Jump to content

Champions League 2007/2008


Runcie McAdams

Recommended Posts

Vi fikk de letteste 3. og 4. seedete lagene. Sevilla er derimot kanskje det vanskeligste andreseedete laget. Det er ikke noe tvil om at vi vil avansere, MEN spørsmålet blir heller om vi klarer første eller andre.

 

På den negative siden ser det ut som at det blir lite med arsenal på tv3 / viasat. Rosenborg, Liverpool og Man U er prioritert foran, og ingen av dem er i samme gruppe. Chelsea og Barca kan også noen ganger bli vist foran oss. Håper på mange streams :|

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Litt Man U-preg over denne trekningen. Hadde sett for meg atskillig tøffere motstand. Sevilla seiler opp som en av de tøffeste lagene fra nivå to.

 

Uansett så bør vi i svært gode muligheter dette året!

 

På den negative siden ser det ut som at det blir lite med arsenal på tv3 / viasat. Rosenborg, Liverpool og Man U er prioritert foran, og ingen av dem er i samme gruppe. Chelsea og Barca kan også noen ganger bli vist foran oss. Håper på mange streams :|

 

Hvor finner man en komplett oversikt over kampdagene?

Link to comment
Share on other sites

Hvor finner man en komplett oversikt over kampdagene?

 

Her finner du hele terminlisten http://www.uefa.com/competitions/ucl/fixtu...5105/index.html

 

Arsenal - Sevilla/AEK 19/9

Steaua - Arsenal 2/10

Arsenal - Slavia 24/10

Slavia - Arsenal 7/11

Sevill/AEK-Arsenal 27/11

Arsenal - Steaua 12/12

 

Ser vi spiller på dager med ManUtd og Barcelona så vi blir vel ikke prioritert tenker jeg..

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at folk har fått med seg at Dein er tilbake?

HÆ!?

 

Edit: Må lære meg å lese videre i tråden..

 

Jaja, nedtur med Sevilla, men resten av gruppa var ikke så verst.

 

Jaja, da blir det null, niks, ingen Arsenal-kamper fra gruppespillet på TV3 . :/

Link to comment
Share on other sites

Hvor finner man en komplett oversikt over kampdagene?

 

Her finner du hele terminlisten http://www.uefa.com/competitions/ucl/fixtu...5105/index.html

 

Arsenal - Sevilla/AEK 19/9

Steaua - Arsenal 2/10

Arsenal - Slavia 24/10

Slavia - Arsenal 7/11

Sevill/AEK-Arsenal 27/11

Arsenal - Steaua 12/12

 

Ser vi spiller på dager med ManUtd og Barcelona så vi blir vel ikke prioritert tenker jeg..

 

 

 

Man U fortsetter med klippekort, selv uten Sunny. Ligger an til Man U på TV3 og Barcelona på SportN.

 

Det var som bare f. Føler meg nesten som en Spudz-supporter i en sådan stund. Rett og slett for jævlig å bli oversett. :P

Link to comment
Share on other sites

Hvor finner man en komplett oversikt over kampdagene?

 

Her finner du hele terminlisten http://www.uefa.com/competitions/ucl/fixtu...5105/index.html

 

Arsenal - Sevilla/AEK 19/9

Steaua - Arsenal 2/10

Arsenal - Slavia 24/10

Slavia - Arsenal 7/11

Sevill/AEK-Arsenal 27/11

Arsenal - Steaua 12/12

 

Ser vi spiller på dager med ManUtd og Barcelona så vi blir vel ikke prioritert tenker jeg..

 

hehe...

Jeg drar til London 18. september.....samme dag som Chelsea-RBK...kanskje vurdere den og gi de RBK'erne litt støtte??

Så håper jeg å sikre meg billett til kampen mot Sevilla/AEK den 19. og billett til kampen mot Derby 22. er allerede kjøpt! :P

 

Dette kan bli en flott fotballtur! :o

Link to comment
Share on other sites

Vi fikk de letteste 3. og 4. seedete lagene. Sevilla er derimot kanskje det vanskeligste andreseedete laget. Det er ikke noe tvil om at vi vil avansere, MEN spørsmålet blir heller om vi klarer første eller andre.

 

På den negative siden ser det ut som at det blir lite med arsenal på tv3 / viasat. Rosenborg, Liverpool og Man U er prioritert foran, og ingen av dem er i samme gruppe. Chelsea og Barca kan også noen ganger bli vist foran oss. Håper på mange streams :|

 

Rosenborg, Chelsea og Liverpool spiller ikke på samme dag som Arsenal. Men det gjør dessverre Man U og også Barcelona.

 

Så det blir nok dessverre Man U som blir prioritert av ManU-kanalen (også kjent som TV3)

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si annet enn at vi er fantastisk heldige med denne gruppa! Går vi ikke videre fra denne gruppa er det på mange måter latterlig. Regner med at Sevilla er laget som går videre av dem og AEK og Sevilla er da også den vanskeligste motstanderen vår. Men to lag går videre, og et av dem er ihvertfall oss. Slavia er ikke spesielt gode, og var heldige som slo ut Ajax, Steaua er vel et helt greit lag, men et lag vi skal slå. Jeg tipper vi ender opp med 13 poeng i denne gruppa. 9 poeng hjemme, seier borte mot Slavia, U mot Steaua, og tap borte mot Sevilla..

Link to comment
Share on other sites

Et råsterkt resultat av Sevilla det der.

Vi får nok tøff konkurranse om 1. plassen i gruppa tror jeg.

 

Vi skal jo være god del sterkere enn Praha og Steua, men de ønsker også sikkert å bite fra seg.

 

Spennende, men viktig at det ikke blir tatt for lett på oppgavene!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Drittlei av TV3 så sendte de et brev idag:

 

TV3 var før en kanal som var kjent for å vise god CL fotball.

Det er det dessverre slutt på. Nå er det ikke kvalitet og underholdning som står i høysetet på TV3 men kvantitet...antall supportere i Norge som er medlem i ens supporterklubb.

Når Englands beste lag Arsenal som har vært kjent i ENGLAND og ellers i Norge...ja kanskje bortsett fra TV3 redaksjonen da, så spiller de en fotball

som den nøytrale tilskuer elsker å se.

Nå har jeg jo dessverre fått med meg at TV3 er så trangsynte på dette området at underholdning kommer i 2 rekke.

24000 så Chelsea på tirsdag. 59000 så Arsenal igår bare til en sammenligning.

TV3 har skuffet stort på sine visninger på CL i år og jeg håper andre kanaler får kjøpt opp CL prinsippet neste sesong så det er håp om å få underholdning i høysetet.

Håper dere kan vurdere å sende Englands beste lag fremover i CL, men dessverre har jeg liten tro på det.

Link to comment
Share on other sites

Drittlei av TV3 så sendte de et brev idag:

 

TV3 var før en kanal som var kjent for å vise god CL fotball.

Det er det dessverre slutt på. Nå er det ikke kvalitet og underholdning som står i høysetet på TV3 men kvantitet...antall supportere i Norge som er medlem i ens supporterklubb.

Når Englands beste lag Arsenal som har vært kjent i ENGLAND og ellers i Norge...ja kanskje bortsett fra TV3 redaksjonen da, så spiller de en fotball

som den nøytrale tilskuer elsker å se.

Nå har jeg jo dessverre fått med meg at TV3 er så trangsynte på dette området at underholdning kommer i 2 rekke.

24000 så Chelsea på tirsdag. 59000 så Arsenal igår bare til en sammenligning.

TV3 har skuffet stort på sine visninger på CL i år og jeg håper andre kanaler får kjøpt opp CL prinsippet neste sesong så det er håp om å få underholdning i høysetet.

Håper dere kan vurdere å sende Englands beste lag fremover i CL, men dessverre har jeg liten tro på det.

 

Jepp! Vi kan jo argumentere med at vi faktisk også har en nordmann på laget og det burde være grunn nok for å vise Arsenal mer på TV3 :D

 

Men de har tydeligvis et problem med at vi har for mange utlendninger!

 

Nei til drittfotball alla Chelski og Looserpoll! JA TIL ARSENAL ENTERTAINMENT! :)

Link to comment
Share on other sites

Drittlei av TV3 så sendte de et brev idag:

 

TV3 var før en kanal som var kjent for å vise god CL fotball.

Det er det dessverre slutt på. Nå er det ikke kvalitet og underholdning som står i høysetet på TV3 men kvantitet...antall supportere i Norge som er medlem i ens supporterklubb.

Når Englands beste lag Arsenal som har vært kjent i ENGLAND og ellers i Norge...ja kanskje bortsett fra TV3 redaksjonen da, så spiller de en fotball

som den nøytrale tilskuer elsker å se.

Nå har jeg jo dessverre fått med meg at TV3 er så trangsynte på dette området at underholdning kommer i 2 rekke.

24000 så Chelsea på tirsdag. 59000 så Arsenal igår bare til en sammenligning.

TV3 har skuffet stort på sine visninger på CL i år og jeg håper andre kanaler får kjøpt opp CL prinsippet neste sesong så det er håp om å få underholdning i høysetet.

Håper dere kan vurdere å sende Englands beste lag fremover i CL, men dessverre har jeg liten tro på det.

 

Man skulle ordnet et felles brev ikke bare fra gooners med suportere generelt. Flere bekjente er enige i dette. Er rimelig lei tv3, komentatorene er elendige og studio er til dels kjedelige så drømmen min hadde vært om Canal plus hadde fått rettighetene! Man føler på en måte at tv3 drives av "vi elsker Rosenborg, Riise og Solskjær".

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...