rar følelse av hans dalende scoringsform kan ha noe med RvP sin skade. Cesc sluttet å score med en gang han ble skada og scorer bare et sjeldent mål innimellom. RvP er helt ekstrem med sin teknikk og fine stikkere som legger opp til scoringer. Tror vi vil få se mer mål både fra Cesc og RvP i nærmeste framtid.

 

Men før han kommer tilbake så er jeg bekymret for vår scoringsform. Vi burde ha drept kampen mot Birmingham men vi klarte ikke det. Begynner å bli slik som før at Ade scorer bare en gang innimellom, slik han gjorde før han kom inn i den ekstreme formen etter nyåret. Ade sier at spillere som Cesc og Hleb kan score når som helst, det er jo sant men de scorer veldig sjeldent for tiden(spesielt Hleb). Får håpe de setter en hver mot AV.

 

Tipper 3-0, Hleb, Cesc og Ade B)

Link to comment
Share on other sites

Hva med å kjøre på med en unggutt på kanten? Barazite og Lansbury kan begge gjøre en meget god jobb der og det ville ikke vært dumt med to engelske unggutter på banen samtidig B)

 

Håper på dette laget neste lørdag:

 

----------------Aluminium-------------------

--Sagna----Toure----Gallas----Clichy-----

--Lansbury--Fabregas--Flamini--Hleb-----

-------------Walcott---Adebayor-----------

 

Dette vinner vi dere :D

 

Hvor har du det fra at Barazite er engelsk? Han er vel heller nederlansk! (Marokkansk opprinnelse). Men uansett vil det ikke skje at vi får se noen av dem. Men får håpe på en seier da Det trengs!

Link to comment
Share on other sites

Hva med å kjøre på med en unggutt på kanten? Barazite og Lansbury kan begge gjøre en meget god jobb der og det ville ikke vært dumt med to engelske unggutter på banen samtidig B)

 

Håper på dette laget neste lørdag:

 

----------------Aluminium-------------------

--Sagna----Toure----Gallas----Clichy-----

--Lansbury--Fabregas--Flamini--Hleb-----

-------------Walcott---Adebayor-----------

 

Dette vinner vi dere :D

 

Hvor har du det fra at Barazite er engelsk? Han er vel heller nederlansk! (Marokkansk opprinnelse). Men uansett vil det ikke skje at vi får se noen av dem. Men får håpe på en seier da Det trengs!

Jeg tror han mente Lansbury og Walcott...

Link to comment
Share on other sites

Bør bli seier her. Gutta har ikke vunnet på tre kamper nå, og er sikkert VELDIG lystne på en seier. Hadde vært gøy å få se Rosicky i noen minutter, men det er vel høyst tvilsomt...? Jeg tipper disse starter:

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ALMUNIA¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

SAGNA¤¤¤GALLAS¤¤¤SENDEROS¤¤¤ CLICHY

 

WALCOTT¤¤¤FABREGAS¤¤¤ FLAMINI¤¤¤HLEB

 

¤¤¤¤¤¤¤¤ADEBAYOR¤¤¤¤¤BENDTNER

 

Desverre må nok Bendtner og Adebayor spille i lag.

 

COME ON YOU GUNNERS!!!

(Carew who?)

 

 

Tror ikke vi skal si desvarre på at Bendtner og Adebayor spiller ilag.. Jeg har aldri likt dem på topp sammen før, men jeg har en merkelig følese inni meg som sier at de to kommer til å gjøre en kanon kamp ilag.

Så la oss stole på mine merkelige føleser og håpe på det kommer til å fungere..

 

Om vi ikke vinner denne kampen begynner nok enden av tunnelen å bli litt lengre B)

 

 

Men gjentar deg; Carew who?

Link to comment
Share on other sites

Håper Wenger får fortalt Bendtner at han trengs mer inne i boksen for å gi oss mer tyngde der når vi er i angrep, enn at han skal løpe rundt på banen og prøve å etterligne Adebayor. Klarer Bendtner å konsentrere seg på jobben sin som oppspillspunkt og fyrtårn i boksen, ser jeg ikke bort fra at det kan fungere med Bendtner-Ade på topp. Så lenge de ikke da går i veien for hverandre, som de noen ganger har gjort...

 

Håper på dette:

Manuel

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Walcott/Denilson-Flamini-Cesc-Hleb

Ade-Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Hva med å kjøre på med en unggutt på kanten? Barazite og Lansbury kan begge gjøre en meget god jobb der og det ville ikke vært dumt med to engelske unggutter på banen samtidig ;)

 

Håper på dette laget neste lørdag:

 

----------------Aluminium-------------------

--Sagna----Toure----Gallas----Clichy-----

--Lansbury--Fabregas--Flamini--Hleb-----

-------------Walcott---Adebayor-----------

 

Dette vinner vi dere ;)

 

Hvor har du det fra at Barazite er engelsk? Han er vel heller nederlansk! (Marokkansk opprinnelse). Men uansett vil det ikke skje at vi får se noen av dem. Men får håpe på en seier da Det trengs!

Jeg tror han mente Lansbury og Walcott...

 

Jepp, det var Lansbury og Walcott jeg mente ;) Har liten tro på at dette skjer jeg også, men man kan vel håpe :)

Link to comment
Share on other sites

Hva med å kjøre på med en unggutt på kanten? Barazite og Lansbury kan begge gjøre en meget god jobb der og det ville ikke vært dumt med to engelske unggutter på banen samtidig ;)

 

Håper på dette laget neste lørdag:

 

----------------Aluminium-------------------

--Sagna----Toure----Gallas----Clichy-----

--Lansbury--Fabregas--Flamini--Hleb-----

-------------Walcott---Adebayor-----------

 

Dette vinner vi dere ;)

 

Hvor har du det fra at Barazite er engelsk? Han er vel heller nederlansk! (Marokkansk opprinnelse). Men uansett vil det ikke skje at vi får se noen av dem. Men får håpe på en seier da Det trengs!

Jeg tror han mente Lansbury og Walcott...

 

Jepp, det var Lansbury og Walcott jeg mente ;) Har liten tro på at dette skjer jeg også, men man kan vel håpe :)

 

Du følger lite med hvis du setter Toure opp som stopper i denne kampen. Det er jo ikke sikkert at han er klar til Milan kampen engang. Lagoppstillingen blir nok slik den var mot Birmingham etter at Eduardo ble skada, jeg synes også at det er den lagoppstillingen som passer oss best(hvis ingen kommer tilbake fra skade som f.eks Diaby og Rocisky)

Link to comment
Share on other sites

Hva med å kjøre på med en unggutt på kanten? Barazite og Lansbury kan begge gjøre en meget god jobb der og det ville ikke vært dumt med to engelske unggutter på banen samtidig ;)

 

Håper på dette laget neste lørdag:

 

----------------Aluminium-------------------

--Sagna----Toure----Gallas----Clichy-----

--Lansbury--Fabregas--Flamini--Hleb-----

-------------Walcott---Adebayor-----------

 

Dette vinner vi dere ;)

 

Hvor har du det fra at Barazite er engelsk? Han er vel heller nederlansk! (Marokkansk opprinnelse). Men uansett vil det ikke skje at vi får se noen av dem. Men får håpe på en seier da Det trengs!

Jeg tror han mente Lansbury og Walcott...

 

Jepp, det var Lansbury og Walcott jeg mente ;) Har liten tro på at dette skjer jeg også, men man kan vel håpe :)

 

Du følger lite med hvis du setter Toure opp som stopper i denne kampen. Det er jo ikke sikkert at han er klar til Milan kampen engang. Lagoppstillingen blir nok slik den var mot Birmingham etter at Eduardo ble skada, jeg synes også at det er den lagoppstillingen som passer oss best(hvis ingen kommer tilbake fra skade som f.eks Diaby og Rocisky)

 

Oi sann, det så jeg ikke, selvfølgelig var det ment med Senderos istedetfor Toure bak der, om vi ikke da spiller med en halvskadet spiller(håper og tror ikke det skjer) B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er litt for og i mot Bendtner som spiss i spann med Ade i denne matchen.

 

For: han trenger matching for å spille på seg rutine og selvtillit.

 

Mot: jeg mener Walcott pr dags dato er det beste valget i denne posisjonen, og laget kommer tross alt foran enkeltindividet.

 

Likevel, var jo Walcott STOR i forrige match på kanten...så kanskje han kan begynne å finne sin plass her? Er som nevnt både enig og uenig med meg selv, så her blir det litt hipp som happ. En spennende kamp blir det uansett, der bare 3 poeng er godt nok !

Link to comment
Share on other sites

Jeg er litt for og i mot Bendtner som spiss i spann med Ade i denne matchen.

 

For: han trenger matching for å spille på seg rutine og selvtillit.

 

Mot: jeg mener Walcott pr dags dato er det beste valget i denne posisjonen, og laget kommer tross alt foran enkeltindividet.

 

Likevel, var jo Walcott STOR i forrige match på kanten...så kanskje han kan begynne å finne sin plass her? Er som nevnt både enig og uenig med meg selv, så her blir det litt hipp som happ. En spennende kamp blir det uansett, der bare 3 poeng er godt nok !

 

Jeg kan ikke si at Walctt var STOR på kanten mot Birmingham. Han hadde flere dålige innlegg men 2 fine mål. Jeg vil si at han hadde en bra kamp. Hadde han ikke scoret de to målene så hadde han hatt en ganske dårlig kamp.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner burde få spille spiss. Hvis han ikke skal få spille spiss nå så kommer jo han aldri til å få sjangsen. Det er jo det perfekte tidspunktet å gi ham sjangsen når vi har så mange skadede spisser.

HELT uenig;)

Bendtner egner seg ikke som spiss for Arsenal, Walcott i spiss med ade!

Link to comment
Share on other sites

Men når det eneste alternativet er Walcott og Denilson på høyre så vil jeg heller ha Walcott der og Bendtner på topp. Mange sier at Bendtner spiller dårlig men kan ikke si at Walcott har vært så jævlig god! Bendtner har scoret nesten like mange mål som han. Når Walcott ikke scorer så underpresterer han veldig...

 

Mark Clattenburg som dommer ja..! Clichy har vel 4 gule og Fabregas har 8. Håper ikke de pådrar seg noe!

Link to comment
Share on other sites

Wenger har vist at han pleier å like å gå for to forskjellige spillestiler på topp. Bendtner og Adebayor er for like, så jeg tipper at Theo får starte på topp mot Villa. Ihvertfall hvis Mozart er tilbake, for da kan Hleb kjøres over på høyrekanten igjen. Ellers må vel Theo brukes der - Manu er vel suspendert, og uansett ser jeg nå Theo som en bedre løsning der.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet når Rosicky er tilbake. Hvordan skade har han egentlig?

 

:::::::::::::Lehmann:::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Sagna::Gallas::Senderos::Clichy

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Fabregas::Denilson::Flamini::Hleb

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::::::Walcott::Adebayor:::::::::

 

Dette kan være en løsning.

i så fall ville jeg hatt denilson og ikke fabregas på kanten

Link to comment
Share on other sites

Dette kommer til og bli en tøff kamp, Villa er veldig gode i år, og har noen gode resultater den siste tiden. Så vi skal være oppmerksomme, men tror nokk vi tar det i land. 2-0 Adebayor og Flamini scorer

 

Mitt lag:

 

----------Almunia----------

 

Sagna--Toure--Gallas--Clichy

 

Denilson--Flamini--Fabregas--Hleb

 

--------Walcott--Adebayor----------

 

Benk: Lehmann, Senderos, Traore, Gilberto og Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...