Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Etter hva jeg har forstått av diverse media er det fremdeles Zenit som er problemet.

Arshavin har godtatt å gå ned i 80000 i lønn men Zenit forventer at arsenal skal betale en klausul i hans kontrakt på 2,5 mill pund + 14 mill i overgang.

Noe mer innvikla enn denne skal en lete lengre.....

 

http://football.uk.reuters.com/uk/news/SP430774.php?rpc=401&

 

http://goonersworld.wordpress.com/2009/01/...n-simple-terms/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Zenit: "Well, then we have a deal with ourselves?"

Arsenal: "Ah, yes. 14 mill it is then, plus add-ons"

Zenit: "Yes, yes, and then we shake our hands"

Arsenal: "Yes, shake we do!"

(There is shaking)

Arsenal: "Thank you for a done deal"

Zenit: "...and off course you pay the buy-out from his sign on fee..."

Arsenal: "Was?"

Link to comment
Share on other sites

Zenit: "Well, then we have a deal with ourselves?"

Arsenal: "Ah, yes. 14 mill it is then, plus add-ons"

Zenit: "Yes, yes, and then we shake our hands"

Arsenal: "Yes, shake we do!"

(There is shaking)

Arsenal: "Thank you for a done deal"

Zenit: "...and off course you pay the buy-out from his sign on fee..."

Arsenal: "Was?"

 

 

haha! Den var bra. Trengte en latter nå.

 

Værste er vel at det muligens er sant.. hehe..

 

Men uansett... vi får vente på arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Zenit: "Well, then we have a deal with ourselves?"

Arsenal: "Ah, yes. 14 mill it is then, plus add-ons"

Zenit: "Yes, yes, and then we shake our hands"

Arsenal: "Yes, shake we do!"

(There is shaking)

Arsenal: "Thank you for a done deal"

Zenit: "...and off course you pay the buy-out from his sign on fee..."

Arsenal: "Was?"

haha, fikk en latter der, ja

 

Eneste stedet jeg tror på nå er Arsenal.com, men det var da fælt med styr på denne overgangen?

 

Arshavin sier at de personlige betingelsene er bestemt

Zenit og Arsenal er enige om overgangssum

Arshavin krever mer lønn

og så når Arshavin har gått med på å gå ned litt i lønn

Zenit og Arsenal er uenige om overgangssumen-igjenn

Link to comment
Share on other sites

Dette begynner å bli "litt" for dumt. Virker som at Zenit og Arsenal er like bestemte på sine prinsipp saker.

Hvis de ikke har klart å komme til enighet nå, synes jeg helt seriøst at vi bør prøve å gå videre. Har lest noen steder at Veloso er på vei til Bolton, hvorfor ikke legge inn et bud der?

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...l.html?ITO=1490

Link to comment
Share on other sites

Off-topic: Er det noko eg ihvertfall er lei av, så er det syrlige bemerkningar av typen "Vi får vel ta til takke med klassespillere som Eboue en god stund til" eller "Det eneste svake punktet på benken er keeperen".. TV-nivå..

 

Enig, jeg er lei av Eboue jeg også. Svake punkt på benken irriterer meg ikke så mye.

Link to comment
Share on other sites

Off-topic: Er det noko eg ihvertfall er lei av, så er det syrlige bemerkningar av typen "Vi får vel ta til takke med klassespillere som Eboue en god stund til" eller "Det eneste svake punktet på benken er keeperen".. TV-nivå..

Du også må da vel for svingende se at det er nettopp dette som skjer? Wenger går ut og "liksomkjøper" Arshavin for så å skylde på de andre for at dealen ikke ble noe av, kun for å få kose seg med Eboue på midtbanen. Å ikke se dette faktum DET er TV-nivå!

Link to comment
Share on other sites

Off-topic: Er det noko eg ihvertfall er lei av, så er det syrlige bemerkningar av typen "Vi får vel ta til takke med klassespillere som Eboue en god stund til" eller "Det eneste svake punktet på benken er keeperen".. TV-nivå..

Du også må da vel for svingende se at det er nettopp dette som skjer? Wenger går ut og "liksomkjøper" Arshavin for så å skylde på de andre for at dealen ikke ble noe av, kun for å få kose seg med Eboue på midtbanen. Å ikke se dette faktum DET er TV-nivå!

 

Er redd du har rett Tusmo. Det er vel ikke noen bombe om det ikke blir noen forsterkninger i dette vinduet heller.

Wengers lovnader om å forsterke stallen har jeg mista troen på...dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Du også må da vel for svingende se at det er nettopp dette som skjer? Wenger går ut og "liksomkjøper" Arshavin for så å skylde på de andre for at dealen ikke ble noe av, kun for å få kose seg med Eboue på midtbanen. Å ikke se dette faktum DET er TV-nivå!

Kva med å støtte laget, og spelarane på det, i tjukt og tynt? Det er sjølvsagt lov å vere kritisk, men då bør det vere saklig.. Eg hadde IKKJE vore ein av dei som bua ut Eboue på heimebane, men det hadde kanskje du?

Link to comment
Share on other sites

Du også må da vel for svingende se at det er nettopp dette som skjer? Wenger går ut og "liksomkjøper" Arshavin for så å skylde på de andre for at dealen ikke ble noe av, kun for å få kose seg med Eboue på midtbanen. Å ikke se dette faktum DET er TV-nivå!

Kva med å støtte laget, og spelarane på det, i tjukt og tynt? Det er sjølvsagt lov å vere kritisk, men då bør det vere saklig.. Eg hadde IKKJE vore ein av dei som bua ut Eboue på heimebane, men det hadde kanskje du?

 

 

Jeg blander meg kanskje inn nå men en kan vel støtte laget og spillerne fordi om en går ut i ett forum og ytrer sin frustrasjon over noe som er innlysende?

Link to comment
Share on other sites

Uff, hadde faktisk fått troen på at dette virkelig skulle gå i boks nå, da jeg leste om at klubbene var blitt enige om overgangssummen. Dessverre avkrefter Wenger dette, selv om man aldri vet om det nærmer seg og Wenger bare holder kortene tett til brystet.

 

Håper ihvertfall at dette går i orden før vinduet stenger, det begynner snart å bli travelt! :)

Link to comment
Share on other sites

Du også må da vel for svingende se at det er nettopp dette som skjer? Wenger går ut og "liksomkjøper" Arshavin for så å skylde på de andre for at dealen ikke ble noe av, kun for å få kose seg med Eboue på midtbanen. Å ikke se dette faktum DET er TV-nivå!

Kva med å støtte laget, og spelarane på det, i tjukt og tynt? Det er sjølvsagt lov å vere kritisk, men då bør det vere saklig.. Eg hadde IKKJE vore ein av dei som bua ut Eboue på heimebane, men det hadde kanskje du?

Åhoi! Mener du virkelig at jeg IKKE støtter Arsenal? Om jeg påpeker at Eboue ikke bør ha fast plass på laget så mener jeg at laget bør ha en annen spiller der i stedet, i dette tilfellet Arshavin. Dessuten klarte du fint med insinuasjonen om at jeg ville ha buet ut Eboue å understreke hvem på forumet her som holder TV-nivå...

Link to comment
Share on other sites

Uff, hadde faktisk fått troen på at dette virkelig skulle gå i boks nå, da jeg leste om at klubbene var blitt enige om overgangssummen. Dessverre avkrefter Wenger dette, selv om man aldri vet om det nærmer seg og Wenger bare holder kortene tett til brystet.

 

Wenger har sitt eget språk. Det eneste han sier så vidt eg kan fatte er at ingen avtale er signert ennå. Det kommer han til å si helt til han eventuelt viser frem Arshavin. Akkurat slik han alltid gjør, egentlig. "We try to keep it quiet".

 

No news is good news, det betyr at det jobbes med saken.

Link to comment
Share on other sites

Her er det bare å lene seg tilbake å ta livet med ro,jeg gidder ikke å jakte på alle muligens sider for å finne noe positivt om denne sagaen.

Vist det ikke blir noe kjøp så blir jeg veldig skuffet,men det begynner jeg forsåvidt å bli vandt med.

Enig

Dette er bare tull og bruke tid på !

Link to comment
Share on other sites

http://thegoonerforum.wordpress.com/2009/0...-arshavin-deal/

 

Spennende vinkel i sagaen om Arshavin, men hvor mye som stemmer er det umulig å si.

Gleder meg til februar jeg nå, da slipper man å bruke så mye tid på historiene om spillerkjøp/salg. Det blir jo nesten komedie, for vi biter på de fleste historiene gang på gang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...