Jump to content

2008.02.23 Birmingham B


Birger

Tipp  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Forferdelig omgang offensivt. Innleggene sitter nesten aldri og det er alt for dårlig bevegelse. Bendtner spiller desverre en meget svak omgang. Ade ikke mye bedre, men han har i alle fall løpt mye - men gutten må lære seg offside-regelen nå snart! Som vanlig er backene stabile, mens Senderos fortsetter i fin form. Walcott er ingen ving. Den gutten klarer virkelig ikke å legge inn ballen. ANgående målet er det for det første usikkert om det i det hele tatt skal være frispark. McFadden ville aldri fått ballen tilbake og det ser nesten mer ut som at han løper inn i Flamini enn obstruksjon. Ballen skulle aldri gått. Har sett lignende frisparksituasjoner tidligere i år, og kritiserte også Almunia den gangen også for å stå i det ene hjørnet. Tullette og unødvendig. Ellers kan man se at spillerne er preget av skaden til Dudu. Gufne bilder. Vi ønsker han så klart god bedring. Frykter at Dudu er ute for resten av sesongen :(.

 

Tror og håper vi løfter oss i andre. Men det er ett stort problem: Det er ingen jokere på benken! Jeg forventer at det blir seier til slutt. De er 10 mann og er i nedrykksstriden. Spillerne må gå inn i seg selv og fokusere på oppgavene sine.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 364
  • Created
  • Last Reply

Karrieren til Dudu er over, det er jeg også helt overbevist om.

 

Bryr meg ikke i lilletåa om vi taper denne, så lenge Dudu blir god igjen, og ikke får ødelagt livet, eller ihvertfall karrieren, av slik hodeløs takling av en fotballspiller. Forferdelig!

 

Tenk på Eduardo, ikke på kampen. Har sittet og tenkt på Dudu i hele omgangen, og vet knapt hva som har skjedd foran Birminghams mål. Ihvertfall etter at bildene kom ut.

 

Fytti steike så forferdelig! :(

 

Håper for all del dette blir bra igjenn.. Men kommer nok til å ta tid :(

Er helt satt ut jeg.. Huff!

Link to comment
Share on other sites

Karrieren til Dudu er over, det er jeg også helt overbevist om.

 

Bryr meg ikke i lilletåa om vi taper denne, så lenge Dudu blir god igjen, og ikke får ødelagt livet, eller ihvertfall karrieren, av slik hodeløs takling av en fotballspiller. Forferdelig!

 

Tenk på Eduardo, ikke på kampen. Har sittet og tenkt på Dudu i hele omgangen, og vet knapt hva som har skjedd foran Birminghams mål. Ihvertfall etter at bildene kom ut.

 

Fytti steike så forferdelig! :(

 

Enig med Helmik'n har ikke sett på kampen bare browsa på nettet for å finne ut om skaden.

 

Etter disse bildene lurer jeg veldig på om Eduardo noen gang kan gå igjen.

Link to comment
Share on other sites

Nei, nå er jeg drita lei av at Wenger skal velge feil keeper gang på gang på gang. Jeg kan ikke telle på hendene hvor mange ganger Almunia har sluppet inn frispark denne sesongen.

Hvis Arsenal FC skal vinne noe som helst, så må spillerne vise en høyt og jevnt nivå. Og da vet alle at den eneste keeperen i stallen som kan gjøre det heter, Jens Lehmann.

Håper vi taper denne etter tre tabber fra Almunia, slik at klippekort Wenger kan få øynene opp.

For en saklig fyr du er!

 

Ja, er ekstremt saklig. Har alltid ment at Lehmann har vært den eneste keeperen i Arsenals stall som kan prestere, og det har han vist gang på gang.

Når Lehmann presterer på høyt nivå og har hatt fire kamper uten baklengsmål nå nettopp, så ser jeg ingen grunn til at Almunia skal få gjøre annet enn å sitte på benken.

Skal vi vinne noe så må enten Lehmann stå, eller så må Wenger gå til innkjøp av ny keeper, noe som da er for sent.

Link to comment
Share on other sites

Karrieren til Dudu er over, det er jeg også helt overbevist om.

 

Bryr meg ikke i lilletåa om vi taper denne, så lenge Dudu blir god igjen, og ikke får ødelagt livet, eller ihvertfall karrieren, av slik hodeløs takling av en fotballspiller. Forferdelig!

 

Tenk på Eduardo, ikke på kampen. Har sittet og tenkt på Dudu i hele omgangen, og vet knapt hva som har skjedd foran Birminghams mål. Ihvertfall etter at bildene kom ut.

 

Fytti steike så forferdelig! :(

 

Enig! følte ikke særlig sorg når målet deres kom engang. Har nådd bunn nå!

Sitter her med tårer i øyekroken.

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig tackling, forferdelig skade. Men slike ting har skjedd før, og kommer beklageligvis til å skje igjen. Fotball er en kontaktsport. Taylor gjør det ikke med vilje. Men en ting vil jeg si om Birmingham, de ER generelt sene inne i en del tacklinger. Det som er Wenger og gjengens viktigste oppgave nå er å få laget til å vinne kampen for Eduardo. Og det er det hele pausepraten går på.

 

En hjertelig god bedring fra meg til Eduardo. Det der fortjente du ikke!

Link to comment
Share on other sites

Nei, nå er jeg drita lei av at Wenger skal velge feil keeper gang på gang på gang. Jeg kan ikke telle på hendene hvor mange ganger Almunia har sluppet inn frispark denne sesongen.

Hvis Arsenal FC skal vinne noe som helst, så må spillerne vise en høyt og jevnt nivå. Og da vet alle at den eneste keeperen i stallen som kan gjøre det heter, Jens Lehmann.

Håper vi taper denne etter tre tabber fra Almunia, slik at klippekort Wenger kan få øynene opp.

For en saklig fyr du er!

 

Ja, er ekstremt saklig. Har alltid ment at Lehmann har vært den eneste keeperen i Arsenals stall som kan prestere, og det har han vist gang på gang.

Når Lehmann presterer på høyt nivå og har hatt fire kamper uten baklengsmål nå nettopp, så ser jeg ingen grunn til at Almunia skal få gjøre annet enn å sitte på benken.

Skal vi vinne noe så må enten Lehmann stå, eller så må Wenger gå til innkjøp av ny keeper, noe som da er for sent.

... og Lehmann har aldri gjort tabber? Han har gjort fatale tabber.. Ett frispark er ikke verdens støste tabbe..

Link to comment
Share on other sites

Karrieren til Dudu er over, det er jeg også helt overbevist om.

 

Bryr meg ikke i lilletåa om vi taper denne, så lenge Dudu blir god igjen, og ikke får ødelagt livet, eller ihvertfall karrieren, av slik hodeløs takling av en fotballspiller. Forferdelig!

 

Tenk på Eduardo, ikke på kampen. Har sittet og tenkt på Dudu i hele omgangen, og vet knapt hva som har skjedd foran Birminghams mål. Ihvertfall etter at bildene kom ut.

 

Fytti steike så forferdelig! :(

 

Enig! følte ikke særlig sorg når målet deres kom engang. Har nådd bunn nå!

Sitter her med tårer i øyekroken.

Den skaden ser verre ut enn den er. Jeg kan nevne Henke og Cisse som hadde mye styggere skader. han kommer tilbake, tro meg. Om han kommer tilbake denne sesongen er derimot heller tvilsomt :(.

Link to comment
Share on other sites

Nei, nå er jeg drita lei av at Wenger skal velge feil keeper gang på gang på gang. Jeg kan ikke telle på hendene hvor mange ganger Almunia har sluppet inn frispark denne sesongen.

Hvis Arsenal FC skal vinne noe som helst, så må spillerne vise en høyt og jevnt nivå. Og da vet alle at den eneste keeperen i stallen som kan gjøre det heter, Jens Lehmann.

Håper vi taper denne etter tre tabber fra Almunia, slik at klippekort Wenger kan få øynene opp.

For en saklig fyr du er!

 

Ja, er ekstremt saklig. Har alltid ment at Lehmann har vært den eneste keeperen i Arsenals stall som kan prestere, og det har han vist gang på gang.

Når Lehmann presterer på høyt nivå og har hatt fire kamper uten baklengsmål nå nettopp, så ser jeg ingen grunn til at Almunia skal få gjøre annet enn å sitte på benken.

Skal vi vinne noe så må enten Lehmann stå, eller så må Wenger gå til innkjøp av ny keeper, noe som da er for sent.

... og Lehmann har aldri gjort tabber? Han har gjort fatale tabber.. Ett frispark er ikke verdens støste tabbe..

 

Nei, ett frispark er ikke verdens største tabbe. Men det er derimot fire.

 

Almunia er alt for dårlig i posisjoneringen sin.

 

Har aldri påstått at Lehmann ikke gjør tabber, men det gode med Lehmann er at han gjør en tabbe, og så går det minst fem måneder før den neste kommer.

Almunia gjør derimot småtabber hver eneste kamp som heldigvis for hans del har gått bra.

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig tackling, forferdelig skade. Men slike ting har skjedd før, og kommer beklageligvis til å skje igjen. Fotball er en kontaktsport. Taylor gjør det ikke med vilje. Men en ting vil jeg si om Birmingham, de ER generelt sene inne i en del tacklinger. Det som er Wenger og gjengens viktigste oppgave nå er å få laget til å vinne kampen for Eduardo. Og det er det hele pausepraten går på.

 

En hjertelig god bedring fra meg til Eduardo. Det der fortjente du ikke!

 

Enig Chaz! Arsenal må videre, uansett hvor grusom denne skaden er. Tror også at Wenger & co nå vil gjøre alt for å vinne kampen for Dudu.

 

God bedring!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...