Jump to content

2008.02.23 Birmingham B


Birger

Tipp  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 364
  • Created
  • Last Reply

De med svakt hjerte bør ikke klikke seg inn på denne linken. Det er et par forferdelige bilder av Eduardos skade her.

 

http://www.redcafe.net/f7/arsenal-will-dro...224/index4.html

I NATO for noen bilder. kan jo ikke være noen tvil om at det er rødt kort? jeg så det ikke, men tydeligvis, ut ifra bildene, så kommer kommer han fra siden. bommer på ballen elns? ikke bra ikke bra. håper han får 9 kamper for den

Link to comment
Share on other sites

Arsenal trenger en ny spiss...

 

Eduardos karriere er dessverre over, det blir heller ikke noe EM på han til sommeren.

JEg føler virkelig med gutten, herregud. Jeg håper nå for alvor at FIFA og UEFA og alle liknende institusjoner gjør noe i forhold til knottetaklinger. Det er ikke nok med rødt kort!

 

Herregud, jeg er både kvalm og føler meg rett og slett dårlig...

Link to comment
Share on other sites

Spillerne var rystet etter å ha sett skaden til Dudu. Helt forståelig.

 

I pausen får de vite skikkelig hva som har skjedd, og hvordan det går, og da roer de seg nok litt. Wenger vet hvordan han skal motivere gutta igjen.

 

HAR TROA PÅ DETTE!

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvordan dere klarer å nyte kampen etter at dere ser at en av de største talentene våres har rett og slett mista foten.. Det er det værste jeg har sett og viss dere såg Fabregas sin reaksjon når han såg at foten var kutta av, det er helt horribelt.

 

PRAY FOR EDUARDO!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal trenger en ny spiss...

 

Eduardos karriere er dessverre over, det blir heller ikke noe EM på han til sommeren.

JEg føler virkelig med gutten, herregud. Jeg håper nå for alvor at FIFA og UEFA og alle liknende institusjoner gjør noe i forhold til knottetaklinger. Det er ikke nok med rødt kort!

 

Herregud, jeg er både kvalm og føler meg rett og slett dårlig...

 

Eduardo sin karriere over? Hvor i hel***te har du det fra? :(

Fint om du kunne gitt noen linker her med fakta om det allerede en halvvtime etter!?? ;)

 

Forbanna latterlig å komme med sånne påstander uten noe sikre kilder på det!!(noe jeg tviler sterkt på at du har,evt bare spekulasjoner)

Link to comment
Share on other sites

Forventer et helt annet lag utpå etter pausen, for makan til slett innstilling av enkelte spillere skal man lete lenge etter.....eller, nei....det er bare uker siden vi hadde samme opplegg på old trafford.

 

Er det slik at enkelte spilere begynner å bli slitne?

Er det slik at enkelte spillere har litt for fast plass på laget?

Er det slik at det ble en knekk etter en fantastisk kamp på onsdag?

 

Nei, tror nok Wenger sier klart ifra i pausen.

Meget synd med Eduardo, men slik kan desverre fotballen være. Brutalt!

Link to comment
Share on other sites

Nei, nå er jeg drita lei av at Wenger skal velge feil keeper gang på gang på gang. Jeg kan ikke telle på hendene hvor mange ganger Almunia har sluppet inn frispark denne sesongen.

Hvis Arsenal FC skal vinne noe som helst, så må spillerne vise en høyt og jevnt nivå. Og da vet alle at den eneste keeperen i stallen som kan gjøre det heter, Jens Lehmann.

Håper vi taper denne etter tre tabber fra Almunia, slik at klippekort Wenger kan få øynene opp.

Link to comment
Share on other sites

Forventer et helt annet lag utpå etter pausen, for makan til slett innstilling av enkelte spillere skal man lete lenge etter.....eller, nei....det er bare uker siden vi hadde samme opplegg på old trafford.

 

Er det slik at enkelte spilere begynner å bli slitne?

Er det slik at enkelte spillere har litt for fast plass på laget?

Er det slik at det ble en knekk etter en fantastisk kamp på onsdag?

 

Nei, tror nok Wenger sier klart ifra i pausen.

Meget synd med Eduardo, men slik kan desverre fotballen være. Brutalt!

Er det slik at man evt. kan bli litt uvel etter å ha sett en fot knekke rett av? Mennesker dem også, husk. Sikkert vanskelig å konse fult og helt på spillet.

Link to comment
Share on other sites

DET ER BARE SYND PÅ EDUARDO! Gutten mister Em-sluttspillet også! Skammelig takkling, skulle vært utvist til eduardo er tilbake i toppform!

 

Enda mer skam er at ALLE norske kommentatorene mente det var et ufortjent rødt kort fordi Taylor var "klumsete" JÆVLA MAN UTD FANS HELE GJENGEN!

Link to comment
Share on other sites

Karrieren til Dudu er over, det er jeg også helt overbevist om.

 

Bryr meg ikke i lilletåa om vi taper denne, så lenge Dudu blir god igjen, og ikke får ødelagt livet, eller ihvertfall karrieren, av slik hodeløs takling av en fotballspiller. Forferdelig!

 

Tenk på Eduardo, ikke på kampen. Har sittet og tenkt på Dudu i hele omgangen, og vet knapt hva som har skjedd foran Birminghams mål. Ihvertfall etter at bildene kom ut.

 

Fytti steike så forferdelig! :(

Link to comment
Share on other sites

Nei, nå er jeg drita lei av at Wenger skal velge feil keeper gang på gang på gang. Jeg kan ikke telle på hendene hvor mange ganger Almunia har sluppet inn frispark denne sesongen.

Hvis Arsenal FC skal vinne noe som helst, så må spillerne vise en høyt og jevnt nivå. Og da vet alle at den eneste keeperen i stallen som kan gjøre det heter, Jens Lehmann.

Håper vi taper denne etter tre tabber fra Almunia, slik at klippekort Wenger kan få øynene opp.

For en saklig fyr du er!

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvordan dere klarer å nyte kampen etter at dere ser at en av de største talentene våres har rett og slett mista foten.. Det er det værste jeg har sett og viss dere såg Fabregas sin reaksjon når han såg at foten var kutta av, det er helt horribelt.

 

PRAY FOR EDUARDO!

 

Enig. Jeg sitter ikke og tenker på at vi ligger under. Jeg tenker på Eduardo.

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller alt for dårlig!!!!!!!

 

En ligamester bør klare å slå et lag som spiller med 10 mann i 90 min!!

Ikke nødvendigvis, dessuten gjenstår det en omgang.

dette er no for teamtalken til Wenger. tror han fikser det.

 

vet ikke hvordan skaden til Dudu påvirket laget, men det er akkurat som noe henger over dem av det jeg har sett. Cesc og Ade er noen av de som skuffer meg. Hleb har fortsatt skuddvegring, men Clichy er løfterik. fett om han kunne fyra av noen skudd med høyre fra hjørne av 16-meteren dog.

 

tror vi kommer tilbake i andre. i hvertfall til 1-1. men det kreves at man får tilbake fokuset og driven.

 

BBC: Speaking on 5 Live, ex-Everton captain Kevin Ratcliffe said: "Looking at the players, especially (Cesc) Fabregas and Adebayor, realising the seriousness of the injury their heads went down immediately."

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...