Jump to content

2008.02.23 Birmingham B


Birger

Tipp  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 364
  • Created
  • Last Reply

Adebayor har blitt en fantastisk viktig spiller for oss. Faktisk så viktig at jeg er redd vi taper poeng i en sånn kamp som dette uten han. Hvis vi i tillegg mister Hlebs kreativitet, ja, da skal jeg sette 1000 kroner på Birminghamp seier.( og håpe jeg taper penga ;) )

 

Ærlig talt dette blir vanskelig...

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget, men tror Wenger velger Eduardo på topp, Cesc på høyre, Hleb på venstre, Bendtner på benk og Gilberto på midten...

 

Jens

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Hleb-Flamini-Cesc-Eduardo

Bendtner-Adebayor

 

Håper også Walcott får en del spilletid her.

Link to comment
Share on other sites

Ikke i trening?! ;)

Begynner å bli fryktelig utålmodig med kjeksen. Han har MYE å bevise når/hvis han noen gang kommer tilbake.

Har desverre glemt hva han egentlig står for. Om ikke han kommer tilbake snart så burde han selges, og en ny spiss burde hentes inn. Er jo ingen vits i å ta vare på en spiller som er skadet 2/3 av sesongen.

 

Ellers er det godt å høre at Adebayor og Hleb er klar til i morgen.

Da blir det jo dette laget: (Tipper jeg)

 

Lehmann - Sagna - Gallas - Senderos - Clichy - Walcott - Fabregas - Flamini - Hleb - Eduardo - Adebayor

 

Håper Lehmann fortsetter som keeper, har litt mer sansen for han enn for Almunia. Føler meg (faktisk) tryggere med tyskeren i mål, enn med spanjolen.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg føler meg absolutt ikke sikker på gull hvis noen trodde det. Men hadde gullet vært klart før siste hjemmekamp mot Everton, ville pokalen bli delt ut på Emirates i den kampen. Derfor spør jeg om det er noen som veit 100% hvordan dette gjøres. Om det ikke avgjøres før siste serierunde ; Blir det en egen markering på Emirates uten kamp, eller vil pokalen bli delt ut i Sunderland? Noe som ville vært litt synd. (Mener Chelsea hadde en egen feiring på The Bridge da de ikke ville feire sitt første gull på 50 år på bortebane? Men ikke sikker...)

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg er ekstremt lysten på å få med meg den feiringa! Tok opp siste hjemmekamp i det hellige år 2004 mot Leicester og selvfølgelig overrekkelsen og jubelscenene. Den tapen er snart utslitt for å si den sånn. Fantastiske minner.

 

Så er det noen som veit det??

Link to comment
Share on other sites

Ikke i trening?! :P

Begynner å bli fryktelig utålmodig med kjeksen. Han har MYE å bevise når/hvis han noen gang kommer tilbake.

Har desverre glemt hva han egentlig står for. Om ikke han kommer tilbake snart så burde han selges, og en ny spiss burde hentes inn. Er jo ingen vits i å ta vare på en spiller som er skadet 2/3 av sesongen.

 

Ellers er det godt å høre at Adebayor og Hleb er klar til i morgen.

Da blir det jo dette laget: (Tipper jeg)

 

Lehmann - Sagna - Gallas - Senderos - Clichy - Walcott - Fabregas - Flamini - Hleb - Eduardo - Adebayor

 

Håper Lehmann fortsetter som keeper, har litt mer sansen for han enn for Almunia. Føler meg (faktisk) tryggere med tyskeren i mål, enn med spanjolen.

 

 

Skjerp deg, vel har Robin Van Persie nesten hatt en eneste lang skadeperiode i klubben, men jeg synes vi skal være tålmodige og støtte gutten helt til han en dag kommer tilbake som den spilleren vi vet han kan være... Hvis han forstetter å være skadet bør vi ihvertfall beholde han til kontrakten går ut. Vi kvitter oss ikke med spillere som har blitt skadet på jobben, det er min mening da!

Link to comment
Share on other sites

Kampen mot Birmingham kan vise seg og bli en viktig kamp. Manchester skal jo vanligvis være Newcastle helt overlegne, men dersom vi sørger for at luka blir 8 poeng før i kveld kan vi jo håpe på at noen nerver sprer seg i United-troppen.

 

Sånn som skadesituasjonen er i øyeblikket håper jeg Wenger velger disse 11 fra start:

 

-Lehman-

-Sagna--Gallas--Senderos--Clichy-

 

-Walcott--Fabregas--Flamini--Hleb-

 

------Adebayor--Eduardo------

 

Forsvaret gir deg selv og jeg mener også at det er det beste vi kan stille med i øyeblikket slik som Toure har spilt den siste tiden. Jeg håper at Walcott starter på høyre midtbane slik at Eduardo kan spille spiss. Hans avsluttnings egenskaper tror jeg kan bli en nøkkel i kampen hvis vi blir pressende mot Birminghams mål i lange perioder.

 

Kamptips: 1-3

Målscorere: Adebayor, Eduardo og Fabregas.

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler meg ganske trygg forran denne kampen. Birminham kommer til å legge seg bakpå, og vi vil garantert spille vår vanlige og fantastiske angreps-fotball. Det eneste vi trenger å tenke på idag, er vel å få det første målet, for da vil B'ham komme lengere opp, og det er noe Arsenal vil dra enda mer nytte av.. Tror vi får en storseier på St. Andrew's idag :P Og det er vel duket for en Walcott fra start idag? Det håper jeg, for det er slike kamper som dette han trenger å spille, og jeg tviler ikke på at en spiller som Walcott ville ha herjet med B'ham :P

Lehmann

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Walcott-Fabregas-Flamini-Hleb

Eduardo-Adebayor

 

Dette er vel den mest realistiske troppen for dagens kamp, men jeg håper at Bendtner kommer inn etterhvert om enten spissene sliter med å få hull på byllen, eller at vi leder stort og Adebayor trenger hvile..

Om vi vinner denne kampen skal vi vel være hele åtte poeng foran Man Utd før de gjester St. James Park og Newcastle. Og hvis United ligger åtte poenger bak Arsenal, vil dette føre til at United kan føle presset enda bedre, blir stresset og at de rett og slett får nerver ;) Så dette er en viktig kamp for oss ;)

Link to comment
Share on other sites

Ikke i trening?! :P

Begynner å bli fryktelig utålmodig med kjeksen. Han har MYE å bevise når/hvis han noen gang kommer tilbake.

Har desverre glemt hva han egentlig står for. Om ikke han kommer tilbake snart så burde han selges, og en ny spiss burde hentes inn. Er jo ingen vits i å ta vare på en spiller som er skadet 2/3 av sesongen.

 

Ellers er det godt å høre at Adebayor og Hleb er klar til i morgen.

Da blir det jo dette laget: (Tipper jeg)

 

Lehmann - Sagna - Gallas - Senderos - Clichy - Walcott - Fabregas - Flamini - Hleb - Eduardo - Adebayor

 

Håper Lehmann fortsetter som keeper, har litt mer sansen for han enn for Almunia. Føler meg (faktisk) tryggere med tyskeren i mål, enn med spanjolen.

 

 

Skjerp deg, vel har Robin Van Persie nesten hatt en eneste lang skadeperiode i klubben, men jeg synes vi skal være tålmodige og støtte gutten helt til han en dag kommer tilbake som den spilleren vi vet han kan være... Hvis han forstetter å være skadet bør vi ihvertfall beholde han til kontrakten går ut. Vi kvitter oss ikke med spillere som har blitt skadet på jobben, det er min mening da!

Sant nok egentlig, men det er veldig frustrerende. (Både for supporterne og spilleren selv)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...