Jump to content

2008.02.23 Birmingham B


Birger

Tipp  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 364
  • Created
  • Last Reply

Tabbe er kanskje å ta i, men den burde nok vært tatt..

 

Å stille seg en halv meter fra den venstre stanga (sett forfra) når frisparket er i den posisjonen, er og blir en keepertabbe. En mer rutinert keeper hadde tatt den.

 

EDIT:

Ok, thegunners4ever, jeg er kanskje en vits. Men posisjoneringa til Almunia i den situasjonen var en enda større vits.

Link to comment
Share on other sites

Tabbe er kanskje å ta i, men den burde nok vært tatt..

 

Å stille seg en halv meter fra den venstre stanga (sett forfra) når frisparket er i den posisjonen, er og blir en keepertabbe. En mer rutinert keeper hadde tatt den.

 

EDIT:

Ok, thegunners4ever, jeg er kanskje en vits. Men posisjoneringa til Almunia i den situasjonen var en enda større vits.

 

Jeg syns uansett det blir for drøyt å kalle det en keepertabbe.. Men men.. blir nok ikke enige om det..

Link to comment
Share on other sites

Tabbe er kanskje å ta i, men den burde nok vært tatt..

 

Å stille seg en halv meter fra den venstre stanga (sett forfra) når frisparket er i den posisjonen, er og blir en keepertabbe. En mer rutinert keeper hadde tatt den.

 

EDIT:

Ok, thegunners4ever, jeg er kanskje en vits. Men posisjoneringa til Almunia i den situasjonen var en enda større vits.

 

Jeg syns uansett det blir for drøyt å kalle det en keepertabbe.. Men men.. blir nok ikke enige om det..

 

Vi gjør nok ikke det nei, men bare prøv å legg merke til hvor langt til venstre Almunia står når reprisene vises i pausen.

 

EDIT:

Ææææ, Baxrus! Stygt, fryktelig stygt. Bra vi fikk fullstendig oppklaring her. Slike ting er forferdelige. Trekker tilbake at kortet ikke var fortjent - knottene står jo direkte inn i ankelen, så det var fullt fortjent.

Link to comment
Share on other sites

Så så...det er kanskje en dårlig plassering av Almunia, men hadde fingrene hans gjort at den så vidt gikk utenfor, hadde alle ropt mesterlig.

 

Gutta virker litt satt ut av taklingen på Eduardo og synet av skaden hans. Tror det blir en god andre omgang.

 

Det er MYE mer enn en omgang igjen, så her er det bare å beholde troen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...