Jump to content

2008.02.23 Birmingham B


Birger

Tipp  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 364
  • Created
  • Last Reply

Hva er forskjellen på HD og ikke-HD?

 

En HD-sending er rett og slett en sending med høyere oppløsning enn vanlige sendinger, altså ikke-HD-sendinger. Canal+ har egen HD-kanal som de med TV som støtter det, kan benytte. :P

 

Aha. Takker.

 

Blir spennende å få Theo fra start!

Link to comment
Share on other sites

Er det en engen kanal for hd? Har bare canal+ sport 1 og 2 og extra...

 

Hvis du leser over, så ser du at det kun er de som har HD-TV som har denne kanalen, om jeg forsto riktig.

 

Så hvis du har HD-TV så har du en egen kanal for det, ja. Om du ikke har HD-TV så har du ikke det, slik jeg ikke har ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Er det en engen kanal for hd? Har bare canal+ sport 1 og 2 og extra...

 

Hvis du leser over, så ser du at det kun er de som har HD-TV som har denne kanalen, om jeg forsto riktig.

 

Så hvis du har HD-TV så har du en egen kanal for det, ja. Om du ikke har HD-TV så har du ikke det, slik jeg ikke har ihvertfall.

 

Har full canal + pakke, og tok søk i går, får lete litt i kanalene å se.

Link to comment
Share on other sites

Hva i alle dager, dommer? Ikke i nærheten av rødt kort engang.

 

Har ikke fått sett reprisen, men forstår ikke hvorfor det skulle kvalifisere til rødt kort.

 

Skaden er nok stygg, men taklingen trenger ikke være stygg for å skade en spiller. Altså trenger man ikke å få rødt bare fordi en spiller skader seg stygt.

 

Men det blir sikkert et par måneder uten Dudu fremover. Ser ut som spillerne faktisk er litt uvel. Kan tenkes at det er en slik takling hvor leggen brekker i to. Huff.

Link to comment
Share on other sites

Det så ut som et skrekkelig stygt benbrudd. Nærmere 90 graders vinkel så det ut som på den lille replayen jeg så, så ut som han hadde et ekstra ledd mellon kneet og ankelen. Håper det bare var innbilning... Det er leeeenge til vi får se Eduardo igjen :P

Link to comment
Share on other sites

Det så ut som et skrekkelig stygt benbrudd. Nærmere 90 graders vinkel så det ut som på den lille replayen jeg så, så ut som han hadde et ekstra ledd mellon kneet og ankelen. Håper det bare var innbilning... Det er leeeenge til vi får se Eduardo igjen :P

Hører det på en eller annen radio-lignende ting. Det var kommet beskjed fra indre-bane at det var leggbrudd.. Men vet ikke om det stemmer, men kan virke sånn..

 

 

NOEN SOM HAR STREAM? Ikke via SopCast, TVants osv. Har dessverre ikke det

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke tvil om at det er beinbrudd.

 

Røde kortet kan være i strengeste laget, men man skal gå stygt inn for å skade noen så grundig. Han må jo ha stempla Eduardo krafitg midt på leggen med strakt ben..

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke tvil om at det er beinbrudd.

 

Røde kortet kan være i strengeste laget, men man skal gå stygt inn for å skade noen så grundig. Han må jo ha stempla Eduardo krafitg midt på leggen med strakt ben..

 

 

Så ut som om det var en stempling i leggen, ja. Skulle gjerne sett en ordentlig reprise.

 

EDIT: Knukket leggbein, i følge SkySports. :P

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var som jeg fryktet. Leggbeinet til Dudu ble knekt på tvers. Forferdelig. Ble altså bekreftet av kommentator som hadde fått beskjed på øret.

Sett reprise? Noen som vet om man kan se det noe sted?

 

Producer valgte å ikke sende reprise, noe som kan ha vært veldig fornuftig.

 

Og hvis du vil ha stream så kan du prøve www.myp2p.eu. De pleier å ha noen linker til å se stream som funker i Windows Media Player, så du kan prøve det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...