Jump to content

2008.02.23 Birmingham B


Birger

Tipp  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 364
  • Created
  • Last Reply

AAAHH! Endelig et tidlig kick off, kan nesten ikke huske sist vi hadde en tidlig kamp.

Tror det var United i november..... Anyway går for denne jeg:

 

 

Almunia

 

Sagna--------------Gallas-----------------------Senderos-----------------Clichy

 

 

Hleb----------------Flamini---------------------Fabragas----------------Rosicky

 

 

Eduardo/V.Persie--------------Adebayor

 

Løkke tell ;)

Link to comment
Share on other sites

AAAHH! Endelig et tidlig kick off, kan nesten ikke huske sist vi hadde en tidlig kamp.

Tror det var United i november..... Anyway går for denne jeg:

 

 

Almunia

 

Sagna--------------Gallas-----------------------Senderos-----------------Clichy

 

 

Hleb----------------Flamini---------------------Fabragas----------------Rosicky

 

 

Eduardo/V.Persie--------------Adebayor

 

Løkke tell B)

 

Enig i laget ;)

Er det en sjanse for at van Persie er klar igjen? :P (siden du har satt han opp som et alternativ)

 

Vi hadde tidlig kamp mot Spudz i jula, men liker tidlig kamper sjøl å så blir morro ;)

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen vinner vi. Vi kjører over et av verdens beste klubb lag og da skall vi klare å slå eit birmingham lag. men den spiriten vi har i laget trur eg vi knuser dette birmingham lage 3-0 med 2 av ade og 1 av eduardo.

 

 

:::::::::::::::Almunia::::::::::::::::

Sagna::Senderos::Gallas::Clichy

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Walcott::Fabregas::Flamini::Hleb

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::::Eduardo::Adebayor:::::::::

Link to comment
Share on other sites

Skulle akkurat gå i gang og lage topic.. Hehe.

 

Har vært nervøs for denne kampen veldig lenge. Når jeg har titta på terminlista, har denne kampen lyst opp med rød skrift for meg. Nå er jeg heldigvis ikke spåmann, for dette er sikkert bare tull. Vi spilte så eksepsjonelt mot Milan at om vi bryter sammen og taper poeng mot Birmingham, er det ille.

Link to comment
Share on other sites

Gruer meg litt. Vi har mye å revansjere fra Emirates kampen, og det ville bare vært så typisk om ex-Arsenal skulle yppe seg. Må jo uansett har trua, og vi skal normalt sett slå dette laget. Herlig med tidlig kamp, liker det egentlgi ganske godt. Og om vi vinner vil vi ha en luke på hele åtte poeng ned, hvertfall frem til United får sjansen til å redusere luken. Laget blir vel:

 

Lehmann/Almunia

Sagna - Gallas - Big Phil - Clichy

Walcott - Cesc - Flamini - Hleb

Bayor - Dudu

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...n+Persie+return

Wenger sier han ikke vil rushe tilbake van Persie, men jeg synes han har vært i trening veldig lenge nå. Han må da snart i det minste få spille en reservekamp? Dersom han ikke er klar til Milan-kampen skjønner jeg ingenting. Jeg begynner å bli temmelig lei av å høre hvor lenge spillerne våre liksom skal være ute. Gallas, Rosicky og van Persie har alle vært ute mye lenger enn det som "ble lovet." Det er mye bedre om Wenger sier hvor lenge spillerne egentlig blir ute, istedenfor å gi oss falske forhåpninger.

 

Dette er uansett en kamp vi skal vinne. Etter en unødvendig uavgjort på The Grove for en liten stund siden, skal vi hevne oss og få en grusende borteseier. I denne kampen er det bare å peise på ettersom det er en hel uke til neste kamp. Håper at vi for en gangs skyld kan få en tidlig tomåls-ledelse slik at vi slipper å slite ut spillerne unødvendig. Det som er litt skummelt er at BImrmingham kjemper for å unngå nedrykk. Jeg tror likevel at de ekstra kreftene bunnlagene skraper sammen på slutten av sesongene ikke kommer før om noen runder, når de virkelig merker dragsuget fra The Championsship.

 

Laget som starter sier seg selv.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...n+Persie+return

Wenger sier han ikke vil rushe tilbake van Persie, men jeg synes han har vært i trening veldig lenge nå. Han må da snart i det minste få spille en reservekamp?

 

Han var heller ikkje med i kveldens resevelagskamp mot Reading. Og det er merkeleg når Wenger hevdar han kun manglar kamptrening. Eg er neimen ikkje sikker på kva som foregår lengre.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...n+Persie+return

Wenger sier han ikke vil rushe tilbake van Persie, men jeg synes han har vært i trening veldig lenge nå. Han må da snart i det minste få spille en reservekamp?

 

Han var heller ikkje med i kveldens resevelagskamp mot Reading. Og det er merkeleg når Wenger hevdar han kun manglar kamptrening. Eg er neimen ikkje sikker på kva som foregår lengre.

Nordtveit var forøvrig tilbake som kaptein i 1 - 1 kampen borte mot Reading ;)

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen vinner vi. Vi kjører over et av verdens beste klubb lag og da skall vi klare å slå eit birmingham lag. men den spiriten vi har i laget trur eg vi knuser dette birmingham lage 3-0 med 2 av ade og 1 av eduardo.

 

 

Et Liverpool-lag som slo et Inter som er ubeseiret i Serie A, burde klart å slå Barnsley også? ;)

 

Tenninga til gutta er forhåpentligvis høy på lørdag, men du kan jo tenke deg selv; Er litt forskjell på å

spille Champions League med flomlys og foran 60 000, enn PL-kamp på St.Andrews på morrakvisten foran 25 000...

Poengfangsten etter CL-kamper har vell også vist seg være under vanlig standard for engelske lag.

Alt jeg vil ha er 3 p !!

 

På lørdag kommer Gael sitt første mål! Mark my words... :P

 

Hvordan blir det blir det forresten med trofee-utdeling om gullet ikke skulle bli klart før etter siste serierunde? (sunderland borte)

Blir utdelinga på Stadium of Light? Og paraden med spillerne oppå dobbelt-dekker bussen?

Link to comment
Share on other sites

Så seint som bortekampen mot Man. City 020208 hadde vi avspark 13:45.

Berre til informasjon.

 

Hehe skulle akkurat nevne det for han selv. RvP er deffinetivt ute med skade og det samme er nok Rocisky.

 

Oi korttidsminne her! Wenger sa på presse konferanse igår at V.persie kunne være i troppen?!

Men om han spiller er et annet spørsmål....

Link to comment
Share on other sites

Fordi om vi kjører over milan så betyr det ikke at vi kommer til og gjøre det samme med birmingham.

Dette er en ny kamp og gutta har spilt etpar tøffe kamper iløpet av uka+at vi ofte er dårlige etter championsleague..Føler meg langt fra sikker på seier,,men alt annet ville være for dårlig vist vi skal ha abinasjoner om ligagullet!

Link to comment
Share on other sites

 

Hvordan blir det blir det forresten med trofee-utdeling om gullet ikke skulle bli klart før etter siste serierunde? (sunderland borte)

Blir utdelinga på Stadium of Light? Og paraden med spillerne oppå dobbelt-dekker bussen?

 

Om gullet først blir klart etter siste kamp borte mot Sunderland, hvordan blir det med utdelig av trofeet da? Egen markering på Emirates par dager senere?

Og når fylles gatene opp og ser på bussen med alle spillerne stolt rulle gjennom Londons gater?

 

 

Hadde det ikke vært en ide å vinne gullet før man begynner å planlegge festen? Vi er bare i februar måned, skal spille mot bpde Man UTd og Chelsea borte før vi kommer til mai. Og selv om vi leder serien med 5 poeng vil jeg si det er ganske så åpent i PL. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...