Jump to content

Champions League 2007/2008


Runcie McAdams

Recommended Posts

Jeg håper vi trekker Schalke 04, siden dette er et lag jeg tror vi har gode muligheter å slå.

Ingen lag vil gi oss enkle kamper, og det vil med stor sansynlighet være jevne kamper for å kare seg til semi-finalen.

 

Å reise til Tyrkia vil nok heller ikke være noe bra, både for supportere (erfaring tilsier at det kan bli bråk) eller for spillere i en heksegryte. Tror likevel vi også kan ta Fenerbache på hjemmebane, men bortekampen frykter jeg av flere grunner.

 

Nei, skal vi komme oss til en ny finale, så må vi slå de vi må. Kanskje Liverpool kunne være en motstander for oss?

De er jo i knallform (selv om dommerene har vært snille under sist runde), og kanskje litt ovenpå?

Jeg ønsker bortekamp først, så tar vi seieren på hjemmebane :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Jeg håper vi trekker Schalke 04, siden dette er et lag jeg tror vi har gode muligheter å slå.

 

 

Hvis vi trekker Schalke 04 så har vel vi overtatt flaksen etter Chelsea og Man Utd, fordi det er jo de som normalt pleier å få de "enkle" lagene. :)

Link to comment
Share on other sites

Heheh ja, egentlig håper jeg på Barca, men ettersom jeg er i Tyskland er det størst sjanse for at de viser Schalke på de fleste utesteder og steder generelt. Har ingenting med vanskelighetsgraden å gjøre, for det finnes ikke lette kvartfinaler i CL. Derfor håper jeg på å ta det største laget, akkurat som vi gjorde i åttendedelsfinalen.

Link to comment
Share on other sites

Håper vi møter Chelsea, Barcelona eller Manu. Det er de 3 beste lagene vi kan møte, jeg tror ærlig talt hvis vi møter Liverpool så rundspiller vi dem og er klare for semi finalen før kampen er igang med mindre vi har alle nøkkelspillerne våre er skadet... Liverpool er ute av Champions League hvis de møter oss eller Manu, det garanterer jeg. Roma er også ett lag jeg frykter litt, men håper som sagt vi møter de beste.

Link to comment
Share on other sites

Jeg driter flatt i hvem vi trekker.

 

Du driter FLATT Chaz? Hvordan foregår dette? Liggende? Spennende tanke :)

Synes du virkelig at driting er spennende Runkie? :D

 

Tja.. Det jeg sier her er vel at tanken på "flat driting" er spennende. Selve dritingen driter jeg i.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool skal være overkommelige. Stor tro på seier her.

Det viktigste blir om Flamini greier og krige på midtbanen, slik at Gerrard for minimal plass, og at Toure/Senderos/Gallas greier og temme Torres.

Nei, dette var en veldig bra trekning!

 

Roma-Utd som vanlig..

Link to comment
Share on other sites

Tre kamper mot Liverpool på en uke. Mener å huske at vi har god erfaring med mange kamper på rad mot Liverpool fra før ;)

 

Også Fenerbache i semifinalen da! :P

Link to comment
Share on other sites

Ser at dere andre er fornøyde med trekningen. Det er ihvertfall ikke jeg.

 

Kunne gladelig tatt i mot hvilket som helst annet lag enn et engelsk.

 

Topp 3-4 i England per dags dato er nok alle de 3-4 beste lagene i verden per dags dato.

 

I tillegg til dette er Liverpool alltid store i Champions League, og vil gå til denne kampen som favoritter. Det kan selvsagt tale til vår fordel, men allikevel er jeg misfornøyd med denne trekningen.

Link to comment
Share on other sites

Pokker, pokker, pokker! Det måtte jo bli et engelsk lag!

 

Vi trakk Liverpool! Hjemme først. Vinner vi, kommer vi til å møte Chelsea eller Fenerbache.

 

Kunne knapt blitt verre.

 

 

Skjønner ikke hva som er problemet. Dette klarer vi over to kamper. Er det noe engelsk lag vi har hatt taket på de siste sesongene, er det Liverpool. Dette var en bra trekning!

 

Men i neste runde håper jeg på ikke-engelsk motstand. Tror nok både Chelsea og Man U går videre, dessverre.

 

Og, Liverpool er gode i mesterligaen. Men ikke så gode mot engelske lag!

Link to comment
Share on other sites

Noken som veit kva dag vi spela?

 

Tirsdag 1. april. Returkampen spilles tirsdag 8. april.

 

Kor har du sett det?

 

UEFA sjefen sa at kampene ble spilt 1. og 2. april, og returkampene uka etter. Og ettersom vi var den første kampen som ble trekt, regner jeg med at vi spiller tirsdag 1. april, og samme dag uka etterpå.

Link to comment
Share on other sites

Men hvis man skal se litt optimistisk på det: Hva er vel bedre enn å sitte å skryte av at man har vunnet Champions League etter å ha slått regjerende mester i 8. delsfinalen, Liverpool i kvartn, Chelsea i semi'n og United (evt. hevn mot Barca) i finalen...?

Link to comment
Share on other sites

Men hvis man skal se litt optimistisk på det: Hva er vel bedre enn å sitte å skryte av at man har vunnet Champions League etter å ha slått regjerende mester i 8. delsfinalen, Liverpool i kvartn, Chelsea i semi'n og United (evt. hevn mot Barca) i finalen...?

 

Sånn skal det være. Jeg er svært fornøyd med trekningen. Tar vi Chelsea i semien, driter jeg i om vi taper mot Barca i finalen! :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg er både fornøyd og misfornøyd med dette. Vi skal være glad vi slapp unna med Chelsea eller Man Utd, men jeg skulle hest ha sett Schalke eller Fenerbache på motsatt banehalvdel.. Liverpool er absolutt overkommelige

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...