Jump to content

Champions League 2007/2008


Runcie McAdams

Recommended Posts

Det burde strengt tatt ikke være overhodet mulig at noen kan sette spørsmålstegn med en så enkel trekning som dette. Slik jeg forsto var det ingen føringer i det hele tatt. ENkelt og greit: Man legger 8 baller(Som seff er 100%identiskei både størrelse vekt etc) oppi en bolle og rører godt rundt, de som trekker har ikke sett på når ballene ble lagt oppi/lappene ble lagt inni. Både tror og håper dette ikke er tilfelle men vi hadde vel noen anklager om dette i en FA-cuptrekning og, vet ikke om jeg skal le eller grine, begge disse trekningene hadde ingen føringer på seg men likevel klarer man ikke å gjennomføre de på en slik måte at opinionen er 110% sikker på at det ble foretatt helt rettferdig.

 

btt: Skulle heller sett at vi trakk ett utenlandsk lag. Nå er jo sjansene meget små for at vi kan spille mot noen lag utenfor England før en evt. finale(Ja, vet; Der dukker kanskje ManU opp). Hadde jo vært litt av en vei til CL-tittelen da!!! Etter at en ser at PL er best ta alle de tre største konkurrentene på rekke og rad. :P Registrerer at Barca og Chelsea får semi-plass på billigsalg. ManU var jo ikke uheldige de heller men det jeg så av Roma i Madrid var fabelaktig. De jobbet knallhardt defensivt som en enhet men evnet og å skape farligheter når de først fikk ballen.

 

Husker jo hvordan det gikk sist vi spilte flere kamper mot Liverpool tett oppi hverandre :)

 

Det blir i alle fall litt av noen oppgjør!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Er Tottenham med i Europa fremdeles?

 

Det må i såfall være i drømmene til TV-gjengen. Tror seriøst at personlige sammenbrudd ville ha komme på rekke og rad om de faktisk satte sine bein i denne turneringen.

 

Meg bekjent er stillingen 101-0 når vi snakker CL-kamper Arsenal og Spudz.

Link to comment
Share on other sites

Det burde strengt tatt ikke være overhodet mulig at noen kan sette spørsmålstegn med en så enkel trekning som dette. Slik jeg forsto var det ingen føringer i det hele tatt. ENkelt og greit: Man legger 8 baller(Som seff er 100%identiskei både størrelse vekt etc) oppi en bolle og rører godt rundt, de som trekker har ikke sett på når ballene ble lagt oppi/lappene ble lagt inni. Både tror og håper dette ikke er tilfelle men vi hadde vel noen anklager om dette i en FA-cuptrekning og, vet ikke om jeg skal le eller grine, begge disse trekningene hadde ingen føringer på seg men likevel klarer man ikke å gjennomføre de på en slik måte at opinionen er 110% sikker på at det ble foretatt helt rettferdig.

 

Jeg leste på Nettavisen (det hadde stått på forumet der resultatet ble lagt ut) at en mulighet er at de kan ha brukt varme og kalde baller. Nå er jo dette bare spekulering, men det er svært lite som hadde overrasket meg.

Link to comment
Share on other sites

Det burde strengt tatt ikke være overhodet mulig at noen kan sette spørsmålstegn med en så enkel trekning som dette. Slik jeg forsto var det ingen føringer i det hele tatt. ENkelt og greit: Man legger 8 baller(Som seff er 100%identiskei både størrelse vekt etc) oppi en bolle og rører godt rundt, de som trekker har ikke sett på når ballene ble lagt oppi/lappene ble lagt inni. Både tror og håper dette ikke er tilfelle men vi hadde vel noen anklager om dette i en FA-cuptrekning og, vet ikke om jeg skal le eller grine, begge disse trekningene hadde ingen føringer på seg men likevel klarer man ikke å gjennomføre de på en slik måte at opinionen er 110% sikker på at det ble foretatt helt rettferdig.

 

Jeg leste på Nettavisen (det hadde stått på forumet der resultatet ble lagt ut) at en mulighet er at de kan ha brukt varme og kalde baller. Nå er jo dette bare spekulering, men det er svært lite som hadde overrasket meg.

 

Hvem skal vi tippe som skurkene her da? Noen som har veddet hele sin pengepung? Eller noen som ville ha "lett" motstand i kvarten?

Link to comment
Share on other sites

Hvis det var noen som ville ha lett motstand måtte det ha vært Barcelona eller Chelsea som jukset på trekningen. Men det har jeg null tru på!

Dette er bare oppspinn! Han som la ut trekningen før kampen kunne bare ha tippet! Eller som det står på nettavisen, at han skrev det senere, og tullet med tiden på forumet. Sjangsen for å tippe rett er ikke særlig stor. Men han kunne lett ha skrevet det samme innlegget flere plasser, bare at han byttet lagene som møtte hverandre.

Varme og kalde kuler? pøsh, bare tull!

Link to comment
Share on other sites

Hvis det var noen som ville ha lett motstand måtte det ha vært Barcelona eller Chelsea som jukset på trekningen. Men det har jeg null tru på!

Dette er bare oppspinn! Han som la ut trekningen før kampen kunne bare ha tippet! Eller som det står på nettavisen, at han skrev det senere, og tullet med tiden på forumet. Sjangsen for å tippe rett er ikke særlig stor. Men han kunne lett ha skrevet det samme innlegget flere plasser, bare at han byttet lagene som møtte hverandre.

Varme og kalde kuler? pøsh, bare tull!

I sitt innlegg på forumet hevder også vedkommende at bettingselskapene i forkant av trekningen nektet å ta tilby spill rundt trekningen.

 

Flere selskaper i Liverpool har bekreftet påstanden

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå så er PL det aller, aller viktigste for min del. Å få spillerne i form igjen til å vinne kamper nok til å hente PL trofèet er, og bør, være prioritet nr 1 nå for tiden. Spiller blir ikke i form igjen ved å ha lange, slitsomme, reiser rundt i europa.

 

Av den grunn så ønsker jeg meg Schalke eller et engelsk lag. Minst reising, som vil slite minst på troppen.

 

Men, skal vi vinne CL må vi kunne slå hvem som helst.

 

Så fikk jeg jaggu det som ønsket gitt! Og av de engelske som er med enda i CL, så er Liverpool uten tvil det mest overkommelige for oss. Tiden frem mot 1.april vil bli ulidelig spennende, og dersom vi skulle (mot formodning) være hektet av i serien så må vi virkelig toppe mannskapet i CL kampene. Skulle vi være med i serien for fullt da, så er jeg villig til å ikke kjøre toppet mannskap i CL kampene dersom det er det som trengs for å få full pott i seriekampen mot Pool.

Link to comment
Share on other sites

Ang den trekningen. Vil vel være sprøtt om det har skjedd noe juks ved den, men allikevel blir det jo rimelig mystisk.

 

Syns allikevel at det er ganske påfallende at favorittene (Liverpool, Man Utd, Barcelona og Chelsea) får bortekamp i sin første kamp.

 

Virker liksom som om det er planlagt at det skal være Liverpool - Chelsea & Man Utd - Barca i semifinalen. Tror dem da, men nå vet vi jo at Arsenal går videre da :)

Link to comment
Share on other sites

At det er avgjort på forhand hvem som møte hvem er bare tull. Kan ikke gå rundt å tru på slike ting, kan jo bli paranoid av mindre. Nå er det 8 lag igjen, 8 gode lag. Så da blir det alltid spessielle oppgjør, og viss vi leter etter tilfeldigheter så finner vi det.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke noe problem i denne trekningen.

 

La oss tenke følgende rangering av de syv andre lagene:

 

Barcelona

Manu

Chelsea

Liverpool

Roma

Schalke

Fenerbache

 

Vil vi til finalen må vi slå to lag som enten er middels rangert eller et lag som er rangert sist.

I den andre gruppen på fire lag er de to kanskje største favorittene.

Jeg skjønner ikke problemet angående at dette er en dårlig eller spesielt vanskelig trekning.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke noe problem i denne trekningen.

 

La oss tenke følgende rangering av de syv andre lagene:

 

Barcelona

Manu

Chelsea

Liverpool

Roma

Schalke

Fenerbache

 

Vil vi til finalen må vi slå to lag som enten er middels rangert eller et lag som er rangert sist.

I den andre gruppen på fire lag er de to kanskje største favorittene.

Jeg skjønner ikke problemet angående at dette er en dårlig eller spesielt vanskelig trekning.

 

Grunnen til at folk er negative er at de hadde rangsjert lagene i en litt annen rekefølge.

Personlig hadde jeg denne "ønskelista" (mest ønskelig øverst):

 

1. Schalke

2. Roma

3. Barcelona

4. Fenerbache

5. Liverpool

6. Chelsea

7. Man U

 

Trøster meg at vi ikke møter Man u før i en evt finale. Ellers er jeg ganske misfornøyd....

Link to comment
Share on other sites

Skulle vi ende opp som CL vinnere i år så tror jeg CL gullet vil smake bedre enn for noen i CL-historien. Både ettersom det ville vært vårt første, men også ettersom vi muligens må slå ut Liverpool, Chelsea og Man Utd på veien. :D Tenk bare på hvordan det ville vært =)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...