Jump to content

2008.02.23 Birmingham B


Birger

Tipp  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Clichy tok ballen, og Flamini skulle aldri ha fått frispark mot seg på målet i 1. omgangen. Likevel er det kun vår egen feil at vi ikke tar 3 poeng. Slurv av Clichy, og spilte sjanser av Ade... At det er mulig å ikke klare å vinne dette her!?

Utrolig skuffende, men dette er noe laget må lære av og gå videre til neste kamp 100% motivert til å revansjere seg.

 

Veldig synd for Eduardo.. Håper han kommer tilbake.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 364
  • Created
  • Last Reply

Helt utrolig at vi klarer å rote bort dette!

Clichy var først på ballen og det var aldri straffe, men vi kan jo takke oss selv når vi er så ufattelige bortevekk på slutten som det der.

 

All ære til hvordan vi snur kampen, men allikevel så blir dette som et tap å regne når vi roter bort dette.

Link to comment
Share on other sites

Første gang jeg sitter med tårer i øynene etter en kamp, men her krasja jo alt.

 

Dudus forferdelige skade, Adebayor som ikke sentrer til Bendtner, dommer som ikke gir straffe på en opplagt riving i trøya på Adebayor, Clichy som roter til alt sammen og Gallas som oppfører seg som en liten drittunge.

 

Kanondag.

 

Nei, vi reiser oss! COME ON YOU GOONERS! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at vi tapte 2 poeng, men jeg klarer rett og slett ikke å "konsentrere" meg om kampen. Har sett et par bilder av skaden til Dudu og det er rett og slett horribelt!

 

La oss alle roe oss litt ned før vi går løs på alt og alle her inne....

Link to comment
Share on other sites

Kan du vennligst la almunia være i fred,vist du skal henge han for dette tapet så må du ønske deg en hjerne og etpar øyne til jul

 

Jeg laster Almunia, Clichy og Adebayor for dette tapet. Hvorfor prøver du å lure deg unna fakta? Med hjernen og øynene du fikk da du ble født, så kan du godt se at Almunia er feilposisjonert på hvert frispark.

 

Dette tapet lastes på hele laget ettersom vi ikke har baller nok til å gå for en tredje scoring. Vi kan ikke ligge og ruge på en 2-1 ledelse på den måten. Ingen enkelt spiller er skyld i dette, dette får laget ta skylda for selv!

Link to comment
Share on other sites

Bitreste resultatet på leeeenge. Du verden så vanvittig urettferdig. Jeg kan sette 1000 kroner på at Newcastle bøyer seg ned og tar smilende i mot alt United har å gi de, akkurat som forrige gang. Det er helt latterlig å ikke vinne de kampen her.

 

Aaaaaaaarggggggggghhhhhhh!!!

Link to comment
Share on other sites

da er det tid for å få ut litt frustrasjon... adebayor er avslått i dag. slett innsats. bendtner; rett og slett tragisk! han har ingen fremtid i arsenal!

 

almunia med svakt keeperspill på mcfaddens frispark! den hadde vært lett match for jens!

 

i det det er igjen 1 minutt velger wenger å bytte inn to defansive spillere for to offensive?? det går stort sett alltid galt.

 

clichy kløner, men retter opp feilen med en takling som dommeren totalt feilbedømmer! clichy tar ballen og det er ingen straffe!

 

gallas ser situasjonen klart, og er selvfølgelig sint på dommeren som tar fra arsenal 2 poeng.

 

stakkars eduardo... sikkert ute resten av sesongen.

 

jeg mener at gilberto og bendtner ikke har noe å gjøre på banen for arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Første gang jeg sitter med tårer i øynene etter en kamp, men her krasja jo alt.

 

Dudus forferdelige skade, Adebayor som ikke sentrer til Bendtner, dommer som ikke gir straffe på en opplagt riving i trøya på Adebayor, Clichy som roter til alt sammen og Gallas som oppfører seg som en liten drittunge.

 

Kanondag.

 

Nei, vi reiser oss! COME ON YOU GOONERS! :D

 

Mulig det er fordi jeg er i jevlig dårlig humør etter et kjipt tap at jeg gidder å kommentere det.. Men mener du virkelig at vi skulle hatt straffe for den ''rivingen'' i trøya på adebayor?

 

Da han selv stopper opp istedenfor å løpe videre, etter at en så vidt hadde vært borti trøya hans..

Er det straffe er det veldig mye annet som er det også!! :huh:

 

Da kan det bli blåst straffespark på hver eneste corner for holding, for verre var ikke den situasjonen!

Link to comment
Share on other sites

Straffe eller ikke straffe. Vi taper to poeng i dag fordi spillerne senker seg to hakk etter 2-1. Hadde de fortsatt kjøret i 10 minutter til hadde de drept kampen. Med ett måls ledelse er det alltid en mulighet, selv om Birmingham ikke skapte en dritt inntil det hadde gått 48 minutter av omgangen.

Kampen i dag kan være det som heller det hele til vår disfavør når sesongen som summeres opp. Ikke bare fordi vi tapte to poeng, men fordi vi har mistet vår beste avslutter for lang, lang tid framover.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en sindig mann. Men akkurat nå er jeg så forbanna som jeg sjelden har vært. Og det er ikke Clichys skyld. Det er alle sammen sin. At vi ikke fortsetter på samme måte efter at vi har fått 2-1 er en gåte. Det er uforståelig arrogant og det straffer seg!

 

Fanden ta motviljen til å drepe kamper!

Link to comment
Share on other sites

der blei vi felt av dommeren. sånn er fotball. men det var tabbe av Gael og la ballen gå. det er det eneste det går an å gjøre noe med, dommeren spiller ikke for Arsenal, så dessverre faller poengtapet på vår ellers så gode venstrebacks skuldre. de andre får dele ansvaret pga manglende konsentrasjon og sløsing med sjangser.

 

uansett. gjort er gjort. det viktigste nå er at vi får se Eduardo på banen igjen. alt annet kommer i bakgrunnen

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig??? Hva skjer med verden, andre sinnsyke tabben av Clichy på kort tid, først city så dette her, på nivå med Lauren sitt selvmål mot city for noen år siden, da er det tre poeng når alt er ferdig ikveld, og taper vi seriegullet med ett poeng så forundrer det meg ikke.

 

HVORDAN i alle dager er det mulig det han driver med der, må jo omtrent være tidenes tabbe. Bjarte Flem nivå.

 

Kan si hva man vil, Almunia skulle tatt det første målet, Ade skulle spilt til Bendtner osvosv, men idag er det ene og alene Clichy sin utrolige dumskalle som koster oss seieren. Det er så utrolig utilgivelig. Kunne fått ett løft med en seier, men i stede så svekker hans ene uforstålige opptreden hele lagets selvtillit. Han burde fått lov til og labbe hjem til london aleine. HELT Fuc..... utrolig.

Link to comment
Share on other sites

da er det tid for å få ut litt frustrasjon... adebayor er avslått i dag. slett innsats. bendtner; rett og slett tragisk! han har ingen fremtid i arsenal!

 

almunia med svakt keeperspill på mcfaddens frispark! den hadde vært lett match for jens!

 

i det det er igjen 1 minutt velger wenger å bytte inn to defansive spillere for to offensive?? det går stort sett alltid galt.

 

clichy kløner, men retter opp feilen med en takling som dommeren totalt feilbedømmer! clichy tar ballen og det er ingen straffe!

 

gallas ser situasjonen klart, og er selvfølgelig sint på dommeren som tar fra arsenal 2 poeng.

 

stakkars eduardo... sikkert ute resten av sesongen.

 

jeg mener at gilberto og adebayor ikke har noe å gjøre på banen for arsenal.

 

:huh: :D :( :o Har ikke toppscoreren vår med 19 mål i ligaen noe å gjør på banen for Arsenal?? Forklar?

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke umulig at Gallas får FA på nakken også. Vi trenger jo en midtstopper utestengt i et par kamper...

Link to comment
Share on other sites

Første gang jeg sitter med tårer i øynene etter en kamp, men her krasja jo alt.

 

Dudus forferdelige skade, Adebayor som ikke sentrer til Bendtner, dommer som ikke gir straffe på en opplagt riving i trøya på Adebayor, Clichy som roter til alt sammen og Gallas som oppfører seg som en liten drittunge.

 

Kanondag.

 

Nei, vi reiser oss! COME ON YOU GOONERS! :D

 

Mulig det er fordi jeg er i jevlig dårlig humør etter et kjipt tap at jeg gidder å kommentere det.. Men mener du virkelig at vi skulle hatt straffe for den ''rivingen'' i trøya på adebayor?

 

Da han selv stopper opp istedenfor å løpe videre, etter at en så vidt hadde vært borti trøya hans..

Er det straffe er det veldig mye annet som er det også!! :huh:

 

Da kan det bli blåst straffespark på hver eneste corner for holding, for verre var ikke den situasjonen!

 

Jeg er litt usikker, men jeg føler at det skulle vært straffe. Det hindrer Adebayor fra å løpe etter ballen (selv om han kunne løpt da han slapp trøya), og hadde GARANTERT blitt frispark hadde det skjedd utenfor 16-meteren. Kunne blåst straffe der i mine øyne, ja.

Link to comment
Share on other sites

da er det tid for å få ut litt frustrasjon... adebayor er avslått i dag. slett innsats. bendtner; rett og slett tragisk! han har ingen fremtid i arsenal!

 

almunia med svakt keeperspill på mcfaddens frispark! den hadde vært lett match for jens!

 

i det det er igjen 1 minutt velger wenger å bytte inn to defansive spillere for to offensive?? det går stort sett alltid galt.

 

clichy kløner, men retter opp feilen med en takling som dommeren totalt feilbedømmer! clichy tar ballen og det er ingen straffe!

 

gallas ser situasjonen klart, og er selvfølgelig sint på dommeren som tar fra arsenal 2 poeng.

 

stakkars eduardo... sikkert ute resten av sesongen.

 

jeg mener at gilberto og adebayor ikke har noe å gjøre på banen for arsenal.

 

:huh: :D :( :o Har ikke toppscoreren vår med 19 mål i ligaen noe å gjør på banen for Arsenal?? Forklar?

sorry sorry. det var selvfølgelig bendtner jeg mente å skrive

Link to comment
Share on other sites

Dette er bare en repitisjon av lærdommen; fotball er ikke alltid rettferdig.

 

Det var rett og slett stang ut for oss i dag. Fortvilende.

 

En ting er å klandre clichy, men ade burde absolutt gitt bendtner den pasningen som kunne gitt oss 1-3, men han er så forbanna opptatt av å fylle skoa til henry, at han prøvde å sette et mål slik kun henry kan gjøre...

 

ade og clichy bør dele "tapet" i dag, ikke kun clichy.

Link to comment
Share on other sites

Kan like greit være forbanna på oss sjøl. Denne kampen burde vært vunnet enkelt. Det går til 2-1 så blir det bare pirk og plukk. GPS'en til Clichy gikk tom for batteri. Fokus var i alle fall borte vekk i hele laget.

 

Synd for Eduardo. Fint for Walcott. Synd for Clichy. Håper også Adebayor snart finner igjen flytsonen, for de siste kampene nå har han vært rusten. Så også i dag.

 

Dette var ikke 2 poeng tapt, det var 2 poeng gitt bort.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...