Jump to content

2008.02.23 Birmingham B


Birger

Tipp  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 364
  • Created
  • Last Reply

Shit da, Ade. Du klager på at Bendtner er arrogant, men sentrer ikke der. Et unnskyld er faktisk på sin plass etter den situasjonen. Til Bendtner altså.

 

Helt enig. Ade vil så gjerne ha toppscorer plassen, og samtidig som det er "ondt" blod mellom spissene våre nå hjelper heller ikke.

Link to comment
Share on other sites

eller for Omar Sagna?

 

Hvem er dette? Bror av Sagna?

 

 

Og; Hvem her inne snakket dritt om Walcott i første omgang?

 

Bror av Sagna ja som døde sist uke..

 

Han spilte jo dritt i første omgang, og det var ingen som sa at han ikke kunne få en bra andre omgang!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal trenger en ny spiss...

 

Eduardos karriere er dessverre over, det blir heller ikke noe EM på han til sommeren.

JEg føler virkelig med gutten, herregud. Jeg håper nå for alvor at FIFA og UEFA og alle liknende institusjoner gjør noe i forhold til knottetaklinger. Det er ikke nok med rødt kort!

 

Herregud, jeg er både kvalm og føler meg rett og slett dårlig...

 

Eduardo sin karriere over? Hvor i hel***te har du det fra? :)

Fint om du kunne gitt noen linker her med fakta om det allerede en halvvtime etter!?? :D

 

Forbanna latterlig å komme med sånne påstander uten noe sikre kilder på det!!(noe jeg tviler sterkt på at du har,evt bare spekulasjoner)

 

 

Vel hvis det er så forbanna latterlig å sitere Sky Sports, så er jeg vel det.

Du får ta å oppføre deg her på forumet i stedenfor å slenge med leppa.

 

Selvfølgelig håper jeg Eduardo kommer tilbake, men faktum er at en slik skade er karrieretruende.

 

Ro deg ned!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal trenger en ny spiss...

 

Eduardos karriere er dessverre over, det blir heller ikke noe EM på han til sommeren.

JEg føler virkelig med gutten, herregud. Jeg håper nå for alvor at FIFA og UEFA og alle liknende institusjoner gjør noe i forhold til knottetaklinger. Det er ikke nok med rødt kort!

 

Herregud, jeg er både kvalm og føler meg rett og slett dårlig...

 

Eduardo sin karriere over? Hvor i hel***te har du det fra? :)

Fint om du kunne gitt noen linker her med fakta om det allerede en halvvtime etter!?? :D

 

Forbanna latterlig å komme med sånne påstander uten noe sikre kilder på det!!(noe jeg tviler sterkt på at du har,evt bare spekulasjoner)

 

 

Vel hvis det er så forbanna latterlig å sitere Sky Sports, så er jeg vel det.

Du får ta å oppføre deg her på forumet i stedenfor å slenge med leppa.

 

Selvfølgelig håper jeg Eduardo kommer tilbake, men faktum er at en slik skade er karrieretruende.

 

Ro deg ned!

 

 

Sky sports skriver at hans karriere kan være over, ikke at den er over som du skriver!!

Det er en stor forskjell der..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...