Jump to content

2008.02.23 Birmingham B


Birger

Tipp  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

da er det tid for å få ut litt frustrasjon... adebayor er avslått i dag. slett innsats. bendtner; rett og slett tragisk! han har ingen fremtid i arsenal!

 

almunia med svakt keeperspill på mcfaddens frispark! den hadde vært lett match for jens!

 

i det det er igjen 1 minutt velger wenger å bytte inn to defansive spillere for to offensive?? det går stort sett alltid galt.

 

clichy kløner, men retter opp feilen med en takling som dommeren totalt feilbedømmer! clichy tar ballen og det er ingen straffe!

 

gallas ser situasjonen klart, og er selvfølgelig sint på dommeren som tar fra arsenal 2 poeng.

 

stakkars eduardo... sikkert ute resten av sesongen.

 

jeg mener at gilberto og adebayor ikke har noe å gjøre på banen for arsenal.

 

:huh: :D :( :o Har ikke toppscoreren vår med 19 mål i ligaen noe å gjør på banen for Arsenal?? Forklar?

Dessuten så vil jeg ikke stemple Bendtner for tragisk innsats. Latterlig! Og at han ikke har noen fremtid i Arsenal. Hvordan vet du det? Allerede så tidlig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 364
  • Created
  • Last Reply

Mista kontrollen helt da 2-2 målet kom. Man kan si hva man vil om dommeren, og det var trolig ikke straffe, men er det en idior i den situasjonen så er det for pokker meg CLichy! Herregud som jeg klikka på ham der. Hleb, Adebayor og Bendtner er tragiske i dag, Walcott er derimot frisk i andre omgang med sine to scoringer.

 

Er så ufattelig lei for hva som skjede med Eduardo. Vil avvente med å kommentere til jeg har "kjølt" meg ned og når litt flere nyheter kommer. Jeg håper bare han kan spilel for oss igjen. Mine tanker vil uansett få til Dudu i dag :huh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde håpet ... at vi skulle få tre poeng i dag.

 

Jeg hadde håpet ... at vi skulle beholde tabelledelsen med samme margin (fortsatt sjangs..).

 

Jeg hadde håpet ... at jeg kunne plage ManU-supportere med å være ett skritt nærmere ligagull.

 

Jeg hadde håpet ... at vi skulle vise gamle lagkamerater hvem vi var.

 

Men viktigst av alt..

 

Jeg hadde håpet at Eduardo kunne få noe å smile av.

Link to comment
Share on other sites

Faen, dette var hardt for meg.. Først skaden til Eduardo, noe som er så jævlig trist at når han førtsav begynner å slå igjenna så blir han skadet på den måten, og jeg tror ikke vi vil se han på en god stund, for jeg tviler ikke på at noen leddbånd gikk til helvette der i tillegg.. Bare se hvor rystet spillerne på banen var etter at de så benet til Eduardo, skjønte med en gang at det der var noe ille, jævlig ille for å si det slik!.

Men så over til den tabben Clichy hadde; Det var ikke straffe, men han skulle helt klart ha unngått å hente ti meters fart for å få sparket den ballen oppover i banen. Clichy var klart først på ballen før han tok spilleren, og dermed ikke straffespark.. Men en annen ting jeg synes egentlig var verre, det var at Gallas ble drittsur, og gikk å satte seg på motsatt banehalvdel og prøvde å gå av banen etter målet, og dette uten noen trøst til Clichy? Han er jo trossalt vår kaptein :huh:

Men men, dette må vi bare glemme tidligst mulig, og se fram til neste kamp..

 

Come on Magpies!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde håpet ... at vi skulle få tre poeng i dag.

 

Jeg hadde håpet ... at vi skulle beholde tabelledelsen med samme margin (fortsatt sjangs..).

 

Jeg hadde håpet ... at jeg kunne plage ManU-supportere med å være ett skritt nærmere ligagull.

 

Jeg hadde håpet ... at vi skulle vise gamle lagkamerater hvem vi var.

 

Men viktigst av alt..

 

Jeg hadde håpet at Eduardo kunne få noe å smile av.

 

Støttes 120%! Fint skrevet.. kunne ikke vært mer enig!

Link to comment
Share on other sites

da er det tid for å få ut litt frustrasjon... adebayor er avslått i dag. slett innsats. bendtner; rett og slett tragisk! han har ingen fremtid i arsenal!

 

almunia med svakt keeperspill på mcfaddens frispark! den hadde vært lett match for jens!

 

i det det er igjen 1 minutt velger wenger å bytte inn to defansive spillere for to offensive?? det går stort sett alltid galt.

 

clichy kløner, men retter opp feilen med en takling som dommeren totalt feilbedømmer! clichy tar ballen og det er ingen straffe!

 

gallas ser situasjonen klart, og er selvfølgelig sint på dommeren som tar fra arsenal 2 poeng.

 

stakkars eduardo... sikkert ute resten av sesongen.

 

jeg mener at gilberto og adebayor ikke har noe å gjøre på banen for arsenal.

 

Og slike kommentarer er det verste etter en skuffende kamp som dette..

 

Adebayor har hatt en glimrende sesong og dette bullshitet om at han ikke har noe

i en Arsenaldrakt å gjøre blir for dumt. Heller Adebayor i Arsenaltrøya enn deg som supporter.

Ærlig talt.

 

Syns utrolig synd på Eduardo etter denne kampen.

 

Idag koster Clichy oss 2 poeng på sovinga si i slutten. B'ham fikk et utrolig tvilsomt straffe

på Clichys generaltabbe.

 

Dette var en kamp vi burde vunnet. Er utrolig skuffa.

Link to comment
Share on other sites

da er det tid for å få ut litt frustrasjon... adebayor er avslått i dag. slett innsats. bendtner; rett og slett tragisk! han har ingen fremtid i arsenal!

 

almunia med svakt keeperspill på mcfaddens frispark! den hadde vært lett match for jens!

 

i det det er igjen 1 minutt velger wenger å bytte inn to defansive spillere for to offensive?? det går stort sett alltid galt.

 

clichy kløner, men retter opp feilen med en takling som dommeren totalt feilbedømmer! clichy tar ballen og det er ingen straffe!

 

gallas ser situasjonen klart, og er selvfølgelig sint på dommeren som tar fra arsenal 2 poeng.

 

stakkars eduardo... sikkert ute resten av sesongen.

 

jeg mener at gilberto og adebayor ikke har noe å gjøre på banen for arsenal.

 

:huh: :D :( :o Har ikke toppscoreren vår med 19 mål i ligaen noe å gjør på banen for Arsenal?? Forklar?

Dessuten så vil jeg ikke stemple Bendtner for tragisk innsats. Latterlig! Og at han ikke har noen fremtid i Arsenal. Hvordan vet du det? Allerede så tidlig.

synes ikke han har vist noe annet enn det kaba diawara, paul shaw, fabian caballero, glenn helder m.fl har vist for arsenal, og de som har sett arsenal de siste 15-20 årene vet hvor mye de har bidratt med

Link to comment
Share on other sites

Synes også det er på sin plass å nevne de siste byttene. Her har vi full kontroll og styrer kampen, så 2 minutter før slutt hiver Wenger inn Gilberto og Denilson. Hva faen er poenget med det? Ødelegger rytmen i laget!

Helt enig. Birmingham hadde ikke en eneste sjanse, og de to som kom innpå burde løpt mye mere. Hleb er veldig god å ha i sluttminuttene grunnet hans ekstreme egenskap i å holde på ballen. Vi skal uansett score minst 4 mål i dag, men vi skyter alt for lite. Jeg skjønner ikke hvorfor laget plutselig slappet av. Guttene har en hel uke til neste kamp, så det hadde ikke gjort noe om de hadde overkjørt laget litt til slik at vi i alle fall hadde fått minst ett mål til. Helt unødvendig poengtap.

Link to comment
Share on other sites

da er det tid for å få ut litt frustrasjon... adebayor er avslått i dag. slett innsats. bendtner; rett og slett tragisk! han har ingen fremtid i arsenal!

 

almunia med svakt keeperspill på mcfaddens frispark! den hadde vært lett match for jens!

 

i det det er igjen 1 minutt velger wenger å bytte inn to defansive spillere for to offensive?? det går stort sett alltid galt.

 

clichy kløner, men retter opp feilen med en takling som dommeren totalt feilbedømmer! clichy tar ballen og det er ingen straffe!

 

gallas ser situasjonen klart, og er selvfølgelig sint på dommeren som tar fra arsenal 2 poeng.

 

stakkars eduardo... sikkert ute resten av sesongen.

 

jeg mener at gilberto og adebayor ikke har noe å gjøre på banen for arsenal.

 

Og slike kommentarer er det verste etter en skuffende kamp som dette..

 

Adebayor har hatt en glimrende sesong og dette bullshitet om at han ikke har noe

i en Arsenaldrakt å gjøre blir for dumt. Heller Adebayor i Arsenaltrøya enn deg som supporter.

Ærlig talt.

 

Syns utrolig synd på Eduardo etter denne kampen.

 

Idag koster Clichy oss 2 poeng på sovinga si i slutten. B'ham fikk et utrolig tvilsomt straffe

på Clichys generaltabbe.

 

Dette var en kamp vi burde vunnet. Er utrolig skuffa.

Og slike kommentarer er det verste etter en skuffende kamp som dette..

 

har rettet opp den feilen! for faan

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter ikke vorfor alle er så forbanna på Ade!!! Greit nok, han skulle ha sentret til Bendtner, men er noen av de som kritiserer han klar over hvor bra han har spilt i år?

 

Jeg reagerte temmelig mye på refser sitt inlegg: "jeg mener gilberto og adebayor ikke har noe å gjøre på banen for arsenal."

 

Er enig med at han av og til gjør ting feil. Alle spillere gjør det!

Link to comment
Share on other sites

Du kan vertfall 3 kamper for direkte rødt viss du skubber til en spiller viss det er lenge siden dommern har blåst. Du budre vertfall få 8 kamper minimum for å legge inn sånne taklinger som kan være karriere truende!

 

Håper dette får konsenkvenser for Taylor!

Link to comment
Share on other sites

da er det tid for å få ut litt frustrasjon... adebayor er avslått i dag. slett innsats. bendtner; rett og slett tragisk! han har ingen fremtid i arsenal!

 

almunia med svakt keeperspill på mcfaddens frispark! den hadde vært lett match for jens!

 

i det det er igjen 1 minutt velger wenger å bytte inn to defansive spillere for to offensive?? det går stort sett alltid galt.

 

clichy kløner, men retter opp feilen med en takling som dommeren totalt feilbedømmer! clichy tar ballen og det er ingen straffe!

 

gallas ser situasjonen klart, og er selvfølgelig sint på dommeren som tar fra arsenal 2 poeng.

 

stakkars eduardo... sikkert ute resten av sesongen.

 

jeg mener at gilberto og adebayor ikke har noe å gjøre på banen for arsenal.

 

:huh: :D :( :o Har ikke toppscoreren vår med 19 mål i ligaen noe å gjør på banen for Arsenal?? Forklar?

Dessuten så vil jeg ikke stemple Bendtner for tragisk innsats. Latterlig! Og at han ikke har noen fremtid i Arsenal. Hvordan vet du det? Allerede så tidlig.

synes ikke han har vist noe annet enn det kaba diawara, paul shaw, fabian caballero, glenn helder m.fl har vist for arsenal, og de som har sett arsenal de siste 15-20 årene vet hvor mye de har bidratt med

Slikt utspill er bare latterlig. Gjør meg bare mer frustrert etter en sånn kamp.

Link to comment
Share on other sites

Dette var nesten ikke til å tru!! Hvilken verden Clichy var i kan man jo virkelig lure på?! Uansett langt ifra straffe!!

Men med slike resultater så kan man fort se at liga gullet forsvinner. Og borte kampene mot United og Chelsea kan bli enda mer avgjørende enn man kunne håpe på desverre. Nå får man bare krysse det som er at Newcastle kan redde dagen, for dette var virkelig unødvendig! Ang Eduardo, så tror jeg karieren kan stå på spill..Og Brolin dukket fort opp i tankene når man fikk resultatet av skaden. Bekymrende at det blir Bendtner som står igjen men kanskje man kan få igjen Van Persie i noen kamper.. Han kan bli en reddende engel hvis han holder ut sesongen :D

Guri malle å fotball kan være frustrerende noen ganger, dette kommer til å ta lang tid før jeg kommer over er jeg redd, huff og huff :huh:

Link to comment
Share on other sites

Dette tapet er Wenger sin feil! Det er ikke vits i å skylde på andre enn WENGER.

 

Bare siterer meg selv:

 

De byttene Wenger gjorde som ødela for oss, minner meg sinnsykt mye på Jol i sine "glansdager". Det var jo så erketypisk for Tottenham å tape poeng pga tullete defensive bytter. Akkurat det samme gjorde Wenger idag.

 

Vi var rett og slett Tottenham for en dag, idag

Link to comment
Share on other sites

Synes også det er på sin plass å nevne de siste byttene. Her har vi full kontroll og styrer kampen, så 2 minutter før slutt hiver Wenger inn Gilberto og Denilson. Hva faen er poenget med det? Ødelegger rytmen i laget!

Helt enig. Birmingham hadde ikke en eneste sjanse, og de to som kom innpå burde løpt mye mere. Hleb er veldig god å ha i sluttminuttene grunnet hans ekstreme egenskap i å holde på ballen. Vi skal uansett score minst 4 mål i dag, men vi skyter alt for lite. Jeg skjønner ikke hvorfor laget plutselig slappet av. Guttene har en hel uke til neste kamp, så det hadde ikke gjort noe om de hadde overkjørt laget litt til slik at vi i alle fall hadde fått minst ett mål til. Helt unødvendig poengtap.

Ikke enig i at vi skyter alt for lite i denne kampen. Det ble skutt mer enn noen gang, men problemet er at det blir skutt i gale situasjoner. Ikke har vi all verdens av skyttere heller.

 

Gledlig med Walcott, utrolig synd med Eduardo. Håper han kommer tilbake på sitt beste igjen?!

Clichy mister fullstendig hodet, sånn skjer desverre, men utrolig sløvt.

 

Føler meg fysisk uvel av kampen, har en vond følelse og helgen er spolert.

 

Setter min lit til at Keegan omsider får til noe i Newcastle senere i dag.

 

Senderos forresten MOM igjen. Meget positivt. Gallas mister hodet men viser en ekstrem vinnervilje om ikke annet.

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig??? Hva skjer med verden, andre sinnsyke tabben av Clichy på kort tid, først city så dette her, på nivå med Lauren sitt selvmål mot city for noen år siden, da er det tre poeng når alt er ferdig ikveld, og taper vi seriegullet med ett poeng så forundrer det meg ikke.

 

HVORDAN i alle dager er det mulig det han driver med der, må jo omtrent være tidenes tabbe. Bjarte Flem nivå.

 

Kan si hva man vil, Almunia skulle tatt det første målet, Ade skulle spilt til Bendtner osvosv, men idag er det ene og alene Clichy sin utrolige dumskalle som koster oss seieren. Det er så utrolig utilgivelig. Kunne fått ett løft med en seier, men i stede så svekker hans ene uforstålige opptreden hele lagets selvtillit. Han burde fått lov til og labbe hjem til london aleine. HELT Fuc..... utrolig.

tror nok både Clichys og lagets selvtillit er inntakt etter dette. det er ikke tvil om at de var gode nok til å punktere kampen og dra hjem alle poengene. slike tabber og slike opptredener er noe man lærer av og tar med seg videre. neste kamp og forhåpentligvis mange kamper framover vil de være ivrige på å bevise at nonchalansen fra denne kampen var et engangstilfelle og at de er bedre enn som så. de vil være nødt til å sørge for at de ikke taper seriegullet pga slike opptredener.

 

vi er fortsatt i ledelsen med 6 poeng før ManU møter Newcastle. antagelig øyner ManU muligheten nå, men de får det ikke lett der opp i nord.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...