Jump to content

2008.02.23 Birmingham B


Birger

Tipp  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 364
  • Created
  • Last Reply

Vet ikke helt hva jeg skal si om oppførselen til Gallas. Det er jo bra at han bryr seg så mye om laget, men å prøve å forlate banen er vell ikke akkurat hva en kaptein skal gjøre i en sånn situasjon (?) umodent.

Kommer an på om han gjorde det i regi av dommeren eller clichy det

Link to comment
Share on other sites

Den feilberegnet clichy litt... huff, dette burde vi ha avgjort før, hat et par sjangser aleine med keeper der vi burde avsluttet før istedenfor å sendre og miste ball..

Hva drev Clichy med? Er det mulig?

 

Så får vi håpe det går bra med Eduardo!

Link to comment
Share on other sites

Hva i alle verden skjedde med kommunikasjonen der?????!! :) uansett skulle Ade ha sentret til Bendtner tidligere i kampen, så dette målet skulle ikke vært noe problem uansett. Forferdelig resultat + en skadd spiller. Jeg skammer meg. 1 mann mer i så å si hele kampen. Dette er heller ikke bra for moralen.

Link to comment
Share on other sites

Når man gjør slikt fortjener man ikke bedre,enkelt å greit.

Den som koster oss poenga idag er adebayor,,udugelig forran mål og vist han gidder å bruke øynene så hadde han sentret til bendtner!

Utrolig å se oss sentre når vi skal skyte og vi skyter når vi skal sentre...huff!

Er bare ufattelig trist og frustrert nå :)

Link to comment
Share on other sites

Det verste er at jeg ikke er i det minste overrasket, typisk Arsenal...

Rett og slett latterlig av Clichy, jeg skjønner ikke hva som skjer i hodet hans, han ser seg rundt og ser at Birmingham-spilleren kommer, men snur seg og jogger bort fra ballen, skulle neste tro at han gjorde det med vilje..

Link to comment
Share on other sites

Dette er helt fantastisk, det skal ikke gå an! :D

 

HVORDAN ER DET MULIG, CLICHY?????? Bare lurer.

 

Er bare så skuffet. :)

 

Spillerbørs;

 

Almunia: 5

Sagna: 6

Senderos: 6

Gallas: 6

Clichy: 4,5

Hleb: 6

Walcott: 8

Fabregas: 7

Flamini: 6

Eduardo: -

Bendtner: 6

Adebayor: 5

Link to comment
Share on other sites

jeg må desverre si at dommeren er imot oss igjen, Clichy tok ballen KLART før idioten løp i han...

 

Alt er imot oss når vi ligger på 1 plass, som om alle dommere er betalt for at Man utd skal vinne ligean!

 

Gallas har rett til å være sur.. Dommeren ødelegger nok en kamp, men som vanlig så setter vi ikke sjansene og leker oss istedenfor.. Kampen skulle vært vunnet med minst 5-1 seier..

Link to comment
Share on other sites

Almunia gjør derimot småtabber hver eneste kamp som heldigvis for hans del har gått bra.

 

 

Så hva faen er problenmet?? De går jo bra som oftest, som du selv sier??

 

Hva faen som er problemet med å gjøre tabber i hver kamp? Sier ikke det seg selv?

 

Kan du vennligst la almunia være i fred,vist du skal henge han for dette tapet så må du ønske deg en hjerne og etpar øyne til jul

Link to comment
Share on other sites

OMFG!!! Straffe til Birmingham!

HAN TOK JO BALLEN: WRÆÆÆÆÆL

 

Hva faen?? :huh:

er 100% sikker på at clichy tok ballen.

Enig, alle som har fått to øyer plantet i skallen kan se at han tar ballen .

 

Høres ut som jeg har ment det skulle være straffe?

Jeg bare konstaterte at det blei straffe...

Men uansett så kan vi ikke skylde på sånt.. Denne kampen skulle vi avgjort LENGE før!

Link to comment
Share on other sites

Kan du vennligst la almunia være i fred,vist du skal henge han for dette tapet så må du ønske deg en hjerne og etpar øyne til jul

 

Jeg laster Almunia, Clichy og Adebayor for dette tapet. Hvorfor prøver du å lure deg unna fakta? Med hjernen og øynene du fikk da du ble født, så kan du godt se at Almunia er feilposisjonert på hvert frispark.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...